Goed om te lezen Vivi..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:26 schreef Vivi het volgende:
Hier alles wel, ik voel de kleine lekker rondspartelen en hij heeft al een hele collectie schoenen
Vanaf de 15e heb ik hopelijk ook weer inet dus kan ik mezelf weer wat m eer met jullei gaan bemoeien!! Wat kan je internet missen als je het niet hebt zeg
Hier ook bij 16 weken hoor!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:20 schreef linda856763 het volgende:
Het kan hoor Karin. Hier bij 16 weken al. Gekietel van binnen....
Ja hoor. Wel wennen hoor. We zijn nu al het voedingsritme aan het omgooien, dat schema van de kraamzorg beviel me -en Eva- niet. Eva is lief, en zacht, en klein, en mooi, en vermoeiend-ook al is ze écht een makkelijk kindquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oh misschien was het dan toch zo!!!! Yes! Ik wacht op het volgende plopje!
Alles goed met je Linda?? En met je dochter?
Vind ik ook zo dubbel - ze zijn zó piepklein maar als je ze dan ziet en je denkt: die heeft in mijn buik gezetenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
.....ze, en ze is zooooo klein!! Onvoorstelbaar dat wij straks ook zo'n klein popje hebben zeg!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:52 schreef Andrea001 het volgende:
PM-girl, wat een knapperd!! Keurig werk geleverd hoor!
![]()
hier nog meer roze![]()
Neem je genoeg tijd voor jezelf ET!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:56 schreef E.T. het volgende:
Babyfoto'sWat een heerlijk gezicht, en o wat is 14 weken wachten dan nog lang!
Toot, een zusje voor Danielle!![]()
Moonah, denk wel dat rustiger doen wat helpt idd. Is alleen best moeilijk; vorige week was Swets vrij en dus hard geklusd in Saskia d'r nieuwe kamer we wilden haar 'over' hebben afgelopen weekend.. en Swets in een nieuwe baan begonnen die anders uitpakt dan verwacht; geeft dus ook weer een hoop stress.. en er zijn nog wel meer stressvolle dingen (schoonvader longkanker bijv) dus ik vrees dat dit wel een zwangerschap wordt die er tussendoor 'glipt' en een hoop stress doormaakt. Helaas niets aan te doen, had leuker geweest als het anders was, maar de mogelijkiheid om stress-factoren weg te nemen is er gewoon niet
Maarre Chaca, je bent al bijna 32 weken zwanger dus dan is het toch max nog 10 weken???quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:58 schreef chacama het volgende:
En het vast houden van zo'n popje...Ja, ja dat wil ik oooohoook. Oh, ik word nu al ongeduldig en ik moet nog minimaal 6 weken en maximaal 13. Pfff, aan dat laatste denk ik toch maar even niet. Vriendin van me loop nu al een week over de uitgerekende datum en die is het wachten zat.... iets dat ik me dus goed kan voorstellen....
Prima slaapmiddel!quote:
Je kan b eter net voordat je uitgeput bent iets vragen dan wachten tot dat al het geval is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 05:26 schreef Stiekemurd het volgende:
![]()
We slapen nu in de nieuwe babykamer, omdat onze kamer de kamer wordt voor Benthe. Daar moet vriendlief aan gaan beginnen. Echter slapen we er zonder gordijnen en zonder kamerdeur. Dat maakt het slapen ook niet echt beter opDenk dat ik vandaag maar een paar vuilniszakken tegen het raam aan plak en snel op zoek ga naar gordijntjes.
Van de week bij de Gyn aangegeven dat slapen een ramp is en kan eventueel iets krijgen voor het slapen, maar ja zolang ik nog niet uitgeput ben laat ik het maar even zo.....
'k Heb zin in koffie![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:05 schreef ik80 het volgende:
af en toe 's middags een dut, zeg maar rustig elke dag. Alhoewel het niet elke dag slapen is, maar heerlijk liggen met dichte ogen.
Maar oke de mijlpaal is bereikt, vanaf vanaag mag ik officieel thuisbevallen. Weer een stapje verder.
Nu wachten, en dat duurt langggggg
Ja, dat dachten wij dus ook. Totdat er zowel bij GYN als pretecho getwijfeld werd. Dus nu weten we het niet zeker. Ik heb stille hoop, maar denk als ik heel eerlijk ben dat het een jongen is. Ik heb gewoon zo'n gevoel. Raar eigenlijk ben een beetje op meisjes ingesteld. Maar aangezien ik alleen over jongensnamen aan het nadenken ben.... en dat terwijl ik ook nog niet over de meisjesnaam uit ben.... geeft me toch het sterke gevoel dat het toch weleens een jongen zou kunnen zijn. Maar volgens de statistieken zou dat natuurlijk niet mogenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef bixister het volgende:
chacama, ik dacht dat bij jullie ook al zeker was dat het een meisje is?
Wat fijn dat er tenminste nog iemand oplet. Ben inderdaad morgen al 32 weken. pfff dat scheelt dat weer in mijn hoofd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 05:07 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Maarre Chaca, je bent al bijna 32 weken zwanger dus dan is het toch max nog 10 weken???
Et zorg goed voor jezelf. En probeer tussendoor toch te genieten van de zwangerschap. Het zou jammer zijn als je terugdenkt aan deze zwangerschap en alleen de stressmomenten weet te herrinneren (ergens te veel rr of nn).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:56 schreef E.T. het volgende:
....
Moonah, denk wel dat rustiger doen wat helpt idd. Is alleen best moeilijk; vorige week was Swets vrij en dus hard geklusd in Saskia d'r nieuwe kamer we wilden haar 'over' hebben afgelopen weekend.. en Swets in een nieuwe baan begonnen die anders uitpakt dan verwacht; geeft dus ook weer een hoop stress.. en er zijn nog wel meer stressvolle dingen (schoonvader longkanker bijv) dus ik vrees dat dit wel een zwangerschap wordt die er tussendoor 'glipt' en een hoop stress doormaakt. Helaas niets aan te doen, had leuker geweest als het anders was, maar de mogelijkiheid om stress-factoren weg te nemen is er gewoon niet
Ja, lekker he. Gewoon liggen soezen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:05 schreef ik80 het volgende:
af en toe 's middags een dut, zeg maar rustig elke dag. Alhoewel het niet elke dag slapen is, maar heerlijk liggen met dichte ogen.
Maar oke de mijlpaal is bereikt, vanaf vanaag mag ik officieel thuisbevallen. Weer een stapje verder.
Nu wachten, en dat duurt langggggg
Hahahaha ja ik wil wel, maar die kleine denk nog niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:08 schreef Mibos het volgende:
Nou ik80 je mag best gaan bevallen hoor. Ik begin alvast met![]()
![]()
![]()
Ze zeggen dat zolang je twijfelt je geen echte weeën hebt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:22 schreef ik80 het volgende:
Ben ook steeds aan het denken over hoe het zou voelen, en of ik het (een wee) zal herkennen.
Daarom zingen we het ook wel uit hoor! Heb gelukkig een opoe-bed dus dat is ook erg handig. En verder verveel ik me niet want ik heb alles bij de hand. Alleen voor het laatste stukje ga ik als het goed is naar het ziekenhuis. Mag wel thuis beginnen maar het niet afmaken omdat ikzelf een zware astmapatiënte ben. Al moet ik zeggen dat het de laatste maanden prima gaat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:11 schreef Neuk het volgende:
Nog 2 weekjes Mibos en dan mag je beeb in de aanval! Ben je van plan thuis te bevallen?
Mibos, verplicht in bed. Nou, dan zullen we je hier wel lekker vaak zien...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ze zeggen dat zolang je twijfelt je geen echte weeën hebt.
Mibos, fijn dat er verder niets aan de hand is.
Hier ook niet.![]()
Als ik het echt niet meer trek gaat de gyn me helpen bij 40 weken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:29 schreef chacama het volgende:
Moonah....volgens mij ga jij echt voor de volle 40 weken... (langer hoop ik niet).![]()
Daarom ben ik blij met een laptoppie...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:29 schreef chacama het volgende:
[..]
Mibos, verplicht in bed. Nou, dan zullen we je hier wel lekker vaak zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |