Ik volg nu een alpha cursus en ik kom wel eens bij de WRZV hallen. Dat is van de VEZ uit. (www.vezwolle.nl). Zeer grote gemeenschap en het is evangelisch.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:24 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mooi verwoord!Je bent niet religieus, maar wel christen; Kan ik hieruit concluderen dat je geen lid bent van een kerk? of in ieder geval (nog) geen belijdenis hebt gedaan?
![]()
Alleen als je heel zacht knuft.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:41 schreef Sylvana het volgende:
hey Integrity, mag ik nou die knuf nog geven, of ga je weer bijten?
*snijdt bult weg*quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:46 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ja dat was net te hard. Nu heb ik een bult![]()
Ja, maar je kunt toch niet zomaar wildvreemde mannen knuffenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, als jij zo gemeen doet als ik je een knuf geef ga ik ook gemeen doen![]()
tuurlijk kan dat wel, knuffelen kan altijd en met iedereenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:50 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt toch niet zomaar wildvreemde mannen knuffen
Ik ben niet zo'n knuffelbeest. Ik knuffel alleen met mijn vriendin en echt goede vrienden omhels ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat wel, knuffelen kan altijd en met iedereen
verbeter de wereld, geef iedereen een lekkere dikke knuffel
ik ben echt een knuffeldier, ik hou van knuffelenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n knuffelbeest. Ik knuffel alleen met mijn vriendin en echt goede vrienden omhels ik.
Dan moeten we maar goeie vrienden worden,quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n knuffelbeest. Ik knuffel alleen met mijn vriendin en echt goede vrienden omhels ik.
*knuffelt Sylvana*quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben echt een knuffeldier, ik hou van knuffelen
Haha. Volgens mij ben jij wel aardig. Wat zei Navyy over mij trouwens?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dan moeten we maar goeie vrienden worden,, kan best hoor, ik ben net de GVR,
.
Niet veel, het was ook zeer luid in de Sally, maar niks slechts, meer zo van Integrity is Integrity, maar goed dat geld voor navvy ook,quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:59 schreef Integrity het volgende:
[..]
Haha. Volgens mij ben jij wel aardig. Wat zei Navyy over mij trouwens?
Ach ja, het is niet allemaal what you see is what you get, maar ik vind het wel rete belangrijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Niet veel, het was ook zeer luid in de Sally, maar niks slechts, meer zo van Integrity is Integrity, maar goed dat geld voor navvy ook,.
Wat vind je belangrijk?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:08 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ach ja, het is niet allemaal what you see is what you get, maar ik vind het wel rete belangrijk.
Eensch ene Blauwvinger, altyd ene Blauwvinger,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:11 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen Zwolle
Komende 2 dagen ben ik alleen niet in Zwolle, lekker 2 dagen vrij
Integriteitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat vind je belangrijk?
Oh, goedenmorgen Zwolle,.
Heb jij mijn hoofd au gedaan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:23 schreef Sitethief het volgende:, goedenmorgen iedereen, word wakker Zwolle!
.
Omdat de meets zo gezellig zijn,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:vanmiddag weer naar Zwolle
Persoonlijk vind ik het geen heel bijzondere stad (niet dat ik Utrecht dat wel vind). Waarom zouden jullie er blijven wonen?
Das een gevoel he, net als joods zijn, dat je gezellig met zijn allen dingen...niet gaat etenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:vanmiddag weer naar Zwolle
Persoonlijk vind ik het geen heel bijzondere stad (niet dat ik Utrecht dat wel vind). Waarom zouden jullie er blijven wonen?
Klopt; en dat gevoel he; dat, dat, dat... Kun je nie uitlegge!! T is een gevoel!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Das een gevoel he, net als joods zijn, dat je gezellig met zijn allen dingen...niet gaat eten
(Hans Teeuwen, sorry...)
dan krijg jij nog een extra dikke knuffelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Moggeh; dr is wat afegknuffeld hier tijdens mijn afwezigheid zie ik...![]()
*Sylvana knuffel geeft*quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan krijg jij nog een extra dikke knuffel
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:leuk joh! dan kun je lekker spulletjes uit gaan zoeken en gaan schilderen enzo, dat is altijd het leukste vind ik.
weten jullie al welke kleuren jullie de boel gaan verven enzo?
Jou ondertitel is wel heeel fout,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:leuk joh! dan kun je lekker spulletjes uit gaan zoeken en gaan schilderen enzo, dat is altijd het leukste vind ik.
Oeh leuk hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:58 schreef descendent1 het volgende:
Raad eens wie morgen waarschijnlijk de sleutels van het huisje gaat ophalen!?![]()
(in ieder geval voorinspectie; en daarna contract tekenen!)![]()
nou, het is een van de waarheden van LDGquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jou ondertitel is wel heeel fout,.
Waar slaat hij eigenlijk op,?
Wil ik dit wel weten, zal vast iets heel anders zijn dan ik denk,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou, het is een van de waarheden van LDG![]()
Veel cremeachtig wit denk ik; in de hal wel, want die is vrij donker. Maar ook een muur zacht oranje oid.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:leuk joh! dan kun je lekker spulletjes uit gaan zoeken en gaan schilderen enzo, dat is altijd het leukste vind ik.
Ehm.....waarom moet ik dat hier lezen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:58 schreef descendent1 het volgende:
Raad eens wie morgen waarschijnlijk de sleutels van het huisje gaat ophalen!?![]()
(in ieder geval voorinspectie; en daarna contract tekenen!)![]()
Ik lees dat en denk: maard at is toch gewoon een liedje? Totdat ik het doordouwgedeelte boven de avatar las. Toen snapte ik emquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jou ondertitel is wel heeel fout,.
Waar slaat hij eigenlijk op,?
quote:
quote:
Woensdag, foute verzoekjes avond! super mooi!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:06 schreef PaRaR het volgende:
Ben nog nooit echt in de docter geweest ... terwijl ik wel die muziekstijl aardig vind. Wie komt er wel eens in de docter ?
Nee, het is ook wel wat veranderd. Ze zijn nu vooral bezig zich meer te profileren als muziekcafé met wekelijks een bandje, erg leuk. Zaterdagavond spelen er een paar leden van een oud bandje van me (Diana Boss heet deze nieuwe band). Goede muzikanten, denk dat het iets symfoachtigs wordt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:41 schreef koele het volgende:
[..]
Woensdag, foute verzoekjes avond! super mooi!
Kwam er een jaar of 5 geleden regelmatig, nu ik weer terug ben in Zwolle ben ik er weer een paar keer geweest... maar tis toch anders... t zal de ouderdom zijn...
Kloptquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik was zelf vaak in het Blues te vinden, ernaast, maar dat is niet meer![]()
Volgende keer sluit ik ze op in de oude vrouwengevangenis,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
KloptDIe 2 Heren is lang zo leuk niet.
Als ik ga stapen dan zit ik meestal gote delen van de avon / nacht in de Doc; enige café waar ik langer dan een half uur kan blijven zonder dat ik me begin te vervelen / irriteren aan bepaalde mensen..
Oh die knakkers van jou bedoelde ik niet hoor! Gewoon mensen in t algemeen; of muziek, of drukte...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Volgende keer sluit ik ze op in de oude vrouwengevangenis,.
In Sally's vermaak ik me ook altijd prima hoor, komen alleen soms wel erg aparte figurenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
KloptDIe 2 Heren is lang zo leuk niet.
Als ik ga stapen dan zit ik meestal gote delen van de avon / nacht in de Doc; enige café waar ik langer dan een half uur kan blijven zonder dat ik me begin te vervelen / irriteren aan bepaalde mensen..
Toevoeging Timeless, Bloopers:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:11 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Iemand nog tips?![]()
Irish Pub Sally's kan ik normaalgesproken ook goed zitten trouwens.
Hahaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:03 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Toevoeging Timeless, Bloopers:
* wanneer je ruzie zoekt, moet je daarheen. Of je stoot iemand aan en krijgt een klap voor je bakkes, of je staat met je drankje in de hand en krijgt een flinke vijg. Overigens is het mij nooit overkomen.
Leuk voorstel.quote:What about The Rootz? Onder de Harmonie?
Ik neem mijn theedoek alvast mee!quote:Sinds de Rootz niet meer Roots is, is er veel veranderd. Andere dansvloer / andere sfeer. De muziek is zo nu en dan wel te pruimen (hippe nu disco muziek). Alleen het volk wat er rondloopt, meer heren dan dames. Ook veel 'theedoeken'. Heren die geen smaak hebben qua overhemd en met een theedoekmotief aankomt.
Vroeger was het club international.quote:Tjek de foto's op deze website:
http://www.caferoots.nl/
![]()
Rootz is niet meer echt mijn tent... ik mis Roots en haar personeel![]()
Haha, Vleeschkeuring! Dat is daar heel erg ja.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:11 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oh die knakkers van jou bedoelde ik niet hoor! Gewoon mensen in t algemeen; of muziek, of drukte...
Voorbeeld: Joffer: klote 'muziek'; enorm drukbevolkt; ook nog met allemaal 'stoere' () puberale hormonale patserjongentjes en Breezahs..
En het is nog echt zo ook.quote:De Bommel: Arr arr... Diederik Hendrik man! Keeerrrel! Heb je een mooie Tommy Hilfiger broeg bij je roze krokodillenkraagjesshirt gekocht man! Lul!!! Was ie duuurrrr?? Vast wel; anderrrs is het gewoon Pauperrrr!
(brr..)
Ach nee joh, allemaal lieve "kijk mij ontwikkeld zijn" kinderen. Leuk man!quote:Vliegend Paard: Zie Bommel, maar dan een graadje minder erg. (met de drukte van de Joffer that is)
Biertje?quote:De Toog: (behoeft geen verdere uitleg denk ik..)![]()
Volgens mij heet dat toch het COC? Either way: niet leuk!quote:CCC: Ik prefereer een dansvloer waar ik niet om de 2 minuten aangeloenst danwel aangesproken word door mensen van hetzelfde geslacht..![]()
Al van commentaar voorzien in de vorige postquote:Timeless en Bloopers: Zie Joffer, maar dan net iets minder druk
Had Marjoleine die tent niet overgenomen?quote:2 Heren: Is niet wat het Blues Cafe geweest is...![]()
Wat dacht je van Joe Champ?quote:Kelderdisco onder de Harmonie waarvan ik de naam even kwijt ben: Zie 'Twee Heren'..![]()
Rock Inn: Ik hou er niet van om door donkere 'Metal-gothic' figuren aangestaard te worden omdat ik er NIET zo bijloop als hen.
Iemand nog tips?![]()
Irish Pub Sally's kan ik normaalgesproken ook goed zitten trouwens.
Je theedoek niet aantrekken! Dan val je een beetje uit de toon en meer in de smaak bij de damesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:13 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik neem mijn theedoek alvast mee!
Geeft niet. Mijn vriendin is wel wat gewend.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:20 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je theedoek niet aantrekken! Dan val je een beetje uit de toon en meer in de smaak bij de dames![]()
Ow datte. Komen daar mensen dan?quote:De Roadrunner is zo nu en dan ook wel leuk. Dat zit onder de Irish Inn in de Sassenstraat (t.o. chinees restaurant). De laatste paar keer dat ik er geweest ben, was het heel rustig.
Als je er komt, denk aan de kleine smalle trap naar beneden. Niet echt een suc6 als je een paar bier in je knijter hebt.![]()
Voor een 5 jaar terug, was het nog gezellig druk. Laatste paar keer dat ik er geweest ben, waren er niet meer dan 20 mensen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:22 schreef Integrity het volgende:
[..]
Geeft niet. Mijn vriendin is wel wat gewend.
[..]
Ow datte. Komen daar mensen dan?
Die hogeschool zit nu in zwolle.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Voor een 5 jaar terug, was het nog gezellig druk. Laatste paar keer dat ik er geweest ben, waren er niet meer dan 20 mensen.
Er zijn weer een nieuwe lichting studenten, Kampen heeft geen hogeschool meer. Misschien wordt het wat drukker in de binnenstad en dat vind ik dus gezelliger![]()
Dat is correct.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:29 schreef Integrity het volgende:
[..]
Die hogeschool zit nu in zwolle.
quote:
Personeel wat er jarenlang heeft gewerkt is er uit gekiepert. Andere dansvloer/ muziek en je moet betalen voor het pissenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Is de naam gewoon hetzelfde gebleven of was het eerst 'de Roots ipv de RootZ?
Zeiken kan ook zonder betalen,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:02 schreef descendent1 het volgende:
Ah...Betalen voor pissen in een kroeg; dat is wel heel erg sneu op zich.
Ik weiger om ervoor te betalen. Ff naar buiten en naar zoeen grijze pisbak lopen. Heerlijk om in het volle publiek discreet je blaas te legen terwijl je een blonde breezah aankijkt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:02 schreef descendent1 het volgende:
Of lang lang lang, lang geleden één keer naar The Q (voorheen x-ray) enorm entree betalen, wil je naar huis houdt de portier/uitsmijter zijn hand op voor een fooi.. ik was helemaal verbouwereerd, natuurlijk niets gegeven en heb toen op het forum aldaar deze kwestie gemeld. Kreeg ik toch debiele reactie's, ze staan daar wel voor jouw veiligheid etc.. ja ^$^&@ ik betaal notabene entree moet ik dan ook uittree betalen aan een bedelende uitsmijter, dacht het niet. . die gasten worden toch gewoon betaald of niet dan? Een fooi oké, alleen als ik dat zou willen maar het moet zeker NIET gevraagd worden. En inderdaad betalen voor pissen in een kroeg is gewoon te belachelijk voor woorden, evenals de mensen die een toilet bewust vervuilen, doe je thuis toch ook niet of wel?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:02 schreef descendent1 het volgende:
Mijn broertje heeft de eerste keer "gewoon een hetero" meegenomen. Hij vind ut er trouwens niet zo leuk geloof ik (ook holebi's vinden het niet zo tof om elke twee minuten op een doorzichtige manier aangesproken te worden namelijk door iemand van het hetzelfde geslacht.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:52 schreef Sitethief het volgende:
Iemand die met mijn naar't COC durft,.
navvy vast wel,.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik weiger om ervoor te betalen. Ff naar buiten en naar zoeen grijze pisbak lopen. Heerlijk om in het volle publiek discreet je blaas te legen terwijl je een blonde breezah aankijkt.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft de eerste keer "gewoon een hetero" meegenomen. Hij vind ut er trouwens niet zo leuk geloof ik (ook holebi's vinden het niet zo tof om elke twee minuten op een doorzichtige manier aangesproken te worden namelijk door iemand van het hetzelfde geslacht.
Knkpartijen tussen 'stoere' (quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:09 schreef Integrity het volgende:
Jofferiaanse knokpartijen? Wat zijn dat?
Ow zo, ja dat heb ik ook wel eens gehad. Als ik alcohol op heb, begint mijn rechtvaardigheidsgevoel soms te groeien naar hoe anderen met elkaar omgaan of hoe anderen zich gedragen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:13 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Knkpartijen tussen 'stoere' () jongentjes in en rond tenten als de Joffer. Ook vaak bij Timeless enzo in de voorstraat.
(wanneer de hormonen net even iets te hard door de keel gieren; en de seksuele frustratie wordt omgezet in frustraties naar anderen toe... [sub] ofzo [/subp
Krijg je dan de neiging om er wat van te zeggen? (tip: Niet doen; tenminste niet bij 'stoere jongentjes' in grote groepen..).quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:17 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ow zo, ja dat heb ik ook wel eens gehad. Als ik alcohol op heb, begint mijn rechtvaardigheidsgevoel soms te groeien naar hoe anderen met elkaar omgaan of hoe anderen zich gedragen.
Ik zeg er wel wat van en ik doe dat ook gewoon. Ik kan nogal boos kijken en ben 1.89 en 99 kg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Krijg je dan de neiging om er wat van te zeggen? (tip: Niet doen; tenminste niet bij 'stoere jongentjes' in grote groepen..).
uitleg niet nodig toch? kijk gerust even rondquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:09 schreef Integrity het volgende:
Jofferiaanse knokpartijen? Wat zijn dat?
Ik heb nog nooit een knokpartij meegemaakt in de joffer, alleen 1 keer zo'n gast die me provoceerde. Ik had m gewoon kunnen opeten, rare dildo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:48 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
uitleg niet nodig toch? kijk gerust even rond
Pff. Ukkie!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:46 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik zeg er wel wat van en ik doe dat ook gewoon. Ik kan nogal boos kijken en ben 1.89 en 99 kg.
Ik loop vaak in de stad iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:51 schreef Ayaxola het volgende:
In Zwolle studeren wel super veel vrouwen hè?
Mijn trein zit altijd helemaal, zie altijd prachtige dames lopen in de stad![]()
Ja, dat vraagt om een foto natuurlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik loop vaak in de stad idd
Maar ik studeer niet.
Me je stoere leren jas?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik loop vaak in de stad idd
Maar ik studeer niet.
Allemaal oppassen dusquote:Politie zoekt psychotische Zwollenaar
Uitgegeven: 12 oktober 2006 20:33
Laatst gewijzigd: 12 oktober 2006 23:00
AMSTERDAM - De politie is sinds woensdag op zoek naar een 51-jarige Zwollenaar. De man verliet in psychotische toestand zijn woning en sindsdien ontbreekt van hem ieder spoor.
TV Oost toont een foto van de man.
Zijn dagelijkse medicijnen liet hij achter, waardoor gevaarlijke situaties voor hem en anderen kunnen ontstaan, waarschuwt de politie donderdag.
De gezochte man vertrok in een blauwe Toyota Yaris. Hij is 1.70 meter lang en heeft een atletisch figuur. Hij staat bekend als een fervent langeafstandsloper.
Hey, dat zou tussen ons blijven,quote:
Wil je zo graag 51 zijn dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:30 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey, dat zou tussen ons blijven,.
Nu weet iedereen hoe ik er uit zie,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |