abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:17:20 #151
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42351549
O PM, wat is ie mooi!
Simon Welkom en gefeliciteerd met je ouders.
PM ik hoop dat je vandaag een beetje aan je rust toe komt. Laat je lekker verwennen door de kraamhulp en je man.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:21:13 #152
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42351642
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:11 schreef ik80 het volgende:

[..]

Ja ik wil wel (heel graag zelfs)
Maar ik denk niet dat de anderen het fijn vinden als ik zo voordring.
Nog even geduld...
En daarbij mag ik pas vanaf morgen officieel thuis bevallen omdat ik dan 37 weken ben.
Mooie knuld die Simon! Gefeliciteerd!
Zouden ze echt op die ene dag kijken.....ik vraag het me af. Want misschien ben je vanmiddag om 3 over half 1 wel 37 weken..... om maar eens iets geks te noemen....

En, ach voordringen.... ieder op zijn eigen tijd, toch
pi_42351678
Wat een lieffff knulletje zeg. En een mooie naam!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:35:01 #154
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42351981
Ik denk ook niet dat ze op een dag kijken, zal wel mooi zijn.
Ach alles staat hier verder klaar. Merk wel wat het gaat worden. Het ziekenhuis is ook dichtbij.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:35:12 #155
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_42351989
PM en man gefeliciteerd met jullie Simon!! Wat een mooi mannetje!
En Snoopy en man wat een mooi meisje hebben jullie!!
Gefeliciteerd!!
pi_42352409
pm gefeliciteerd met simon wat is hij mooi
mama van 3 kids!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:10:10 #157
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42352757
@Ik80. Jij hebt alles thuis klaar staan. Ik dus niet. Ik ga uit van een ziekenhuisbevalling. Dat is hier verplicht gezien het feit dat we geen VK's hebben en het ziekenhuis op 25 minuten afstand zit. Maar, ik zit toch te twijfelen of ik niet voor de zekerheid het een en ander klaar moet zetten. Droomde laats immers dat ik op de badkamer was begonnen en niet meer naar beneden kon om naar het ziekhuis te gaan. Ach, ik zal maar eens voorzichtig het lijstje doornemen voor de thuisbevalling..... just in case....
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:14:56 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42352883
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:21 schreef chacama het volgende:

[..]

Zouden ze echt op die ene dag kijken.....ik vraag het me af. Want misschien ben je vanmiddag om 3 over half 1 wel 37 weken..... om maar eens iets geks te noemen....

En, ach voordringen.... ieder op zijn eigen tijd, toch
Ze kijken er iig wel op 2 hoor!
Vriendinnetje van mij verloor op dinsdag vruchtwater en werd in het ziekenhuis opgenomen omdat ze pas op donderdag 37 weken was. (Kindje was ook nog niet ingedaald dus ze moest sowieso plat, maar toch...)
Het kan dus wel...
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:17:20 #159
24188 Belana
kloon van belana
pi_42352944
mijn schoonzusje moest ook blijven een dag of 2/3 voor ze op 37 weken zat
stormy waters...
sailin'
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:32:19 #160
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42353303
Ja, is op zich wel te begrijpen, want er is natuurlijk niet voor niets die grens. Maar voor je gevoel kan ik me toch wel voorstellen dat je zoiets hebt van.... ach, wat maken die 1-2 dagen nu uit....
Nou, ja IK80 toch maar even wachten tot morgen dan
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:34:39 #161
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42353354
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:11 schreef ik80 het volgende:
Maar ik denk niet dat de anderen het fijn vinden als ik zo voordring.
Nog even geduld...
Van mij mag je hoor.
Na de diverse data die we hadden 'bedacht' om ons menneke geboren te laten worden, waaronder dierendag, ben ik er eeeííííndelijk achter dat dat helemaal geen ene moer uithaalt.
Ik heb nu zelf steeds 7 oktober (gewoon, mooie datum) in mijn hoofd, maar eigenlijk is dat helemaal niet handig want dan is het vast enorm druk op de verloskamers (volle maan...) en ik wil graag veel aandacht van de deskundigen...
Dus tja, na de tijdelijke hormonaal gestuurde inzinking van gisteren is de berusting en het geduld hier weer wedergekeerd (gelukkig... !).

En Chaca, fijn dat je weer bent goedgekeurd (en hou dat 'rustrooster' vol he!)...

PM, ik moet zo veel aan je denken....
Wat heerlijk toch dat jullie nu papa en mama zijn van zo'n fantastische gezonde zoon.
*zucht....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:35:03 #162
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_42353363
Ik zag prachtige foto's Lis Mae wat ben jij een mooi meisje met práchtige lange haartjes al. en Simon ook zo'n lieverd. Zó mooi zo'n pasgeboren baby'tje!
En wc-eend gefeliciteerd met je dochter Floor! Als je nou een foto plaatst, kan ik ook lyrisch over haar schrijven
pi_42353581
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:34 schreef Moonah het volgende:

Ik heb nu zelf steeds 7 oktober (gewoon, mooie datum) in mijn hoofd, maar eigenlijk is dat helemaal niet handig want dan is het vast enorm druk op de verloskamers (volle maan...)
Juist ja, dan is het volle maan. Ik gok ook maar op die datum dan.
pi_42353598
Floor, Lis en Simon welkom op de wereld en voor alle nieuwbakken papa's en mama's van harte gefeliciteerd.

Even een vraagje: mijn buik rommelt nu al twee dagen met vlagen van krampen en dan weer keihard en het trekt alleen weg als ik lig. Dus vanaf gisteren lig ik op bed met laptop en ik slaap echt niet normaal veel. Beeb is hyperactief al vanaf gisterochtend. Is het raar als ik vanavond bij de verloskundige naar binnen loop. Kan soms niet eens overeind komen of twee stappen lopen.

Alvast bedankt.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:45:38 #165
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42353654
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:43 schreef Mibos het volgende:
Even een vraagje: mijn buik rommelt nu al twee dagen met vlagen van krampen en dan weer keihard en het trekt alleen weg als ik lig. Dus vanaf gisteren lig ik op bed met laptop en ik slaap echt niet normaal veel. Beeb is hyperactief al vanaf gisterochtend. Is het raar als ik vanavond bij de verloskundige naar binnen loop. Kan soms niet eens overeind komen of twee stappen lopen.

Alvast bedankt.
Raar?
Natuurlijk ga je vanavond met deze klachten naar de VK. Je zou ook kunnen bellen, nu.
Overigens is het wel een positief teken dat het afneemt als je op bed ligt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:49:01 #166
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42353747
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:43 schreef Mibos het volgende:
ik slaap echt niet normaal veel.
Met zonder jas?

hmm wel rustig aan doen hoor!

Maar idd in het weekend is het vollle maan, lijkt mij ook wel een mooie.
Alhoewel dat nog steeds te vroeg is. Ach ik zie wel. Ik heb er toch niks over te zeggen.
pi_42354238
Heb gebeld en vanavond heb ik een tussendoor afspraak.

Ik80 ik slaap normaal niet zo superveel maar nu is het echt niet normaal. Hoef maar mijn ogen dicht te doen en ik ben een uurtje ouder.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:09:38 #168
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_42354262
PM-girl, gefeliciteerd!!
Ik vind Simon ook een prachtige naam. Kan zijn omdat het in de familie zit

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie dat je een fijne kraamtijd hebt.

Hoera!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:09:56 #169
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42354273
Mibos, rustig aan doen en inderdaad vanavond naar de VK. Als de krampen ook tijdens het rusten blijven of komen. Dan dus niet wachten, maar bellen. Dit is ook wat mijn HA tegen mij heeft gezegd. En ookal zijn we goed in het onszelf in twijfel trekken....... beter 1 keer te veel gaan/bellen dan 1 keer te weinig. En dat is ook van de profs zeggen. Daar zijn ze voor....!!!

Dikke kus en rust dan maar lekker uit. Wel fijn dat je je laptop hebt....
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:16:24 #170
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42354441
PM-girl, wat een mooie en lieve Simon hebben jullie gekregen! Hij is schattig...!!
pi_42354480
Ik denk niet meer dat ik aan het werk ga. Ik werkte officieel nog tot volgende week donderdag maar dat zal er niet meer inzitten denk ik...

Ben echt blij met de laptop en tv boven mis alleen nog de koelkast (grapje hoor) en inderdaad over dat jezelf in twijfel trekken doe je echt want ik heb zoiets van straks is het niets en dan neem ik die tien minuten van een verloskundige terwijl iemand anders zit te wachten.
pi_42354754
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:17 schreef Mibos het volgende:
Ik denk niet meer dat ik aan het werk ga. Ik werkte officieel nog tot volgende week donderdag maar dat zal er niet meer inzitten denk ik...

Ben echt blij met de laptop en tv boven mis alleen nog de koelkast (grapje hoor) en inderdaad over dat jezelf in twijfel trekken doe je echt want ik heb zoiets van straks is het niets en dan neem ik die tien minuten van een verloskundige terwijl iemand anders zit te wachten.
De verloskundige is er ook om vast te stellen dat er niets aan de hand is m'vouw!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:39:41 #173
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42355019
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:28 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

De verloskundige is er ook om vast te stellen dat er niets aan de hand is m'vouw!
pcies. Net als mijn HA afgelopen vrijdag (na sluitingstijden) mocht constateren dat er geen 'erge' dingen waren. Alles was rustig, maar ik was wel blij om het te horen. En met name het feit dat het allemaal nog potdicht zat, maakte mij een heel stuk geruster. Heb bij Fleur al heel vroeg met ontsluiting rond gelopen en dat spookt dan toch door je kop. En ook nu zal ik bij de GYN (over een maand) vragen of ie kijkt of het nog dicht is....
pi_42355195
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:39 schreef chacama het volgende:

[..]

pcies. Net als mijn HA afgelopen vrijdag (na sluitingstijden) mocht constateren dat er geen 'erge' dingen waren. Alles was rustig, maar ik was wel blij om het te horen. En met name het feit dat het allemaal nog potdicht zat, maakte mij een heel stuk geruster. Heb bij Fleur al heel vroeg met ontsluiting rond gelopen en dat spookt dan toch door je kop. En ook nu zal ik bij de GYN (over een maand) vragen of ie kijkt of het nog dicht is....
En stress is ook weer niet goed. Elke vlos zal blij zijn om je te kunnen melden dat het allemaal nog goed zit
Tenzij je elke week aan de foon hangt om niets natuurlijk, maar daar is geen enkele sprake van hier bij jou of mibos dunkt me
pi_42355263
Oke ik hou op met zeuren en ga me vanavond braaf melden. Vind het ook wel een geruststelling als ik weet wat het is. Lees overal dat beebjes tegen het einde aan rustiger worden maar deze is al twee dagen een bokswedstrijd aan het houden (tweede Lucia Rijker volgens ons).

Dat lijkt me ook niet fijn hoor Chaca dus ook logisch dat je het dan nog een keertje extra vraagt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')