Ik volg nu een alpha cursus en ik kom wel eens bij de WRZV hallen. Dat is van de VEZ uit. (www.vezwolle.nl). Zeer grote gemeenschap en het is evangelisch.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:24 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mooi verwoord!Je bent niet religieus, maar wel christen; Kan ik hieruit concluderen dat je geen lid bent van een kerk? of in ieder geval (nog) geen belijdenis hebt gedaan?
![]()
Alleen als je heel zacht knuft.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:41 schreef Sylvana het volgende:
hey Integrity, mag ik nou die knuf nog geven, of ga je weer bijten?
*snijdt bult weg*quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:46 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ja dat was net te hard. Nu heb ik een bult![]()
Ja, maar je kunt toch niet zomaar wildvreemde mannen knuffenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, als jij zo gemeen doet als ik je een knuf geef ga ik ook gemeen doen![]()
tuurlijk kan dat wel, knuffelen kan altijd en met iedereenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:50 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt toch niet zomaar wildvreemde mannen knuffen
Ik ben niet zo'n knuffelbeest. Ik knuffel alleen met mijn vriendin en echt goede vrienden omhels ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat wel, knuffelen kan altijd en met iedereen
verbeter de wereld, geef iedereen een lekkere dikke knuffel
ik ben echt een knuffeldier, ik hou van knuffelenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n knuffelbeest. Ik knuffel alleen met mijn vriendin en echt goede vrienden omhels ik.
Dan moeten we maar goeie vrienden worden,quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:56 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n knuffelbeest. Ik knuffel alleen met mijn vriendin en echt goede vrienden omhels ik.
*knuffelt Sylvana*quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben echt een knuffeldier, ik hou van knuffelen
Haha. Volgens mij ben jij wel aardig. Wat zei Navyy over mij trouwens?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dan moeten we maar goeie vrienden worden,, kan best hoor, ik ben net de GVR,
.
Niet veel, het was ook zeer luid in de Sally, maar niks slechts, meer zo van Integrity is Integrity, maar goed dat geld voor navvy ook,quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:59 schreef Integrity het volgende:
[..]
Haha. Volgens mij ben jij wel aardig. Wat zei Navyy over mij trouwens?
Ach ja, het is niet allemaal what you see is what you get, maar ik vind het wel rete belangrijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Niet veel, het was ook zeer luid in de Sally, maar niks slechts, meer zo van Integrity is Integrity, maar goed dat geld voor navvy ook,.
Wat vind je belangrijk?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:08 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ach ja, het is niet allemaal what you see is what you get, maar ik vind het wel rete belangrijk.
Eensch ene Blauwvinger, altyd ene Blauwvinger,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:11 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen Zwolle
Komende 2 dagen ben ik alleen niet in Zwolle, lekker 2 dagen vrij
Integriteitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:10 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat vind je belangrijk?
Oh, goedenmorgen Zwolle,.
Heb jij mijn hoofd au gedaan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:23 schreef Sitethief het volgende:, goedenmorgen iedereen, word wakker Zwolle!
.
Omdat de meets zo gezellig zijn,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:vanmiddag weer naar Zwolle
Persoonlijk vind ik het geen heel bijzondere stad (niet dat ik Utrecht dat wel vind). Waarom zouden jullie er blijven wonen?
Das een gevoel he, net als joods zijn, dat je gezellig met zijn allen dingen...niet gaat etenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:vanmiddag weer naar Zwolle
Persoonlijk vind ik het geen heel bijzondere stad (niet dat ik Utrecht dat wel vind). Waarom zouden jullie er blijven wonen?
Klopt; en dat gevoel he; dat, dat, dat... Kun je nie uitlegge!! T is een gevoel!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Das een gevoel he, net als joods zijn, dat je gezellig met zijn allen dingen...niet gaat eten
(Hans Teeuwen, sorry...)
dan krijg jij nog een extra dikke knuffelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Moggeh; dr is wat afegknuffeld hier tijdens mijn afwezigheid zie ik...![]()
*Sylvana knuffel geeft*quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan krijg jij nog een extra dikke knuffel
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:leuk joh! dan kun je lekker spulletjes uit gaan zoeken en gaan schilderen enzo, dat is altijd het leukste vind ik.
weten jullie al welke kleuren jullie de boel gaan verven enzo?
Jou ondertitel is wel heeel fout,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:leuk joh! dan kun je lekker spulletjes uit gaan zoeken en gaan schilderen enzo, dat is altijd het leukste vind ik.
Oeh leuk hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:58 schreef descendent1 het volgende:
Raad eens wie morgen waarschijnlijk de sleutels van het huisje gaat ophalen!?![]()
(in ieder geval voorinspectie; en daarna contract tekenen!)![]()
nou, het is een van de waarheden van LDGquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jou ondertitel is wel heeel fout,.
Waar slaat hij eigenlijk op,?
Wil ik dit wel weten, zal vast iets heel anders zijn dan ik denk,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou, het is een van de waarheden van LDG![]()
Veel cremeachtig wit denk ik; in de hal wel, want die is vrij donker. Maar ook een muur zacht oranje oid.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:leuk joh! dan kun je lekker spulletjes uit gaan zoeken en gaan schilderen enzo, dat is altijd het leukste vind ik.
Ehm.....waarom moet ik dat hier lezen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:58 schreef descendent1 het volgende:
Raad eens wie morgen waarschijnlijk de sleutels van het huisje gaat ophalen!?![]()
(in ieder geval voorinspectie; en daarna contract tekenen!)![]()
Ik lees dat en denk: maard at is toch gewoon een liedje? Totdat ik het doordouwgedeelte boven de avatar las. Toen snapte ik emquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jou ondertitel is wel heeel fout,.
Waar slaat hij eigenlijk op,?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |