Ik héb net gescheten. Wie wil de fotos?quote:
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:07 schreef yvonne het volgende:
Zal ik om het topic wat op te vrolijken een foto maken van m'n aidsschurftebola handjes?
chagerijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:39 schreef bonke het volgende:
[..]
om jou zover te krijgen dat je misschien een topic opent waar wel iets van kwaliteit inzit ??
Ik heb net op de hogeschool gescheten...quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:17 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Ik heb net op de hogeschool gescheten...
De eerste indruk was matig, het was een wat klein hokje met op de wand aan afbeelding op de tegels gedrukt van een onvriendelijk kijkende mevrouw... dit bevorderde de stoelgang niet echt... Echter de bril zat bijzonder aangenaam en na enige tijd was ik gewend aan de dringende ogen en kon ik me rustig ontlasten... Naderhand had ik beter moeten opletten of er andere toiletten waren, want het papier was niet fijn. Enkellaags, grijsbruin papier, waarschijnlijk van al eerder gerecycled toiletpapier...![]()
Geur (vooraf): 8
Uitzicht: 5
Comfort: 7
Toiletpapier: 3
Algehele beleving: 5,8
Ik heb er nog niet eerder een gezien... inspiratie opgedaan??quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:19 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Is daar niet ergens een leuk topic over, ervaringen op het toilet?
Arme OSquote:
Zo, ff uploadenquote:
Ja, m'n hand ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:16 schreef Renesite het volgende:
Het is allang geleden verleden tijd.
Amputeren, dat ebola gespuis kan uitgroeien naar een dikke pusknobbel die je dan dagelijks zal moeten uitknijpen.quote:
Te laat. Je hebt die hand geschud.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen "Kusje op" Maar dan heb ik ook aids.
Dan stel je meteen je maximale houdsbaarheidsdatum vast! Gewoon doen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen "Kusje op" Maar dan heb ik ook aids.
Nee hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Te laat. Je hebt die hand geschud.
Jij ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Te laat. Je hebt die hand geschud.
Ze had het toen al Nanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee hoor.
yvon, heb je die tea tree olie al gebruikt?
Mag jij zo jokken?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet. Ik heb je meteen plat op je bek gepakt.
Aids kan alleen overgedragen worden via bloed, en nog ietsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet. Ik heb je meteen plat op je bek gepakt.
geil hèquote:
Stinkt en priktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee hoor.
yvon, heb je die tea tree olie al gebruikt?
Dat maak ik wel uit hoe ik het over wens te dragenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:59 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Aids kan alleen overgedragen worden via bloed, en nog ietsmaar niet via speeksel!
[afbeelding] [afbeelding]
Ik heb een ideetje, als je aids hebt, pak dan een injectiespuit, prik deze in je arm, haal het er weer uit, zuig vervolgens de injectiespuit vol met lucht, en steek deze vervolgens in iemands halsslagaderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat maak ik wel uit hoe ik het over wens te dragen
Nee, ik word wakker snachts van de jeukquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:02 schreef NanKing het volgende:
De jeuk dus.
Deze is beterquote:
No shit sherlockquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:04 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Yvonne heeft de TT veranderd
[afbeelding] [afbeelding]
Happy happy joy joyquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik word wakker snachts van de jeuk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |