Precies!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:40 schreef ranja het volgende:
Zoolook ofzo is er ook nog... die dan?
1984. Pas met haar volgende album zou ze in Nederland en de rest van de wereld afgezien van haar thuisland doorbreken (nou ja, als eendagsvlieg dan).quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:12 schreef cafca het volgende:
Komt me bekend voor, die hoes. Ongeveer uit dezelfde tijd als Zoolook, als ik me niet vergis...
Aha.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:09 schreef cafca het volgende:
James is volgens mij ergens een plaats in de VS (gok) . Dinant ligt in Belgie
Shannon Elisabeth? Dat is ook iemand toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:31 schreef cafca het volgende:
Bonn Scott hebben we natuurlijk ook nog, en ik zit me al de hele tijd suf te piekeren over een zangeres met de voornaam Shannon, maar ik kom er niet op...
Volgens mij is dat 'James City', maar het punt heb je verdiend:quote:
Ja, en Shannon Doherty ook, maar dat zijn actrices....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Shannon Elisabeth? Dat is ook iemand toch?
quote:The band was formed bywho had previously been in the short-lived yet locally-renowned band Crucial Three along with Pete Wylie who went on to form Wah! and Ian McCulloch later of Echo and the Bunnymen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:13 schreef Flitspaal het volgende:
Teardrop Explodes?
Ja, sorry. Volgende keer mag jij weerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:35 schreef ranja het volgende:
He, ik hoor over the Crucial Three te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |