Aha.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:09 schreef cafca het volgende:
James is volgens mij ergens een plaats in de VS (gok) . Dinant ligt in Belgie
Shannon Elisabeth? Dat is ook iemand toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef cafca het volgende:
Bonn Scott hebben we natuurlijk ook nog, en ik zit me al de hele tijd suf te piekeren over een zangeres met de voornaam Shannon, maar ik kom er niet op...
Volgens mij is dat 'James City', maar het punt heb je verdiend:quote:
Ja, en Shannon Doherty ook, maar dat zijn actrices....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Shannon Elisabeth? Dat is ook iemand toch?
quote:The band was formed bywho had previously been in the short-lived yet locally-renowned band Crucial Three along with Pete Wylie who went on to form Wah! and Ian McCulloch later of Echo and the Bunnymen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:13 schreef Flitspaal het volgende:
Teardrop Explodes?
Ja, sorry. Volgende keer mag jij weerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:35 schreef ranja het volgende:
He, ik hoor over the Crucial Three te vragen
Ze is veel ouder geworden dan Janis Joplin. Een jaar of twintig eerder geboren en een jaar of twintig later gestorven.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:02 schreef lubje25 het volgende:
of Janis Joplin?
Nee:quote:
De heer Hoon had ook Shannon als voornaam. Kan me alleen geen plaats bedenken die daarbij hoortquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef cafca het volgende:
Bonn Scott hebben we natuurlijk ook nog, en ik zit me al de hele tijd suf te piekeren over een zangeres met de voornaam Shannon, maar ik kom er niet op...
Motserrat Caballé?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:47 schreef Flitspaal het volgende:
Nee:
She was indeed one of those sturdy Wagnerian operatic-looking belters, in full Tirolean costume who deep into her 60s was still able to amaze people with her vocalizing prowess, an untutored singing voice of crystal.
In 1984 had Shannon een hit met "Let the music play'. Die had geen achternaamquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef cafca het volgende:
ik zit me al de hele tijd suf te piekeren over een zangeres met de voornaam Shannon, maar ik kom er niet op...
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:48 schreef peaceman het volgende:
Voor als Cafca dit leest: maart volgend jaar komen The Waterboys voor optredens naar Nederland. Helaas kan ik zelf waarschijnlijk niet, maar hij wellicht dit keer wel.
-edit- Hoop jadadaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef bukgeit het volgende:
Johnny Logan - Hold Me Now
Foreigner - Hold The Line
Simply Red - Holding Back The Years
Guided By Voices - Hold On Hope
Argent - Hold Your Head Up
Boris Dlugosch - Hold Your Head Up High
Beatles - I Want To Hold Your Hand
En Vogue - Hold On
U2 - Hold Me Thrill Me Kiss Me Kill Me
ELO - Hold On Tight
bedoel je:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef bukgeit het volgende:
Foreigner - Hold The Line
of heeft Foreigner ook een nummer dat zo heet?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
toto - hold the line
ja da's waar... maar dan komt dit topic nooit vol...quote:
Een paar weken terug heb ik dat nummer al een dag in mijn hoofd gehad door een vraag hier....nu zit-ieweer in mijn kop...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef bukgeit het volgende:
Argent - Hold Your Head Up
Praktisch iedereen hier heeft een pesthekel aan Toto. Vandaar dat men de naam niet durft te noemenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:52 schreef Gambolputty het volgende:
Oops, ik zie dat Ranja daar een case heeft..
precies genoegquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:14 schreef bukgeit het volgende:
Rosanna, Africa, Stop Loving You en Pamela.
Niets op aan te merkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef ranja het volgende:
Whitney Houston
Mica Paris
Belinda Carlisle
Melissa Manchester
John Denver
Karin Kent
Eggermont staat niet op mijn kaart!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:34 schreef cafca het volgende:
Del Shannon
Joe Jackson
Otis Redding
Ryan Paris
Jaap Eggermont
Klark Kent
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:44 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Eggermont staat niet op mijn kaart!
Ehhm..Kent is een Graafschap, geen plaats.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:31 schreef ranja het volgende:
Whitney Houston
Mica Paris
Belinda Carlisle
Melissa Manchester
John Denver
Karin Kent
Wel dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Alweer Harry Merry?
Maar ook een plaats in de VS.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:21 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ehhm..Kent is een Graafschap, geen plaats.
Wanneer dan nog meer?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Alweer Harry Merry?
Ergens de laatste weken heb ik er ook een puntje mee gescoortquote:
Dat! is snelquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:09 schreef bukgeit het volgende:
Paniek! in de disco
Klopt, en omdat er een DVD bijzit met van elk nummer een home-made clip.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:54 schreef bigshadow het volgende:
Engeland, daar moet alles volgens de regeltjes he. Zover ik het begreep is het omdat er stickers bijzitten waarmee mensen zelf hun voorkant kunnen bewerken oid.
Ahum!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:55 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Praktisch iedereen hier heeft een pesthekel aan Toto. Vandaar dat men de naam niet durft te noemen![]()
quote:Your breath is sweet
Your eyes are like two jewels in the sky.
Your back is straight, your hair is smooth
On the pillow where you lie.
Nummer van misschien wel de bekendste singer/songwriter van misschien wel zijn bekendste plaatquote:Your daddy he's an outlaw
And a wanderer by trade
He'll teach you how to pick and choose
And how to throw the blade.
He oversees his kingdom
So no stranger does intrude
His voice it trembles as he calls out
For another plate of food.
Misschien dan wel Bob Dylan met misschien dan wel een nummer van Blonde On Blonde.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Nummer van misschien wel de bekendste singer/songwriter van misschien wel zijn bekendste plaat
Ja, nee, en een hint omtrent de songtitel heb ik eerder al gegevenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:38 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Misschien dan wel Bob Dylan met misschien dan wel een nummer van Blonde On Blonde.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
One More Cup Of Coffee dan?
nee, blijkbaar....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:45 schreef bukgeit het volgende:
Bob Dylan - ...... Coffee ..........
Kennis van Bob Dylan is niet de sterkste kant van de meeste triviaspelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |