Je weet toch hopelijk wel dat het in Amerika nog gewoon middag is ?quote:
je zou er bijna voor wakker blijvenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:14 schreef moussie het volgende:
bijna prime time .. nog 3 kwartier .. of zouden ze westkustijd nemen .. dan moet er nog een uurtje bij .. pff
Damn ik ben een idioot, zit zit nu (06:58) ook nog gewoon met mijn vriendin te chatten waar het gewoon nog avond is (21:57) grrrquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel dat het in Amerika nog gewoon middag is ?
Op dinsdag? Da's idd wel heel toevallig.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:03 schreef Hathor het volgende:
in ede waren ze zojuist algeheel amateurkampioen in de zondagklasse geworden ? Zou heel leuk en heel toevallig zijn, alleen geloof ik niet zo in sprookjes.
Scherpquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:18 schreef Demophon het volgende:
Het kan nog steeds! In Hawai is het 11 uur vroeger, dus dat betekent dat het daar nog steeds maandag is met 23.18u in de avond!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:42 schreef opgebaarde het volgende:
aanslagen plegen in de Ramadam, whahahhaha;d;d;:DD:D:;w00tAngClan!!1!:D;d
Vandaar dat ik 'm nu pas zie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
TT wederom aangepast en verhuist naar [ONZ]
Eehh. Ja?quote:
Okee, nu kan het niet meer; ook in het laatste restje USA is het nu dinsdag. Wat een anticlimax zeg!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:18 schreef Demophon het volgende:
Het kan nog steeds! In Hawai is het 11 uur vroeger, dus dat betekent dat het daar nog steeds maandag is met 23.18u in de avond!
islamterrorisme is een karikatuur van zichzelf geworden, het is niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:30 schreef Demophon het volgende:
[..]
Okee, nu kan het niet meer; ook in het laatste restje USA is het nu dinsdag. Wat een anticlimax zeg!![]()
Ze hebben de bommen natuurlijk met UPS verstuurd. UPS heeft ze onderweg laten kinkelen, en nou zijn ze stuk. UPS is nog aan 't nadenken hoeveel schadevergoeding ze moeten betalen aan de terroristen.quote:
Wacht maar. Dit was slechts een kleine waarschuwing. Of voorspel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh mijn God! Het was allemaal waar!!!!!!!!!111
New York-Manhattan, vliegtuig in gebouw?
Voorbodequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:31 schreef Wombcat het volgende:
1. dit is geen aanslag
2. als het er een was, dan was het een hele kleine![]()
Niettemin neemt NORAD wel de beslissing om jachtvliegtuigen de lucht in te sturen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |