Jeetje stiekemurd, dat is wel erg vroeg. Hoop dat je nu weer lekker ligt te slapen.
![]()
Ik heb me vandaag ook maar eens vroeg uit bed getrokken. Was niet zo heel moeilijk eigenlijk. Ik werd de eerste keer wakker rond zessen van mijn lieve buurman, die het nodig vond om eerst de auto te starten en dan pas zijn peuk te draaien. En vervolgens kwam de andere buurman thuis en zei op zo'n dusdanig manier doei tegen zijn carpooler dat ik bijna recht overeind in bed zat. En als klap op de vuurpijl was onze kat van mening dat ie al om half zeven kon gaan poepen. Maar dan wel met een dusdanig geweld in zijn kattenbak krauwen dat ik het even niet meer had. En de stank, gatver. Vanaf de zolder zo mijn kamer binnen. Dat moet verschoond worden. Weet alleen nog niet door wie... pffffff juk wat een stank....
Maar goed het is allemaal voor het goede doel. Ik wil vroeg bij de HA zijn, dus over een kwartiertje zit ik in de auto. Heerlijk die inloopspreekuren. Gewoon tussen 8 en 9 daar heen kunnen. Straks dus meer info. Heb de rest van de nacht trouwens (met de gebruikelijke wakkere momenten) goed geslapen. Geen rare dromen. Dus dat is lekker.
En wie zijn dag wordt het vandaag???? Of gaan we op dierendag niet bevallen