Neen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ben zit toch in de hatch die Locke en Eko in de seizoen 2 aflevering "?" hadden ontdekt naar de monitors te turen?
Jaaaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:55 schreef Suerte het volgende:
Zit Ben niet in de onderwater-hatch?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:34 schreef moomoo het volgende:
ennnnnnnn bedankt drifter. Spoilertags bestaan niet voor niets hoor.
Ik vind hem leukquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:01 schreef Takemenow het volgende:
Goede aflevering! Die Ben is wel een creepy manneke zeg.
Dat lijkt mij ook de meest logische verklaring.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef solidslayer het volgende:
Ik denk dat Jae zelfmoord heeft gepleegd omdat Jin hem een bezoekje bracht.. Want was het niet zo dat Jae met Sun naar Amerika wilde vertrekken? Misschien kon hij gewoon niet zonder Sun meer en zag hij uit het raam springen als enige oplossing.
Sun's vader zei op die begrafenis toch zoiets als "ik heb gezegd dat hij van het balkon gevallen is" ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef solidslayer het volgende:
Ik denk dat Jae zelfmoord heeft gepleegd omdat Jin hem een bezoekje bracht.. Want was het niet zo dat Jae met Sun naar Amerika wilde vertrekken? Misschien kon hij gewoon niet zonder Sun meer en zag hij uit het raam springen als enige oplossing.
Doe ik na aflevering 6quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hé, ga jij eens terug naar het NL topic
Ik dacht hij iets zei in de trant van:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:28 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Sun's vader zei op die begrafenis toch zoiets als "ik heb gezegd dat hij van het balkon gevallen is" ?
Ching chang en chong?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:31 schreef Suerte het volgende:
Dus er zijn 3 potentiële vaders![]()
![]()
Wat een slet die Sun![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:27 schreef Geqxon het volgende:
En vergeet de quality time met Michael niet, tesamen met het boekje dat Sun voor hem had gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |