Als dat echt zo is, is Lost een bizar slechte serie. Gelukkig heb jij ongelijk en is Lost niet zó slecht. Qua drama is er namelijk geen reet aan, ik denk dat er ook niemand is die Lost kijkt omdat ze zo graag willen zien wat voor emoties de karakters doormaken. Het is gewoon een beetje matig. De verhaallijn is wel leuker dan in seizoen 2, het tempo ligt ook *iets* hoger.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Autoreply het volgende:
Zo is heel lost al geweest. Als je actie wil ga dan gewoon 24 kijkenLost is een "diepere" show en ja, emoties zijn dieper als actie... als je dat niet snapt ben je niet zo euh... diepgaand
![]()
Daar ben ik ook benieuwd naar inderdaad.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:30 schreef edejong het volgende:
ik wil ook erg graag weten wat die twee mannen op de noordpool deden...??
Hoe bedoel je verpesten? De "Losties" wilden ook alleen maar van het eiland af. Ze werden pas agressief nadat ze aangevallen werden...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij willen heel die Others dat eiland niet af, en als ik er heel mijn leven zou wonen zou ik er ook zeker niet vanaf willen
En als andere mensen dat zouden gaan verpesten (jack en zijn crew dus) zou ik die mooi van mijn eiland aftrappen!
Eh, ze hebben ondermeer de voedseldropping gejat. En ze "eten" van de eilandproducten. Dus ja, in hun ogen zijn de losties een bedreiging voor hun lifestylequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Hoe bedoel je verpesten? De "Losties" wilden ook alleen maar van het eiland af. Ze werden pas agressief nadat ze aangevallen werden...
De aanvankelijke hostiliteiten begonnen al voordat ze ook maar iets gestolen hadden. En gebrek aan voedsel lijken ze sowieso niet te hebben.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eh, ze hebben ondermeer de voedseldropping gejat. En ze "eten" van de eilandproducten. Dus ja, in hun ogen zijn de losties een bedreiging voor hun lifestyle
voor de rest goede episode, trouwens was die aparatuur waar ben dat gesprek van kate en swayer mee volgde wel heel oud.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:33 schreef -Mo- het volgende:
Niet meer dan logisch dat ze weten dat premier George Walter Walker Bush re-elected is. You better recognize.
ja maar hoet heet die vrouw ook al weer die jack zijn eten brengt zegt toch ook van so they have a boat sailing in circkels will keep them busy ik denk dat desmond zijn theorie over die snow globe welkan kloppen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vraag me af of Michael het wel gehaald heeft. Benjamin doet nu voorkomen dat het wel degelijk kan. Hij biedt Jack ook een kans aan om van het eiland te gaan.
Jij bent onbekend met Borat?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:26 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
voor de rest goede episode, trouwens was die aparatuur waar ben dat gesprek van kate en swayer mee volgde wel heel oud.
Ik zie niet wat borat hier mee te maken heeft.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:46 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Jij bent onbekend met Borat?
Als mijn theorie klopt, dus dat ze juist op het eiland willen blijven omdat ze dat wel lekker vinden, dan is eigenlijk elke extra ongewenste persoon er al 1 te veel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:14 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
De aanvankelijke hostiliteiten begonnen al voordat ze ook maar iets gestolen hadden. En gebrek aan voedsel lijken ze sowieso niet te hebben.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:48 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Ik zie niet wat borat hier mee te maken heeft.
quote:Secret Service agents turned away British comedian Sacha Baron Cohen, in character as the boorish, anti-Semitic journalist, when he tried to invite "Premier George Walter Bush" to a screening of his upcoming movie, "Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan."
Klopt ook weerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:29 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ja maar hoet heet die vrouw ook al weer die jack zijn eten brengt zegt toch ook van so they have a boat sailing in circkels will keep them busy ik denk dat desmond zijn theorie over die snow globe welkan kloppen.
Juliet heet ze, en volgens mij heeft ze een relatie of een relatie gehad met Benjamin.De manier waarop hij zei ' you never made soup for me' (of zoiets) gaf mij te denkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:29 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ja maar hoet heet die vrouw ook al weer die jack zijn eten brengt zegt toch ook van so they have a boat sailing in circkels will keep them busy ik denk dat desmond zijn theorie over die snow globe welkan kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |