abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42379224
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:58 schreef chacama het volgende:

En het vast houden van zo'n popje...Ja, ja dat wil ik oooohoook. Oh, ik word nu al ongeduldig en ik moet nog minimaal 6 weken en maximaal 13. Pfff, aan dat laatste denk ik toch maar even niet. Vriendin van me loop nu al een week over de uitgerekende datum en die is het wachten zat.... iets dat ik me dus goed kan voorstellen....
Maarre Chaca, je bent al bijna 32 weken zwanger dus dan is het toch max nog 10 weken???
  donderdag 5 oktober 2006 @ 05:17:15 #227
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42379233
Dag Stiekemurd...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 05:18:41 #228
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42379234
En ET, sommige stressvolle zaken zijn idd helaas niet te vermijden. Sterkte ermee. En ik hoop dat je toch de rust kunt vinden die blijkbaar nodig is...
pi_42379236
Hey Moonah Nog nie aan het bevallen
  donderdag 5 oktober 2006 @ 05:22:26 #230
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42379240
Oeh ja! Da's waar ook, daar komt weer een wee!
pi_42379245

We slapen nu in de nieuwe babykamer, omdat onze kamer de kamer wordt voor Benthe. Daar moet vriendlief aan gaan beginnen. Echter slapen we er zonder gordijnen en zonder kamerdeur. Dat maakt het slapen ook niet echt beter op Denk dat ik vandaag maar een paar vuilniszakken tegen het raam aan plak en snel op zoek ga naar gordijntjes.
Van de week bij de Gyn aangegeven dat slapen een ramp is en kan eventueel iets krijgen voor het slapen, maar ja zolang ik nog niet uitgeput ben laat ik het maar even zo.....

'k Heb zin in koffie
  donderdag 5 oktober 2006 @ 05:34:39 #232
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42379254
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 05:26 schreef Stiekemurd het volgende:
'k Heb zin in koffie
Prima slaapmiddel!

Ik kruip er weer in. Ik krijg het koud.
Trusten!
pi_42379258
trusten!
pi_42379598
PM, wat een mooi mannetje rammelderammelderammel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42379992
PM-girl, van harte gefeliciteerd met je prachtige zoon Simon
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 5 oktober 2006 @ 08:51:21 #236
35189 Troel
scherp en bot
pi_42380111
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 05:26 schreef Stiekemurd het volgende:

We slapen nu in de nieuwe babykamer, omdat onze kamer de kamer wordt voor Benthe. Daar moet vriendlief aan gaan beginnen. Echter slapen we er zonder gordijnen en zonder kamerdeur. Dat maakt het slapen ook niet echt beter op Denk dat ik vandaag maar een paar vuilniszakken tegen het raam aan plak en snel op zoek ga naar gordijntjes.
Van de week bij de Gyn aangegeven dat slapen een ramp is en kan eventueel iets krijgen voor het slapen, maar ja zolang ik nog niet uitgeput ben laat ik het maar even zo.....

'k Heb zin in koffie
Je kan b eter net voordat je uitgeput bent iets vragen dan wachten tot dat al het geval is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42380307
Welnee, als ik moe ben ga ik er vroeg in en doe af en toe smiddags een dut.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:05:42 #238
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42381324
af en toe 's middags een dut, zeg maar rustig elke dag. Alhoewel het niet elke dag slapen is, maar heerlijk liggen met dichte ogen.

Maar oke de mijlpaal is bereikt, vanaf vanaag mag ik officieel thuisbevallen. Weer een stapje verder.
Nu wachten, en dat duurt langggggg
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:34:15 #239
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42381942
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:05 schreef ik80 het volgende:
af en toe 's middags een dut, zeg maar rustig elke dag. Alhoewel het niet elke dag slapen is, maar heerlijk liggen met dichte ogen.

Maar oke de mijlpaal is bereikt, vanaf vanaag mag ik officieel thuisbevallen. Weer een stapje verder.
Succes (hihihi!!!)

Nee ik ben niet vrolijk... Ik ben vannacht in bed blijven liggen omdat mijn rug kapot is! Anders had ik lekker meegekeuveld!
Ik ga vandaag de adressenlijsten afmaken Niet dat ik er zin in heb maar als ik veel smilies plaats word ik vast heel blij!

Sperti iemand?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:34:35 #240
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42381949
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef bixister het volgende:
chacama, ik dacht dat bij jullie ook al zeker was dat het een meisje is?
Ja, dat dachten wij dus ook. Totdat er zowel bij GYN als pretecho getwijfeld werd. Dus nu weten we het niet zeker. Ik heb stille hoop, maar denk als ik heel eerlijk ben dat het een jongen is. Ik heb gewoon zo'n gevoel. Raar eigenlijk ben een beetje op meisjes ingesteld. Maar aangezien ik alleen over jongensnamen aan het nadenken ben.... en dat terwijl ik ook nog niet over de meisjesnaam uit ben.... geeft me toch het sterke gevoel dat het toch weleens een jongen zou kunnen zijn. Maar volgens de statistieken zou dat natuurlijk niet mogen .
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 05:07 schreef Stiekemurd het volgende:

[..]

Maarre Chaca, je bent al bijna 32 weken zwanger dus dan is het toch max nog 10 weken???
Wat fijn dat er tenminste nog iemand oplet. Ben inderdaad morgen al 32 weken. pfff dat scheelt dat weer in mijn hoofd.
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:56 schreef E.T. het volgende:
....

Moonah, denk wel dat rustiger doen wat helpt idd. Is alleen best moeilijk; vorige week was Swets vrij en dus hard geklusd in Saskia d'r nieuwe kamer we wilden haar 'over' hebben afgelopen weekend.. en Swets in een nieuwe baan begonnen die anders uitpakt dan verwacht; geeft dus ook weer een hoop stress.. en er zijn nog wel meer stressvolle dingen (schoonvader longkanker bijv) dus ik vrees dat dit wel een zwangerschap wordt die er tussendoor 'glipt' en een hoop stress doormaakt. Helaas niets aan te doen, had leuker geweest als het anders was, maar de mogelijkiheid om stress-factoren weg te nemen is er gewoon niet
Et zorg goed voor jezelf. En probeer tussendoor toch te genieten van de zwangerschap. Het zou jammer zijn als je terugdenkt aan deze zwangerschap en alleen de stressmomenten weet te herrinneren (ergens te veel rr of nn).
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:05 schreef ik80 het volgende:

Ja, lekker he. Gewoon liggen soezen.

Enne... doet maar bevallen dan .
pi_42382798
Bij de verloskundige heb ik te horen gekregen dat het voorwerk is en ik dus het liefste mijzelf zo rustig mogelijk moet houden. Het zet niet door en alles zit nog potdicht maar het is wel bezig met rommelen. Dus waar ben ik nu met een bordje boterhammen door lief gebracht met een fles drinken en een kan water, met laptop en tv en tijdschriften. Juist in mijn bedje en tussen de middag komt mijn mams gezellig mee-eten. Lief heeft supergoed geluisterd naar de verlos en heeft me dus in bed gestopt gisteravond met alles erop en eraan en ik heb geloof ik alleen toestemming om naar het toilet te gaan en te douchen. Hij is superbezorgd en erg lief maar vinden het allebei beter als het nog een paar weekjes blijft zitten.

Nou ik80 je mag best gaan bevallen hoor. Ik begin alvast met
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:11:40 #242
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42382867
Nog 2 weekjes Mibos en dan mag je beeb in de aanval! Ben je van plan thuis te bevallen?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:22:14 #243
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42383184
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:08 schreef Mibos het volgende:

Nou ik80 je mag best gaan bevallen hoor. Ik begin alvast met
Hahahaha ja ik wil wel, maar die kleine denk nog niet.
Vind het wel erg spannend. Ben ook steeds aan het denken over hoe het zou voelen, en of ik het (een wee) zal herkennen.
Voorlopig alleen harde buiken bij draaien in bed en verkeerd op de stoel zitten.

Ik ga zo maar eens kijken of ze nog wat nieuwe leesboekjes hebben in de winkel. Dan heb ik weer eens wat om te lezen (en lekker nietszeggend)
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:24:00 #244
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42383242
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:22 schreef ik80 het volgende:
Ben ook steeds aan het denken over hoe het zou voelen, en of ik het (een wee) zal herkennen.
Ze zeggen dat zolang je twijfelt je geen echte weeën hebt.

Mibos, fijn dat er verder niets aan de hand is.

Hier ook niet.
pi_42383322
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:11 schreef Neuk het volgende:
Nog 2 weekjes Mibos en dan mag je beeb in de aanval! Ben je van plan thuis te bevallen?
Daarom zingen we het ook wel uit hoor! Heb gelukkig een opoe-bed dus dat is ook erg handig. En verder verveel ik me niet want ik heb alles bij de hand. Alleen voor het laatste stukje ga ik als het goed is naar het ziekenhuis. Mag wel thuis beginnen maar het niet afmaken omdat ikzelf een zware astmapatiënte ben. Al moet ik zeggen dat het de laatste maanden prima gaat.

We wachten het gewoon af hoor ik80 en wanneer het zover is we gewoon mee...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:27:01 #246
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42383343
Over het slechte slapen, ik probeerde tot voor kort juist níet extra naar bed te gaan overdag, omdat ik dan 's nachts helemaal geen oog dicht deed. Maar gistermiddag beviel dat halfuurtje me toch wel erg goed! Plus dat ik nu ook een beetje de druk krijg van de aankomende bevalling. Als ik daar uitgeput aan begin lijkt me ook niet echt een fijne start.
Dus vanaf nu geef ik er maar aan toe wanneer ik wil slapen.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:29:18 #247
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42383403
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:24 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ze zeggen dat zolang je twijfelt je geen echte weeën hebt.

Mibos, fijn dat er verder niets aan de hand is.

Hier ook niet.
Mibos, verplicht in bed. Nou, dan zullen we je hier wel lekker vaak zien...

Ik80, dat wat Moonah zegt. Maar, goed. Het kan ook anders

Moonah....volgens mij ga jij echt voor de volle 40 weken... (langer hoop ik niet).
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:37:28 #248
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42383648
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:29 schreef chacama het volgende:

Moonah....volgens mij ga jij echt voor de volle 40 weken... (langer hoop ik niet).
Als ik het echt niet meer trek gaat de gyn me helpen bij 40 weken.
Ben er alleen nog niet over uit of ik dat wil. Biedt iig wel lucht.
pi_42383803
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:29 schreef chacama het volgende:

[..]

Mibos, verplicht in bed. Nou, dan zullen we je hier wel lekker vaak zien...
Daarom ben ik blij met een laptoppie...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:43:42 #250
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42383821
E.T. mail.

Tootje weer een meisje, wat leuk joh.
En nog wat meerdere meisjes onderweg zag ik al. Moet ook wel, want met al die jochies van de laatste tijd is de balans een beetje zoek.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')