bigshadow +1quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:45 schreef brabo74 het volgende:
btw kan ik het topic dat ik opnieuw aangemaakt heb weer verwijderen? die van peaceman is toch veel mooier!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:45 schreef brabo74 het volgende:
btw kan ik het topic dat ik opnieuw aangemaakt heb weer verwijderen?
quote:die van peaceman is toch veel mooier!
mwah... i hear that all the time...quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
mwah... i hear that all the time...![]()
+1 waardering Peaceman!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:53 schreef peaceman het volgende:
Lijkt hij van de Stone Temple Pilots wel... Scott Weiland met bandleden...
extra bonus:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:00 schreef peaceman het volgende:
doe dan maar 10 liedjes met uitvoerende waar waardering uit spreekt (geen specifieke liefdesliedjes)!
Dat iemand je zo ijdel vindt wel?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:09 schreef peaceman het volgende:
dat iemand je mooi vindt, is niet helemaal wat ik bedoel....maar goed, had ik maar duidelijker moeten zijn...
Brabo74 +1
ook niet; ik had gewoon duidelijker moeten zijn, anders krijg je dus ditquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat iemand je zo ijdel vindt wel?
ojaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Geen Idee - Weet Ik Niet lyrics
hint:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef brabo74 het volgende:
Toch bedankt peaceman!
Vraag:
Uitvoerende en titel van het volgende stukje tekst:
Destined to be everything
A wilderness of despair
I see a true heart in clumsiness
So are you fit to be scared?
Ik heb dus echt letterlijk 2 minuten geleden de nieuwe cd van degene die je zoekt (eindelijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:29 schreef brabo74 het volgende:
[..]
hint:
Album waar het op staat heet died laughing
volgens mij hier zijn enige solo single die de radio heeft gehaald....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef bigshadow het volgende:
Keith Caputo, titel weet ik niet.
Zal dan wel Selfish zijn dan. Hoewel ik die er niet in herkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:34 schreef brabo74 het volgende:
[..]
volgens mij hier zijn enige solo single die de radio heeft gehaald....
Sack_Blabbath +1 zijn echt de eerste 4 regels van het liedjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zal dan wel Selfish zijn dan. Hoewel ik die er niet in herken
Vraag voor een punt: wie is de geinterviewde?quote:Leuke dag gehad?
Een hele drukke dag. Ik ben heel de middag bezig geweest met cds te versturen die mensen besteld hebben via m'n website.
Doe je dan alles zelf?
Ja, ik doe dat allemaal zelf. Vandaag waren het er zo'n 50, maar ik loop erg achter. Mensen denken dat ik een bedrijf achter me heb die dat allemaal voor me doen, maar ik doe dit allemaal zelf. Gisteren ging ik naar het postkantoor om 70 cds te versturen, en het regende echt keihard. Ik kwam daar doorweekt aan bij het postkantoor, om er achter te komen dat ze gesloten waren.
Neequote:
Het is dan ook zeker geen Hans Dorrestijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:05 schreef Berkery het volgende:
Ik hoorde vandaag Hans Dorrestijn op de radio bij Giel, maar Hans heeft geen website geloof ik.
Geen Nederlanderquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:07 schreef Berkery het volgende:
Frans Bauer?
quote:Kun je wel rondkomen van je muziek?
Ja en nee. Ik heb geen huis, geen auto, geen tv. Ik leef net een als zigeuner.
Waar woon je tegenwoordig dan?
Overal en nergens. Ik ben helemaal vrij.
Je had toch een huis in Nederland, bij Amsterdam in de buurt? Woon je daar nog steeds?
Ik woon tegenwoordig in de buurt van Tilburg.
En ik maar denken dat ie gelijk geraden zou wordenquote:
quote:
Ik dacht dat ie makkelijker zou zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Eddy Zoey?
2manbandquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:57 schreef bukgeit het volgende:
Sparklehorse. Volgens mij een eenmansband en dat maakt de foto ook verwarrend.
Klopt!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:12 schreef bukgeit het volgende:
In de kern is het alleen Mark Linkous.
Duvel Duvelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:14 schreef bukgeit het volgende:
Welke Nederhoppers gooien het bijltje erbij neer?
Och, dat quasi afrikaanse nummer met al die verf in de clip misschien? De naam in die in mijn hoofd galmt is Darrius, maar misschien is dat wel een verbastering van cassiusquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:![]()
Zij zijn bekend vanwege een nummer dat gebruikt is geworden bij een wereldkampioenschap voetbal...
Je zit op het goede spoor met Darrius...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:42 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Och, dat quasi afrikaanse nummer met al die verf in de clip misschien? De naam in die in mijn hoofd galmt is Darrius, maar misschien is dat wel een verbastering van cassius![]()
Was dat niet Safri Duo? Met die verf?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:42 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Och, dat quasi afrikaanse nummer met al die verf in de clip misschien? De naam in die in mijn hoofd galmt is Darrius, maar misschien is dat wel een verbastering van cassius![]()
Geweldig, jij weet dat gewoonquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:51 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dune
quote:I first heardway back in March 1987. Two years after it was originally released. I was 15 years old and unsure of what to expect. It totally changed my taste in music for the rest of my life. From then on I became a dedicated fan of
and deciple to synthesizers and electronic music.
As soon as you playyou notice the quality of the production. It is astounding for 1985 and still sounds fresh two decades later.
travelled the world recording samples of the human voice spoken in various languages. He then manipulated these voices to great effect and used them throughout the CD. They can act as instruments in their own right, as backing sequences or as atmospheric effects.
is without doubt the best track on the CD. It is an epic peice of music. It begins with erie like whale song that rises and rises until it breaks into a fairlight driven choir sequence. As it progresses voices and effects fade in and out, and can invoke a mixed bag of emotions. The piece transforms from erie to orchestral, to amazingly emotional and then eventually breaks into a powerful finale thanks to simple, yet beefy, drums and prominent bass line courtesy of the fine talents of Marcus Miller.
The shorter tracks,
are upbeat tracks, both good in their own right, but feeling rather like cheesy Europop. However the quality of the effects and production do make up for this.
Even if you are not a fan of electronic music this could still be a great listen, thanks to the mix of synthesizers, vocals, acoustic drums, guitars and bass. I dont think I have ever experienced such a wide range of emotions in just one track, let alone the entire CD. Despite the countless releases in the electronic music arena since 1985 this CD still is my favourite because of its innovative production, fantastic music and originality.
Its worth the money 1000 times over, purely for. Definately a MUST have.
artiest is goed, album is fout.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:12 schreef ranja het volgende:
Jean Michel Jarre - Rendez vous?
geen idee of die stemmen heeft gesampled...
Precies!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:40 schreef ranja het volgende:
Zoolook ofzo is er ook nog... die dan?
1984. Pas met haar volgende album zou ze in Nederland en de rest van de wereld afgezien van haar thuisland doorbreken (nou ja, als eendagsvlieg dan).quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:12 schreef cafca het volgende:
Komt me bekend voor, die hoes. Ongeveer uit dezelfde tijd als Zoolook, als ik me niet vergis...
Aha.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:09 schreef cafca het volgende:
James is volgens mij ergens een plaats in de VS (gok) . Dinant ligt in Belgie
Shannon Elisabeth? Dat is ook iemand toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef cafca het volgende:
Bonn Scott hebben we natuurlijk ook nog, en ik zit me al de hele tijd suf te piekeren over een zangeres met de voornaam Shannon, maar ik kom er niet op...
Volgens mij is dat 'James City', maar het punt heb je verdiend:quote:
Ja, en Shannon Doherty ook, maar dat zijn actrices....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Shannon Elisabeth? Dat is ook iemand toch?
quote:The band was formed bywho had previously been in the short-lived yet locally-renowned band Crucial Three along with Pete Wylie who went on to form Wah! and Ian McCulloch later of Echo and the Bunnymen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:13 schreef Flitspaal het volgende:
Teardrop Explodes?
Ja, sorry. Volgende keer mag jij weerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:35 schreef ranja het volgende:
He, ik hoor over the Crucial Three te vragen
Ze is veel ouder geworden dan Janis Joplin. Een jaar of twintig eerder geboren en een jaar of twintig later gestorven.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:02 schreef lubje25 het volgende:
of Janis Joplin?
Nee:quote:
De heer Hoon had ook Shannon als voornaam. Kan me alleen geen plaats bedenken die daarbij hoortquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef cafca het volgende:
Bonn Scott hebben we natuurlijk ook nog, en ik zit me al de hele tijd suf te piekeren over een zangeres met de voornaam Shannon, maar ik kom er niet op...
Motserrat Caballé?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:47 schreef Flitspaal het volgende:
Nee:
She was indeed one of those sturdy Wagnerian operatic-looking belters, in full Tirolean costume who deep into her 60s was still able to amaze people with her vocalizing prowess, an untutored singing voice of crystal.
In 1984 had Shannon een hit met "Let the music play'. Die had geen achternaamquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef cafca het volgende:
ik zit me al de hele tijd suf te piekeren over een zangeres met de voornaam Shannon, maar ik kom er niet op...
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:48 schreef peaceman het volgende:
Voor als Cafca dit leest: maart volgend jaar komen The Waterboys voor optredens naar Nederland. Helaas kan ik zelf waarschijnlijk niet, maar hij wellicht dit keer wel.
-edit- Hoop jadadaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef bukgeit het volgende:
Johnny Logan - Hold Me Now
Foreigner - Hold The Line
Simply Red - Holding Back The Years
Guided By Voices - Hold On Hope
Argent - Hold Your Head Up
Boris Dlugosch - Hold Your Head Up High
Beatles - I Want To Hold Your Hand
En Vogue - Hold On
U2 - Hold Me Thrill Me Kiss Me Kill Me
ELO - Hold On Tight
bedoel je:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef bukgeit het volgende:
Foreigner - Hold The Line
of heeft Foreigner ook een nummer dat zo heet?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
toto - hold the line
ja da's waar... maar dan komt dit topic nooit vol...quote:
Een paar weken terug heb ik dat nummer al een dag in mijn hoofd gehad door een vraag hier....nu zit-ieweer in mijn kop...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef bukgeit het volgende:
Argent - Hold Your Head Up
Praktisch iedereen hier heeft een pesthekel aan Toto. Vandaar dat men de naam niet durft te noemenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:52 schreef Gambolputty het volgende:
Oops, ik zie dat Ranja daar een case heeft..
precies genoegquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:14 schreef bukgeit het volgende:
Rosanna, Africa, Stop Loving You en Pamela.
Niets op aan te merkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef ranja het volgende:
Whitney Houston
Mica Paris
Belinda Carlisle
Melissa Manchester
John Denver
Karin Kent
Eggermont staat niet op mijn kaart!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:34 schreef cafca het volgende:
Del Shannon
Joe Jackson
Otis Redding
Ryan Paris
Jaap Eggermont
Klark Kent
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:44 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Eggermont staat niet op mijn kaart!
Ehhm..Kent is een Graafschap, geen plaats.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef ranja het volgende:
Whitney Houston
Mica Paris
Belinda Carlisle
Melissa Manchester
John Denver
Karin Kent
Wel dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Alweer Harry Merry?
Maar ook een plaats in de VS.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:21 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ehhm..Kent is een Graafschap, geen plaats.
Wanneer dan nog meer?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Alweer Harry Merry?
Ergens de laatste weken heb ik er ook een puntje mee gescoortquote:
Dat! is snelquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:09 schreef bukgeit het volgende:
Paniek! in de disco
Klopt, en omdat er een DVD bijzit met van elk nummer een home-made clip.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:54 schreef bigshadow het volgende:
Engeland, daar moet alles volgens de regeltjes he. Zover ik het begreep is het omdat er stickers bijzitten waarmee mensen zelf hun voorkant kunnen bewerken oid.
Ahum!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Praktisch iedereen hier heeft een pesthekel aan Toto. Vandaar dat men de naam niet durft te noemen![]()
quote:Your breath is sweet
Your eyes are like two jewels in the sky.
Your back is straight, your hair is smooth
On the pillow where you lie.
Nummer van misschien wel de bekendste singer/songwriter van misschien wel zijn bekendste plaatquote:Your daddy he's an outlaw
And a wanderer by trade
He'll teach you how to pick and choose
And how to throw the blade.
He oversees his kingdom
So no stranger does intrude
His voice it trembles as he calls out
For another plate of food.
Misschien dan wel Bob Dylan met misschien dan wel een nummer van Blonde On Blonde.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Nummer van misschien wel de bekendste singer/songwriter van misschien wel zijn bekendste plaat
Ja, nee, en een hint omtrent de songtitel heb ik eerder al gegevenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Misschien dan wel Bob Dylan met misschien dan wel een nummer van Blonde On Blonde.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
One More Cup Of Coffee dan?
nee, blijkbaar....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:45 schreef bukgeit het volgende:
Bob Dylan - ...... Coffee ..........
Kennis van Bob Dylan is niet de sterkste kant van de meeste triviaspelers
Ja, ik gaf Iggy even de kans om te laten zien dat hij ook met kwaliteitsmuziek-vragen punten kan halenquote:
Hey Hey Hey!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik gaf Iggy even de kans om te laten zien dat hij ook met kwaliteitsmuziek-vragen punten kan halen
Da's toch die megalomane Belg?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Wie zong "Fiesta Mexicana"?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik heb in een ander onderwerp al gezegd dat ik niet meer naar de Yabba Dabba Doo Dance cd's luister!!![]()
Geen Belgquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:15 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's toch die megalomane Belg? Hoe heet ie ook al weer.
Dat is hem!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Rex Gildo
Ah! En omdat Mark ook als eerste Rorschach goet gezpelt heeftquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:46 schreef Mark het volgende:
Poison Ivy Rorschach
Pansy moest ik even opzoeken, maarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
New Fast Automatic Daffodils
Flowerhead
Rose Tattoo
Bluebells
Bloem de Ligny
Poppyfields
Pansy Division
Margriet Eshuijs
The Daisies
Daisy Chainsaw
Yep. Allebei gecovered.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:17 schreef Neleos het volgende:
Everytime I Think Of You?
Welk nummer van wie?quote:All in all there's something to give,
All in all there's something to do,
All in all there's something to live,
With you ...
Sorry, ik had even geen inspiratiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:31 schreef Berkery het volgende:
Die was net op de radio
All I need van Air
Blijkbaar ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
We luisteren wel allemaal tzelfde hier, he..
Welk nummer?quote:I'll run around in circles
'Til I run out of breath
I'll eat you all up
Or I'll just hug you to death
Kwam die net voorbij? Blijft niet echt hangen geloof ikquote:
quote:i'll run around in circles
til i run out of breath
i'll eat you all up
or i'll just hug you to death
you're so wonderful
too good to be true
you make me hungry for you
Knapquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Pharcyde?
Sky of 100%NL hierquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Blijkbaar ja.Ik dacht dat de meeste mensen hier verplicht werden door nare collega's om naar Radio 538 of Sky Radio te luisteren.
Bij mijn vorige werk had ik meestal een KinkFM stream lopen, bij mijn huidige baas mag dat nietquote:
Is dit misschien Razorlight?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Vooral die kop van die rechtse gast blijft een beetje hangen uit de 'Drop'-clip..dezelfde intelligente blik als Coolio en Liam Gallagher
Wie?
[afbeelding]
Niet dat ik weet, maar mijn gehoor filtert die hele zender weg tegenwoordig. Alleen als die ene keer Doe Maar op een dag langskomt schakel ik even in.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
100%NLDaar rappen ze toch altijd het nieuws?
![]()
Bij vorige bazen had ik inderdaad ook altijd internetstreams open staan. En bij eentje was ik zelfs de baas van de cd-spelerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk had ik meestal een KinkFM stream lopen, bij mijn huidige baas mag dat niet![]()
Ah, daar wassie alquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:59 schreef cafca het volgende:
Modest Mouse
Gambolputty + 1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:05 schreef Gambolputty het volgende:
Olga Lowina?
Neleos +1quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:15 schreef Neleos het volgende:
Panic
Big mouth strikes again.
Girlfriend In A Coma
Ik heb ze nagezocht en ze kloppen, hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, langere namen. Beide groepen zijn 'vrouwelijk'. De namen in ieder geval.
Ask en Panic bedoel je? Hmm, even kijken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb ze nagezocht en ze kloppen, hoor.
Pretty Grils Make Graves, iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |