Om objectief te blijven moet je zo nu en dan dingen van een afstandje bekijkenquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Gelukkig was jij ter plaatse in Utrecht zodat je goed zicht had op wat er gebeurde in Ede.
Dat is dan volgens mij ook het enige spannende wat er vandaag gebeurt daarquote:
Ook nog wat zure bommetjes op tafel zetten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hier in Oss is alles nog rustig. CNN staat aan, en ik heb chips en cola klaar gezet
Bedoel je Isha Sesay?quote:
Maar vind Isha ook een lekker ding!quote:
kzie continu de noord koreaanse vlagquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:02 schreef Demophon het volgende:
[..]
Maar vind Isha ook een lekker ding!![]()
Gebeurt er al wat....?
Pff, die suffe communisten doen ook alles om het nieuws te halen zeg!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:10 schreef feessie het volgende:
[..]
kzie continu de noord koreaanse vlag![]()
komt een beetje dom over op die screenshots..quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:00 schreef Demophon het volgende:
[..]
Bedoel je Isha Sesay?![]()
[afbeelding]
Meer naief. 'Oh, is dat zo, hihi'quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
komt een beetje dom over op die screenshots..![]()
Details, details, who cares! Ze is gewoon een lekker ding! Dat mondjequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
komt een beetje dom over op die screenshots..![]()
Ligt er aan welke kwaliteiten jij graag ziet in een nieuwslezeresquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:18 schreef Demophon het volgende:
[..]
Details, details, who cares! Ze is gewoon een lekker ding! Dat mondje
Ze is vast niet gekozen om haar intelligentie of haar kwaliteiten als nieuwslezeres![]()
De dag is net begonnen moppiejquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:36 schreef ThinkTank het volgende:
Verdomme verdomme verdomme, 't wordt weer niks.![]()
Ghehe, gesnapt!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:37 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ligt er aan welke kwaliteiten jij graag ziet in een nieuwslezeres![]()
http://news.yahoo.com/s/a(...)ouri_school_shootingquote:A 13-year-old student fired an AK-47 into the ceiling at his middle school Monday morning after confronting a pair of students and administrators, telling them, "please don't make me do this," officials said.
No one was injured, and the boy was taken into custody.
Als hij maar niet mijn maandagavond verpest!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:50 schreef feessie het volgende:
ik denk dat jack bauer ook aant werk is![]()
dan zet je tog 24 op , zie je ook actiequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als hij maar niet mijn maandagavond verpest!![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:05 schreef yvonne het volgende:
Zeker van die goedkope 3e wereldhorloges
Natuurlijk niet, ochtendspits is het drukste van allemaal.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:41 schreef feessie het volgende:
hmm , als ze het doen zullen ze het wel 's-avonds doen .. dat schept iig meer chaos.. tog ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |