Doequote:
ga eens kijken op het weblog altijd wat te lezen, of schrijf een mooi stukje over iets historischquote:
ga moddenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:27 schreef Biogarde het volgende:
Nou zeg.
Net geweest en het filmpje van Roodkapje is stomquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ga eens kijken op het weblog altijd wat te lezen, of schrijf een mooi stukje over iets historisch![]()
ja, te weinig sex en tietenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net geweest en het filmpje van Roodkapje is stom
Ga loggenquote:
heb ik net gedaan, en nu bewijs dat jij net gemod hebtquote:
Heb ik net gedaan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
heb ik net gedaan, en nu bewijs dat jij net gemod hebt![]()
Twarres.quote:Toen ik je zag, lang geleden
Wat doet het toch zeer als ik er weer aan denk, (2x)
Ik zie jou,
Ik hoor jou,
Ik voel jou, elke keer opnieuw (2x)
Oeh...
Hier ben ik,
Waar ben je
Het is al lang geleden
Hier ben ik,
Waar ben je
Het is te lang geleden
Jij bent niet anders dan lief
Want jij doet gewoon niets verkeerd
Ik hou van je, zoals je bent
Dat je dat maar even weet
Hier ben ik,
Waar ben je
Het is al lang geleden
Hier ben ik,
Waar ben je
Het is te lang geleden
Jij bent niet anders dan lief
Want jij doet gewoon niets verkeerd
Ik hou van je, zoals je bent
Dat je dat maar even weet
Ik zie jou,
Ik hoor jou,
Ik voel jou, elke keer opnieuw (2x)
Nou?quote:
Waarom post je dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:36 schreef bonke het volgende:
weer zo`n OP waar niets van uit gaat maar toch open blijft
Ik dacht dat xenomaniac terug wasquote:
om jou zover te krijgen dat je misschien een topic opent waar wel iets van kwaliteit inzit ??quote:
*proest*quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:39 schreef bonke het volgende:
[..]
om jou zover te krijgen dat je misschien een topic opent waar wel iets van kwaliteit inzit ??
Is het al uit met je kameel?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
YVONNEE!!!!!!!!!!!!!!! VERTEL EENESCH EEN VERHAALSEL!!!!!
nein... ik heb hem geruilt voor mn vriendin.. ik moest er alleen 4 kratten grolsch voor gevenquote:
Oguh open doen skele.quote:
Says whoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:48 schreef SiemeN het volgende:
Ook balen trouwens dat mijn kansen bij Yvonne verkeken zijn sinds ik al enige tijd geen 19 meer ben..
Ik verveel me de pestpleuris manquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
YVONNEE!!!!!!!!!!!!!!! VERTEL EENESCH EEN VERHAALSEL!!!!!
'men'.quote:
nou wat heb je vanochtend gedaan?quote:
Die liegenquote:
Dat spel je tegenwoordig als "tog".quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:23 schreef yvonne het volgende:
Toch?
Koffie gedronken, 2 kinderen en 1 man de deur uitgewerkt, gerecenseerd, me verveeld.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nou wat heb je vanochtend gedaan?
Aaaaaaaaaaaahquote:
top!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Koffie gedronken, 2 kinderen en 1 man de deur uitgewerkt, gerecenseerd, me verveeld.
quote:
ik moet ook schijten!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:58 schreef SiemeN het volgende:
Ik moet al de hele ochtend schijten, maar ik heb geen zin.
Ik héb net gescheten. Wie wil de fotos?quote:
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:07 schreef yvonne het volgende:
Zal ik om het topic wat op te vrolijken een foto maken van m'n aidsschurftebola handjes?
chagerijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:39 schreef bonke het volgende:
[..]
om jou zover te krijgen dat je misschien een topic opent waar wel iets van kwaliteit inzit ??
Ik heb net op de hogeschool gescheten...quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:17 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik heb net op de hogeschool gescheten...
De eerste indruk was matig, het was een wat klein hokje met op de wand aan afbeelding op de tegels gedrukt van een onvriendelijk kijkende mevrouw... dit bevorderde de stoelgang niet echt... Echter de bril zat bijzonder aangenaam en na enige tijd was ik gewend aan de dringende ogen en kon ik me rustig ontlasten... Naderhand had ik beter moeten opletten of er andere toiletten waren, want het papier was niet fijn. Enkellaags, grijsbruin papier, waarschijnlijk van al eerder gerecycled toiletpapier...![]()
Geur (vooraf): 8
Uitzicht: 5
Comfort: 7
Toiletpapier: 3
Algehele beleving: 5,8
Ik heb er nog niet eerder een gezien... inspiratie opgedaan??quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Is daar niet ergens een leuk topic over, ervaringen op het toilet?
Arme OSquote:
Zo, ff uploadenquote:
Ja, m'n hand ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:16 schreef Renesite het volgende:
Het is allang geleden verleden tijd.
Amputeren, dat ebola gespuis kan uitgroeien naar een dikke pusknobbel die je dan dagelijks zal moeten uitknijpen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |