Doequote:
ga eens kijken op het weblog altijd wat te lezen, of schrijf een mooi stukje over iets historischquote:
ga moddenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:27 schreef Biogarde het volgende:
Nou zeg.
Net geweest en het filmpje van Roodkapje is stomquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ga eens kijken op het weblog altijd wat te lezen, of schrijf een mooi stukje over iets historisch![]()
ja, te weinig sex en tietenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net geweest en het filmpje van Roodkapje is stom
Ga loggenquote:
heb ik net gedaan, en nu bewijs dat jij net gemod hebtquote:
Heb ik net gedaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb ik net gedaan, en nu bewijs dat jij net gemod hebt![]()
Twarres.quote:Toen ik je zag, lang geleden
Wat doet het toch zeer als ik er weer aan denk, (2x)
Ik zie jou,
Ik hoor jou,
Ik voel jou, elke keer opnieuw (2x)
Oeh...
Hier ben ik,
Waar ben je
Het is al lang geleden
Hier ben ik,
Waar ben je
Het is te lang geleden
Jij bent niet anders dan lief
Want jij doet gewoon niets verkeerd
Ik hou van je, zoals je bent
Dat je dat maar even weet
Hier ben ik,
Waar ben je
Het is al lang geleden
Hier ben ik,
Waar ben je
Het is te lang geleden
Jij bent niet anders dan lief
Want jij doet gewoon niets verkeerd
Ik hou van je, zoals je bent
Dat je dat maar even weet
Ik zie jou,
Ik hoor jou,
Ik voel jou, elke keer opnieuw (2x)
Nou?quote:
Waarom post je dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:36 schreef bonke het volgende:
weer zo`n OP waar niets van uit gaat maar toch open blijft
Ik dacht dat xenomaniac terug wasquote:
om jou zover te krijgen dat je misschien een topic opent waar wel iets van kwaliteit inzit ??quote:
*proest*quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:39 schreef bonke het volgende:
[..]
om jou zover te krijgen dat je misschien een topic opent waar wel iets van kwaliteit inzit ??
Is het al uit met je kameel?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
YVONNEE!!!!!!!!!!!!!!! VERTEL EENESCH EEN VERHAALSEL!!!!!
nein... ik heb hem geruilt voor mn vriendin.. ik moest er alleen 4 kratten grolsch voor gevenquote:
Oguh open doen skele.quote:
Says whoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:48 schreef SiemeN het volgende:
Ook balen trouwens dat mijn kansen bij Yvonne verkeken zijn sinds ik al enige tijd geen 19 meer ben..
Ik verveel me de pestpleuris manquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
YVONNEE!!!!!!!!!!!!!!! VERTEL EENESCH EEN VERHAALSEL!!!!!
'men'.quote:
nou wat heb je vanochtend gedaan?quote:
Die liegenquote:
Dat spel je tegenwoordig als "tog".quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:23 schreef yvonne het volgende:
Toch?
Koffie gedronken, 2 kinderen en 1 man de deur uitgewerkt, gerecenseerd, me verveeld.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou wat heb je vanochtend gedaan?
Aaaaaaaaaaaahquote:
top!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Koffie gedronken, 2 kinderen en 1 man de deur uitgewerkt, gerecenseerd, me verveeld.
quote:
ik moet ook schijten!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:58 schreef SiemeN het volgende:
Ik moet al de hele ochtend schijten, maar ik heb geen zin.
Ik héb net gescheten. Wie wil de fotos?quote:
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:07 schreef yvonne het volgende:
Zal ik om het topic wat op te vrolijken een foto maken van m'n aidsschurftebola handjes?
chagerijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:39 schreef bonke het volgende:
[..]
om jou zover te krijgen dat je misschien een topic opent waar wel iets van kwaliteit inzit ??
Ik heb net op de hogeschool gescheten...quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:17 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik heb net op de hogeschool gescheten...
De eerste indruk was matig, het was een wat klein hokje met op de wand aan afbeelding op de tegels gedrukt van een onvriendelijk kijkende mevrouw... dit bevorderde de stoelgang niet echt... Echter de bril zat bijzonder aangenaam en na enige tijd was ik gewend aan de dringende ogen en kon ik me rustig ontlasten... Naderhand had ik beter moeten opletten of er andere toiletten waren, want het papier was niet fijn. Enkellaags, grijsbruin papier, waarschijnlijk van al eerder gerecycled toiletpapier...![]()
Geur (vooraf): 8
Uitzicht: 5
Comfort: 7
Toiletpapier: 3
Algehele beleving: 5,8
Ik heb er nog niet eerder een gezien... inspiratie opgedaan??quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Is daar niet ergens een leuk topic over, ervaringen op het toilet?
Arme OSquote:
Zo, ff uploadenquote:
Ja, m'n hand ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:16 schreef Renesite het volgende:
Het is allang geleden verleden tijd.
Amputeren, dat ebola gespuis kan uitgroeien naar een dikke pusknobbel die je dan dagelijks zal moeten uitknijpen.quote:
Te laat. Je hebt die hand geschud.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen "Kusje op" Maar dan heb ik ook aids.
Dan stel je meteen je maximale houdsbaarheidsdatum vast! Gewoon doen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen "Kusje op" Maar dan heb ik ook aids.
Nee hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Te laat. Je hebt die hand geschud.
Jij ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Te laat. Je hebt die hand geschud.
Ze had het toen al Nanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee hoor.
yvon, heb je die tea tree olie al gebruikt?
Mag jij zo jokken?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet. Ik heb je meteen plat op je bek gepakt.
Aids kan alleen overgedragen worden via bloed, en nog ietsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet. Ik heb je meteen plat op je bek gepakt.
geil hèquote:
Stinkt en priktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee hoor.
yvon, heb je die tea tree olie al gebruikt?
Dat maak ik wel uit hoe ik het over wens te dragenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:59 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Aids kan alleen overgedragen worden via bloed, en nog ietsmaar niet via speeksel!
[afbeelding] [afbeelding]
Ik heb een ideetje, als je aids hebt, pak dan een injectiespuit, prik deze in je arm, haal het er weer uit, zuig vervolgens de injectiespuit vol met lucht, en steek deze vervolgens in iemands halsslagaderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat maak ik wel uit hoe ik het over wens te dragen
Nee, ik word wakker snachts van de jeukquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:02 schreef NanKing het volgende:
De jeuk dus.
Deze is beterquote:
No shit sherlockquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:04 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Yvonne heeft de TT veranderd
Happy happy joy joyquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik word wakker snachts van de jeuk
Goed hé, van mij!quote:
Het is echt mn handquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:06 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Goed hé, van mij!
**edit**
oh crap, is dat echt Yvonne's hand?![]()
waar heb je hem doorheen gehaald!? Gebruikte injectienaalden r bad, mkay!?
Nee skeet, daar smijten we al jaren meequote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:08 schreef BlaineDeMono het volgende:
Hee Yvonnieponnie, heb je dat smijten met ziekten als 'ebola'
soms van mij gejat ofzo?
Geef maar toe, je bent in deze geïnspireerd geraakt door mij hè!?!![]()
En ik word daar dan voor geband!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee skeet, daar smijten we al jaren mee
Uiteraard!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:10 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
En ik word daar dan voor geband!![]()
Nooooooo! Brechtje!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:15 schreef Nolius het volgende:
Heeft de rest van de familie er ook al last van, Yvonne?
Nee, ik doe hard m'n best ze aan te steken, maar lukt niet!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:15 schreef Nolius het volgende:
Heeft de rest van de familie er ook al last van, Yvonne?
Gelukkig!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik doe hard m'n best ze aan te steken, maar lukt niet!
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat internet er bij mij thuis uitligt vanwegequote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiteraard!!!
En wanneer post je nou eens op www.forumeerstewereldoorlog.nl?
Elke avond een beetje eraf schrapen en in het avond eten doen, hihiquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Don't worry,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Oh my god!!!!!
Dat heb ik aangeraakt op de meet.![]()
* begrafenis regelen gaat.
Braafquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:19 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat internet er bij mij thuis uitligt vanwege
een conflict met de ebolalijers van Tele 2!?!![]()
Zodra dat is opgelost (ik verwacht eind oktober, begin november) ga ik op
dat forum posten.
Ik kan nu alleen af en toe internetten op dit stage-adres.
Toen was het nog niet zo erg, ra, ra hoe kan dat?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Oh my god!!!!!
Dat heb ik aangeraakt op de meet.![]()
* begrafenis regelen gaat.
Toen was de infectie nog niet zo ver ontwikkeld in je hand?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen was het nog niet zo erg, ra, ra hoe kan dat?
Omdat jij Sebasser in zijn wangetjes kneep??quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toen was het nog niet zo erg, ra, ra hoe kan dat?
Je likt maar een end weg!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:25 schreef Maikuuul het volgende:
Yvonne ?
Zou ik daar eens aan mogen likken ?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:25 schreef Maikuuul het volgende:
Yvonne ?
Zou ik daar eens aan mogen likken ?
Zoeen heel klein likjequote:
dat wel, maar het helpt welquote:
Vraag het maar aan Maikuuul, hij weet wel een goede oplossing!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:35 schreef Biogarde het volgende:
Of gewoon 24/7 handschoentjes [afbeelding]
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil van die Michael Jackson handschoentjesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:35 schreef Biogarde het volgende:
Of gewoon 24/7 handschoentjes [afbeelding]
Net gecheckt,quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ieuw,ik heb wel zo'n idee waar Iteejer die Aidsschurftebola dan moet hebben.
![]()
![]()
Nee, en dat interesseert me ook geen ene kloot!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Braaf
Weet je nu al wie je beroemde plaatsgenoot Molier is?
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:22 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Nee, en dat interesseert me ook geen ene kloot!![]()
Yvonne, jij hebt vast 'Johnny got his gun' gelezen. Is het de schrijfstijl, of heb ik gewoon een kut uitgave. Het hele boek is, buiten hoofdletters, punten en aanhalingstekens, volkomen verstoken van interpunctie. Ik heb nu zo'n 40 bladzijden gelezen en ik heb nog geen komma gezien.quote:
ook niet als hij heel grappig is en de meest grappige dingen over WO1 zegt? ;')quote:
Hm dan wel denk ik!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
ook niet als hij heel grappig is en de meest grappige dingen over WO1 zegt? ;')
Volgens hem, bv, nam de fiets een uiterst belangrijke plek in in deze oorlog, waarop "men" accuut voor hem de step met zijspan "uitvond" uiterst handig in de trenchesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:41 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Hm dan wel denk ik!![]()
Noem eens een voorbeeld als je wilt Yvonnieponnie?![]()
Mooi hè!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:08 schreef Thomzzzzz het volgende:
ik kan er niet over uit hoe onwijs mooi en vooral sexy zo'n handje is... WOW![]()
Negeer mij eens nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:37 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Yvonne, jij hebt vast 'Johnny got his gun' gelezen. Is het de schrijfstijl, of heb ik gewoon een kut uitgave. Het hele boek is, buiten hoofdletters, punten en aanhalingstekens, volkomen verstoken van interpunctie. Ik heb nu zo'n 40 bladzijden gelezen en ik heb nog geen komma gezien.
Whahaha heeft die gast een IQ van lager dan 100 ofzo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens hem, bv, nam de fiets een uiterst belangrijke plek in in deze oorlog, waarop "men" accuut voor hem de step met zijspan "uitvond" uiterst handig in de trenches
Nee, nee, nee, hij is DE WO1-expertquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:42 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Whahaha heeft die gast een IQ van lager dan 100 ofzo?![]()
Uiteraard heb ik dat boek gelezen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:37 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Yvonne, jij hebt vast 'Johnny got his gun' gelezen. Is het de schrijfstijl, of heb ik gewoon een kut uitgave. Het hele boek is, buiten hoofdletters, punten en aanhalingstekens, volkomen verstoken van interpunctie. Ik heb nu zo'n 40 bladzijden gelezen en ik heb nog geen komma gezien.
Maar wel Roosendaal beide, dus ik twijfelquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:48 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Het verschil tussen hem en mij is dat ik ECHT expert ben!!!![]()
Ik wil niet opscheppen, maar ik ben toch al zo'n 6 jaar bezig met WO1,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar wel Roosendaal beide, dus ik twijfel
Welke kleur vandaag?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:51 schreef Scorpie het volgende:
Yvonne, neem je pilletje eens in.
Groetjes Scorpie.
Paars.quote:
Ja, hallo, dat beweert hij ook, hij beweert dat hij zooooooooooooooooooo vaak aan het front reisjes maaktquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:51 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen, maar ik ben toch al zo'n 6 jaar bezig met WO1,
en ik weet er toch aardig wat van af!![]()
Helaas (nog) niet nee!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hallo, dat beweert hij ook, hij beweert dat hij zooooooooooooooooooo vaak aan het front reisjes maakt
Dat is dus 1x per jaar
Hij presteerde het om terug te komen van een Ieper-reisje met een foto en de vraag welk monument dit was want dat had hij nog noooooooooooooooooit gezien.
Was het gewoon een demarcatiesteen,waar je mee doodgegooid wordt ahw en die zeker rond Ieper veelvuldig te zien zijn.
Jaja, hij als slgaveld reiziger
Maar goed, ben je lid ergens van?
SSEW, WFA?
Nee, in de buurt van Kemmel,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:56 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Helaas (nog) niet nee!![]()
Was het trouwens die demarcatiesteen in de buurt van Hill 60?
Ja, dat had ik al begrepen. Ik ben nu op het punt dat hij zich realiseert dat hij, naast zijn linkerarm, ook zijn rechterarm kwijt is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik dat boek gelezen!
Bloedstollend gewoonweg.
Het boek moet je lezen door je in te beelden in de persoon, het enige dat hij nog heeft zijn zijn gedachten. En die gedachten lees je ahw.
Oh, en bedenk dat dit soort mensen bestonden...
Moet dit boek van school ofzo?
Klopt helemaal, Metallica heeft One op dat nummer gebaseerd!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:59 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al begrepen. Ik ben nu op het punt dat hij zich realiseert dat hij, naast zijn linkerarm, ook zijn rechterarm kwijt is.
Nee dit boek hoeft niet van school. Daar ben ik al vanaf gelukkig. Ik had ergens op internet een site gevonden waar buiten de songteksten van vele nummers te vinden zijn, ook de mogelijkheid was om te discussieren over gedachte achter de tekst. Daar heb ik gelezen dat het nummer One van Metallica op dit boek gebaseerd is. Goed nummer -> boek lezen.
Hellfire Corner is cool, daar ben ik ook geweest.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, in de buurt van Kemmel,
uit mn hoofd even snel, sowieso als je ieper via Hellfire corner binnenrijdt staat er een, bij Voormezele een stel, in de Ijzerstreek talloze, maar hij had ze nog nooit gezien hoor ;')
WFA is leuk om lid van te zijn!
Dat haalde ik al uit de songtekst.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klopt helemaal, Metallica heeft One op dat nummer gebaseerd!
Sta er maar eens bij stil dat er mensen zoals beschreven in het boek bestonden...
Lees maar verder, hij mist nog meer dan alleen zijn armen..
Verdun, De hel. 1916-2006quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:05 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Hellfire Corner is cool, daar ben ik ook geweest.
Al vaak in Verdun geweest trouwens?
(Ik ben er drie keer geweest!)
Leuk!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verdun, De hel. 1916-2006
Verdun, 1916-2006
Kan er niet meer vinden
Maar ja, verscheiden malen in en rond Verdun en 2x in de Argonnen.
Knap gedaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:23 schreef yvonne het volgende:
Is m'n vieze handje toch nog uitgegroeid tot een leuk topic
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:23 schreef yvonne het volgende:
Is m'n vieze handje toch nog uitgegroeid tot een WO I topic
quote:
Welneequote:
ik denk dat ik voor de zekerheid mijn hand er maar af krasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |