Welk topic #5quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:56 schreef SpecialK het volgende:
Wat's dit topic #5 alweer? Kap nou eens man.
De film is niet ondertiteld.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:58 schreef gelly het volgende:
Elke propaganda moet populair zijn en haar intellectueel peil afstemmen op het begripsvermogen van de minst begaafden onder diegenen tot wie ze zich richt. Daarom moet het peil ervan, zuiver intellectueel gezien, des te lager gehouden worden naarmate de te bereiken massa groter is.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:59 schreef SpecialK het volgende:
is mohammed de antichrist?
Wow! must see!
Met andere woorden. Slotje. En het liefst een korte ban voor deze spammert.
Wie is er hier aan het spammen met jou link ook.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:59 schreef SpecialK het volgende:
Wow! must see!
TS is een racistje dat al jarenlang Fok! terroriseert. Weinig hoop dus.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:59 schreef SpecialK het volgende:
Wow! must see!
Ja hoor ik ben een moslim.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:03 schreef typtypo het volgende:
[..]
Wie is er hier aan het spammen met jou link ook.
Aan jou reactie te zien heb je iets te verbergen.
Moslim zeker?
Iemand die kritiek heeft op een ideologie is een racist?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:05 schreef gelly het volgende:
[..]
TS is een racistje dat al jarenlang Fok! terroriseert. Weinig hoop dus.
Je hebt geen kritiek ei, je hebt een hekel aan moslims en Marokkanen in het bijzonder. Staat allemaal in je notes, erg handig. Je bent er ook een paar keer voor gebanned.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:11 schreef typtypo het volgende:
[..]
Iemand die kritiek heeft op een ideologie is een racist?
Kijk dan naar de film.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja hoor ik ben een moslim.
Kansloze kutnerd die je bent.
Hoe weet jij wat in mijn notes staat?quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Je hebt geen kritiek ei, je hebt een hekel aan moslims en Marokkanen in het bijzonder. Staat allemaal in je notes, erg handig. Je bent er ook een paar keer voor gebanned.
Sarcasme is zeker nieuw voor je. Je hebt in m'n fotoboek gekeken zie ik...quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:16 schreef typtypo het volgende:
[..]
Kijk dan naar de film.
Misschien dat je er nog wat van kan opsteken over je eigen religie.
Misschien weet jij nog niet helemaal wat het inhoud en ben je alleen op de hoogte van de vreedzame passages.
Een ding weet ik wel zeker aan de reacties te zien, we hier een goede film hebben.
Gozer kijk eerst eens de film en kom dan terug met inhoudelijke weerlegging.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Sarcasme is zeker nieuw voor je. Je hebt in m'n fotoboek gekeken zie ik...
Zie ik er soms uit als een moslim? Triest kloteventje dat je bent.
Aan de reacties kan je alleen opmaken dat jij een ontiegelijk irritante kutspammer bent. Meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |