quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:41 schreef Hathor het volgende:
De raad van oelama's.Op de een of andere manier kan ik me niet onttrekken aan het idee da dit een stel kerels zijn die elkaar tijdens bijeenkomsten helemaal onderspugen.
Ik hoop toch dat er niets gebeurdquote:
Ga je dan ook met de Marokkaanse jongeren op straat staan te dansen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:48 schreef Monidique het volgende:
Ik hoop het.
Da's toch een teken van integratie?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ga je dan ook met de Marokkaanse jongeren op straat staan te dansen?![]()
lol idd Nederlandse wannabee murkjesquote:
Ja.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Verwacht het niet. Heb nog geen berichten gehoord van massale exodus van moslims uit Amerika.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat er niets gebeurd
Als er inderdaad zoiets ergs gebeurd als in de OP is voorspeld, dan doet internet het waarschijnlijk niet eens.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:16 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Dinsdag ben ik vrij, dus als het morgen idd na 17.00 gebeurt, kan ik de hele nacht TV kijken en achtergrondinfo zoeken op internet.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
quote:Tv-beelden van Marokkaanse jongeren in Ede die direct na de aanslagen de straat op gaan om feest te vieren, roepen veel verontwaardiging op. Veel Nederlanders zijn onthutst door een persbericht van de politie van Ede, waarin gesproken wordt van feestende jongeren, toeterende auto's en een "gezelschap dat uiterst opgetogen is over de aanslagen in Amerika".
De opsteller van het persbericht, Munniksma, moet zijn woorden later terugnemen: "Mijn bericht was niet objectief en niet zuiver. Van een feest was geen sprake." De Marokkaanse jongens provoceerden de politie zoals ze al vaker hadden gedaan, en waren allang op straat voor het nieuws bekend werd.
Bron
Bullshit, das alleen maar om het weer een beetje pc te maken, angsthazen zijn het. Ze vierden het juist wel, ook hier in Utrecht, ik heb ze zelf gezien in de Kanaalstraat.quote:
Je hebt ze gezien in Utrecht en daarom waren ze ook in Ede. Oh, ok.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bullshit, das alleen maar om het weer een beetje pc te maken, angsthazen zijn het. Ze vierden het juist wel, ook hier in Utrecht, ik heb ze zelf gezien in de Kanaalstraat.
Andere mensen, zelfde reden voor een vreugde uitbarsting.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je hebt ze gezien in Utrecht en daarom waren ze ook in Ede. Oh, ok.
Tuulijk jong!quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Andere mensen, zelfde reden voor een vreugde uitbarsting.
Gelukkig was jij ter plaatse in Utrecht zodat je goed zicht had op wat er gebeurde in Ede.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om zo kortzichtig te zijn als jij.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
7 nucleare bommen tegelijkertijd af laten gaan in verschillende grote amerikaanse steden. Dat is ambitieusquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:46 schreef feessie het volgende:
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=52018
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |