De Amish hebben geen electriciteitquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:17 schreef The.PhantoM het volgende:
hoop niet dat het erop neerkomt dat 'the others' gewoon een leipe amish gemeenschap zijn op dat eiland
Die heeft hij niet meer, dan weet Jack gelijk dat hij Jigsaw is en gaat Jack hem ownenquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:20 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
waar is z'n leipe driewieler dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Ik vind Ben 1 van de leukste uit de serie, samen met Locke en Sawyerquote:
Nee joh. Ze gaan die verhaallijn totaal negeren..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:13 schreef dapluiz het volgende:
Hoop wel dat ze donderdag nog even verdergaan met hoe het met de hatch is afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:09 schreef Frenkel het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen Kate dat paard zag, zag je de hand van de trainerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:56 schreef SHERMAN het volgende:
Mja in seizoen twee zit ook zo'n film foutje.
Als Michael en co weg varen met hun bootje dan zie je op een gegeven moment een camera boot door het beeld varen.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:12 schreef Slayage het volgende:
wat een schijt ep zeg!![]()
deze al langsgeweest?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=S9NvX-Qu_fA&mode=related&search=
Nog maar 250keerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:12 schreef Slayage het volgende:
Dat was erg irritant. Verklote die hele scene in eenkeerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:07 schreef Symer het volgende:
[..]
En toen Kate dat paard zag, zag je de hand van de trainer![]()
* Erwtensoep pakt de telefoonquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:12 schreef Slayage het volgende:
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar ik kan Kate (Evangeline) niet vaak genoeg zien.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:57 schreef edejong het volgende:
wat een gezever over Kate.. ze mag dan wel een onderdeel zijn van LOST mij gaat het vooral om de serie LOST en niet om alle levens van de acteurs van LOST....
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:17 schreef One_conundrum het volgende:
is morgen aflevering 2 te vinden?
Ik snap niet wat ze in hem ziet....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:44 schreef Legally_Brunette het volgende:
Spoiler over volgende week:
[afbeelding]
*Grapje*
daarom snappen ze het ook niet, sherlockquote:
Naja, ik ga nog wat lerenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:19 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
daarom snappen ze het ook niet, sherlock
Bij mij vanavondquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:49 schreef edejong het volgende:
maar nu weer back ontopic: morgen weer een nieuwe! kan niet wachten!!
Daarom legt ie het uit, twat.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:19 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
daarom snappen ze het ook niet, sherlock
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |