Idd. Die terroristen zijn ook een stelletje pruters. Hoop blabla over "de grote satan" blabla, maar ondertussen te lui zijn om meer dan 1 aanslagje te plegen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:18 schreef Zyggie het volgende:
Ja want we hebebn zoveel aanslagen gezien tegen Amerika de afgelopen 5 jaar.Wel 1 hele op Amerikaanse grondgebied met wat simpele kaaptrucjes. Paranoia mensen.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:50 schreef Klonk het volgende:
ik heb bewust uitgeslapen, kan ik vanavond langer wakker blijven
mooie fotoquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:41 schreef ThinkTank het volgende:
Breaking news: paddestoelwolk gsignaleerd in omgeving van Salt Lake City, Utah
[afbeelding]
Hou je wel rekening met de tijdzones ? Tis namelijk nog vrij donker daarquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:41 schreef ThinkTank het volgende:
[afbeelding]
Zo, jij bent snel met de foto's..quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:41 schreef ThinkTank het volgende:
[afbeelding]
Kun je nagaan hoe zo'n explosie dat is geweest!quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:47 schreef feessie het volgende:
[..]
Hou je wel rekening met de tijdzones ? Tis namelijk nog vrij donker daar;(
Nee man, door de knal is het daar licht geworden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:47 schreef feessie het volgende:
[..]
Hou je wel rekening met de tijdzones ? Tis namelijk nog vrij donker daar![]()
oww beterquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee man, door de knal is het daar licht geworden.
snap dat dan
So what? Doen wij tijdreizigers al jarenlang.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zo, jij bent snel met de foto's..![]()
nog voordat het gebeurd is.
quote:Photo of a nuclear mushroom cloud taken on 26th of June 2008 on the Swiss central plateau. France uses tactic nuclear missiles to stop the advance of the russian army before they reach the french border.
Welk dan?Star Wars ofsow?quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:54 schreef nonzz het volgende:
Tedje! einde-van-de-wereld-muziek!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_270756.html?wt.bron=homeArt1
Er verschijnen nu wel in een erg rap tempo allerlei paniekberichten over islamitische aanvallen tegen het westen. Je kunt ze gewoon afwachten op Reuters. Alles blijft erg wazig.
Zou een aanval op Iran aanstaande zijn?
Tot 9.11u ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:30 schreef moussie het volgende:
uhm, pas ½9 in NY .. dus nog even wachten hoor
Op 9/11 was 't toch al feest om 8u53 plaatselijke tijd?quote:
Was dat niet het eerste vliegtuig wat insloeg ...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Op 9/11 was 't toch al feest om 8u53 plaatselijke tijd?
En terug, is er al iets gaande?quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ga boodschappen doen, sms me maar als er iets gebeurt
duh .. 't is natuurlijk symbolisch, de numbers moeten klopppen oid ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Op 9/11 was 't toch al feest om 8u53 plaatselijke tijd?
He NeoTribalist, in alle vrijheid zittende, wat bedoel je hiermee in deze topic?quote:
Idd, wat een watjes, veel beloven maar doen..., ho maar!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:08 schreef venomsnake het volgende:
Nog niets gebeurd..? valt me dan weer tegen van de terroristjes.![]()
Da's nou ook de pest van al dat ongeorganiseerde gajes: d'r kan ook niks op tijd gebeuren. Stelletje amateurs.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:08 schreef venomsnake het volgende:
Nog niets gebeurd..? valt me dan weer tegen van de terroristjes.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Da's nou ook de pest van al dat ongeorganiseerde gajes: d'r kan ook niks op tijd gebeuren. Stelletje amateurs.
Yvonne even offtopic maar kan jij antwoord geven op de vraag waarom een normale user gelly mijn notes kan lezen.quote:
Islam: What the west needs to know.quote:Je hebt geen kritiek ei, je hebt een hekel aan moslims en Marokkanen in het bijzonder. Staat allemaal in je notes, erg handig. Je bent er ook een paar keer voor gebanned.
[stampvoetend]quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
respect voor anderen culturen hč, niet je Nederlandse afspraak is afspraak en op tijd cultuurtje opdringen aan anderen, is niet netjes.
![]()
Ik bedoel dat het net zogoed 1 van de vele psychologische operaties van de neocons kan zijn, fictieve nieuwsberichten/propaganda....zijn zoveel voorbeelden. Er is zelfs een rechtzaak gaande tegen omdat ze betrapt zijn op het planten van false berichten in eigen media...in Irak gebeurt dit standaard...daar mag het gewoonquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:05 schreef Demophon het volgende:
[..]
He NeoTribalist, in alle vrijheid zittende, wat bedoel je hiermee in deze topic?![]()
nog 7 minuutjesquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:44 schreef Gia het volgende:
11 september was ook pas rond 4 uur, toch?
Nog even geduld, dus.
Je hoeft geen notes te kunnen lezen om te weten dat Gelly gewoon gelijk heeft hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:18 schreef typtypo het volgende:
[..]
Yvonne even offtopic maar kan jij antwoord geven op de vraag waarom een normale user gelly mijn notes kan lezen.
Ik had je al gemaild maar krijg geen antwoord.
[..]
Islam: What the west needs to know.
Ontopic
Als die aanslag komt op een andere dag dan zegt iedereen waarom hebben ze niets gezegd.
Eikel! Sinds wanneer is het jammer als er geen aanslag wordt gepleegd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:04 schreef Omaha het volgende:
Vrij rustig nog, beetje jammer.
Reken daar maar niet op.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:12 schreef IkWilbert het volgende:
Typisch geval van "blaffende honden bijten niet".
Gelukkig maar![]()
Ja als die aanslag er komt zou ik ze daar vet voor aanklagen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:18 schreef typtypo het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op.
Dit zijn geen blaffende honden.
Misschien onbetrouwbare honden die hun afspraken niet na komen en niet op de toegezegde dag hun actie doen.
ja joh, in een land waar al jaren dagelijks wel iets gebeurd is dat van vandaag nou natuurlijk expliciet te wijten aan een of ander oproep waarvan je je nog maar beter kan afvragen of die net zo echt is als die bin laden bandjesquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:49 schreef typtypo het volgende:
-knip-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |