Zo ken ik er wel meer ja. Helaas duurt het wel effe voordat je wat te wonen hebt (goedkoop dan).quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:05 schreef Filay het volgende:
Ik hou van Zwolle en ik woon er niet eens.
Ik studeer er wel en wil er schnell gaan wonen maar dat terzijde. Go Zwolle
Wat schattig!!quote:
Ben al enige tijd ingeschreven bij de woningzoeker. Als ik een kamer zou willen dan had ik er nu al eentje maar ja ik ben eigenwijs en wil een appartement om daar met een vriend en misschien nog iemand te gaan wonen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:17 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Zo ken ik er wel meer ja. Helaas duurt het wel effe voordat je wat te wonen hebt (goedkoop dan).
Als het goed is kunnen we binnenkort kijken voordat we een beslissing moeten nemen. De oude bewoner is overleden (vind ik niet zo;n prettig idee). Ik heb de buitenkant eigenlijk nog niet gezien....hoe armoedig is armoedig? Vergelijkend met de Minervalaan bijvoorbeeld (de enige flats die vergelijkbaar zijn die ik ken)?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Wat schattig!!![]()
Om ff op de woning terug tekomen aan de Middelweg, ik zal waarschijnlijk de begane grond niet meegeteld hebben en is het 4 hoog (detail). De buitenkant ziet er inderdaad armoedig uit, is wel geverfd maar blijven oude woningen. Van binnen ziet het er, in mijn geval, echter prima uit. Is goed onderhouden en ik heb niet al te veel werk de komende week om de boel op te leuken. En 2 balkonnetjes vind ik erg relaxt, ik ben absoluut geen tuinmens dus komt goed uit.
Voor starters zoals jullie lijkt het me een prima huisje om een paar jaartjes te wonen. Als je een keer binnen wilt kijken is dat geen probleem. Tot morgen!
Echt armoedig is het niet, het is gewoon oud, de buitenkant is geverfd maar ja, blijft oud. Ik heb er zelf geen moeite mee. En dat de oude bewoner is overleden heb ik al 2x gehad tijdens een verhuizing, valt best mee!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:24 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Als het goed is kunnen we binnenkort kijken voordat we een beslissing moeten nemen. De oude bewoner is overleden (vind ik niet zo;n prettig idee). Ik heb de buitenkant eigenlijk nog niet gezien....hoe armoedig is armoedig? Vergelijkend met de Minervalaan bijvoorbeeld (de enige flats die vergelijkbaar zijn die ik ken)?
Wat sparen betreft, dat valt reuze mee, heel duur is het niet als je er met twee of drie mensen in trekt. Het gaat om een huurappartement. Er staan appartementen op van zeg maar 400 euro, trek je er met twee man in dan kost dat 200 euro per persoon. Dat is gemiddeld goedkoper dan een kamerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:24 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Filay, in ieder geval succes met sparen!![]()
Plus de bijkomende kosten, gas water elektra, gemeentebelastingen. Eventueel kabel en/of telefoon.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:20 schreef Filay het volgende:
[..]
Wat sparen betreft, dat valt reuze mee, heel duur is het niet als je er met twee of drie mensen in trekt. Het gaat om een huurappartement. Er staan appartementen op van zeg maar 400 euro, trek je er met twee man in dan kost dat 200 euro per persoon. Dat is gemiddeld goedkoper dan een kamer
Mooi om te weten; ik ga zo eens ff bellen of ik de handel al kan gaan bezichtigen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:28 schreef Mwanatabu het volgende:
Er zitten trouwens veel leuke jonge mensen op die Middelweg, ken dr veel die daar voor zichzelf beginnen zeg maar. Als je goed kunt klussen of de woning goed onderhouden is, is het gewoon goed spul.
Kamersquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:20 schreef Sitethief het volgende:
Tip: http://www.kamertje.nl/ ., werkt als een trein,
.
Hehehe, als een van je nieuwe buren Gertjan heet, a) die kan heel goed klussen en b) doe m dan de groeten van die zwangere zeug van een bassist van mquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:17 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mooi om te weten; ik ga zo eens ff bellen of ik de handel al kan gaan bezichtigen.
Ik reken op een bult werk; maar ach ik hou wel van klussen.
Ja is goedquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:18 schreef Sitethief het volgende:
@Mwanatabu
Ik wil jouw, je broertje, en je zoontje wel eens meeten, alledrie reuze interessante personen,.
Nee serieus, ik zou je wel eens willen meeten,.
Ik heb mijn inbox al 20% vol,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja is goed, maar die geplande Zwolle-meet die lukt mij niet ivm zwangerschap etc, dus die houden we tegoed.
Heb je overigens PM hier op Fok? *checken goat*
Haha, echt? Ik verwachtte een stortlading dreigmailtjes, gelijk die ene keer toen ik een mailadres weggaf om met een Turk over de Armeense "kwestie" te mailen, maar tot nu toe echt heulemaal nuks hier op Fok!.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb mijn inbox al 20% vol,.
Maar die meet komt nog wel eens,.
*stuurt*quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Haha, echt? Ik verwachtte een stortlading dreigmailtjes, gelijk die ene keer toen ik een mailadres weggaf om met een Turk over de Armeense "kwestie" te mailen, maar tot nu toe echt heulemaal nuks hier op Fok!.
Uiteraard maar dat is ook het enige dat ik hoef te betalen. Mijn ouders hebben mij een keuze gegeven wat ze zullen betalen en ik kan dus kiezen voor de huur en collegegeld. Dat wordt dus de huur en dan de vaste kosten. Boodschappen, GWE enz.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:01 schreef navvy het volgende:
[..]
Plus de bijkomende kosten, gas water elektra, gemeentebelastingen. Eventueel kabel en/of telefoon.
Licht nog aangedaan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:34 schreef descendent1 het volgende:
Zo; moggeh...ehmm
![]()
Iedereen al wakker? WIj hebben ons potentiele nieuwe huisje bekeken; en zijn best enthousiast!![]()
Alleen die vrouen moeten altijd overal weer aan wennen he?![]()
quote:
Je heb trouwens een PM van mij,quote:
Ik heb gewenning nodig, eigenlijk ben ik gewoon sloom, so sue mequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:34 schreef descendent1 het volgende:
Zo; moggeh...ehmm
![]()
Iedereen al wakker? WIj hebben ons potentiele nieuwe huisje bekeken; en zijn best enthousiast!![]()
Alleen die vrouen moeten altijd overal weer aan wennen he?![]()
Mijn eerste!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:47 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je heb trouwens een PM van mij,.
Pff. Anders ga ik dr wel alleen wonen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:57 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ik heb gewenning nodig, eigenlijk ben ik gewoon sloom, so sue me![]()
Ik dacht al bij het drinken,quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:57 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
BTW, zet je PM eens aan,quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:57 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ohoo, Sitethief heeft net mijn PM-box ook al lopen ontmaagden, slet dat het is!quote:
Nu annoylikethewind nog,quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ohoo, Sitethief heeft net mijn PM-box ook al lopen ontmaagden, slet dat het is!
Dat is een goede vraag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:43 schreef Sylvana het volgende:
hoe zit dat met dat pm-en? waar kun je dat instellen en hoe werkt dat dan? kan het bij "opties" iig niet vinden
Inderdaad goede vraag...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:43 schreef Sylvana het volgende:
hoe zit dat met dat pm-en? waar kun je dat instellen en hoe werkt dat dan? kan het bij "opties" iig niet vinden
Als je hulp nodig hebt, ik ben je man,quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:39 schreef descendent1 het volgende:
Dit moet een zondag zijn... [afbeelding]
Wie helpt er mee met verhuizen binnenkort? Mensen met grote auto's, aanhangers e.d. gewenst!![]()
![]()
Eerst maar ns ff de hele handel een beetje opverfen; bevloeren en schoonmaken.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:41 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt, ik ben je man,.
Ik ook! (één jaartje electrotechniek MTS; maar ik ben niet zo goed in exacte vakken).quote:Ik heb in een ver verleden ook nog elektrotechniek gedaan,.
Leeg? Waar?quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:21 schreef Sylvana het volgende:
Middag Zwolle
Ik had beter in Zwolle kunnen wonen, heb in het Deventer topic gevraagd of iemand wilde helpen met verhuizen, maar helemaal geen reacties gehad, dat topic gaat echt langzaam vergeleken met hier
Dat pmen werkt bij mij ook nog niet echt goed, soms kan ik wel inloggen, maar de meeste keren krijg ik ook die foutcode dusMijn inbox is nog helemaal leeg * onpopulair is
*
Je hebt een bakker Bart toch in Zwolle? Of bedoel je dat ook niet?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:14 schreef haaahaha het volgende:
Is er ook ergens een warme bakker in Zwolle? Geen banketbakker ala van rossum of die op de thomaskemperstraat, maar een echte warme bakker? Ik weet er 1 in het winkelcentrum van de a-lande, maar voor de rest weet ik ze niet. Een delifrance in stadshagen, maar geen echte warme bakker. Iemand?
Tot voor kort was er 1 in de assendorperstraat. Maar die is laatst verdwenen. Helaas weet ik er verder geen te zitten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:14 schreef haaahaha het volgende:
Is er ook ergens een warme bakker in Zwolle? Geen banketbakker ala van rossum of die op de thomaskemperstraat, maar een echte warme bakker? Ik weet er 1 in het winkelcentrum van de a-lande, maar voor de rest weet ik ze niet. Een delifrance in stadshagen, maar geen echte warme bakker. Iemand?
Ik snap het niet. In mijn vorige woonplaats had je in elke wijk wel een echte warme bakker. Waarom hier in zwolle niet?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:00 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Tot voor kort was er 1 in de assendorperstraat. Maar die is laatst verdwenen. Helaas weet ik er verder geen te zitten.
Bakkerij Martini, Gladiolenstraat 23 (Pierik).quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:14 schreef haaahaha het volgende:
Het was fokking koud vanochtend. Zag allemaal van die verschrikte veel te wakkere gezichten met hun zomerjekkie verdwaasd bij stoplichten staanquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:46 schreef Sitethief het volgende:
Tis best koud buiten maar er kijkt wel een zonnetje neer op de Peperbus,.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het was fokking koud vanochtend. Zag allemaal van die verschrikte veel te wakkere gezichten met hun zomerjekkie verdwaasd bij stoplichten staan![]()
Gelukkig ben ik de grootste koukleum van de hele wereld, had mn black leather alweer van de kapstok gerukt![]()
Zuunig kutbad. Altijd de thermostaat net te laag. Ben dr altijd binnen een uur uit daar want dan lopen de kinderen blauw aan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gister de halve dag in het hanze bad gelegen
Whaha, dat black leather is lang zo kinky niet meer (of juist wel) met een zwangere pens van 33 weken eronderquote:
nou ik vond het water juist tering warm.... het was 28 graden!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zuunig kutbad. Altijd de thermostaat net te laag. Ben dr altijd binnen een uur uit daar want dan lopen de kinderen blauw aan.
Wat dat betreft (zwemgelegenheid) is Zwolle het dan weer niet he: Aabad is een wastobbe, Hanzebad een in elkaar lazerend stuk slecht beleid en van de Wythemerplas gaan de kinders ook al aan de kots van de blauwalg of ze staan weer in de bierscherven van een stel asociale boeren. Alleen de bbq-plekken daar zijn kewl![]()
Warempel...een aap uit de kont!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou ik vond het water juist tering warm.... het was 28 graden!!!
das behoorlijk warm voor zwemwater!
Omdat moeders zondag uitslapen en die vaders iets toevoegen van "doe jij nou ook es wat behalve het vlees snijden!"quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waren trouwens fucking veel vaders met kids... waarom altijd vaders?
Had je nog verhuishulp nodig?quote:
ik heb een fiets met hele gave gele fietstassenquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:39 schreef descendent1 het volgende:
Dit moet een zondag zijn... [afbeelding]
Wie helpt er mee met verhuizen binnenkort? Mensen met grote auto's, aanhangers e.d. gewenst!![]()
![]()
Eerst maar ns ff de hele handel een beetje opverfen; bevloeren en schoonmaken.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:43 schreef Integrity het volgende:
Ik word alleen gelaten in mijn flat. Overgelaten aan de verschrikkelijke internationale studenten.
ahhh, ik heb medelijden met je *knuf*quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:43 schreef Integrity het volgende:
Ik word alleen gelaten in mijn flat. Overgelaten aan de verschrikkelijke internationale studenten.
Ik ben geen religieus persoon, ik ben Christen. Ik hou me ook heel erg veel bezig met God en hoe het leven zou moeten zijn. Ik vind dat er aan religie teveel ritueeltjes, gewoonten, structuur, regeltjes, etc. aangehangen wordt. Dat maakt het een religie, iets tastbaars. Het Christendom is in zoverre een religie, als dat het in dat hokje past. Voor een Christen zelf is het geen religie, omdat het JUIST niet draait om de tastbare zaken erom heen. God schrijft het in je hart, spreekt door je hart.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:47 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Muhaha! Jij kunt er ook al lang uit met je punten als je wil! (je hebt er meer dan ik!)
Maar als jij gaat verhuizen, ga je dan samenwonen met je vriendin of?(waarom ik dat vraag? omdat ik uit ervaring weet dat het hele concept samenwonen bij religieuze mensen gevoelig kan liggen).
Hoe denk jij daarover?
Hey luister eensch, ik ben 8 jaar ouder dan jij bent. Tap tap.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ahhh, ik heb medelijden met je *knuf*
Ik heb voor mijn verhuizing al een aanhangwagen kunnen regelen en als me stiefpa of broer niet kunnen rijden wil me husigenootje het wel doen, dus gaat goedkomen
Nu heb ik ook medelijden met je *knul*quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:36 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben geen religieus persoon, ik ben Christen. Ik hou me ook heel erg veel bezig met God en hoe het leven zou moeten zijn. Ik vind dat er aan religie teveel ritueeltjes, gewoonten, structuur, regeltjes, etc. aangehangen wordt. Dat maakt het een religie, iets tastbaars. Het Christendom is in zoverre een religie, als dat het in dat hokje past. Voor een Christen zelf is het geen religie, omdat het JUIST niet draait om de tastbare zaken erom heen. God schrijft het in je hart, spreekt door je hart.
Ik ga niet samenwonen met mijn vriendin. Nog niet althans. Zij woont in Den Bosch en ik wil eerst nog in Zwolle blijven. Zodra ik een aantal jaren werkervaring heb opgebouwd binnen het commerciele vakgebied, dan wordt het tijd om een volgende stap te zetten. Ik zou wel willen trouwen. Belangrijk voor mij, niet alleen als ritueel en voor mezelf, maar ook tegenover God. Ik ben niet celebitair (ik geloof dat je het zo spelt).
Misschien. Ik meet niet zo snel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:48 schreef Sitethief het volgende:
Gaan we jou nog een keertje meeten Integrity,? Ik hoorde van navvy dat ie jouw kende,
. Weer wat nieuws geleerd,
.
Hoeft niet, jij mag je lekker met je eigen leven bezig gaan houden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nu heb ik ook medelijden met je *knul*
![]()
En ik bijt niet snel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:16 schreef Integrity het volgende:
[..]
Misschien. Ik meet niet zo snel.
ik val op oudere mannen, en 8 jaar verschil is voor mij niet zo heel veel dusquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:41 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hey luister eensch, ik ben 8 jaar ouder dan jij bent. Tap tap.
Goed geregeld.
Niet dat ik hier een godsdienstige discussie wil uitlokken, maar dat snap ik niet zo goed. Waarom mag seks voor het huwelijk wel, maar samenwonen weer niet? Ik zie zelf de grens tussen die twee niet helemaal.quote:Zodra ik een aantal jaren werkervaring heb opgebouwd binnen het commerciele vakgebied, dan wordt het tijd om een volgende stap te zetten. Ik zou wel willen trouwen. Belangrijk voor mij, niet alleen als ritueel en voor mezelf, maar ook tegenover God. Ik ben niet celebitair (ik geloof dat je het zo spelt).
quote:
Mooi verwoord!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:36 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik ben geen religieus persoon, ik ben Christen. Ik hou me ook heel erg veel bezig met God en hoe het leven zou moeten zijn. Ik vind dat er aan religie teveel ritueeltjes, gewoonten, structuur, regeltjes, etc. aangehangen wordt. Dat maakt het een religie, iets tastbaars. Het Christendom is in zoverre een religie, als dat het in dat hokje past. Voor een Christen zelf is het geen religie, omdat het JUIST niet draait om de tastbare zaken erom heen. God schrijft het in je hart, spreekt door je hart.
knip
idd, volgens mij begreep ie het een beetje verkeerd, ik dacht aardig te zijn, maar goed, verkeerd begrepen dus denk ikquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:20 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Op een ander onderwerp: volgens mij lezen jullie de knuf van Sylvana verkeerd als knul![]()
Ik knuf iedereen,quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, volgens mij begreep ie het een beetje verkeerd, ik dacht aardig te zijn, maar goed, verkeerd begrepen dus denk ik
voor een knuf ben je nooit te oud volgens mij
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:20 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Niet dat ik hier een godsdienstige discussie wil uitlokken, maar dat snap ik niet zo goed. Waarom mag seks voor het huwelijk wel, maar samenwonen weer niet? Ik zie zelf de grens tussen die twee niet helemaal.
Op een ander onderwerp: volgens mij lezen jullie de knuf van Sylvana verkeerd als knul![]()
En lol @ LTD
Cool!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En ik bijt niet snel.
Nee, moet je zelf weten,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |