Zouden ze echt op die ene dag kijken.....ik vraag het me af. Want misschien ben je vanmiddag om 3 over half 1 wel 37 weken..... om maar eens iets geks te noemen....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:11 schreef ik80 het volgende:
[..]
Ja ik wil wel (heel graag zelfs)![]()
Maar ik denk niet dat de anderen het fijn vinden als ik zo voordring.
Nog even geduld...
En daarbij mag ik pas vanaf morgen officieel thuis bevallen omdat ik dan 37 weken ben.
Mooie knuld die Simon! Gefeliciteerd!
Ze kijken er iig wel op 2 hoor!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:21 schreef chacama het volgende:
[..]
Zouden ze echt op die ene dag kijken.....ik vraag het me af. Want misschien ben je vanmiddag om 3 over half 1 wel 37 weken..... om maar eens iets geks te noemen....
En, ach voordringen.... ieder op zijn eigen tijd, toch![]()
Van mij mag je hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:11 schreef ik80 het volgende:
Maar ik denk niet dat de anderen het fijn vinden als ik zo voordring.
Nog even geduld...
Juist ja, dan is het volle maan. Ik gok ook maar op die datum dan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:34 schreef Moonah het volgende:
Ik heb nu zelf steeds 7 oktober (gewoon, mooie datum) in mijn hoofd, maar eigenlijk is dat helemaal niet handig want dan is het vast enorm druk op de verloskamers (volle maan...)
Raar?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:43 schreef Mibos het volgende:
Even een vraagje: mijn buik rommelt nu al twee dagen met vlagen van krampen en dan weer keihard en het trekt alleen weg als ik lig. Dus vanaf gisteren lig ik op bed met laptop en ik slaap echt niet normaal veel. Beeb is hyperactief al vanaf gisterochtend. Is het raar als ik vanavond bij de verloskundige naar binnen loop. Kan soms niet eens overeind komen of twee stappen lopen.
Alvast bedankt.
Met zonder jas?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:43 schreef Mibos het volgende:
ik slaap echt niet normaal veel.
De verloskundige is er ook om vast te stellen dat er niets aan de hand is m'vouw!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:17 schreef Mibos het volgende:
Ik denk niet meer dat ik aan het werk ga. Ik werkte officieel nog tot volgende week donderdag maar dat zal er niet meer inzitten denk ik...
Ben echt blij met de laptop en tv boven mis alleen nog de koelkast (grapje hoor) en inderdaad over dat jezelf in twijfel trekken doe je echt want ik heb zoiets van straks is het niets en dan neem ik die tien minuten van een verloskundige terwijl iemand anders zit te wachten.
pcies. Net als mijn HA afgelopen vrijdag (na sluitingstijden) mocht constateren dat er geen 'erge' dingen waren. Alles was rustig, maar ik was wel blij om het te horen. En met name het feit dat het allemaal nog potdicht zat, maakte mij een heel stuk geruster. Heb bij Fleur al heel vroeg met ontsluiting rond gelopen en dat spookt dan toch door je kop. En ook nu zal ik bij de GYN (over een maand) vragen of ie kijkt of het nog dicht is....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De verloskundige is er ook om vast te stellen dat er niets aan de hand is m'vouw!![]()
En stress is ook weer niet goed. Elke vlos zal blij zijn om je te kunnen melden dat het allemaal nog goed zitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:39 schreef chacama het volgende:
[..]
pcies. Net als mijn HA afgelopen vrijdag (na sluitingstijden) mocht constateren dat er geen 'erge' dingen waren. Alles was rustig, maar ik was wel blij om het te horen. En met name het feit dat het allemaal nog potdicht zat, maakte mij een heel stuk geruster. Heb bij Fleur al heel vroeg met ontsluiting rond gelopen en dat spookt dan toch door je kop. En ook nu zal ik bij de GYN (over een maand) vragen of ie kijkt of het nog dicht is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |