Ze is veel ouder geworden dan Janis Joplin. Een jaar of twintig eerder geboren en een jaar of twintig later gestorven.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:02 schreef lubje25 het volgende:
of Janis Joplin?
Nee:quote:
De heer Hoon had ook Shannon als voornaam. Kan me alleen geen plaats bedenken die daarbij hoortquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef cafca het volgende:
Bonn Scott hebben we natuurlijk ook nog, en ik zit me al de hele tijd suf te piekeren over een zangeres met de voornaam Shannon, maar ik kom er niet op...
Motserrat Caballé?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:47 schreef Flitspaal het volgende:
Nee:
She was indeed one of those sturdy Wagnerian operatic-looking belters, in full Tirolean costume who deep into her 60s was still able to amaze people with her vocalizing prowess, an untutored singing voice of crystal.
In 1984 had Shannon een hit met "Let the music play'. Die had geen achternaamquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef cafca het volgende:
ik zit me al de hele tijd suf te piekeren over een zangeres met de voornaam Shannon, maar ik kom er niet op...
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:48 schreef peaceman het volgende:
Voor als Cafca dit leest: maart volgend jaar komen The Waterboys voor optredens naar Nederland. Helaas kan ik zelf waarschijnlijk niet, maar hij wellicht dit keer wel.
-edit- Hoop jadadaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef bukgeit het volgende:
Johnny Logan - Hold Me Now
Foreigner - Hold The Line
Simply Red - Holding Back The Years
Guided By Voices - Hold On Hope
Argent - Hold Your Head Up
Boris Dlugosch - Hold Your Head Up High
Beatles - I Want To Hold Your Hand
En Vogue - Hold On
U2 - Hold Me Thrill Me Kiss Me Kill Me
ELO - Hold On Tight
bedoel je:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef bukgeit het volgende:
Foreigner - Hold The Line
of heeft Foreigner ook een nummer dat zo heet?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
toto - hold the line
ja da's waar... maar dan komt dit topic nooit vol...quote:
Een paar weken terug heb ik dat nummer al een dag in mijn hoofd gehad door een vraag hier....nu zit-ieweer in mijn kop...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef bukgeit het volgende:
Argent - Hold Your Head Up
Praktisch iedereen hier heeft een pesthekel aan Toto. Vandaar dat men de naam niet durft te noemenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:52 schreef Gambolputty het volgende:
Oops, ik zie dat Ranja daar een case heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |