quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:47 schreef Bass-Miss het volgende:
ja, komaan PM. Ik wil aan de beurt zijn.
Ook lurkers mogen babyfoto's postenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:45 schreef Jambo het volgende:Wc-eend en mw. Wc-eend van harte gefeliciteerd met de geboorte van Floor.
Ellesje gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk dat je komt meekletsen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:45 schreef Ellesje het volgende:
Ik mag hier nu ook gezellig mee gaan kletsen! Had me al voorgesteld in het voorstel topic. Ben vandaag precies 14 weken zwanger, en uitgerekend op 02 april 2007. Dus heb nog even te gaan!
Haha! Een zoon!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:36 schreef Belana het volgende:
Namens PM-girl mag ik vast melden dat ze een zoon heeft gekregende rest mag ze zelf doen
Je staat bovenaan meis! Ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:54 schreef Bass-Miss het volgende:
Snoopy, wat een brok!Het geeft me wel hoop dat dat vlot kan gaat.
PM, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar zijn naam!
Waaaaaah!!!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:58 schreef Neuk het volgende:
[..]
Je staat bovenaan meis! Ik kon het niet laten
Succes he!![]()
BassMissquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:58 schreef Neuk het volgende:
[..]
Je staat bovenaan meis! Ik kon het niet laten
Succes he!![]()
Heb ik gedaan. Man, hard werken zo, in je zwangerschapsverlof!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
BassMiss
Neuk wil je dan meteen Ellesje erbij zetten op het lijstje (zie mijn berichtje aan het begin van dit topic)? Anders is het lijstje wel erg kort
Pfiew gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:08 schreef Belana het volgende:
alles is goed hoor met PM en zoon, ik heb ten minste geen negatieve dingen gehoord, ze gaat gewoon zelf lekker de rest vertellen
Jaaah!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:02 schreef PM-girl het volgende:
Ff vlug!! Alles Ok, met mij en.... Simon! geboren 2-10-06 om half zeven 's avonds, 3770 gram, 52 cm. en blakend van gezondheid!!
En dat oortje!quote:
Ja ik wil wel (heel graag zelfs)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:28 schreef chacama het volgende:
En wie zijn dag wordt het vandaag???? Of gaan we op dierendag niet bevallen
Zouden ze echt op die ene dag kijken.....ik vraag het me af. Want misschien ben je vanmiddag om 3 over half 1 wel 37 weken..... om maar eens iets geks te noemen....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:11 schreef ik80 het volgende:
[..]
Ja ik wil wel (heel graag zelfs)![]()
Maar ik denk niet dat de anderen het fijn vinden als ik zo voordring.
Nog even geduld...
En daarbij mag ik pas vanaf morgen officieel thuis bevallen omdat ik dan 37 weken ben.
Mooie knuld die Simon! Gefeliciteerd!
Ze kijken er iig wel op 2 hoor!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:21 schreef chacama het volgende:
[..]
Zouden ze echt op die ene dag kijken.....ik vraag het me af. Want misschien ben je vanmiddag om 3 over half 1 wel 37 weken..... om maar eens iets geks te noemen....
En, ach voordringen.... ieder op zijn eigen tijd, toch![]()
Van mij mag je hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:11 schreef ik80 het volgende:
Maar ik denk niet dat de anderen het fijn vinden als ik zo voordring.
Nog even geduld...
Juist ja, dan is het volle maan. Ik gok ook maar op die datum dan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:34 schreef Moonah het volgende:
Ik heb nu zelf steeds 7 oktober (gewoon, mooie datum) in mijn hoofd, maar eigenlijk is dat helemaal niet handig want dan is het vast enorm druk op de verloskamers (volle maan...)
Raar?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:43 schreef Mibos het volgende:
Even een vraagje: mijn buik rommelt nu al twee dagen met vlagen van krampen en dan weer keihard en het trekt alleen weg als ik lig. Dus vanaf gisteren lig ik op bed met laptop en ik slaap echt niet normaal veel. Beeb is hyperactief al vanaf gisterochtend. Is het raar als ik vanavond bij de verloskundige naar binnen loop. Kan soms niet eens overeind komen of twee stappen lopen.
Alvast bedankt.
Met zonder jas?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:43 schreef Mibos het volgende:
ik slaap echt niet normaal veel.
De verloskundige is er ook om vast te stellen dat er niets aan de hand is m'vouw!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:17 schreef Mibos het volgende:
Ik denk niet meer dat ik aan het werk ga. Ik werkte officieel nog tot volgende week donderdag maar dat zal er niet meer inzitten denk ik...
Ben echt blij met de laptop en tv boven mis alleen nog de koelkast (grapje hoor) en inderdaad over dat jezelf in twijfel trekken doe je echt want ik heb zoiets van straks is het niets en dan neem ik die tien minuten van een verloskundige terwijl iemand anders zit te wachten.
pcies. Net als mijn HA afgelopen vrijdag (na sluitingstijden) mocht constateren dat er geen 'erge' dingen waren. Alles was rustig, maar ik was wel blij om het te horen. En met name het feit dat het allemaal nog potdicht zat, maakte mij een heel stuk geruster. Heb bij Fleur al heel vroeg met ontsluiting rond gelopen en dat spookt dan toch door je kop. En ook nu zal ik bij de GYN (over een maand) vragen of ie kijkt of het nog dicht is....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De verloskundige is er ook om vast te stellen dat er niets aan de hand is m'vouw!![]()
En stress is ook weer niet goed. Elke vlos zal blij zijn om je te kunnen melden dat het allemaal nog goed zitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:39 schreef chacama het volgende:
[..]
pcies. Net als mijn HA afgelopen vrijdag (na sluitingstijden) mocht constateren dat er geen 'erge' dingen waren. Alles was rustig, maar ik was wel blij om het te horen. En met name het feit dat het allemaal nog potdicht zat, maakte mij een heel stuk geruster. Heb bij Fleur al heel vroeg met ontsluiting rond gelopen en dat spookt dan toch door je kop. En ook nu zal ik bij de GYN (over een maand) vragen of ie kijkt of het nog dicht is....
Hee, das geen gezeur heur!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:48 schreef Mibos het volgende:
Oke ik hou op met zeuren en ga me vanavond braaf melden. Vind het ook wel een geruststelling als ik weet wat het is. Lees overal dat beebjes tegen het einde aan rustiger worden maar deze is al twee dagen een bokswedstrijd aan het houden (tweede Lucia Rijker volgens ons).
Dat lijkt me ook niet fijn hoor Chaca dus ook logisch dat je het dan nog een keertje extra vraagt.
sluit me aan bij mwana. Zeer zeker geen gezeur. Je hebt een kindje in je groeien. Daar ben je zuinig op. En bij twijfel, mag je dus zeer zeker hier even een klankbord zoeken en bij je VK geruststelling halen. Oke en ik houdt nu op met preken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:48 schreef Mibos het volgende:
Oke ik hou op met zeuren en ga me vanavond braaf melden. Vind het ook wel een geruststelling als ik weet wat het is. Lees overal dat beebjes tegen het einde aan rustiger worden maar deze is al twee dagen een bokswedstrijd aan het houden (tweede Lucia Rijker volgens ons).
Dat lijkt me ook niet fijn hoor Chaca dus ook logisch dat je het dan nog een keertje extra vraagt.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
Wel gek hoor, Snoopy en PM-girl waren ongeveer gelijk met mij in Wachten op het tweede streepje... en nu zijn ze al bevallen en ik nog steeds aan het wachten.... ik wacht maar gewoon mn beurt af![]()
Jep, zo ben ik vorige week ook nog een keer extra geweest! O nee het is al 2 weken geledenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De verloskundige is er ook om vast te stellen dat er niets aan de hand is m'vouw!![]()
Ik denk de hele tijd exact hetzelfde. Toen ik net kwam kijken in dit topic (half jaar terug alweer?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:34 schreef Moonah het volgende:
[..]PM, ik moet zo veel aan je denken....
Wat heerlijk toch dat jullie nu papa en mama zijn van zo'n fantastische gezonde zoon.
*zucht....
Jah ik ook, was daar best benieuwd naar eik.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:52 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd exact hetzelfde. Toen ik net kwam kijken in dit topic (half jaar terug alweer?)
speelden bij PM net die onderzoeken. Zo mooi dat alles nu toch helemaal 100% ok is. Ik vind het geweldig!!!!
O ja!! Dan is het extra mooi om zo'n mooi menneke te zienquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:52 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd exact hetzelfde. Toen ik net kwam kijken in dit topic (half jaar terug alweer?)
speelden bij PM net die onderzoeken. Zo mooi dat alles nu toch helemaal 100% ok is. Ik vind het geweldig!!!!
Wat leuk! Ik ga deze week ook het eerste echte meisjesfrutselding kopen heb ik mezelf beloofd. Het eerste ooit!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:22 schreef Catootje het volgende:
wat een nieuws allemaal!! Er zijn toch een heel aantal nieuwe kindjes geboren (...effe kijken: Simon, Lis Mae en Floor...ook leuke namen, simon stond ook op ons lijstje en Floor is altijd goed en Lis Mae is eigenlijk ontzettend leuke en weer-eens-wat-anders)
Heee, lange tijd niet lang geweest, ben 's avonds erg moe en overdag erg druk (ik ben huisvrouw en verwaht steeds maar eens een keer tijd te hebben ...want dat hebben huisvrouwen toch??)....hier de 20 weken echo gehad en IK WEET WAT HET GAAT WORDEN!!!!! Dit keer wilde ik het gewoon weten!!! Verder was alles gezond en goed voor zover dat natuurlijk op een echo te zien was....Opgelucht ben ik de Hema ingerend en heb daar een echt meisjespakje gekocht![]()
![]()
voor de baby en een setje sexe-neutraal voor het geval dat...
Dank je wel...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:04 schreef chacama het volgende:
[..]
sluit me aan bij mwana. Zeer zeker geen gezeur. Je hebt een kindje in je groeien. Daar ben je zuinig op. En bij twijfel, mag je dus zeer zeker hier even een klankbord zoeken en bij je VK geruststelling halen. Oke en ik houdt nu op met preken.
Goed om te lezen Vivi..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:26 schreef Vivi het volgende:
Hier alles wel, ik voel de kleine lekker rondspartelen en hij heeft al een hele collectie schoenen
Vanaf de 15e heb ik hopelijk ook weer inet dus kan ik mezelf weer wat m eer met jullei gaan bemoeien!! Wat kan je internet missen als je het niet hebt zeg
Hier ook bij 16 weken hoor!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:20 schreef linda856763 het volgende:
Het kan hoor Karin. Hier bij 16 weken al. Gekietel van binnen....
Ja hoor. Wel wennen hoor. We zijn nu al het voedingsritme aan het omgooien, dat schema van de kraamzorg beviel me -en Eva- niet. Eva is lief, en zacht, en klein, en mooi, en vermoeiend-ook al is ze écht een makkelijk kindquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oh misschien was het dan toch zo!!!! Yes! Ik wacht op het volgende plopje!
Alles goed met je Linda?? En met je dochter?
Vind ik ook zo dubbel - ze zijn zó piepklein maar als je ze dan ziet en je denkt: die heeft in mijn buik gezetenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
.....ze, en ze is zooooo klein!! Onvoorstelbaar dat wij straks ook zo'n klein popje hebben zeg!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:52 schreef Andrea001 het volgende:
PM-girl, wat een knapperd!! Keurig werk geleverd hoor!
![]()
hier nog meer roze![]()
Neem je genoeg tijd voor jezelf ET!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:56 schreef E.T. het volgende:
Babyfoto'sWat een heerlijk gezicht, en o wat is 14 weken wachten dan nog lang!
Toot, een zusje voor Danielle!![]()
Moonah, denk wel dat rustiger doen wat helpt idd. Is alleen best moeilijk; vorige week was Swets vrij en dus hard geklusd in Saskia d'r nieuwe kamer we wilden haar 'over' hebben afgelopen weekend.. en Swets in een nieuwe baan begonnen die anders uitpakt dan verwacht; geeft dus ook weer een hoop stress.. en er zijn nog wel meer stressvolle dingen (schoonvader longkanker bijv) dus ik vrees dat dit wel een zwangerschap wordt die er tussendoor 'glipt' en een hoop stress doormaakt. Helaas niets aan te doen, had leuker geweest als het anders was, maar de mogelijkiheid om stress-factoren weg te nemen is er gewoon niet
Maarre Chaca, je bent al bijna 32 weken zwanger dus dan is het toch max nog 10 weken???quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:58 schreef chacama het volgende:
En het vast houden van zo'n popje...Ja, ja dat wil ik oooohoook. Oh, ik word nu al ongeduldig en ik moet nog minimaal 6 weken en maximaal 13. Pfff, aan dat laatste denk ik toch maar even niet. Vriendin van me loop nu al een week over de uitgerekende datum en die is het wachten zat.... iets dat ik me dus goed kan voorstellen....
Prima slaapmiddel!quote:
Je kan b eter net voordat je uitgeput bent iets vragen dan wachten tot dat al het geval is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 05:26 schreef Stiekemurd het volgende:
![]()
We slapen nu in de nieuwe babykamer, omdat onze kamer de kamer wordt voor Benthe. Daar moet vriendlief aan gaan beginnen. Echter slapen we er zonder gordijnen en zonder kamerdeur. Dat maakt het slapen ook niet echt beter opDenk dat ik vandaag maar een paar vuilniszakken tegen het raam aan plak en snel op zoek ga naar gordijntjes.
Van de week bij de Gyn aangegeven dat slapen een ramp is en kan eventueel iets krijgen voor het slapen, maar ja zolang ik nog niet uitgeput ben laat ik het maar even zo.....
'k Heb zin in koffie![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:05 schreef ik80 het volgende:
af en toe 's middags een dut, zeg maar rustig elke dag. Alhoewel het niet elke dag slapen is, maar heerlijk liggen met dichte ogen.
Maar oke de mijlpaal is bereikt, vanaf vanaag mag ik officieel thuisbevallen. Weer een stapje verder.
Nu wachten, en dat duurt langggggg
Ja, dat dachten wij dus ook. Totdat er zowel bij GYN als pretecho getwijfeld werd. Dus nu weten we het niet zeker. Ik heb stille hoop, maar denk als ik heel eerlijk ben dat het een jongen is. Ik heb gewoon zo'n gevoel. Raar eigenlijk ben een beetje op meisjes ingesteld. Maar aangezien ik alleen over jongensnamen aan het nadenken ben.... en dat terwijl ik ook nog niet over de meisjesnaam uit ben.... geeft me toch het sterke gevoel dat het toch weleens een jongen zou kunnen zijn. Maar volgens de statistieken zou dat natuurlijk niet mogenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef bixister het volgende:
chacama, ik dacht dat bij jullie ook al zeker was dat het een meisje is?
Wat fijn dat er tenminste nog iemand oplet. Ben inderdaad morgen al 32 weken. pfff dat scheelt dat weer in mijn hoofd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 05:07 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Maarre Chaca, je bent al bijna 32 weken zwanger dus dan is het toch max nog 10 weken???
Et zorg goed voor jezelf. En probeer tussendoor toch te genieten van de zwangerschap. Het zou jammer zijn als je terugdenkt aan deze zwangerschap en alleen de stressmomenten weet te herrinneren (ergens te veel rr of nn).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:56 schreef E.T. het volgende:
....
Moonah, denk wel dat rustiger doen wat helpt idd. Is alleen best moeilijk; vorige week was Swets vrij en dus hard geklusd in Saskia d'r nieuwe kamer we wilden haar 'over' hebben afgelopen weekend.. en Swets in een nieuwe baan begonnen die anders uitpakt dan verwacht; geeft dus ook weer een hoop stress.. en er zijn nog wel meer stressvolle dingen (schoonvader longkanker bijv) dus ik vrees dat dit wel een zwangerschap wordt die er tussendoor 'glipt' en een hoop stress doormaakt. Helaas niets aan te doen, had leuker geweest als het anders was, maar de mogelijkiheid om stress-factoren weg te nemen is er gewoon niet
Ja, lekker he. Gewoon liggen soezen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:05 schreef ik80 het volgende:
af en toe 's middags een dut, zeg maar rustig elke dag. Alhoewel het niet elke dag slapen is, maar heerlijk liggen met dichte ogen.
Maar oke de mijlpaal is bereikt, vanaf vanaag mag ik officieel thuisbevallen. Weer een stapje verder.
Nu wachten, en dat duurt langggggg
Hahahaha ja ik wil wel, maar die kleine denk nog niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:08 schreef Mibos het volgende:
Nou ik80 je mag best gaan bevallen hoor. Ik begin alvast met![]()
![]()
![]()
Ze zeggen dat zolang je twijfelt je geen echte weeën hebt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:22 schreef ik80 het volgende:
Ben ook steeds aan het denken over hoe het zou voelen, en of ik het (een wee) zal herkennen.
Daarom zingen we het ook wel uit hoor! Heb gelukkig een opoe-bed dus dat is ook erg handig. En verder verveel ik me niet want ik heb alles bij de hand. Alleen voor het laatste stukje ga ik als het goed is naar het ziekenhuis. Mag wel thuis beginnen maar het niet afmaken omdat ikzelf een zware astmapatiënte ben. Al moet ik zeggen dat het de laatste maanden prima gaat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:11 schreef Neuk het volgende:
Nog 2 weekjes Mibos en dan mag je beeb in de aanval! Ben je van plan thuis te bevallen?
Mibos, verplicht in bed. Nou, dan zullen we je hier wel lekker vaak zien...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ze zeggen dat zolang je twijfelt je geen echte weeën hebt.
Mibos, fijn dat er verder niets aan de hand is.
Hier ook niet.![]()
Als ik het echt niet meer trek gaat de gyn me helpen bij 40 weken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:29 schreef chacama het volgende:
Moonah....volgens mij ga jij echt voor de volle 40 weken... (langer hoop ik niet).![]()
Daarom ben ik blij met een laptoppie...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:29 schreef chacama het volgende:
[..]
Mibos, verplicht in bed. Nou, dan zullen we je hier wel lekker vaak zien...
Dan zorgt mijn jochie wel weer voor wat balans in 2007quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:43 schreef dutchie het volgende:
En nog wat meerdere meisjes onderweg zag ik al. Moet ook wel, want met al die jochies van de laatste tijd is de balans een beetje zoek.
Was al aan het teruglezen...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jolene het wordt inderdaad een jongen hoor. Op de 20 weken echo lag hij heerlijk ontspannen met zijn benen wijd. Een echte kerel dusIk heb zelf altijd gedacht dat ik een meisjemoeder was, maar sinds ik zwanger ben het gevoel gehad dat het een jochie zou worden en dat blijkt ook zo te zijn
lichaam? Ik denk dat je glimlach bedoeltquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:53 schreef jolene het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jullie al 24 weken met een lichaam op het gezicht lopen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
lichaam? Ik denk dat je glimlach bedoeltEn om eerlijk te zijn durf ik pas sinds de 20 weken echo te stralen en te pronken. Daarvoor was ik nog veel te veel in shock dat het toch echt waar was en bang dat ons wondertje alsnog zou worden afgepakt
Gelukkig voel ik ons bompie nu iedere dag en dat maakt het heel speciaal
hehehe als je het geslacht verklapt hebt, is het opeens heel moeilijk de naam ook nog voor je te houden!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:59 schreef Meimeltje het volgende:
Slaapmeisje een jochie wat leuk!!
Ik vind het soms wel moeilijk om het geslacht niet aan anderen te verklappen. Ga zometeen met een vriendin shoppen en dan kan ik niet eens naar al die leuke kleertjes kijken. Heb het met mn moeder wel eens geprobeerd om kleertjes te kijken, maar dan stond ze zo weer bij me in de buurt
Ik wil het toch echt nog 6 weken volhoudenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:01 schreef Neuk het volgende:
[..]
hehehe als je het geslacht verklapt hebt, is het opeens heel moeilijk de naam ook nog voor je te houden!
dat is ook echt. pfff ik heb het altijd moeilijk om het voor me te houden hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:01 schreef Neuk het volgende:
[..]
hehehe als je het geslacht verklapt hebt, is het opeens heel moeilijk de naam ook nog voor je te houden!
Ik las eens ergens een verhaal over een afgrijselijke schoonmoeder die er door wilde drukken dat het kind Pieter ging heten. "Hoe gaat het met Pieter?" etc, en dat 1000x per dag.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:08 schreef Popples het volgende:
[..]
dat is ook echt. pfff ik heb het altijd moeilijk om het voor me te houden hoor.
maar gelukkig denkt iedereen dat we een zoon krijgen en die gaat dan hans heten.![]()
hihi maar wij weten wel beter![]()
slaapmeisje wat leuk een zoon![]()
![]()
pm wat een mooi mannetje hebben jullie toch gebakken. ~~smelt~~zucht~~
geniet maar lekker van je kraamtijd.
ja, idd, op het moment zelf had van mij een hele cameraploeg binnen mogen wandelenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:08 schreef MeNicole het volgende:
Ik wilde er verder ook niemand bij hebben, maar op het moment dat ik lag te bevallen had de hele familie er wel bij mogen zittenHet maakte me allemaal helemaal niks meer uit. Was zo met bevallen bezig dat ik dat niet eens door had gehad
![]()
Weet je dat ik daar nog nooit van mijn leven geweest ben?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:08 schreef LadyS het volgende:
Een bon voor de schoonheidspecialiste? Ik vond het laatst heerlijk om daar even te liggen en niks te hoeven en er werd ook nog eens lekker aan mijn gezicht gefrunnikthet harsen buiten beschouwing gelaten
![]()
Ik had H&M bonnen enzo gevraagd, zodat ik na de bevalling - en als ik mijn lijf weer wat terug heb - eens lekker kan shoppen. Ik heb tijdens de zwangerschap zóveel leuke kleding gezien - terwijl ik normaalgesproken nooit wat kan vindenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:04 schreef Neuk het volgende:
Ik ben trouwens bijna jarig. En iedereen vraagt wat voor cadeautjes ik graag wil. Ik weet het niet! Ik wil eens niet iets voor de baby want die heeft alles al. Iemand nog tips? Misschien bonnen van de livera of H&M of iets dergelijks? Wat kan een aanstaande moeder nou goed voor zichzelf gebruiken?
Mijn moeder vertelde me dat ik om 7.40u geboren ben en dat er om 7.30u dus nog lekker effe een wisseling van de wacht geweest is. Hoezo belachelijk!!! Dat heeft ze dus echt wel bewust meegekregen en vond ze ook heel erg.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:12 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja, idd, op het moment zelf had van mij een hele cameraploeg binnen mogen wandelen
Hoewel dat gevoel sterker was bij mijn eerste bevalling dan bij de tweede
Ik was er ook nog nooit geweestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:17 schreef Neuk het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar nog nooit van mijn leven geweest ben?![]()
Kun je trouwens ook ergens je bikinilijn laten harsen? Bedacht ik me gister. Lijkt me wel lekker dat iemand anders het doet ipv dat ik zelf ga lopen klooien met hete was onder mijn buik terwijl ik dat deel van mijn lichaam voor mijn gevoel al jaren niet gezien heb...![]()
das wel raar jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:18 schreef Neuk het volgende:
[..]
Mijn moeder vertelde me dat ik om 7.40u geboren ben en dat er om 7.30u dus nog lekker effe een wisseling van de wacht geweest is. Hoezo belachelijk!!! Dat heeft ze dus echt wel bewust meegekregen en vond ze ook heel erg.
Irritant he, dat had ik dus ook. We hadden een heel mooi, maar vrij lang gedichtje. Kom ik erachter dat onze kaart links open is en dat het er dus helemaal niet op past....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:34 schreef Neuk het volgende:
Tuulk! Dat staat wel op mijn plenning.
Ik wil zo graag een gedichtje hier kwijt waar ik al de hele zwangerschap mee loop... Ik wil er iets mee, maar het past niet op onze kaart
Yups, in het ziekenhuis maken ze je helemaal smoothie (kaler dan kaalquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:36 schreef sweaty het volgende:
Nou ik teken ervoor, al schijn je dan wel meer naweeen te hebben toch?
Ze gaan je toch overigens niet scheren he in het ziekenhuis? of vraag ik nou iets heel geks. Bijhouden wordt behoorlijk moeilijk met een buik die in de weg zit. Maar dat iemand anders het doet zie ik eerlijk gezegd ook niet zo zitten.
Nee echt???? ik ben errug blond hoor, ik geloof allesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:37 schreef Neuk het volgende:
[..]
Yups, in het ziekenhuis maken ze je helemaal smoothie (kaler dan kaal)
Mooi, dat scheelt weer qua spanning hier in Z&G. Weten we waar we aan toe zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:34 schreef Neuk het volgende:
Tuulk! Dat staat wel op mijn plenning.
Ik wil zo graag een gedichtje hier kwijt waar ik al de hele zwangerschap mee loop... Ik wil er iets mee, maar het past niet op onze kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |