quote:
dan ben ik 2quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:31 schreef Sitethief het volgende:
[..], je bent zo oud als je je voelt,
.
Tis dat je het zelf zegt,quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:18 schreef Sylvana het volgende:
Waar zijn al die mensen die je knuffelen als je het even nodig hebt
* Sylvana naar Zwolle toe gaat voor een enorme grouphug
ow ik wist niet eens dat het vrijdag de 13e wasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:gelukkig is vrijdag de 13e al bijna voorbij
Das toch best een wonder, beetje wereldvreemd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:49 schreef WEST het volgende:
[..]
ow ik wist niet eens dat het vrijdag de 13e was![]()
Haha, dat is mijn leeftijd ook...op een goede dagquote:
Huh, hoe kan een oog nou zomaar dichtplakken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:29 schreef Sylvana het volgende:
net huisartsenpost maar gebeld voor mn oog, maar ze vinden het nog niet spoedeisend genoeg, dus moet tot maandag afwachten en als het dan nog zo erg is mag ik pas komen
dus lekker het hele weekend met een dichtgeplakt dik rood oog zitten, erg fijn
Oogontsteking, wil gewoon niet meer helemaal open. 's Ochtends als ik wakker word zit hij helemaal dicht en nadat ik paar keer met gekookt water heb schoongemaakt wil hij klein beetje open. Maar hij blijft de hele dag dus een beetje dicht zittenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Huh, hoe kan een oog nou zomaar dichtplakken?
Moge!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Huh, hoe kan een oog nou zomaar dichtplakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar het kwam wel drie keer weer terug dus toen heb ik de laatste keer dat ik het had gewoon gewacht tot het weer over ging. En sindsdien niet meer gehad! Niet echt tenminste. Sterkte sylvana
EDIT: ik probeer geen horrorverhaal te vertellen om je bang te maken hoor sylvana! Ik heb gewoon ontstekingsgevoelige ogen. Hoeft bij jou niet zo terugkerend te zijn.You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:36 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Moge!
Ontstekingen kunnen dat doen. Heb het zelf ook een paar keer gehad. Alleen kon ik dan in de loop van de dag mijn oog wel weer redelijk openkrijgen. Moest de dokter telkensthnx en ik hoop niet dat het bij mij terugkeert idd, dit is pas de eerste keer dat ik het heb en heb er nou al wel weer genoeg vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar het kwam wel drie keer weer terug dus toen heb ik de laatste keer dat ik het had gewoon gewacht tot het weer over ging. En sindsdien niet meer gehad! Niet echt tenminste. Sterkte sylvana
EDIT: ik probeer geen horrorverhaal te vertellen om je bang te maken hoor sylvana! Ik heb gewoon ontstekingsgevoelige ogen. Hoeft bij jou niet zo terugkerend te zijn.![]()
Ik heb zoiets 1x gehad (door een ernstig verharende schurftkat) en daarna nooit meer. Laat dat je geruststellenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
thnx en ik hoop niet dat het bij mij terugkeert idd, dit is pas de eerste keer dat ik het heb en heb er nou al wel weer genoeg van![]()
Het komt vast niet terug! Ik voorspel het!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
thnx en ik hoop niet dat het bij mij terugkeert idd, dit is pas de eerste keer dat ik het heb en heb er nou al wel weer genoeg van![]()
Okay, wat voor werk doe jij in hemelsnaam, das wat ik aan stufi per maand krijg,quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik was gister nog in zwollemoest nieuwe werkkleding kopen...
1 boss pantalon en 1 hilfiger pantalon later... en 250 euro lichter
moet er zo nog 1 ophalen
sales consultantquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Okay, wat voor werk doe jij in hemelsnaam, das wat ik aan stufi per maand krijg,...........
Ja, doe maar duur, zeg dan gewoon dat je rotzooi probeert te verkopen,quote:
250 euro, valt nog wel mee, denk dat je er bij mij wel een nulletje achter mag plakken wat ik afgelopen maand aan kleding/schoenen heb gekochtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Okay, wat voor werk doe jij in hemelsnaam, das wat ik aan stufi per maand krijg,...........
verkoop binnendienstquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, doe maar duur, zeg dan gewoon dat je rotzooi probeert te verkopen,.
Ik ben ook gewoon nerd, en niet IT-consultant. En mijn zusje is ook gewoon oppas ipv household manager,.
Ik zit ook op verkoop binnendienst, maar hoef gelukkig niet in pantalon e.d. naar het werkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
verkoop binnendienst
maar volgens mijn contract en personeels gids moet ik altijd "sales consultent" zeggen
2500 euro aan schoenen en kleding?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
250 euro, valt nog wel mee, denk dat je er bij mij wel een nulletje achter mag plakken wat ik afgelopen maand aan kleding/schoenen heb gekocht![]()
* Sylvana snel weer verder gaat met inpakken
jupquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
2500 euro aan schoenen en kleding?![]()
Wat ben jij van plan? Hele garderobe aan het vernieuwen of zo?
bij mijn vorige werkgever hoefde het ook niet... de nieuwe wel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik zit ook op verkoop binnendienst, maar hoef gelukkig niet in pantalon e.d. naar het werk
Krijg je wel kledingvergoeding of moet je dat zelf betalen?
dan koop ik toch liever kleding, daar heb je tenminste wat langer plezier vanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:11 schreef Mwanatabu het volgende:
2500 euro aan kleding
Daar kun je een hoop uh...snoep voor kopen
dan val ik nog best wel meequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik denk dat mijn zakelijke kleding bij elkaar 2500 kost... ong.
mja nog welquote:
Heeeey Ko, hoestie dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:40 schreef dj_ko het volgende:
*meld zich ook ff in dit topique
ziet er goed uitquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:53 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemiddag Zwolle
Ik heb nog steeds oogontsteking, maar morgen mag ik naar de huisarts als het nog niet over is
En ik heb vanmiddag sleutels gekregen van mn nieuwe huisje, ben echt superblij nou
Foto's staan op mn weblog ( zie sig)
dank je wel en die badkamer is idd erg netjes ja, en ben er ook erg blij mee dat er een aparte wc is en een wasdrogerquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ziet er goed uit, mooie badkamer ook
![]()
veel plezier met het opleuken van je huis![]()
ja maar als je een pak van 250 euro hebt ... en je moet elke dag in pak dan kan je binnen 6 maanden een nieuwe halen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:38 schreef Integrity het volgende:
2500 euro aan kleding is gewoon overdreven veel. Je kunt een paar pakken kopen voor nog geen 1000 euro, veel goedkoper zelfs.
ga dan nog maar eens je huiswerk doen want dat is dus onzin.quote:En voor verkoopmedewerker binnendienst, da's gewoon een veredelde naam voor telefonisch verkoper.
Als jij 5 pakken koopt van 250 euro, kun je elke dag een schoon pak aan. Je koopt je blouse natuurlijk apart, want je moet wat te combineren hebben en die kun je ook zo uitwassen. Dat scheelt ook weer een hoop ellende. Wat rest je dan? Een paar jasjes, pantalons en een stropdas. Meer ook niet, anders ben je zwaar overdressed. Zeker voor op een kantoor en al helemaal als je buitendienst zou doen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar als je een pak van 250 euro hebt ... en je moet elke dag in pak dan kan je binnen 6 maanden een nieuwe halen.
[..]
Ik heb ooit een keer gesolliciteerd voor medewerker binnendienst. Een MBO functie en dat met een HBO diploma. Het was gewoon telefonische verkoop bij Xerox. Je kunt dan wat dienstverlening doen voor de klant en wat ondersteunen, maar waar het op neer komt is verkopen. Dat per telefoon. En dat voor een kleine 1364 bruto dat kan oplopen tot 2000 bruto in de maand. En dan kun je verdienen, zei die gast tijdens het sollicitatiegesprek.quote:ga dan nog maar eens je huiswerk doen want dat is dus onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |