Sorry, ik had even geen inspiratiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:31 schreef Berkery het volgende:
Die was net op de radio
All I need van Air
Blijkbaar ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
We luisteren wel allemaal tzelfde hier, he..
Welk nummer?quote:I'll run around in circles
'Til I run out of breath
I'll eat you all up
Or I'll just hug you to death
Kwam die net voorbij? Blijft niet echt hangen geloof ikquote:
quote:i'll run around in circles
til i run out of breath
i'll eat you all up
or i'll just hug you to death
you're so wonderful
too good to be true
you make me hungry for you
Knapquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Pharcyde?
Sky of 100%NL hierquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Blijkbaar ja.Ik dacht dat de meeste mensen hier verplicht werden door nare collega's om naar Radio 538 of Sky Radio te luisteren.
Bij mijn vorige werk had ik meestal een KinkFM stream lopen, bij mijn huidige baas mag dat nietquote:
Is dit misschien Razorlight?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Vooral die kop van die rechtse gast blijft een beetje hangen uit de 'Drop'-clip..dezelfde intelligente blik als Coolio en Liam Gallagher
Wie?
[afbeelding]
Niet dat ik weet, maar mijn gehoor filtert die hele zender weg tegenwoordig. Alleen als die ene keer Doe Maar op een dag langskomt schakel ik even in.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
100%NLDaar rappen ze toch altijd het nieuws?
![]()
Bij vorige bazen had ik inderdaad ook altijd internetstreams open staan. En bij eentje was ik zelfs de baas van de cd-spelerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk had ik meestal een KinkFM stream lopen, bij mijn huidige baas mag dat niet![]()
Ah, daar wassie alquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:59 schreef cafca het volgende:
Modest Mouse
Gambolputty + 1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:05 schreef Gambolputty het volgende:
Olga Lowina?
Neleos +1quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:15 schreef Neleos het volgende:
Panic
Big mouth strikes again.
Girlfriend In A Coma
Ik heb ze nagezocht en ze kloppen, hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, langere namen. Beide groepen zijn 'vrouwelijk'. De namen in ieder geval.
Ask en Panic bedoel je? Hmm, even kijken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb ze nagezocht en ze kloppen, hoor.
Pretty Grils Make Graves, iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |