De Amish hebben geen electriciteitquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:17 schreef The.PhantoM het volgende:
hoop niet dat het erop neerkomt dat 'the others' gewoon een leipe amish gemeenschap zijn op dat eiland
Die heeft hij niet meer, dan weet Jack gelijk dat hij Jigsaw is en gaat Jack hem ownenquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:20 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
waar is z'n leipe driewieler dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Ik vind Ben 1 van de leukste uit de serie, samen met Locke en Sawyerquote:
Nee joh. Ze gaan die verhaallijn totaal negeren..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:13 schreef dapluiz het volgende:
Hoop wel dat ze donderdag nog even verdergaan met hoe het met de hatch is afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:09 schreef Frenkel het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen Kate dat paard zag, zag je de hand van de trainerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:56 schreef SHERMAN het volgende:
Mja in seizoen twee zit ook zo'n film foutje.
Als Michael en co weg varen met hun bootje dan zie je op een gegeven moment een camera boot door het beeld varen.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:12 schreef Slayage het volgende:
wat een schijt ep zeg!![]()
deze al langsgeweest?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=S9NvX-Qu_fA&mode=related&search=
Nog maar 250keerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:12 schreef Slayage het volgende:
Dat was erg irritant. Verklote die hele scene in eenkeerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:07 schreef Symer het volgende:
[..]
En toen Kate dat paard zag, zag je de hand van de trainer![]()
* Erwtensoep pakt de telefoonquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:12 schreef Slayage het volgende:
Normaal zou ik het met je eens zijn, maar ik kan Kate (Evangeline) niet vaak genoeg zien.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:57 schreef edejong het volgende:
wat een gezever over Kate.. ze mag dan wel een onderdeel zijn van LOST mij gaat het vooral om de serie LOST en niet om alle levens van de acteurs van LOST....
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:17 schreef One_conundrum het volgende:
is morgen aflevering 2 te vinden?
Ik snap niet wat ze in hem ziet....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:44 schreef Legally_Brunette het volgende:
Spoiler over volgende week:
[afbeelding]
*Grapje*
daarom snappen ze het ook niet, sherlockquote:
Naja, ik ga nog wat lerenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:19 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
daarom snappen ze het ook niet, sherlock
Bij mij vanavondquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:49 schreef edejong het volgende:
maar nu weer back ontopic: morgen weer een nieuwe! kan niet wachten!!
Daarom legt ie het uit, twat.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:19 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
daarom snappen ze het ook niet, sherlock
quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:44 schreef Legally_Brunette het volgende:
Spoiler over volgende week:
*Grapje*
ik heb echt weinig met Ekoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Leuke ep en volgende week Eko.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zijn dat verder allemaal Yanks. Ik kwam net terug uit de kroegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:18 schreef funrider het volgende:
Hmm wist ik nie. Typische keuze qua looks sowieso.
Sommige overigens nogal verslaafd om 's nachts voor torrent wakker te blijven... freaksgeen leven?
Ben overigens nog slecht begin S2 aan t kijken vanaf dvd.
[..]
Ik hoop het ook niet, dan verdwijnt het mysterieuze element van Lost een beetje vind ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:42 schreef Suerte het volgende:
Denk trouwens niet dat Jack het aanbod aanneemt van Ben![]()
Ja als ze braaf zouden meewerken zou er geen seizoen meer te vullen zijn, of het zou een soort GTST wordenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:46 schreef Mirel het volgende:
Nou dat hele verhaal dat de Others contact met de buitenwereld hadden, wauw, dat zag ik niet aan komen hoor![]()
En als Jack nou even ging handschudden, dan zou die kerel nog wat tegen hem kunnen vertellen, jemig, ze doen ook telkens de dingen die het minst interessant zijn.
Jij wist dus dat ze een tv met kabelaansluiting hebben?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:46 schreef Mirel het volgende:
Nou dat hele verhaal dat de Others contact met de buitenwereld hadden, wauw, dat zag ik niet aan komen hoor![]()
Hoera, hoera. Wat een onthulling.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:54 schreef Suerte het volgende:
[..]
Jij wist dus dat ze een tv met kabelaansluiting hebben?![]()
Ik vroeg het niet aan jouquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoera, hoera. Wat een onthulling.
Dus? Ik vond het een mooie gelegenheid om mijn mening over de vermeende onthulling te verkondigen.quote:
Die kabel ligt niet voor niks over het strand...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:54 schreef Suerte het volgende:
[..]
Jij wist dus dat ze een tv met kabelaansluiting hebben?![]()
Gewoon ff plaatje hosten?quote:
SPOILER: foto spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het een leuke aflevering. Dat ze op die boot zouden komen ipv in die val van Sayid lopen was wel een beetje 'simpel', maar die actie van Sawyer maakte veel goed![]()
Als Jack de hand geschud zou hebben van de leider van de groep die de mensen van Jack gekidnapt en vermoord heeft zou Jack ineens al zijn principes overboord hebben gegooid en zou hij een verrader zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:46 schreef Mirel het volgende:
En als Jack nou even ging handschudden, dan zou die kerel nog wat tegen hem kunnen vertellen, jemig, ze doen ook telkens de dingen die het minst interessant zijn.
Over Sun/Jin: Het mysterie rond haar zwangerschap is nu dus zo goed als opgelost en ze blijken nog meer geheimen voor elkaar te hebben. Dat vind ik wel leuk om te weten. En als ze echt onbelangrijk waren zouden ze al dood zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
En Lost focust zich (teveel) op de emotionele ontwikkeling van eigenlijk onbelangrijke karakters. Er zijn echt niet zoveel flashbacks om bijv. de moeilijke relatie tussen Sun en Jin bijv. te vertellen.
Ze hebben geen kabel, denk ik. De honkbalwedstrijd was opgenomen. Het lijkt me sterk dat de ontknoping van die wedstrijd net op TV herhaald werd toen Ben met Jack ging praten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:37 schreef Symer het volgende:
[..]
En het contact hebben met de buitenwereld was idd geen onthulling, de mate waarin wél. Ik dacht dat ze met postduiven of die oude computers werkten, maar ze hebben dus gewoon tv op het eiland.
[..]
Dat is wel zo, maar dat ze zulk soort verhaallijntjes überhaupt introduceren snap ik niet. Het voegt zo weinig toequote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:37 schreef Symer het volgende:
[..]
En het contact hebben met de buitenwereld was idd geen onthulling, de mate waarin wél. Ik dacht dat ze met postduiven of die oude computers werkten, maar ze hebben dus gewoon tv op het eiland.
[..]
Over Sun/Jin: Het mysterie rond haar zwangerschap is nu dus zo goed als opgelost en ze blijken nog meer geheimen voor elkaar te hebben. Dat vind ik wel leuk om te weten. En als ze echt onbelangrijk waren zouden ze al dood zijn.
Tuurlijk. Snap niet dat mensen dat hier dachtenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:49 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ze hebben geen kabel, denk ik. De honkbalwedstrijd was opgenomen. Het lijkt me sterk dat de ontknoping van die wedstrijd net op TV herhaald werd toen Ben met Jack ging praten.
Dus ze hebben ook een videorecorderquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:49 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ze hebben geen kabel, denk ik. De honkbalwedstrijd was opgenomen. Het lijkt me sterk dat de ontknoping van die wedstrijd net op TV herhaald werd toen Ben met Jack ging praten.
Nee hoor, vind 3 seizoenen ook wel genoeg zo.Ben benieuwd of de makers alle antwoorden in dit seizoen kunnen proppenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:03 schreef Dos37 het volgende:
Redelijk aflevering. Niet zo zaai als die van vorige week. Ben ik trouwens de enige die denkt dat dit het laatste seizoen zal zijn.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:37 schreef Suerte het volgende:
[..]
Dus ze hebben ook een videorecorderWordt steeds gekker op dat eiland
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:05 schreef FCDB het volgende:
Ben ik dan de enige die de vorige ep beter vond dan deze?
Kwa gebeurtenissen op het eiland was het wel boeiend maar niet echt iets wat baanbrekend was...
En dat verhaal van die chinezen... BAH!
WTF, Gin zegt toch (waar hij een beetje Engels verstaat) dat hij weet dat Sun vreemd gegaan is?quote:Over Sun/Jin: Het mysterie rond haar zwangerschap is nu dus zo goed als opgelost en ze blijken nog meer geheimen voor elkaar te hebben. Dat vind ik wel leuk om te weten. En als ze echt onbelangrijk waren zouden ze al dood zijn.
Zo is heel lost al geweest. Als je actie wil ga dan gewoon 24 kijkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus? Ik vond het een mooie gelegenheid om mijn mening over de vermeende onthulling te verkondigen.
En Lost focust zich (teveel) op de emotionele ontwikkeling van eigenlijk onbelangrijke karakters. Er zijn echt niet zoveel flashbacks om bijv. de moeilijke relatie tussen Sun en Jin bijv. te vertellen. Daarnaast overschatten ze zichzelf trouwens vind ik. Ze pretenderen een hoogdravende intelligente show te zijn door steeds met moeilijke metaforen e.d. te komen (voornamelijk door de flashbacks) en door elk karakter overdreven diep uit te werken.
Dus, Lost is best GTST'ig ja.
Ik heb ergens eens gelezen dat de schrijvers genoeg materiaal voor 5 seizoenen hadden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:03 schreef Dos37 het volgende:
Redelijk aflevering. Niet zo zaai als die van vorige week. Ben ik trouwens de enige die denkt dat dit het laatste seizoen zal zijn.
Ging dat niet over het zetten van de val?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
WTF, Gin zegt toch (waar hij een beetje Engels verstaat) dat hij weet dat Sun vreemd gegaan is?
Nee hoor, in het begin (seizoen 1) waren de flashbacks alleen een beetje historie. Nu iedereen z'n flashback al 2x heeft gehad is het gewoon niet boeiend meer.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zo is heel lost al geweest. Als je actie wil ga dan gewoon 24 kijkenLost is een "diepere" show en ja, emoties zijn dieper als actie... als je dat niet snapt ben je niet zo euh... diepgaand
![]()
22:30 "he knows I betrayed him" Je kan het op meer manieren opvatten, maar volgens mij is de hint vrij duidelijk...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Ging dat niet over het zetten van de val?
Dat wij die flashback zien betekent niet dat Jin daar ook meteen mee in z'n hoofd worstelt hoor. Het lijkt me vrij duidelijk dat Jin het over de hinderlaag had.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
22:30 "he knows I betrayed him" Je kan het op meer manieren opvatten, maar volgens mij is de hint vrij duidelijk...
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat wij die flashback zien betekent niet dat Jin daar ook meteen mee in z'n hoofd worstelt hoor. Het lijkt me vrij duidelijk dat Jin het over de hinderlaag had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |