Zo ken ik er wel meer ja. Helaas duurt het wel effe voordat je wat te wonen hebt (goedkoop dan).quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:05 schreef Filay het volgende:
Ik hou van Zwolle en ik woon er niet eens.
Ik studeer er wel en wil er schnell gaan wonen maar dat terzijde. Go Zwolle
Wat schattig!!quote:
Ben al enige tijd ingeschreven bij de woningzoeker. Als ik een kamer zou willen dan had ik er nu al eentje maar ja ik ben eigenwijs en wil een appartement om daar met een vriend en misschien nog iemand te gaan wonen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:17 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Zo ken ik er wel meer ja. Helaas duurt het wel effe voordat je wat te wonen hebt (goedkoop dan).
Als het goed is kunnen we binnenkort kijken voordat we een beslissing moeten nemen. De oude bewoner is overleden (vind ik niet zo;n prettig idee). Ik heb de buitenkant eigenlijk nog niet gezien....hoe armoedig is armoedig? Vergelijkend met de Minervalaan bijvoorbeeld (de enige flats die vergelijkbaar zijn die ik ken)?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Wat schattig!!![]()
Om ff op de woning terug tekomen aan de Middelweg, ik zal waarschijnlijk de begane grond niet meegeteld hebben en is het 4 hoog (detail). De buitenkant ziet er inderdaad armoedig uit, is wel geverfd maar blijven oude woningen. Van binnen ziet het er, in mijn geval, echter prima uit. Is goed onderhouden en ik heb niet al te veel werk de komende week om de boel op te leuken. En 2 balkonnetjes vind ik erg relaxt, ik ben absoluut geen tuinmens dus komt goed uit.
Voor starters zoals jullie lijkt het me een prima huisje om een paar jaartjes te wonen. Als je een keer binnen wilt kijken is dat geen probleem. Tot morgen!
Echt armoedig is het niet, het is gewoon oud, de buitenkant is geverfd maar ja, blijft oud. Ik heb er zelf geen moeite mee. En dat de oude bewoner is overleden heb ik al 2x gehad tijdens een verhuizing, valt best mee!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:24 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Als het goed is kunnen we binnenkort kijken voordat we een beslissing moeten nemen. De oude bewoner is overleden (vind ik niet zo;n prettig idee). Ik heb de buitenkant eigenlijk nog niet gezien....hoe armoedig is armoedig? Vergelijkend met de Minervalaan bijvoorbeeld (de enige flats die vergelijkbaar zijn die ik ken)?
Wat sparen betreft, dat valt reuze mee, heel duur is het niet als je er met twee of drie mensen in trekt. Het gaat om een huurappartement. Er staan appartementen op van zeg maar 400 euro, trek je er met twee man in dan kost dat 200 euro per persoon. Dat is gemiddeld goedkoper dan een kamerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:24 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Filay, in ieder geval succes met sparen!![]()
Plus de bijkomende kosten, gas water elektra, gemeentebelastingen. Eventueel kabel en/of telefoon.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:20 schreef Filay het volgende:
[..]
Wat sparen betreft, dat valt reuze mee, heel duur is het niet als je er met twee of drie mensen in trekt. Het gaat om een huurappartement. Er staan appartementen op van zeg maar 400 euro, trek je er met twee man in dan kost dat 200 euro per persoon. Dat is gemiddeld goedkoper dan een kamer
Mooi om te weten; ik ga zo eens ff bellen of ik de handel al kan gaan bezichtigen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:28 schreef Mwanatabu het volgende:
Er zitten trouwens veel leuke jonge mensen op die Middelweg, ken dr veel die daar voor zichzelf beginnen zeg maar. Als je goed kunt klussen of de woning goed onderhouden is, is het gewoon goed spul.
Kamersquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:20 schreef Sitethief het volgende:
Tip: http://www.kamertje.nl/ ., werkt als een trein,
.
Hehehe, als een van je nieuwe buren Gertjan heet, a) die kan heel goed klussen en b) doe m dan de groeten van die zwangere zeug van een bassist van mquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:17 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mooi om te weten; ik ga zo eens ff bellen of ik de handel al kan gaan bezichtigen.
Ik reken op een bult werk; maar ach ik hou wel van klussen.
Ja is goedquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:18 schreef Sitethief het volgende:
@Mwanatabu
Ik wil jouw, je broertje, en je zoontje wel eens meeten, alledrie reuze interessante personen,.
Nee serieus, ik zou je wel eens willen meeten,.
Ik heb mijn inbox al 20% vol,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja is goed, maar die geplande Zwolle-meet die lukt mij niet ivm zwangerschap etc, dus die houden we tegoed.
Heb je overigens PM hier op Fok? *checken goat*
Haha, echt? Ik verwachtte een stortlading dreigmailtjes, gelijk die ene keer toen ik een mailadres weggaf om met een Turk over de Armeense "kwestie" te mailen, maar tot nu toe echt heulemaal nuks hier op Fok!.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb mijn inbox al 20% vol,.
Maar die meet komt nog wel eens,.
*stuurt*quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Haha, echt? Ik verwachtte een stortlading dreigmailtjes, gelijk die ene keer toen ik een mailadres weggaf om met een Turk over de Armeense "kwestie" te mailen, maar tot nu toe echt heulemaal nuks hier op Fok!.
Uiteraard maar dat is ook het enige dat ik hoef te betalen. Mijn ouders hebben mij een keuze gegeven wat ze zullen betalen en ik kan dus kiezen voor de huur en collegegeld. Dat wordt dus de huur en dan de vaste kosten. Boodschappen, GWE enz.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:01 schreef navvy het volgende:
[..]
Plus de bijkomende kosten, gas water elektra, gemeentebelastingen. Eventueel kabel en/of telefoon.
Licht nog aangedaan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:34 schreef descendent1 het volgende:
Zo; moggeh...ehmm
![]()
Iedereen al wakker? WIj hebben ons potentiele nieuwe huisje bekeken; en zijn best enthousiast!![]()
Alleen die vrouen moeten altijd overal weer aan wennen he?![]()
quote:
Je heb trouwens een PM van mij,quote:
Ik heb gewenning nodig, eigenlijk ben ik gewoon sloom, so sue mequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:34 schreef descendent1 het volgende:
Zo; moggeh...ehmm
![]()
Iedereen al wakker? WIj hebben ons potentiele nieuwe huisje bekeken; en zijn best enthousiast!![]()
Alleen die vrouen moeten altijd overal weer aan wennen he?![]()
Mijn eerste!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:47 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je heb trouwens een PM van mij,.
Pff. Anders ga ik dr wel alleen wonen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:57 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ik heb gewenning nodig, eigenlijk ben ik gewoon sloom, so sue me![]()
Ik dacht al bij het drinken,quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:57 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
BTW, zet je PM eens aan,quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:57 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ohoo, Sitethief heeft net mijn PM-box ook al lopen ontmaagden, slet dat het is!quote:
Nu annoylikethewind nog,quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ohoo, Sitethief heeft net mijn PM-box ook al lopen ontmaagden, slet dat het is!
Dat is een goede vraag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:43 schreef Sylvana het volgende:
hoe zit dat met dat pm-en? waar kun je dat instellen en hoe werkt dat dan? kan het bij "opties" iig niet vinden
Inderdaad goede vraag...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:43 schreef Sylvana het volgende:
hoe zit dat met dat pm-en? waar kun je dat instellen en hoe werkt dat dan? kan het bij "opties" iig niet vinden
Als je hulp nodig hebt, ik ben je man,quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:39 schreef descendent1 het volgende:
Dit moet een zondag zijn... [afbeelding]
Wie helpt er mee met verhuizen binnenkort? Mensen met grote auto's, aanhangers e.d. gewenst!![]()
![]()
Eerst maar ns ff de hele handel een beetje opverfen; bevloeren en schoonmaken.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:41 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt, ik ben je man,.
Ik ook! (één jaartje electrotechniek MTS; maar ik ben niet zo goed in exacte vakken).quote:Ik heb in een ver verleden ook nog elektrotechniek gedaan,.
Leeg? Waar?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:21 schreef Sylvana het volgende:
Middag Zwolle
Ik had beter in Zwolle kunnen wonen, heb in het Deventer topic gevraagd of iemand wilde helpen met verhuizen, maar helemaal geen reacties gehad, dat topic gaat echt langzaam vergeleken met hier
Dat pmen werkt bij mij ook nog niet echt goed, soms kan ik wel inloggen, maar de meeste keren krijg ik ook die foutcode dusMijn inbox is nog helemaal leeg * onpopulair is
*
Je hebt een bakker Bart toch in Zwolle? Of bedoel je dat ook niet?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:14 schreef haaahaha het volgende:
Is er ook ergens een warme bakker in Zwolle? Geen banketbakker ala van rossum of die op de thomaskemperstraat, maar een echte warme bakker? Ik weet er 1 in het winkelcentrum van de a-lande, maar voor de rest weet ik ze niet. Een delifrance in stadshagen, maar geen echte warme bakker. Iemand?
Tot voor kort was er 1 in de assendorperstraat. Maar die is laatst verdwenen. Helaas weet ik er verder geen te zitten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:14 schreef haaahaha het volgende:
Is er ook ergens een warme bakker in Zwolle? Geen banketbakker ala van rossum of die op de thomaskemperstraat, maar een echte warme bakker? Ik weet er 1 in het winkelcentrum van de a-lande, maar voor de rest weet ik ze niet. Een delifrance in stadshagen, maar geen echte warme bakker. Iemand?
Ik snap het niet. In mijn vorige woonplaats had je in elke wijk wel een echte warme bakker. Waarom hier in zwolle niet?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:00 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Tot voor kort was er 1 in de assendorperstraat. Maar die is laatst verdwenen. Helaas weet ik er verder geen te zitten.
Bakkerij Martini, Gladiolenstraat 23 (Pierik).quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:14 schreef haaahaha het volgende:
Het was fokking koud vanochtend. Zag allemaal van die verschrikte veel te wakkere gezichten met hun zomerjekkie verdwaasd bij stoplichten staanquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:46 schreef Sitethief het volgende:
Tis best koud buiten maar er kijkt wel een zonnetje neer op de Peperbus,.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het was fokking koud vanochtend. Zag allemaal van die verschrikte veel te wakkere gezichten met hun zomerjekkie verdwaasd bij stoplichten staan![]()
Gelukkig ben ik de grootste koukleum van de hele wereld, had mn black leather alweer van de kapstok gerukt![]()
Zuunig kutbad. Altijd de thermostaat net te laag. Ben dr altijd binnen een uur uit daar want dan lopen de kinderen blauw aan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gister de halve dag in het hanze bad gelegen
Whaha, dat black leather is lang zo kinky niet meer (of juist wel) met een zwangere pens van 33 weken eronderquote:
nou ik vond het water juist tering warm.... het was 28 graden!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zuunig kutbad. Altijd de thermostaat net te laag. Ben dr altijd binnen een uur uit daar want dan lopen de kinderen blauw aan.
Wat dat betreft (zwemgelegenheid) is Zwolle het dan weer niet he: Aabad is een wastobbe, Hanzebad een in elkaar lazerend stuk slecht beleid en van de Wythemerplas gaan de kinders ook al aan de kots van de blauwalg of ze staan weer in de bierscherven van een stel asociale boeren. Alleen de bbq-plekken daar zijn kewl![]()
Warempel...een aap uit de kont!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou ik vond het water juist tering warm.... het was 28 graden!!!
das behoorlijk warm voor zwemwater!
Omdat moeders zondag uitslapen en die vaders iets toevoegen van "doe jij nou ook es wat behalve het vlees snijden!"quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waren trouwens fucking veel vaders met kids... waarom altijd vaders?
Had je nog verhuishulp nodig?quote:
ik heb een fiets met hele gave gele fietstassenquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:39 schreef descendent1 het volgende:
Dit moet een zondag zijn... [afbeelding]
Wie helpt er mee met verhuizen binnenkort? Mensen met grote auto's, aanhangers e.d. gewenst!![]()
![]()
Eerst maar ns ff de hele handel een beetje opverfen; bevloeren en schoonmaken.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:43 schreef Integrity het volgende:
Ik word alleen gelaten in mijn flat. Overgelaten aan de verschrikkelijke internationale studenten.
ahhh, ik heb medelijden met je *knuf*quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:43 schreef Integrity het volgende:
Ik word alleen gelaten in mijn flat. Overgelaten aan de verschrikkelijke internationale studenten.
Ik ben geen religieus persoon, ik ben Christen. Ik hou me ook heel erg veel bezig met God en hoe het leven zou moeten zijn. Ik vind dat er aan religie teveel ritueeltjes, gewoonten, structuur, regeltjes, etc. aangehangen wordt. Dat maakt het een religie, iets tastbaars. Het Christendom is in zoverre een religie, als dat het in dat hokje past. Voor een Christen zelf is het geen religie, omdat het JUIST niet draait om de tastbare zaken erom heen. God schrijft het in je hart, spreekt door je hart.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:47 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Muhaha! Jij kunt er ook al lang uit met je punten als je wil! (je hebt er meer dan ik!)
Maar als jij gaat verhuizen, ga je dan samenwonen met je vriendin of?(waarom ik dat vraag? omdat ik uit ervaring weet dat het hele concept samenwonen bij religieuze mensen gevoelig kan liggen).
Hoe denk jij daarover?
Hey luister eensch, ik ben 8 jaar ouder dan jij bent. Tap tap.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ahhh, ik heb medelijden met je *knuf*
Ik heb voor mijn verhuizing al een aanhangwagen kunnen regelen en als me stiefpa of broer niet kunnen rijden wil me husigenootje het wel doen, dus gaat goedkomen
Nu heb ik ook medelijden met je *knul*quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:36 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben geen religieus persoon, ik ben Christen. Ik hou me ook heel erg veel bezig met God en hoe het leven zou moeten zijn. Ik vind dat er aan religie teveel ritueeltjes, gewoonten, structuur, regeltjes, etc. aangehangen wordt. Dat maakt het een religie, iets tastbaars. Het Christendom is in zoverre een religie, als dat het in dat hokje past. Voor een Christen zelf is het geen religie, omdat het JUIST niet draait om de tastbare zaken erom heen. God schrijft het in je hart, spreekt door je hart.
Ik ga niet samenwonen met mijn vriendin. Nog niet althans. Zij woont in Den Bosch en ik wil eerst nog in Zwolle blijven. Zodra ik een aantal jaren werkervaring heb opgebouwd binnen het commerciele vakgebied, dan wordt het tijd om een volgende stap te zetten. Ik zou wel willen trouwen. Belangrijk voor mij, niet alleen als ritueel en voor mezelf, maar ook tegenover God. Ik ben niet celebitair (ik geloof dat je het zo spelt).
Misschien. Ik meet niet zo snel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:48 schreef Sitethief het volgende:
Gaan we jou nog een keertje meeten Integrity,? Ik hoorde van navvy dat ie jouw kende,
. Weer wat nieuws geleerd,
.
Hoeft niet, jij mag je lekker met je eigen leven bezig gaan houden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nu heb ik ook medelijden met je *knul*
![]()
En ik bijt niet snel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:16 schreef Integrity het volgende:
[..]
Misschien. Ik meet niet zo snel.
ik val op oudere mannen, en 8 jaar verschil is voor mij niet zo heel veel dusquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:41 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hey luister eensch, ik ben 8 jaar ouder dan jij bent. Tap tap.
Goed geregeld.
Niet dat ik hier een godsdienstige discussie wil uitlokken, maar dat snap ik niet zo goed. Waarom mag seks voor het huwelijk wel, maar samenwonen weer niet? Ik zie zelf de grens tussen die twee niet helemaal.quote:Zodra ik een aantal jaren werkervaring heb opgebouwd binnen het commerciele vakgebied, dan wordt het tijd om een volgende stap te zetten. Ik zou wel willen trouwen. Belangrijk voor mij, niet alleen als ritueel en voor mezelf, maar ook tegenover God. Ik ben niet celebitair (ik geloof dat je het zo spelt).
quote:
Mooi verwoord!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:36 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben geen religieus persoon, ik ben Christen. Ik hou me ook heel erg veel bezig met God en hoe het leven zou moeten zijn. Ik vind dat er aan religie teveel ritueeltjes, gewoonten, structuur, regeltjes, etc. aangehangen wordt. Dat maakt het een religie, iets tastbaars. Het Christendom is in zoverre een religie, als dat het in dat hokje past. Voor een Christen zelf is het geen religie, omdat het JUIST niet draait om de tastbare zaken erom heen. God schrijft het in je hart, spreekt door je hart.
knip
idd, volgens mij begreep ie het een beetje verkeerd, ik dacht aardig te zijn, maar goed, verkeerd begrepen dus denk ikquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:20 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Op een ander onderwerp: volgens mij lezen jullie de knuf van Sylvana verkeerd als knul![]()
Ik knuf iedereen,quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, volgens mij begreep ie het een beetje verkeerd, ik dacht aardig te zijn, maar goed, verkeerd begrepen dus denk ik
voor een knuf ben je nooit te oud volgens mij
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:20 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Niet dat ik hier een godsdienstige discussie wil uitlokken, maar dat snap ik niet zo goed. Waarom mag seks voor het huwelijk wel, maar samenwonen weer niet? Ik zie zelf de grens tussen die twee niet helemaal.
Op een ander onderwerp: volgens mij lezen jullie de knuf van Sylvana verkeerd als knul![]()
En lol @ LTD
Cool!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En ik bijt niet snel.
Nee, moet je zelf weten,.
Ik volg nu een alpha cursus en ik kom wel eens bij de WRZV hallen. Dat is van de VEZ uit. (www.vezwolle.nl). Zeer grote gemeenschap en het is evangelisch.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:24 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mooi verwoord!Je bent niet religieus, maar wel christen; Kan ik hieruit concluderen dat je geen lid bent van een kerk? of in ieder geval (nog) geen belijdenis hebt gedaan?
![]()
Alleen als je heel zacht knuft.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:41 schreef Sylvana het volgende:
hey Integrity, mag ik nou die knuf nog geven, of ga je weer bijten?
*snijdt bult weg*quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:46 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ja dat was net te hard. Nu heb ik een bult![]()
Ja, maar je kunt toch niet zomaar wildvreemde mannen knuffenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, als jij zo gemeen doet als ik je een knuf geef ga ik ook gemeen doen![]()
tuurlijk kan dat wel, knuffelen kan altijd en met iedereenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:50 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt toch niet zomaar wildvreemde mannen knuffen
Ik ben niet zo'n knuffelbeest. Ik knuffel alleen met mijn vriendin en echt goede vrienden omhels ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat wel, knuffelen kan altijd en met iedereen
verbeter de wereld, geef iedereen een lekkere dikke knuffel
ik ben echt een knuffeldier, ik hou van knuffelenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n knuffelbeest. Ik knuffel alleen met mijn vriendin en echt goede vrienden omhels ik.
Dan moeten we maar goeie vrienden worden,quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n knuffelbeest. Ik knuffel alleen met mijn vriendin en echt goede vrienden omhels ik.
*knuffelt Sylvana*quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben echt een knuffeldier, ik hou van knuffelen
Haha. Volgens mij ben jij wel aardig. Wat zei Navyy over mij trouwens?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dan moeten we maar goeie vrienden worden,, kan best hoor, ik ben net de GVR,
.
Niet veel, het was ook zeer luid in de Sally, maar niks slechts, meer zo van Integrity is Integrity, maar goed dat geld voor navvy ook,quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:59 schreef Integrity het volgende:
[..]
Haha. Volgens mij ben jij wel aardig. Wat zei Navyy over mij trouwens?
Ach ja, het is niet allemaal what you see is what you get, maar ik vind het wel rete belangrijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Niet veel, het was ook zeer luid in de Sally, maar niks slechts, meer zo van Integrity is Integrity, maar goed dat geld voor navvy ook,.
Wat vind je belangrijk?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:08 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ach ja, het is niet allemaal what you see is what you get, maar ik vind het wel rete belangrijk.
Eensch ene Blauwvinger, altyd ene Blauwvinger,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:11 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen Zwolle
Komende 2 dagen ben ik alleen niet in Zwolle, lekker 2 dagen vrij
Integriteitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat vind je belangrijk?
Oh, goedenmorgen Zwolle,.
Heb jij mijn hoofd au gedaan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:23 schreef Sitethief het volgende:, goedenmorgen iedereen, word wakker Zwolle!
.
Omdat de meets zo gezellig zijn,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:vanmiddag weer naar Zwolle
Persoonlijk vind ik het geen heel bijzondere stad (niet dat ik Utrecht dat wel vind). Waarom zouden jullie er blijven wonen?
Das een gevoel he, net als joods zijn, dat je gezellig met zijn allen dingen...niet gaat etenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:vanmiddag weer naar Zwolle
Persoonlijk vind ik het geen heel bijzondere stad (niet dat ik Utrecht dat wel vind). Waarom zouden jullie er blijven wonen?
Klopt; en dat gevoel he; dat, dat, dat... Kun je nie uitlegge!! T is een gevoel!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Das een gevoel he, net als joods zijn, dat je gezellig met zijn allen dingen...niet gaat eten
(Hans Teeuwen, sorry...)
dan krijg jij nog een extra dikke knuffelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Moggeh; dr is wat afegknuffeld hier tijdens mijn afwezigheid zie ik...![]()
*Sylvana knuffel geeft*quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan krijg jij nog een extra dikke knuffel
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:leuk joh! dan kun je lekker spulletjes uit gaan zoeken en gaan schilderen enzo, dat is altijd het leukste vind ik.
weten jullie al welke kleuren jullie de boel gaan verven enzo?
Jou ondertitel is wel heeel fout,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:leuk joh! dan kun je lekker spulletjes uit gaan zoeken en gaan schilderen enzo, dat is altijd het leukste vind ik.
Oeh leuk hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:58 schreef descendent1 het volgende:
Raad eens wie morgen waarschijnlijk de sleutels van het huisje gaat ophalen!?![]()
(in ieder geval voorinspectie; en daarna contract tekenen!)![]()
nou, het is een van de waarheden van LDGquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jou ondertitel is wel heeel fout,.
Waar slaat hij eigenlijk op,?
Wil ik dit wel weten, zal vast iets heel anders zijn dan ik denk,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou, het is een van de waarheden van LDG![]()
Veel cremeachtig wit denk ik; in de hal wel, want die is vrij donker. Maar ook een muur zacht oranje oid.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:leuk joh! dan kun je lekker spulletjes uit gaan zoeken en gaan schilderen enzo, dat is altijd het leukste vind ik.
Ehm.....waarom moet ik dat hier lezen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:58 schreef descendent1 het volgende:
Raad eens wie morgen waarschijnlijk de sleutels van het huisje gaat ophalen!?![]()
(in ieder geval voorinspectie; en daarna contract tekenen!)![]()
Ik lees dat en denk: maard at is toch gewoon een liedje? Totdat ik het doordouwgedeelte boven de avatar las. Toen snapte ik emquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jou ondertitel is wel heeel fout,.
Waar slaat hij eigenlijk op,?
quote:
quote:
Woensdag, foute verzoekjes avond! super mooi!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:06 schreef PaRaR het volgende:
Ben nog nooit echt in de docter geweest ... terwijl ik wel die muziekstijl aardig vind. Wie komt er wel eens in de docter ?
Nee, het is ook wel wat veranderd. Ze zijn nu vooral bezig zich meer te profileren als muziekcafé met wekelijks een bandje, erg leuk. Zaterdagavond spelen er een paar leden van een oud bandje van me (Diana Boss heet deze nieuwe band). Goede muzikanten, denk dat het iets symfoachtigs wordt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:41 schreef koele het volgende:
[..]
Woensdag, foute verzoekjes avond! super mooi!
Kwam er een jaar of 5 geleden regelmatig, nu ik weer terug ben in Zwolle ben ik er weer een paar keer geweest... maar tis toch anders... t zal de ouderdom zijn...
Kloptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik was zelf vaak in het Blues te vinden, ernaast, maar dat is niet meer![]()
Volgende keer sluit ik ze op in de oude vrouwengevangenis,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
KloptDIe 2 Heren is lang zo leuk niet.
Als ik ga stapen dan zit ik meestal gote delen van de avon / nacht in de Doc; enige café waar ik langer dan een half uur kan blijven zonder dat ik me begin te vervelen / irriteren aan bepaalde mensen..
Oh die knakkers van jou bedoelde ik niet hoor! Gewoon mensen in t algemeen; of muziek, of drukte...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Volgende keer sluit ik ze op in de oude vrouwengevangenis,.
In Sally's vermaak ik me ook altijd prima hoor, komen alleen soms wel erg aparte figurenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
KloptDIe 2 Heren is lang zo leuk niet.
Als ik ga stapen dan zit ik meestal gote delen van de avon / nacht in de Doc; enige café waar ik langer dan een half uur kan blijven zonder dat ik me begin te vervelen / irriteren aan bepaalde mensen..
Toevoeging Timeless, Bloopers:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:11 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Iemand nog tips?![]()
Irish Pub Sally's kan ik normaalgesproken ook goed zitten trouwens.
Hahaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:03 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Toevoeging Timeless, Bloopers:
* wanneer je ruzie zoekt, moet je daarheen. Of je stoot iemand aan en krijgt een klap voor je bakkes, of je staat met je drankje in de hand en krijgt een flinke vijg. Overigens is het mij nooit overkomen.
Leuk voorstel.quote:What about The Rootz? Onder de Harmonie?
Ik neem mijn theedoek alvast mee!quote:Sinds de Rootz niet meer Roots is, is er veel veranderd. Andere dansvloer / andere sfeer. De muziek is zo nu en dan wel te pruimen (hippe nu disco muziek). Alleen het volk wat er rondloopt, meer heren dan dames. Ook veel 'theedoeken'. Heren die geen smaak hebben qua overhemd en met een theedoekmotief aankomt.
Vroeger was het club international.quote:Tjek de foto's op deze website:
http://www.caferoots.nl/
![]()
Rootz is niet meer echt mijn tent... ik mis Roots en haar personeel![]()
Haha, Vleeschkeuring! Dat is daar heel erg ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:11 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oh die knakkers van jou bedoelde ik niet hoor! Gewoon mensen in t algemeen; of muziek, of drukte...
Voorbeeld: Joffer: klote 'muziek'; enorm drukbevolkt; ook nog met allemaal 'stoere' () puberale hormonale patserjongentjes en Breezahs..
En het is nog echt zo ook.quote:De Bommel: Arr arr... Diederik Hendrik man! Keeerrrel! Heb je een mooie Tommy Hilfiger broeg bij je roze krokodillenkraagjesshirt gekocht man! Lul!!! Was ie duuurrrr?? Vast wel; anderrrs is het gewoon Pauperrrr!
(brr..)
Ach nee joh, allemaal lieve "kijk mij ontwikkeld zijn" kinderen. Leuk man!quote:Vliegend Paard: Zie Bommel, maar dan een graadje minder erg. (met de drukte van de Joffer that is)
Biertje?quote:De Toog: (behoeft geen verdere uitleg denk ik..)![]()
Volgens mij heet dat toch het COC? Either way: niet leuk!quote:CCC: Ik prefereer een dansvloer waar ik niet om de 2 minuten aangeloenst danwel aangesproken word door mensen van hetzelfde geslacht..![]()
Al van commentaar voorzien in de vorige postquote:Timeless en Bloopers: Zie Joffer, maar dan net iets minder druk
Had Marjoleine die tent niet overgenomen?quote:2 Heren: Is niet wat het Blues Cafe geweest is...![]()
Wat dacht je van Joe Champ?quote:Kelderdisco onder de Harmonie waarvan ik de naam even kwijt ben: Zie 'Twee Heren'..![]()
Rock Inn: Ik hou er niet van om door donkere 'Metal-gothic' figuren aangestaard te worden omdat ik er NIET zo bijloop als hen.
Iemand nog tips?![]()
Irish Pub Sally's kan ik normaalgesproken ook goed zitten trouwens.
Je theedoek niet aantrekken! Dan val je een beetje uit de toon en meer in de smaak bij de damesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:13 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik neem mijn theedoek alvast mee!
Geeft niet. Mijn vriendin is wel wat gewend.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:20 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je theedoek niet aantrekken! Dan val je een beetje uit de toon en meer in de smaak bij de dames![]()
Ow datte. Komen daar mensen dan?quote:De Roadrunner is zo nu en dan ook wel leuk. Dat zit onder de Irish Inn in de Sassenstraat (t.o. chinees restaurant). De laatste paar keer dat ik er geweest ben, was het heel rustig.
Als je er komt, denk aan de kleine smalle trap naar beneden. Niet echt een suc6 als je een paar bier in je knijter hebt.![]()
Voor een 5 jaar terug, was het nog gezellig druk. Laatste paar keer dat ik er geweest ben, waren er niet meer dan 20 mensen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:22 schreef Integrity het volgende:
[..]
Geeft niet. Mijn vriendin is wel wat gewend.
[..]
Ow datte. Komen daar mensen dan?
Die hogeschool zit nu in zwolle.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Voor een 5 jaar terug, was het nog gezellig druk. Laatste paar keer dat ik er geweest ben, waren er niet meer dan 20 mensen.
Er zijn weer een nieuwe lichting studenten, Kampen heeft geen hogeschool meer. Misschien wordt het wat drukker in de binnenstad en dat vind ik dus gezelliger![]()
Dat is correct.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:29 schreef Integrity het volgende:
[..]
Die hogeschool zit nu in zwolle.
quote:
Personeel wat er jarenlang heeft gewerkt is er uit gekiepert. Andere dansvloer/ muziek en je moet betalen voor het pissenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Is de naam gewoon hetzelfde gebleven of was het eerst 'de Roots ipv de RootZ?
Zeiken kan ook zonder betalen,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:02 schreef descendent1 het volgende:
Ah...Betalen voor pissen in een kroeg; dat is wel heel erg sneu op zich.
Ik weiger om ervoor te betalen. Ff naar buiten en naar zoeen grijze pisbak lopen. Heerlijk om in het volle publiek discreet je blaas te legen terwijl je een blonde breezah aankijkt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:02 schreef descendent1 het volgende:
Of lang lang lang, lang geleden één keer naar The Q (voorheen x-ray) enorm entree betalen, wil je naar huis houdt de portier/uitsmijter zijn hand op voor een fooi.. ik was helemaal verbouwereerd, natuurlijk niets gegeven en heb toen op het forum aldaar deze kwestie gemeld. Kreeg ik toch debiele reactie's, ze staan daar wel voor jouw veiligheid etc.. ja ^$^&@ ik betaal notabene entree moet ik dan ook uittree betalen aan een bedelende uitsmijter, dacht het niet. . die gasten worden toch gewoon betaald of niet dan? Een fooi oké, alleen als ik dat zou willen maar het moet zeker NIET gevraagd worden. En inderdaad betalen voor pissen in een kroeg is gewoon te belachelijk voor woorden, evenals de mensen die een toilet bewust vervuilen, doe je thuis toch ook niet of wel?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:02 schreef descendent1 het volgende:
Mijn broertje heeft de eerste keer "gewoon een hetero" meegenomen. Hij vind ut er trouwens niet zo leuk geloof ik (ook holebi's vinden het niet zo tof om elke twee minuten op een doorzichtige manier aangesproken te worden namelijk door iemand van het hetzelfde geslacht.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:52 schreef Sitethief het volgende:
Iemand die met mijn naar't COC durft,.
navvy vast wel,.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik weiger om ervoor te betalen. Ff naar buiten en naar zoeen grijze pisbak lopen. Heerlijk om in het volle publiek discreet je blaas te legen terwijl je een blonde breezah aankijkt.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft de eerste keer "gewoon een hetero" meegenomen. Hij vind ut er trouwens niet zo leuk geloof ik (ook holebi's vinden het niet zo tof om elke twee minuten op een doorzichtige manier aangesproken te worden namelijk door iemand van het hetzelfde geslacht.
Knkpartijen tussen 'stoere' (quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:09 schreef Integrity het volgende:
Jofferiaanse knokpartijen? Wat zijn dat?
Ow zo, ja dat heb ik ook wel eens gehad. Als ik alcohol op heb, begint mijn rechtvaardigheidsgevoel soms te groeien naar hoe anderen met elkaar omgaan of hoe anderen zich gedragen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:13 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Knkpartijen tussen 'stoere' () jongentjes in en rond tenten als de Joffer. Ook vaak bij Timeless enzo in de voorstraat.
(wanneer de hormonen net even iets te hard door de keel gieren; en de seksuele frustratie wordt omgezet in frustraties naar anderen toe... [sub] ofzo [/subp
Krijg je dan de neiging om er wat van te zeggen? (tip: Niet doen; tenminste niet bij 'stoere jongentjes' in grote groepen..).quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:17 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ow zo, ja dat heb ik ook wel eens gehad. Als ik alcohol op heb, begint mijn rechtvaardigheidsgevoel soms te groeien naar hoe anderen met elkaar omgaan of hoe anderen zich gedragen.
Ik zeg er wel wat van en ik doe dat ook gewoon. Ik kan nogal boos kijken en ben 1.89 en 99 kg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Krijg je dan de neiging om er wat van te zeggen? (tip: Niet doen; tenminste niet bij 'stoere jongentjes' in grote groepen..).
uitleg niet nodig toch? kijk gerust even rondquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:09 schreef Integrity het volgende:
Jofferiaanse knokpartijen? Wat zijn dat?
Ik heb nog nooit een knokpartij meegemaakt in de joffer, alleen 1 keer zo'n gast die me provoceerde. Ik had m gewoon kunnen opeten, rare dildo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:48 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
uitleg niet nodig toch? kijk gerust even rond
Pff. Ukkie!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:46 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik zeg er wel wat van en ik doe dat ook gewoon. Ik kan nogal boos kijken en ben 1.89 en 99 kg.
Ik loop vaak in de stad iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:51 schreef Ayaxola het volgende:
In Zwolle studeren wel super veel vrouwen hè?
Mijn trein zit altijd helemaal, zie altijd prachtige dames lopen in de stad![]()
Ja, dat vraagt om een foto natuurlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik loop vaak in de stad idd
Maar ik studeer niet.
Me je stoere leren jas?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik loop vaak in de stad idd
Maar ik studeer niet.
Allemaal oppassen dusquote:Politie zoekt psychotische Zwollenaar
Uitgegeven: 12 oktober 2006 20:33
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2006 23:00
AMSTERDAM - De politie is sinds woensdag op zoek naar een 51-jarige Zwollenaar. De man verliet in psychotische toestand zijn woning en sindsdien ontbreekt van hem ieder spoor.
TV Oost toont een foto van de man.
Zijn dagelijkse medicijnen liet hij achter, waardoor gevaarlijke situaties voor hem en anderen kunnen ontstaan, waarschuwt de politie donderdag.
De gezochte man vertrok in een blauwe Toyota Yaris. Hij is 1.70 meter lang en heeft een atletisch figuur. Hij staat bekend als een fervent langeafstandsloper.
Hey, dat zou tussen ons blijven,quote:
Wil je zo graag 51 zijn dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey, dat zou tussen ons blijven,.
Nu weet iedereen hoe ik er uit zie,.
quote:
dan ben ik 2quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:31 schreef Sitethief het volgende:
[..], je bent zo oud als je je voelt,
.
Tis dat je het zelf zegt,quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:18 schreef Sylvana het volgende:
Waar zijn al die mensen die je knuffelen als je het even nodig hebt
* Sylvana naar Zwolle toe gaat voor een enorme grouphug
ow ik wist niet eens dat het vrijdag de 13e wasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:gelukkig is vrijdag de 13e al bijna voorbij
Das toch best een wonder, beetje wereldvreemd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:49 schreef WEST het volgende:
[..]
ow ik wist niet eens dat het vrijdag de 13e was![]()
Haha, dat is mijn leeftijd ook...op een goede dagquote:
Huh, hoe kan een oog nou zomaar dichtplakken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:29 schreef Sylvana het volgende:
net huisartsenpost maar gebeld voor mn oog, maar ze vinden het nog niet spoedeisend genoeg, dus moet tot maandag afwachten en als het dan nog zo erg is mag ik pas komen
dus lekker het hele weekend met een dichtgeplakt dik rood oog zitten, erg fijn
Oogontsteking, wil gewoon niet meer helemaal open. 's Ochtends als ik wakker word zit hij helemaal dicht en nadat ik paar keer met gekookt water heb schoongemaakt wil hij klein beetje open. Maar hij blijft de hele dag dus een beetje dicht zittenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Huh, hoe kan een oog nou zomaar dichtplakken?
Moge!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Huh, hoe kan een oog nou zomaar dichtplakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar het kwam wel drie keer weer terug dus toen heb ik de laatste keer dat ik het had gewoon gewacht tot het weer over ging. En sindsdien niet meer gehad! Niet echt tenminste. Sterkte sylvana
EDIT: ik probeer geen horrorverhaal te vertellen om je bang te maken hoor sylvana! Ik heb gewoon ontstekingsgevoelige ogen. Hoeft bij jou niet zo terugkerend te zijn.You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:36 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Moge!
Ontstekingen kunnen dat doen. Heb het zelf ook een paar keer gehad. Alleen kon ik dan in de loop van de dag mijn oog wel weer redelijk openkrijgen. Moest de dokter telkensthnx en ik hoop niet dat het bij mij terugkeert idd, dit is pas de eerste keer dat ik het heb en heb er nou al wel weer genoeg vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar het kwam wel drie keer weer terug dus toen heb ik de laatste keer dat ik het had gewoon gewacht tot het weer over ging. En sindsdien niet meer gehad! Niet echt tenminste. Sterkte sylvana
EDIT: ik probeer geen horrorverhaal te vertellen om je bang te maken hoor sylvana! Ik heb gewoon ontstekingsgevoelige ogen. Hoeft bij jou niet zo terugkerend te zijn.![]()
Ik heb zoiets 1x gehad (door een ernstig verharende schurftkat) en daarna nooit meer. Laat dat je geruststellenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
thnx en ik hoop niet dat het bij mij terugkeert idd, dit is pas de eerste keer dat ik het heb en heb er nou al wel weer genoeg van![]()
Het komt vast niet terug! Ik voorspel het!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
thnx en ik hoop niet dat het bij mij terugkeert idd, dit is pas de eerste keer dat ik het heb en heb er nou al wel weer genoeg van![]()
Okay, wat voor werk doe jij in hemelsnaam, das wat ik aan stufi per maand krijg,quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik was gister nog in zwollemoest nieuwe werkkleding kopen...
1 boss pantalon en 1 hilfiger pantalon later... en 250 euro lichter
moet er zo nog 1 ophalen
sales consultantquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Okay, wat voor werk doe jij in hemelsnaam, das wat ik aan stufi per maand krijg,...........
Ja, doe maar duur, zeg dan gewoon dat je rotzooi probeert te verkopen,quote:
250 euro, valt nog wel mee, denk dat je er bij mij wel een nulletje achter mag plakken wat ik afgelopen maand aan kleding/schoenen heb gekochtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Okay, wat voor werk doe jij in hemelsnaam, das wat ik aan stufi per maand krijg,...........
verkoop binnendienstquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, doe maar duur, zeg dan gewoon dat je rotzooi probeert te verkopen,.
Ik ben ook gewoon nerd, en niet IT-consultant. En mijn zusje is ook gewoon oppas ipv household manager,.
Ik zit ook op verkoop binnendienst, maar hoef gelukkig niet in pantalon e.d. naar het werkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
verkoop binnendienst
maar volgens mijn contract en personeels gids moet ik altijd "sales consultent" zeggen
2500 euro aan schoenen en kleding?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
250 euro, valt nog wel mee, denk dat je er bij mij wel een nulletje achter mag plakken wat ik afgelopen maand aan kleding/schoenen heb gekocht![]()
* Sylvana snel weer verder gaat met inpakken
jupquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
2500 euro aan schoenen en kleding?![]()
Wat ben jij van plan? Hele garderobe aan het vernieuwen of zo?
bij mijn vorige werkgever hoefde het ook niet... de nieuwe wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik zit ook op verkoop binnendienst, maar hoef gelukkig niet in pantalon e.d. naar het werk
Krijg je wel kledingvergoeding of moet je dat zelf betalen?
dan koop ik toch liever kleding, daar heb je tenminste wat langer plezier vanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:11 schreef Mwanatabu het volgende:
2500 euro aan kleding
Daar kun je een hoop uh...snoep voor kopen
dan val ik nog best wel meequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik denk dat mijn zakelijke kleding bij elkaar 2500 kost... ong.
mja nog welquote:
Heeeey Ko, hoestie dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:40 schreef dj_ko het volgende:
*meld zich ook ff in dit topique
ziet er goed uitquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:53 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemiddag Zwolle
Ik heb nog steeds oogontsteking, maar morgen mag ik naar de huisarts als het nog niet over is
En ik heb vanmiddag sleutels gekregen van mn nieuwe huisje, ben echt superblij nou
Foto's staan op mn weblog ( zie sig)
dank je wel en die badkamer is idd erg netjes ja, en ben er ook erg blij mee dat er een aparte wc is en een wasdrogerquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ziet er goed uit, mooie badkamer ook
![]()
veel plezier met het opleuken van je huis![]()
ja maar als je een pak van 250 euro hebt ... en je moet elke dag in pak dan kan je binnen 6 maanden een nieuwe halen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:38 schreef Integrity het volgende:
2500 euro aan kleding is gewoon overdreven veel. Je kunt een paar pakken kopen voor nog geen 1000 euro, veel goedkoper zelfs.
ga dan nog maar eens je huiswerk doen want dat is dus onzin.quote:En voor verkoopmedewerker binnendienst, da's gewoon een veredelde naam voor telefonisch verkoper.
Als jij 5 pakken koopt van 250 euro, kun je elke dag een schoon pak aan. Je koopt je blouse natuurlijk apart, want je moet wat te combineren hebben en die kun je ook zo uitwassen. Dat scheelt ook weer een hoop ellende. Wat rest je dan? Een paar jasjes, pantalons en een stropdas. Meer ook niet, anders ben je zwaar overdressed. Zeker voor op een kantoor en al helemaal als je buitendienst zou doen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar als je een pak van 250 euro hebt ... en je moet elke dag in pak dan kan je binnen 6 maanden een nieuwe halen.
[..]
Ik heb ooit een keer gesolliciteerd voor medewerker binnendienst. Een MBO functie en dat met een HBO diploma. Het was gewoon telefonische verkoop bij Xerox. Je kunt dan wat dienstverlening doen voor de klant en wat ondersteunen, maar waar het op neer komt is verkopen. Dat per telefoon. En dat voor een kleine 1364 bruto dat kan oplopen tot 2000 bruto in de maand. En dan kun je verdienen, zei die gast tijdens het sollicitatiegesprek.quote:ga dan nog maar eens je huiswerk doen want dat is dus onzin.
ik doe er nog een stuk advies bij. dat wil ook zeggen dat ik meega naar beurzen en seminars.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:57 schreef Integrity het volgende:
[..]
Als jij 5 pakken koopt van 250 euro, kun je elke dag een schoon pak aan. Je koopt je blouse natuurlijk apart, want je moet wat te combineren hebben en die kun je ook zo uitwassen. Dat scheelt ook weer een hoop ellende. Wat rest je dan? Een paar jasjes, pantalons en een stropdas. Meer ook niet, anders ben je zwaar overdressed. Zeker voor op een kantoor en al helemaal als je buitendienst zou doen.
Goed 5 pantalons is elke dag een schone. WIl zeggen dat je rustig een aantal maanden ermee kunt lopen en dan kun je de boel naar de stomerij brengen. Nee, maak van dat half jaar maar ruim 2 jaar. Het enige waar je tegenaan loopt is misschien dat je steeds met hetzelfde aan komt kakken.
2500 euro? Onzin. Zelfs niet met een paar goede schoenen.
[..]
Ik heb ooit een keer gesolliciteerd voor medewerker binnendienst. Een MBO functie en dat met een HBO diploma. Het was gewoon telefonische verkoop bij Xerox. Je kunt dan wat dienstverlening doen voor de klant en wat ondersteunen, maar waar het op neer komt is verkopen. Dat per telefoon. En dat voor een kleine 1364 bruto dat kan oplopen tot 2000 bruto in de maand. En dan kun je verdienen, zij die gast tijdens het sollicitatiegesprek.
Ik heb er nooit meer wat van gehoord en toen dacht ik: als jij niet weet wat relatiemanagement is en zo met je zaken omgaat, puur let op verkoop... dat wordt je ondergang. Bedrijven met korte termijn doelen redden het niet lang. Reputatie is erg belangrijk.
Wat houdt het nog meer in volgens jou?
Welk bedrijf werk je dan en heb je nog vacatures open? Mijn baantje bij abn amro verzekeringen blijft in elk geval tot en met eind december staan, maar daarna is het niet zeker of ik verlenging krijg.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik doe er nog een stuk advies bij. dat wil ook zeggen dat ik meega naar beurzen en seminars.
het hangt heel erg veel af van het bedrijf hoe je die vacature invult. ik verdien ook meer dan 2000 per maand.
en wat de kleding betreft heb je gelijk. alleen vind ik dat als je een pak van 250 euro aan hebt je het erg goed kan zien dat het een wat goedkoper pak is. zeker gezien mijn leeftijd ( 22 ) en mijn mooie babyface
ben ik er dan achter gekomen dat je heel snel niet serieus word genomen door mensen.
en dat met die stomerij... je kent mij niet joh! ik mors alles wat ik in me klauwen heb... ben net zon blokkedoos josti die zichzelf onderkwijlt!![]()
Haha, iedereen die ik ken die net klaar is met school ofzo, die werkt of bij abnamro of bij achmeaquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:29 schreef Integrity het volgende:
[..]
Welk bedrijf werk je dan en heb je nog vacatures open? Mijn baantje bij abn amro verzekeringen blijft in elk geval tot en met eind december staan, maar daarna is het niet zeker of ik verlenging krijg.
Zal ik daar ook maar komen wonen dan? 't is een leuke locatie, zonder meer. Niet duur ook. Met 249 punten moet ik daar makkelijk terecht kunnen, maar... ik heb ook mooie huisjes gezien in de binnenstad en Hanzeland.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Haha, iedereen die ik ken die net klaar is met school ofzo, die werkt of bij abnamro of bij achmeaEn t stopt allemaal per december.
Sylvana, je kamer ziet er goed uit.![]()
We verhuizen wat af he, met zijn allen. Effe kijken: Syvana, Sitethief, Navvy, Descendent & ik. Allemaal binnen heel korte tijd (en sommigen ook nog in dezefde straat haha). Des en ik hebben ook al lekker lopen klussen![]()
Moguh,quote:
Trek je dat allemaal,quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Moguh, hier ook per 3 nov op straat. Dan eerst even een mini eruit werken en verlof vieren en dan weer verder op den arbeidschmarkt kijken. Achmea en ABN worden het niet dus...
Oh mijn man is voor het grootste deel thuisblijfvader he, dus dat werken is geen probleem. En die baby gaat ook bij de jongste voor veel jaloezie zorgen, ws. meer dan bij Lukas. Lukas vond zijn broertje ook alleen niet lief als die lag te drinken of anderszins intensief aandacht kreeg, voor de rest is hij helemaal niet gemeen ofzo. Hij wil r ws alleen maar hard knuffelen en kietelenquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Trek je dat allemaal,, met Lukas die twee keer zoveel aandacht vraagt, en die met de baby waarschijnlijk minder goed kan omgaan. Petje af hoor,
.
Okay,quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh mijn man is voor het grootste deel thuisblijfvader he, dus dat werken is geen probleem. En die baby gaat ook bij de jongste voor veel jaloezie zorgen, ws. meer dan bij Lukas. Lukas vond zijn broertje ook alleen niet lief als die lag te drinken of anderszins intensief aandacht kreeg, voor de rest is hij helemaal niet gemeen ofzo. Hij wil r ws alleen maar hard knuffelen en kietelen
Check mij Fobo, speciaal voor jou foto's erin gezet heeft, D: .quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:40 schreef gaai het volgende:
*kijkt of het nog ochtend is*.......*check*.....
Môgguh Zwolle!![]()
Hee, dat zal ik in mn achterhoofd houdenquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Okay,. Veel succes en sterkte ermee,
.
Ik heb BTW een zusje dat na december zonder oppasadres zit. (ze werkt volgens mij via Humanitas ofzo) omdat de vader van haar oppaskind gaat samenwonen.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Check mij Fobo, speciaal voor jou foto's erin gezet heeft, D: .
Ik zit altijdzaterdags ingepland, heb me afgelopen vrijdag ingepland, de 21e is de eerst dag waarop ze ruimte voor me hebben,quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:56 schreef gaai het volgende:
[..]
über-tof!
Nu kan ik tenminste kijken of ik je een keer zie bij de sportschool![]()
(ik heb, btw, zaterdag m'n voorlopig certificaat gehaald voor Body Combat!)
Bron Nu.nlquote:Drie gewonden bij steekpartij uitzendbureau Zwolle
Uitgegeven: 16 oktober 2006 13:29
Laatst gewijzigd: 16 oktober 2006 13:57
ZWOLLE - Een onbekende man heeft maandag aan het eind van de ochtend drie mensen neergestoken in een uitzendbureau van Tempo-Team aan de Sassenstraat in Zwolle. Over de toestand van de slachtoffers is nog niets bekend. De politie heeft de verdachte aangehouden.
"Agenten waren snel ter plaatse omdat ze surveilleerden in de binnenstad, vlakbij waar het incident zich afspeelde. De dader is nog in het uitzendbureau aangehouden. Zijn motief is nog onbekend", meldde een woordvoerder van de politie. De slachtoffers zijn direct naar het ziekenhuis vervoerd. De straat is afgezet voor onderzoek door de technische recherche.
ow bah, je zal er maar binnen zijn geweest.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:32 schreef Dagonet het volgende:
Iemand in de buurt van de Sassenstraat? Zijn einde van de ochtend drie mensen neergestoken bij Tempo Team daar..
[..]
Bron Nu.nl
zo jong joh?quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:05 schreef Integrity het volgende:
Ik ken mensen die daar werken en ik vind dit heel erg. Wat een snotaap, ventje van 18 die meent op die manier zijn geld te krijgen.
Ik kreeg om 13.03 een SMS hierover via de SMS calamiteitenservice van RTV Oost en om 13.55 een update dat er 3 gewonden waren gevallen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:32 schreef Dagonet het volgende:
Iemand in de buurt van de Sassenstraat? Zijn einde van de ochtend drie mensen neergestoken bij Tempo Team daar..
[..]
Bron Nu.nl
Wordt je kuchend wakker, en is het laatste wat je ziet het SMS-je: Pas op! De chloortrein is ontploft!quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik kreeg om 13.03 een SMS hierover via de SMS calamiteitenservice van RTV Oost en om 13.55 een update dat er 3 gewonden waren gevallen.
Normaal wordt dat alleen voor calamiteiten gebruikt waarbij de bevolking gewaarschuwd moet worden, maar daar vind ik dit nou niet echt onder vallen.
Voor Overijsselnaren die ook gratis SMSjes willen ontvangen bij calamiteiten in de buurt:
http://www.rtvoost.nl/main_sms2.asp
ligt eraan wat je kan.. kijk ik heb het voordeel dat mijn IT kennis erg hoog is waardoor ik sneller een prominente rol krijg binnen de IT sales... omdat de helf wat er in dat wereldje rondloopt geen idee heeft wat ze verkopenquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:29 schreef Integrity het volgende:
[..]
Welk bedrijf werk je dan en heb je nog vacatures open? Mijn baantje bij abn amro verzekeringen blijft in elk geval tot en met eind december staan, maar daarna is het niet zeker of ik verlenging krijg.
Blegh, het komt nu veel te dichtbij.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bron Nu.nl
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:04 schreef Integrity het volgende:
[..]
Zal ik daar ook maar komen wonen dan? 't is een leuke locatie, zonder meer. Niet duur ook. Met 249 punten moet ik daar makkelijk terecht kunnen, maar... ik heb ook mooie huisjes gezien in de binnenstad en Hanzeland.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:12 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Klus update:
Woonkamer, gang, grotendeels slaapkamer en keuken gesaust; nu nog plinten, vloerbedekking en laminaat.![]()
Ben afgestudeerd in commerciele economie. Bachelor of Economics of Marketing Management is nu de titel die ik draag (baccalaureus of bc. voor de naam of Bachelor achter de naam, maar die gebruik ik niet). Ik specialiseer me in het werken met informatie en het vertalen, structuren van deze informatie. Ik gooi dus niet zomaar een product op de markt en ik wil het zelfs niet eens verkopen, ik wil en kan de wijze waarop het verkocht wordt bestuderen en een plan daarop aansluiten om het te verkopen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ligt eraan wat je kan.. kijk ik heb het voordeel dat mijn IT kennis erg hoog is waardoor ik sneller een prominente rol krijg binnen de IT sales... omdat de helf wat er in dat wereldje rondloopt geen idee heeft wat ze verkopen
Dat maakt het alleen maar erger, eerlijk gezegd. Juist het ontnemen van kansen van mensen, daar groeit niets meer door. Ik vind het heel erg, die jongen moet wat leren. Een boel.quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo jong joh?
kun je meteen niet meer voor et uitzendbureau werken met je strafblad
Ik word al moe als ik het lees...quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:12 schreef descendent1 het volgende:
...
Klus update:
Woonkamer, gang, grotendeels slaapkamer en keuken gesaust; nu nog plinten, vloerbedekking en laminaat.![]()
Ik dacht dat Zwangerschap juist voor hormonen zorgde die het "maak een veilig en mooi nest" gevoel versterkte,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik het lees...
Yup..."nesteldrang" noemen wij zwangere dozen dit. Zo heb ik gister een uur lang kleertjes staan sorteren. Ik, die een garderobe bijhoudt op grond van "en wat ik er niet meer bijgepropt krijg, trek ik gewoon aan".quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zwangerschap juist voor hormonen zorgde die het "maak een veilig en mooi nest" gevoel versterkte,.
Goed, dan ga ik een poging doen sokjes te breien, :d .quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Yup..."nesteldrang" noemen wij zwangere dozen dit. Zo heb ik gister een uur lang kleertjes staan sorteren. Ik, die een garderobe bijhoudt op grond van "en wat ik er niet meer bijgepropt krijg, trek ik gewoon aan".![]()
Breien? Haken!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Goed, dan ga ik een poging doen sokjes te breien, :d .
heejquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:33 schreef Sitethief het volgende:
*BOEM* *PAF*
eh.....LDG, je trommel is kapot......
Goedenmorgen Zwolle,.
Collega van me had ooit gewerkt bij een uitzendbureau in Deventer en vertelde me dat het niveau van werkzaamheden een stuk lager ligt. Met andere woorden: veel productiewerk in Deventer. Er is een verband tussen intelligentie, geweld en opleidingsniveau/niveau van werkzaamheden, maar ik hou niet van generaliseren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:41 schreef Sylvana het volgende:
Het is idd lekker weer hier in Zwolle
Vanochtend om 7 uur was het nog wel erg koud, maar nu het zonnetje schijnt is het idd heerlijk
K vind het wel raar trouwens, die steekpartij in Zwolle stond wel gewoon in nationale kranten, maar die steekpartij in Deventer afgelopen weekend stond nergens, in Deventer is het gewoon geen nieuws meer, gebeurt het gewoon veel te vaak zeker
Conclusie, jou aanwezigheid werkt louterend,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:53 schreef Integrity het volgende:
De steekpartij met dodelijke afloop in Groningen een aantal maanden geleden stond wel op nu.nl. Ik was net die kroeg uit, nog geen 5 minuten.
Tijd voor een meet!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:56 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Conclusie, jou aanwezigheid werkt louterend,.
Vraagje, hoe sta jij tegenover bi-en homoseksualiteit?quote:
Ik vind Integrity's kijk op het leven interessant,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:46 schreef Sylvana het volgende:
Goeieavond Zwolle
Waarom vraag je dat eigenlijk aan Integrity Sitethief?
Ik heb er iig niks op tegen, ben zelf ook wel bischierig, en heb ook niks tegen homo's ofzo ( die zoen van E10 en Rik in BB van de week was)
Ben benieuwd of hij er nu hij uit is nog problemen mee gaat krijgen in Zwolle met zijn vrienden
Was, ja,quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Uhh...Etiënne was toch dat Adolfje?
Ja ik!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:56 schreef navvy het volgende:
Dag mensen, tijdje weggeweest, ontnuchteren, verf op de muren van mijn nieuwe woning gooien, waarschijnlijk van 't weekend over, halleluja.
Als mensen die bij mij in de straat komen wonen nog hulp nodig hebben hoor ik 't wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |