http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_270756.html?wt.bron=homeArt1quote:Een hoog talibanverantwoordelijke die banden heeft met het al-Qaidanetwerk, heeft donderdag in een geluidsopname de moslims in de VS opgeroepen het land te verlaten, omdat er tijdens de ramadammaand een grootschalige aanval kan plaatshebben.
Goddelijke straf
"Moslimbewoners van Amerika (...). Verlaat Amerika zo vlug mogelijk. Het lijden van de goddellijke straf zal Amerika treffen", verklaarde mollah Maasum Afghani, voorzitter van de raad van oelama's (schriftgeleerden) van de talibanbeweging
Ga je gang...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:15 schreef Jarno het volgende:
Zal ik weer...?
Uit Vrees voor vuile bom dus:quote:
Dit is dus nummero zoveel van vandaag idd.quote:We hebben in 1 ochtend berichten over *vermoedelijk veredelde* aanslagen in Praag, over een *vermoedelijke* burgeroorlog in Frankrijk, over een *vermoedelijke* vuile bom...
Maandag is mijn vrije dag, ja!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:19 schreef LXIV het volgende:
Gelukkig hebben ze het wel na het weekeinde geplanned. Ik baal altijd zo wanneer nucleaire holocousts op de vrijdagnamiddag vallen.
oei, da's dan weer een minpunt, mischien kunnen ze tegelijkertijd wat serveronderhoud inplannenquote:
ik zou voor de zekerheid om 18:30 vragen, als het regent ben je wat meer tijd kwijt qua filesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:28 schreef LXIV het volgende:
Ja, als het dan toch moet gebeuren, doe dan maar op maandag.
Kan het beginnen na 17:45, als het even mogelijk is? Het zit hier nogal tegen met de files, en ik wil de aftrap wel live kunnen zien op CNN.
Denk ik wel, ze wachten meestal netjes totdat iederen op zijn werk is om dan pas het gebouw binnen te vliegen. Dit ga je redden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:28 schreef LXIV het volgende:
Kan het beginnen na 17:45, als het even mogelijk is?
Nou ja, de kansen worden wel groterquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Uit Vrees voor vuile bom dus:
[..]
Dit is dus nummero zoveel van vandaag idd.
Ik ben om 18:00 wel thuis, en wil ook nog op tijd naar bed kunnen. Wordt het een avondvullend programma?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou voor de zekerheid om 18:30 vragen, als het regent ben je wat meer tijd kwijt qua files
Dat blijft natuurlijk altijd het doel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:30 schreef yvonne het volgende:
Win-win
kinderen liggen dan nog niet op bed, edoch sesamstraat is al wel geweest, weet je ik voel toch steeds meer voor 19:00 uur, avond eten naar binnen gewerkt, afwas gedaan, kinderen naar bed, en dan met een kopje koffie op de bankquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben om 18:00 wel thuis, en wil ook nog op tijd naar bed kunnen. Wordt het een avondvullend programma?
Ik spreek trouwens enkel voor mezelf. Hoe zit het met de rest? Je hebt altijd mensen met kinderen, mensen die de hond nog moeten uitlaten etc.
Nah, we zitten eigenlijk een beetje vast aan die Ramadan. En het is maandag alweer dag 17...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:33 schreef Jarno het volgende:
Kunnen we ff reschedulen?
Ik vind het een beetje saai worden, vraag even of ze eens iets * nieuws*nieuws*nieuws* willen doen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:33 schreef LXIV het volgende:
Nou, als iedereen het er mee eens is, dan vragen we maandag van 18:00 tot 21:00 uur, met eventuele uitloop tot 21:30. Kinderen hebben ook recht om het te zien, maar moeten de volgende dag ook weer naar school. Akkoord?
Dan neem ik het op.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:34 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nah, we zitten eigenlijk een beetje vast aan die Ramadan. En het is maandag alweer dag 17...
Precies, en dan moet je ze eerst 's middags weer zoet houden.. dan kunnen ze misschien beter wat eerder beginnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:34 schreef Klonk het volgende:
wanneer is het eigenlijk herfstvakantie, want als die a.s. maandag begint dan liggen de kinderen natuurlijk niet op bed om 19:00 uur
wanneer is de Ramadan ten einde ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:34 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nah, we zitten eigenlijk een beetje vast aan die Ramadan. En het is maandag alweer dag 17...
Ik hoorde geruchten over een vuile bom.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:35 schreef yvonne het volgende:
iets * nieuws*nieuws*nieuws*
Kan er al ge-sms't worden voor de uitslag? Zo van, SMS PROFEET AAN naar 666?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:36 schreef LXIV het volgende:
Om toch alvast een tipje van de sluier op te lichten: 'julie denken natuurlijk allemaal "Iran, Iran", maar in Pakistan zal ook nog een aapje uit de mouw komen!"
Kan er dan niet speciaal voor de kinderen een extra kleinere aanslag op de middag komen? Iets met clowns enzo? Dan kunnen we ze tijdens het echte spectakel gewoon naar bed sturen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:36 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Precies, en dan moet je ze eerst 's middags weer zoet houden.. dan kunnen ze misschien beter wat eerder beginnen.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kan er dan niet speciaal voor de kinderen een kleinere aanslag op de middag komen? Iets met clowns enzo? Dan kunnen we ze tijdens het echte spectakel gewoon naar bed sturen.
Daar zijn ze zelf ook nog niet helemaal uit.quote:
Een bloemetjesregen van liefde?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:35 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het een beetje saai worden, vraag even of ze eens iets * nieuws*nieuws*nieuws* willen doen?
Extreem links-communistische kut-hippie die je d'r bent!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een bloemetjesregen van liefde?.
Mag er "Groetjes, veldmuis"bij?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:40 schreef LXIV het volgende:
Dus:
Lieve Bin Laden,
Wij hebben gehoord van uw plannen om 17-10 de VS te vernietigen. In principe willen wij hier geen waarde-oordeel over uitspreken, maar svp uitvoeren tijdems GMT+1 19:00.
Kunt u, wanneer het niet te veel moeite is, ook een aanslagje doen op de maandagmiddag? Het is immers herfstvakantie, en die kinderen zijn al zo lastig wanneer het de hele dag regent. Als het iets met clowns kan zijn (bijvoorbeeld de plegers als dusdanig verkleed) zou dat erg fijn zijn.
Alvast bedankt,
De FOK!-ers.
Beter langharig dan kortzichtig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:40 schreef Jarno het volgende:
Extreem links-communistische kut-hippie die je d'r bent!
Jaja.quote:
Een tevreden roker is geen onruststokerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beter langharig dan kortzichtig..
vraag ook even of het een beetje milieuvriendelijk kan zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:40 schreef LXIV het volgende:
Dus:
Lieve Bin Laden,
Wij hebben gehoord van uw plannen om 17-10 de VS te vernietigen. In principe willen wij hier geen waarde-oordeel over uitspreken, maar svp uitvoeren tijdems GMT+1 19:00.
Kunt u, wanneer het niet te veel moeite is, ook een aanslagje doen op de maandagmiddag? Het is immers herfstvakantie, en die kinderen zijn al zo lastig wanneer het de hele dag regent. Als het iets met clowns kan zijn (bijvoorbeeld de plegers als dusdanig verkleed) zou dat erg fijn zijn.
Alvast bedankt,
De FOK!-ers.
Out of Officequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:27 schreef Klonk het volgende:
kan iemand even een mail sturen naar Bin Laden, dat het wat ons betreft schikt op Maandag
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:40 schreef LXIV het volgende:
Dus:
Lieve Bin Laden,
Alvast bedankt,
De FOK!-ers.
Wacht maar tot wij vredelievende hippies aan de macht zijn.quote:
quote:
Aangezien CNN ook in Amerika staat moet BBC dan maar verslag doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:50 schreef JohnDope het volgende:
Dit is wel wat Iedereen hoopt.
Achja het levert wel weer leuke realLifeTelevisie op! En dat is dat wij burgers willen zien.
De eerste beelden zijn het duurst.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:53 schreef feessie het volgende:
[..]
Aangezien CNN ook in Amerika staat moet BBC dan maar verslag doen![]()
Ja iddquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De eerste beelden zijn het duurst.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:40 schreef LXIV het volgende:
Dus:
Lieve Bin Laden,
Alvast bedankt,
De FOK!-ers.
ja man minstens 80%quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:04 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Jullie weten trouwens dat 80% van de geheime diensten in de wereld binnen nu en 5 jaar een chemische of 'besmette' bom' aanval verwachten in de Westerse wereld?
Nee, natuurlijk niet. Je moet gewooon op zondag je mobiel opladen. En pas als de berichtjes binnen stromen ga je pas kijken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:39 schreef IkWilbert het volgende:
Ik begrijp dus dat ik maandag cnn.com goed in de gaten moet houden?![]()
wil jij even afblijven van die leuke glow-in-the-dark effecten jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
vraag ook even of het een beetje milieuvriendelijk kan zijn
Dat is ook het enigste moment per jaar dat ik sta te huilen van woede.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:44 schreef xFriendx het volgende:
De enige aanslag die je kan verwachten is die van de Belastingdienst.
'a nuclear war could ruin your whole day'quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:19 schreef LXIV het volgende:
Gelukkig hebben ze het wel na het weekeinde geplanned. Ik baal altijd zo wanneer nucleaire holocousts op de vrijdagnamiddag vallen.
Als de amerikaanse moslims net zulke clowns zijn als die moslim die gisteren bij Pauw&Witteman te gast was, dan zijn ze van mij van harte welkom.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef Gia het volgende:
[plot-mode] Dit heeft Amerika natuurlijk helemaal zelf bedacht om zodoende de moslims uit Amerika te krijgen. Als het nu nog werkt ook!![/plot-mode]
quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:41 schreef Hathor het volgende:
De raad van oelama's.Op de een of andere manier kan ik me niet onttrekken aan het idee da dit een stel kerels zijn die elkaar tijdens bijeenkomsten helemaal onderspugen.
Ik hoop toch dat er niets gebeurdquote:
Ga je dan ook met de Marokkaanse jongeren op straat staan te dansen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:48 schreef Monidique het volgende:
Ik hoop het.
Da's toch een teken van integratie?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ga je dan ook met de Marokkaanse jongeren op straat staan te dansen?![]()
lol idd Nederlandse wannabee murkjesquote:
Ja.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Verwacht het niet. Heb nog geen berichten gehoord van massale exodus van moslims uit Amerika.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat er niets gebeurd
Als er inderdaad zoiets ergs gebeurd als in de OP is voorspeld, dan doet internet het waarschijnlijk niet eens.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:16 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Dinsdag ben ik vrij, dus als het morgen idd na 17.00 gebeurt, kan ik de hele nacht TV kijken en achtergrondinfo zoeken op internet.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
quote:Tv-beelden van Marokkaanse jongeren in Ede die direct na de aanslagen de straat op gaan om feest te vieren, roepen veel verontwaardiging op. Veel Nederlanders zijn onthutst door een persbericht van de politie van Ede, waarin gesproken wordt van feestende jongeren, toeterende auto's en een "gezelschap dat uiterst opgetogen is over de aanslagen in Amerika".
De opsteller van het persbericht, Munniksma, moet zijn woorden later terugnemen: "Mijn bericht was niet objectief en niet zuiver. Van een feest was geen sprake." De Marokkaanse jongens provoceerden de politie zoals ze al vaker hadden gedaan, en waren allang op straat voor het nieuws bekend werd.
Bron
Bullshit, das alleen maar om het weer een beetje pc te maken, angsthazen zijn het. Ze vierden het juist wel, ook hier in Utrecht, ik heb ze zelf gezien in de Kanaalstraat.quote:
Je hebt ze gezien in Utrecht en daarom waren ze ook in Ede. Oh, ok.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bullshit, das alleen maar om het weer een beetje pc te maken, angsthazen zijn het. Ze vierden het juist wel, ook hier in Utrecht, ik heb ze zelf gezien in de Kanaalstraat.
Andere mensen, zelfde reden voor een vreugde uitbarsting.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je hebt ze gezien in Utrecht en daarom waren ze ook in Ede. Oh, ok.
Tuulijk jong!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Andere mensen, zelfde reden voor een vreugde uitbarsting.
Gelukkig was jij ter plaatse in Utrecht zodat je goed zicht had op wat er gebeurde in Ede.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om zo kortzichtig te zijn als jij.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
7 nucleare bommen tegelijkertijd af laten gaan in verschillende grote amerikaanse steden. Dat is ambitieusquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:46 schreef feessie het volgende:
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=52018
Ik ben benieuwd. Als ze maar van NY afblijven deze keer.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:08 schreef problematiQue het volgende:
[..]
7 nucleare bommen tegelijkertijd af laten gaan in verschillende grote amerikaanse steden. Dat is ambitieus![]()
Och, als ik op 10 september 2001 tegen je had gezegd dat er twee vliegtuigen het WTC in zouden vliegen, eentje op het Pentagon zou crashen en een vierde zou verdwalen in een weiland, zou jij me dan hebben geloofd? Of zou voorspellen dat er metro's en bussen in Londen opgeblazen zouden worden? Een trein in Madrid?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:12 schreef gronk het volgende:
En alleen daarom al klinkt 't als een ontzettend wazig lulverhaal.
Misschien moet je hier maar eens naar kijken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:12 schreef gronk het volgende:
En alleen daarom al klinkt 't als een ontzettend wazig lulverhaal.
Maar dat heb je dus niet gedaan. Sterker nog, alle scenario's die de al-qaeda's nu in de wereldmedia terecht komen zijn alleen bedoeld om angst aan te jagen, niet om daadwerkelijk ten uitvoer te brengen. 't lijkt mij dat terroristen niet vantevoren zeggen wat ze gaan doen. Niet dan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:14 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Och, als ik op 10 september 2001 tegen je had gezegd
|Dat bedoel ik niet lieverd. Ik doel erop dat alleen omdat het onwaarschijnlijk of onmogelijk lijkt, het niet betekent dat het dús lulkoek is. 99% zeker dat je gelijk hebt, maar die vliegtuigen had ook op een lulverhaal geleken als ik je dat had verteld. Dát bedoel ik er mee.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:43 schreef gronk het volgende:
[..]
Maar dat heb je dus niet gedaan. Sterker nog, alle scenario's die de al-qaeda's nu in de wereldmedia terecht komen zijn alleen bedoeld om angst aan te jagen, niet om daadwerkelijk ten uitvoer te brengen. 't lijkt mij dat terroristen niet vantevoren zeggen wat ze gaan doen. Niet dan?
Tenzij je natuurlijk liever morgen gelijk wilt krijgen. Mij ook best.
Nou, leg het eens uit dan, wat zou het verschil kunnen zijn tussen die twee uitingen van blijheid ? In Utrecht hadden ze net het journaal gekeken en in ede waren ze zojuist algeheel amateurkampioen in de zondagklasse geworden ? Zou heel leuk en heel toevallig zijn, alleen geloof ik niet zo in sprookjes.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Gelukkig was jij ter plaatse in Utrecht zodat je goed zicht had op wat er gebeurde in Ede.
pff .. ik wordt zo moe van die mensen die de reacties van een paar tientallen pubers willen neerzetten als tekenend voor de hele bevolkingsgroepquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, leg het eens uit dan, wat zou het verschil kunnen zijn tussen die twee uitingen van blijheid ? In Utrecht hadden ze net het journaal gekeken en in ede waren ze zojuist algeheel amateurkampioen in de zondagklasse geworden ? Zou heel leuk en heel toevallig zijn, alleen geloof ik niet zo in sprookjes.
ik heb deze discussie al eens eerder gehad hier, en voor de zoveelste keer...het waren geen jongeren, maar voornamelijk volwassenen. en ook geen klein groepje zoals je schijnbaar zo graag wil geloven. Is dit nou zo moeilijk te geloven ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:16 schreef moussie het volgende:
[..]
pff .. ik wordt zo moe van die mensen die de reacties van een paar tientallen pubers willen neerzetten als tekenend voor de hele bevolkingsgroep
er wonen bijna 1 miljoen moslims in NL .. heb ik de massale manifestaties van blijheid gemist misschien ?
en voor je begint te zeuren van "ja maar waarom hebben de ouderen dan niets gezegd" .. die werden al aangevallen als groep .. alle moslims vieren feest .. voor ze de kans kregen hun jongeren tot orde te roepen en dan verschuift de focus
Inderdaad.quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:35 schreef Gia het volgende:
En gebeurt het wel, dan is de Islam denk ik vogelvrij.
Dat klinkt als een klusje voor Jack Bauer. De beste man heeft al ervaring en hij lost problemen altijd binnen 24 uur op. Nog net genoeg tijd dusquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:08 schreef problematiQue het volgende:
7 nucleare bommen tegelijkertijd af laten gaan in verschillende grote amerikaanse steden. Dat is ambitieus![]()
7 kernbommen tegelijkertijd laten afgaan in evenzoveel amerikaanse steden is toch wel van een iets andere grootteorde dan wat vliegtuigen kapen. Of kun jij bij de tweedehandsmetaalwinkel op de hoek ontstekingen voor kernbommen kopen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:49 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
|Dat bedoel ik niet lieverd. Ik doel erop dat alleen omdat het onwaarschijnlijk of onmogelijk lijkt, het niet betekent dat het dús lulkoek is. 99% zeker dat je gelijk hebt, maar die vliegtuigen had ook op een lulverhaal geleken als ik je dat had verteld. Dát bedoel ik er mee.
inderdaad, en dat lukt ze aardig als je alle berichten zo leest.quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:46 schreef FJD het volgende:
Zal wel niets gebeuren, angst zaaien is ook winst voor de terroristen.
nou, ik voel me niet zo lekker vanoggend, misschien hebben ze al het drinkwater wel bevuildquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:46 schreef FJD het volgende:
Zal wel niets gebeuren, angst zaaien is ook winst voor de terroristen.
volgens koreaanse bronnen loeien de luchtsirenes alquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:36 schreef yvonne het volgende:
is het al begonnen?
Ik heb iig al een rantsoen bier gehaald voor vandaagquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:36 schreef yvonne het volgende:
is het al begonnen?
Had je mail teruggehad dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:37 schreef LXIV het volgende:
Vanavond om 19:00 toch pas?
Stond er geen RSSfeed bijquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:39 schreef LXIV het volgende:
Ja, maar in wazig Arabisch, dus daar werd ik weinig wijs uit.
Chips en popcorn ook?quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb iig al een rantsoen bier gehaald voor vandaag![]()
Nee, ik zit op een dieet, begon weer gevaarlijk uit te deien.quote:
En natuurlijk ligt dan ook 't halve internet op z'n gat en dan gaat iedereen klagen 'welke gek de verbinding met fok via amerika heeft laten lopen'quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:48 schreef yvonne het volgende:
En straks ligt half Amerika plat en dan krijgen we half FOK! over ons heen: "zie je wel, zie jewel"
Mannen met buikjes zijn knuffelbaarder hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, ik zit op een dieet, begon weer gevaarlijk uit te deien.
't zou goed zijn als er wat minder rampen op TV kwamen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nee, ik zit op een dieet, begon weer gevaarlijk uit te deien.
oeh, dan ben ik heeeeeeeeel knuffelbaarquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen met buikjes zijn knuffelbaarder hoor
Je zegt het goed, buikjes. Niet mannen met de omvang van Moby Dick.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen met buikjes zijn knuffelbaarder hoor
Waar ligt die grens eigenlijk ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Je zegt het goed, buikjes. Niet mannen met de omvang van Moby Dick.
Voor mij als ik zelfs niet meer in mijn koksbuizen pasquote:
Mannen met buikjes EN die kunnen kokenquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Voor mij als ik zelfs niet meer in mijn koksbuizen pas
Dit topic gaat over kernbommen, niet over hippies.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mannen met buikjes EN die kunnen koken![]()
![]()
Denk aan 'Fat Man'quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:02 schreef Paardesnikkel het volgende:
[..]
Dit topic gaat over kernbommen, niet over hippies.
Ik heb toevallig nog een goed recept liggen voor geblancheerde kernbommen in zoetzure saus.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:02 schreef Paardesnikkel het volgende:
Dit topic gaat over kernbommen, niet over hippies.
Idd. Die terroristen zijn ook een stelletje pruters. Hoop blabla over "de grote satan" blabla, maar ondertussen te lui zijn om meer dan 1 aanslagje te plegen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:18 schreef Zyggie het volgende:
Ja want we hebebn zoveel aanslagen gezien tegen Amerika de afgelopen 5 jaar.Wel 1 hele op Amerikaanse grondgebied met wat simpele kaaptrucjes. Paranoia mensen.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:50 schreef Klonk het volgende:
ik heb bewust uitgeslapen, kan ik vanavond langer wakker blijven
mooie fotoquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:41 schreef ThinkTank het volgende:
Breaking news: paddestoelwolk gsignaleerd in omgeving van Salt Lake City, Utah
[afbeelding]
Hou je wel rekening met de tijdzones ? Tis namelijk nog vrij donker daarquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:41 schreef ThinkTank het volgende:
[afbeelding]
Zo, jij bent snel met de foto's..quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:41 schreef ThinkTank het volgende:
[afbeelding]
Kun je nagaan hoe zo'n explosie dat is geweest!quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:47 schreef feessie het volgende:
[..]
Hou je wel rekening met de tijdzones ? Tis namelijk nog vrij donker daar;(
Nee man, door de knal is het daar licht geworden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:47 schreef feessie het volgende:
[..]
Hou je wel rekening met de tijdzones ? Tis namelijk nog vrij donker daar![]()
oww beterquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee man, door de knal is het daar licht geworden.
snap dat dan
So what? Doen wij tijdreizigers al jarenlang.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zo, jij bent snel met de foto's..![]()
nog voordat het gebeurd is.
quote:Photo of a nuclear mushroom cloud taken on 26th of June 2008 on the Swiss central plateau. France uses tactic nuclear missiles to stop the advance of the russian army before they reach the french border.
Welk dan?Star Wars ofsow?quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:54 schreef nonzz het volgende:
Tedje! einde-van-de-wereld-muziek!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_270756.html?wt.bron=homeArt1
Er verschijnen nu wel in een erg rap tempo allerlei paniekberichten over islamitische aanvallen tegen het westen. Je kunt ze gewoon afwachten op Reuters. Alles blijft erg wazig.
Zou een aanval op Iran aanstaande zijn?
Tot 9.11u ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:30 schreef moussie het volgende:
uhm, pas ½9 in NY .. dus nog even wachten hoor
Op 9/11 was 't toch al feest om 8u53 plaatselijke tijd?quote:
Was dat niet het eerste vliegtuig wat insloeg ...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Op 9/11 was 't toch al feest om 8u53 plaatselijke tijd?
En terug, is er al iets gaande?quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ga boodschappen doen, sms me maar als er iets gebeurt
duh .. 't is natuurlijk symbolisch, de numbers moeten klopppen oid ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Op 9/11 was 't toch al feest om 8u53 plaatselijke tijd?
He NeoTribalist, in alle vrijheid zittende, wat bedoel je hiermee in deze topic?quote:
Idd, wat een watjes, veel beloven maar doen..., ho maar!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:08 schreef venomsnake het volgende:
Nog niets gebeurd..? valt me dan weer tegen van de terroristjes.![]()
Da's nou ook de pest van al dat ongeorganiseerde gajes: d'r kan ook niks op tijd gebeuren. Stelletje amateurs.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:08 schreef venomsnake het volgende:
Nog niets gebeurd..? valt me dan weer tegen van de terroristjes.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Da's nou ook de pest van al dat ongeorganiseerde gajes: d'r kan ook niks op tijd gebeuren. Stelletje amateurs.
Yvonne even offtopic maar kan jij antwoord geven op de vraag waarom een normale user gelly mijn notes kan lezen.quote:
Islam: What the west needs to know.quote:Je hebt geen kritiek ei, je hebt een hekel aan moslims en Marokkanen in het bijzonder. Staat allemaal in je notes, erg handig. Je bent er ook een paar keer voor gebanned.
[stampvoetend]quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
respect voor anderen culturen hè, niet je Nederlandse afspraak is afspraak en op tijd cultuurtje opdringen aan anderen, is niet netjes.
![]()
Ik bedoel dat het net zogoed 1 van de vele psychologische operaties van de neocons kan zijn, fictieve nieuwsberichten/propaganda....zijn zoveel voorbeelden. Er is zelfs een rechtzaak gaande tegen omdat ze betrapt zijn op het planten van false berichten in eigen media...in Irak gebeurt dit standaard...daar mag het gewoonquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:05 schreef Demophon het volgende:
[..]
He NeoTribalist, in alle vrijheid zittende, wat bedoel je hiermee in deze topic?![]()
nog 7 minuutjesquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:44 schreef Gia het volgende:
11 september was ook pas rond 4 uur, toch?
Nog even geduld, dus.
Je hoeft geen notes te kunnen lezen om te weten dat Gelly gewoon gelijk heeft hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:18 schreef typtypo het volgende:
[..]
Yvonne even offtopic maar kan jij antwoord geven op de vraag waarom een normale user gelly mijn notes kan lezen.
Ik had je al gemaild maar krijg geen antwoord.
[..]
Islam: What the west needs to know.
Ontopic
Als die aanslag komt op een andere dag dan zegt iedereen waarom hebben ze niets gezegd.
Eikel! Sinds wanneer is het jammer als er geen aanslag wordt gepleegd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:04 schreef Omaha het volgende:
Vrij rustig nog, beetje jammer.
Reken daar maar niet op.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:12 schreef IkWilbert het volgende:
Typisch geval van "blaffende honden bijten niet".
Gelukkig maar![]()
Ja als die aanslag er komt zou ik ze daar vet voor aanklagen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:18 schreef typtypo het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op.
Dit zijn geen blaffende honden.
Misschien onbetrouwbare honden die hun afspraken niet na komen en niet op de toegezegde dag hun actie doen.
ja joh, in een land waar al jaren dagelijks wel iets gebeurd is dat van vandaag nou natuurlijk expliciet te wijten aan een of ander oproep waarvan je je nog maar beter kan afvragen of die net zo echt is als die bin laden bandjesquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:49 schreef typtypo het volgende:
-knip-
Om objectief te blijven moet je zo nu en dan dingen van een afstandje bekijkenquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Gelukkig was jij ter plaatse in Utrecht zodat je goed zicht had op wat er gebeurde in Ede.
Dat is dan volgens mij ook het enige spannende wat er vandaag gebeurt daarquote:
Ook nog wat zure bommetjes op tafel zetten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hier in Oss is alles nog rustig. CNN staat aan, en ik heb chips en cola klaar gezet
Bedoel je Isha Sesay?quote:
Maar vind Isha ook een lekker ding!quote:
kzie continu de noord koreaanse vlagquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:02 schreef Demophon het volgende:
[..]
Maar vind Isha ook een lekker ding!![]()
Gebeurt er al wat....?
Pff, die suffe communisten doen ook alles om het nieuws te halen zeg!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:10 schreef feessie het volgende:
[..]
kzie continu de noord koreaanse vlag![]()
komt een beetje dom over op die screenshots..quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:00 schreef Demophon het volgende:
[..]
Bedoel je Isha Sesay?![]()
[afbeelding]
Meer naief. 'Oh, is dat zo, hihi'quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
komt een beetje dom over op die screenshots..![]()
Details, details, who cares! Ze is gewoon een lekker ding! Dat mondjequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
komt een beetje dom over op die screenshots..![]()
Ligt er aan welke kwaliteiten jij graag ziet in een nieuwslezeresquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:18 schreef Demophon het volgende:
[..]
Details, details, who cares! Ze is gewoon een lekker ding! Dat mondje
Ze is vast niet gekozen om haar intelligentie of haar kwaliteiten als nieuwslezeres![]()
De dag is net begonnen moppiejquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:36 schreef ThinkTank het volgende:
Verdomme verdomme verdomme, 't wordt weer niks.![]()
Ghehe, gesnapt!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:37 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ligt er aan welke kwaliteiten jij graag ziet in een nieuwslezeres![]()
http://news.yahoo.com/s/a(...)ouri_school_shootingquote:A 13-year-old student fired an AK-47 into the ceiling at his middle school Monday morning after confronting a pair of students and administrators, telling them, "please don't make me do this," officials said.
No one was injured, and the boy was taken into custody.
Als hij maar niet mijn maandagavond verpest!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:50 schreef feessie het volgende:
ik denk dat jack bauer ook aant werk is![]()
dan zet je tog 24 op , zie je ook actiequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als hij maar niet mijn maandagavond verpest!![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:05 schreef yvonne het volgende:
Zeker van die goedkope 3e wereldhorloges
Natuurlijk niet, ochtendspits is het drukste van allemaal.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:41 schreef feessie het volgende:
hmm , als ze het doen zullen ze het wel 's-avonds doen .. dat schept iig meer chaos.. tog ?
Je weet toch hopelijk wel dat het in Amerika nog gewoon middag is ?quote:
je zou er bijna voor wakker blijvenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:14 schreef moussie het volgende:
bijna prime time .. nog 3 kwartier .. of zouden ze westkustijd nemen .. dan moet er nog een uurtje bij .. pff
Damn ik ben een idioot, zit zit nu (06:58) ook nog gewoon met mijn vriendin te chatten waar het gewoon nog avond is (21:57) grrrquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel dat het in Amerika nog gewoon middag is ?
Op dinsdag? Da's idd wel heel toevallig.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:03 schreef Hathor het volgende:
in ede waren ze zojuist algeheel amateurkampioen in de zondagklasse geworden ? Zou heel leuk en heel toevallig zijn, alleen geloof ik niet zo in sprookjes.
Scherpquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:18 schreef Demophon het volgende:
Het kan nog steeds! In Hawai is het 11 uur vroeger, dus dat betekent dat het daar nog steeds maandag is met 23.18u in de avond!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:42 schreef opgebaarde het volgende:
aanslagen plegen in de Ramadam, whahahhaha;d;d;:DD:D:;w00tAngClan!!1!:D;d
Vandaar dat ik 'm nu pas zie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
TT wederom aangepast en verhuist naar [ONZ]
Eehh. Ja?quote:
Okee, nu kan het niet meer; ook in het laatste restje USA is het nu dinsdag. Wat een anticlimax zeg!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:18 schreef Demophon het volgende:
Het kan nog steeds! In Hawai is het 11 uur vroeger, dus dat betekent dat het daar nog steeds maandag is met 23.18u in de avond!
islamterrorisme is een karikatuur van zichzelf geworden, het is niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:30 schreef Demophon het volgende:
[..]
Okee, nu kan het niet meer; ook in het laatste restje USA is het nu dinsdag. Wat een anticlimax zeg!![]()
Ze hebben de bommen natuurlijk met UPS verstuurd. UPS heeft ze onderweg laten kinkelen, en nou zijn ze stuk. UPS is nog aan 't nadenken hoeveel schadevergoeding ze moeten betalen aan de terroristen.quote:
Wacht maar. Dit was slechts een kleine waarschuwing. Of voorspel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh mijn God! Het was allemaal waar!!!!!!!!!111
New York-Manhattan, vliegtuig in gebouw?
Voorbodequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:31 schreef Wombcat het volgende:
1. dit is geen aanslag
2. als het er een was, dan was het een hele kleine![]()
Niettemin neemt NORAD wel de beslissing om jachtvliegtuigen de lucht in te sturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |