abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42362004
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:26 schreef Vivi het volgende:

Hier alles wel, ik voel de kleine lekker rondspartelen en hij heeft al een hele collectie schoenen

Vanaf de 15e heb ik hopelijk ook weer inet dus kan ik mezelf weer wat m eer met jullei gaan bemoeien!! Wat kan je internet missen als je het niet hebt zeg

Goed om te lezen Vivi..

Ben eigenlijk best benieuwd naar de schoenencollectie
pi_42362930
minoes. leuk joh dat je je kindje voelt! Ik heb soms ook het idee dat ik het beebje voel, maar het is maar zo minuscuul... ik weet niet of het wel zo is...
En het is best vroeg voor de eerste om met 18 weken al wat te voelen toch?

Vanmi naar mijn nicht geweest, die heeft een meisje gekregen vorige week. Tara heet ze, en ze is zooooo klein!! Onvoorstelbaar dat wij straks ook zo'n klein popje hebben zeg!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_42363178
Het kan hoor Karin. Hier bij 16 weken al. Gekietel van binnen....
Eva
pi_42363287
oh misschien was het dan toch zo!!!! Yes! Ik wacht op het volgende plopje!
Alles goed met je Linda?? En met je dochter?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 4 oktober 2006 @ 18:07:32 #205
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42364552
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:20 schreef linda856763 het volgende:
Het kan hoor Karin. Hier bij 16 weken al. Gekietel van binnen....
Hier ook bij 16 weken hoor!

En Vievke, ik moet gaan biggen....
Oh ja, ik ben een zwangere zeug, da's waar ook!

Mibos, vertel jij straks nog even wat de VK zei?
En ET, vorige keer was ik wat vroeg met mijn vraag om een update van jou. Maar merk je nu inmiddels wél verbetering door het rustiger aan te doen?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:04:46 #206
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42366205
De zwangerschap en geboorte zijn dan wel voorbij, toch nog even hier een update.

Snoopy en WC-eend, proficiat met Lis Mae en Floor!!
Verder zie ik dat Moonah en Bass Miss nog rondhobbelen, nu jullie hoor!!

Hier gaat alles wat rustiger nu, we hebben een heftige nacht en avond achter de rug. Simon kan niet goed bij mij drinken, ivm kleine en platte tepels. Nu met kolven gaat het goed voor vandaag voldoende!! Dit krijgt hij met een spuitje gevoed. Ik voel me er goed bij, ik vind het vooral belangrijk dat hij genoeg krijgt

We hebben een lieve kraamhulp en we hebben 4 uur extra ivm werk vriendje (wist niet dat het kon, dus degenen die nog moeten, tip?)

Ik ga nu lekker nog even plat voor de volgende voeding, heb nl redelijk wat bloed verloren dus soms wat slapjes.

Maar het allerbelangrijkste, Simon is hartstikke lief en mooi en we genieten volop en is het allermooiste kindje ter wereld!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42367255
hihi, die teentjes! Dat hele reflexencontrole gedoe bij Eva hebben we allebei niet gezien. Ze hebben het vast gecontroleerd, maar wanneer?
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oh misschien was het dan toch zo!!!! Yes! Ik wacht op het volgende plopje!
Alles goed met je Linda?? En met je dochter?
Ja hoor. Wel wennen hoor. We zijn nu al het voedingsritme aan het omgooien, dat schema van de kraamzorg beviel me -en Eva- niet. Eva is lief, en zacht, en klein, en mooi, en vermoeiend-ook al is ze écht een makkelijk kind
En ik wen aan mijn moederrol. Soms gaat het me heel makkelijk af, en op andere momenten ben ik doodonzeker. Maar het komt...

[sentimenteel]
Ik hoop dat er velen snel volgen naar het babietjestopic. Ook een leuk topic, maar ik vond dit zo'n leuk topic om te posten en mee te lezen (wat ik natuurlijk nog steeds doe). Ik heb echt het gevoel dat ik hier mijn 'moeder-cursus' een beetje heb gevolgd. Een stuk nuttiger dan zo'n pufclub!
[/sentimenteel]

[ Bericht 7% gewijzigd door linda856763 op 04-10-2006 19:52:45 ]
Eva
pi_42367610
linda, ik snap je helemaal!!

Simon....oooeeeee wat ben je lief!

Karin, ik voelde het bij de eerste ook rond zestien weken, nu zelfs met dertien weken, dus het kan best!!

ZO, ik lees weer even bij hoor moment!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_42367808
Oooh PM ik vind Simon zo'n mooi jochie
Die voetjes!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_42368105
PM, Simon is prachtig ! Gefeliciteerd meid!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Jubileum moderator woensdag 4 oktober 2006 @ 20:17:10 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42368256
Wat een lekker knulletje is Simon PM! Nogmaals gefeliciteerd!

Catootje nog een meisje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_42368598
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
.....ze, en ze is zooooo klein!! Onvoorstelbaar dat wij straks ook zo'n klein popje hebben zeg!
Vind ik ook zo dubbel - ze zijn zó piepklein maar als je ze dan ziet en je denkt: die heeft in mijn buik gezeten Mèn hoe is het mógelijk dat dát er allemaal uit komt en nog veel meer
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
  woensdag 4 oktober 2006 @ 20:58:23 #213
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42369519
catootje gefeliciteerd, een meisje....

En het vast houden van zo'n popje...Ja, ja dat wil ik oooohoook. Oh, ik word nu al ongeduldig en ik moet nog minimaal 6 weken en maximaal 13. Pfff, aan dat laatste denk ik toch maar even niet. Vriendin van me loop nu al een week over de uitgerekende datum en die is het wachten zat.... iets dat ik me dus goed kan voorstellen....

Hebben we B_M vandaag gezien?? of zit ik toch te slapen...

en Mibos, wat zei de VK??
pi_42369657
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:42 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]
Yep die is gespot
Syllables govern the world
  woensdag 4 oktober 2006 @ 21:12:09 #215
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42369952
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:02 schreef reese.com het volgende:

[..]

Yep die is gespot
ok, thanks. Had stille hoop
  Milf woensdag 4 oktober 2006 @ 21:18:27 #216
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_42370194
Snoopy en man, gefeliciteerd met jullie prachtige dochter.
WC eend en WC vrouw gefeliciteerd met jullie dochter.
PM van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

Het aantal meisjes gemiddelde komt zo wel weer omhoog he?

Net bij de verlos geweest. 100/60 en alles weer dik in orde. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 21:24:02 #217
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42370411
goed zo nikky. Dat zijn gezonde cijfers. Ja, en het gemiddelde gaat weer omhoog. Ik moet maar weer eens kijken of we al weer een beetje op schema komen. Geloof wel dat Simon niet in het lijstje van verwachte jongens zat. Dus dat zou dan nummer 5 zijn.... zal nog maar eens het lijstje in een van de vorige topics zoeken..

Dit was het lijstje waarop ik basseerde dat om het evenwicht voor 2006 ca 50/50 te maken, max. 5 jongens geboren mochten worden. Dit betekend dat met de geboorte van Simon het maximum aan het aantal jongens (met de nog komende meegerekend) bereikt is. Dus alle andere krijgen een meid...

14 september 2006: mjammetje..............meisje
22 september 2006: linda856763...........meisje
26 september 2006: PM-girl....................jongen
30 september 2006: snoopy..................meisje
08 oktober 2006: Bass-Miss..................jongen
11 oktober 2006: Moonah .....................jongen
28 oktober 2006: ik80............................meisje
03 november 2006: sweaty..................jongen
09 november 2006: Neuk......................jongen
09 november 2006: Mibos....................meisje
17 november 2006: meimeltje en Morpheus_at_work
27 november 2006: Tajno
01 december 2006: chacama
05 december 2006: Mwanatabu...........meisje
05 december 2006: Applemooz (papa)
09 december 2006: Stiekemurd...............meisje
16 december 2006: Poemojn
17 december 2006: Suzanna..................meisje
23 december 2006: Popples en Prowl ...meisje
30 december 2006: oYo (papa)

[ Bericht 69% gewijzigd door chacama op 04-10-2006 21:34:51 ]
  woensdag 4 oktober 2006 @ 21:52:49 #218
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_42371385
PM-girl, wat een knapperd !! Keurig werk geleverd hoor!

hier nog meer roze
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  woensdag 4 oktober 2006 @ 21:56:05 #219
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42371503
Babyfoto's Wat een heerlijk gezicht, en o wat is 14 weken wachten dan nog lang!

Toot, een zusje voor Danielle!

Moonah, denk wel dat rustiger doen wat helpt idd. Is alleen best moeilijk; vorige week was Swets vrij en dus hard geklusd in Saskia d'r nieuwe kamer we wilden haar 'over' hebben afgelopen weekend.. en Swets in een nieuwe baan begonnen die anders uitpakt dan verwacht; geeft dus ook weer een hoop stress.. en er zijn nog wel meer stressvolle dingen (schoonvader longkanker bijv) dus ik vrees dat dit wel een zwangerschap wordt die er tussendoor 'glipt' en een hoop stress doormaakt. Helaas niets aan te doen, had leuker geweest als het anders was, maar de mogelijkiheid om stress-factoren weg te nemen is er gewoon niet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:07:55 #220
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42371969
Wat een onwijs leuk nieuws dat er twee dames op komst zijn!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:12:30 #221
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_42372139
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:52 schreef Andrea001 het volgende:
PM-girl, wat een knapperd !! Keurig werk geleverd hoor!

hier nog meer roze

hoe gaat het met je? Peace en ik hadden het net over je
Make love, not war ☮
pi_42372304
chacama, ik dacht dat bij jullie ook al zeker was dat het een meisje is?
  Milf woensdag 4 oktober 2006 @ 23:08:58 #223
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_42374589
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:56 schreef E.T. het volgende:
Babyfoto's Wat een heerlijk gezicht, en o wat is 14 weken wachten dan nog lang!

Toot, een zusje voor Danielle!

Moonah, denk wel dat rustiger doen wat helpt idd. Is alleen best moeilijk; vorige week was Swets vrij en dus hard geklusd in Saskia d'r nieuwe kamer we wilden haar 'over' hebben afgelopen weekend.. en Swets in een nieuwe baan begonnen die anders uitpakt dan verwacht; geeft dus ook weer een hoop stress.. en er zijn nog wel meer stressvolle dingen (schoonvader longkanker bijv) dus ik vrees dat dit wel een zwangerschap wordt die er tussendoor 'glipt' en een hoop stress doormaakt. Helaas niets aan te doen, had leuker geweest als het anders was, maar de mogelijkiheid om stress-factoren weg te nemen is er gewoon niet
Neem je genoeg tijd voor jezelf ET!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_42375817
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:12 schreef chacama het volgende:

[..]

ok, thanks. Had stille hoop
En ben er nog steeds!
pi_42379046
Zeg.....ben ik es wakker in the middle of the night.....is er niemand aan het bevallen Doe es ff snel aan het puffen dames
Hier kreeg ik tijdens het laatste uurtje van mijn werk gisteravond het zuur.....yuk.........
Ben je een paar dagen niet meer misselijk,begint dat gedoe alweer......
Iemand tips?Misschien kwam het ook wel doordat ik teveel aan het bukken was,maar ik heb er nu ook wel een beetje last van .
Verder na het werk mijn handen weer op mijn buik gelegd en mannetje meteen geroepen en ja hoor,meteen weer een plop.Mannetje keek onwijs verbaasd,zó klein en dan al zo krachtig!
En dat ging wel bijna 10 minuten door en ook met draaien erbij,hij gaat nu al achter mijn hand aan Ik ging heel goed kijken en toen zag ik ook twee keer mijn buik omhoog komen met een schopje,geweldig

Nou,ga zo maar weer es wat proberen te slapen ........nog geen verse beep?

Groetjes,Minoes
pi_42379224
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:58 schreef chacama het volgende:

En het vast houden van zo'n popje...Ja, ja dat wil ik oooohoook. Oh, ik word nu al ongeduldig en ik moet nog minimaal 6 weken en maximaal 13. Pfff, aan dat laatste denk ik toch maar even niet. Vriendin van me loop nu al een week over de uitgerekende datum en die is het wachten zat.... iets dat ik me dus goed kan voorstellen....
Maarre Chaca, je bent al bijna 32 weken zwanger dus dan is het toch max nog 10 weken???
  donderdag 5 oktober 2006 @ 05:17:15 #227
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42379233
Dag Stiekemurd...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 05:18:41 #228
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42379234
En ET, sommige stressvolle zaken zijn idd helaas niet te vermijden. Sterkte ermee. En ik hoop dat je toch de rust kunt vinden die blijkbaar nodig is...
pi_42379236
Hey Moonah Nog nie aan het bevallen
  donderdag 5 oktober 2006 @ 05:22:26 #230
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42379240
Oeh ja! Da's waar ook, daar komt weer een wee!
pi_42379245

We slapen nu in de nieuwe babykamer, omdat onze kamer de kamer wordt voor Benthe. Daar moet vriendlief aan gaan beginnen. Echter slapen we er zonder gordijnen en zonder kamerdeur. Dat maakt het slapen ook niet echt beter op Denk dat ik vandaag maar een paar vuilniszakken tegen het raam aan plak en snel op zoek ga naar gordijntjes.
Van de week bij de Gyn aangegeven dat slapen een ramp is en kan eventueel iets krijgen voor het slapen, maar ja zolang ik nog niet uitgeput ben laat ik het maar even zo.....

'k Heb zin in koffie
  donderdag 5 oktober 2006 @ 05:34:39 #232
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42379254
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 05:26 schreef Stiekemurd het volgende:
'k Heb zin in koffie
Prima slaapmiddel!

Ik kruip er weer in. Ik krijg het koud.
Trusten!
pi_42379258
trusten!
pi_42379598
PM, wat een mooi mannetje rammelderammelderammel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42379992
PM-girl, van harte gefeliciteerd met je prachtige zoon Simon
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 5 oktober 2006 @ 08:51:21 #236
35189 Troel
scherp en bot
pi_42380111
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 05:26 schreef Stiekemurd het volgende:

We slapen nu in de nieuwe babykamer, omdat onze kamer de kamer wordt voor Benthe. Daar moet vriendlief aan gaan beginnen. Echter slapen we er zonder gordijnen en zonder kamerdeur. Dat maakt het slapen ook niet echt beter op Denk dat ik vandaag maar een paar vuilniszakken tegen het raam aan plak en snel op zoek ga naar gordijntjes.
Van de week bij de Gyn aangegeven dat slapen een ramp is en kan eventueel iets krijgen voor het slapen, maar ja zolang ik nog niet uitgeput ben laat ik het maar even zo.....

'k Heb zin in koffie
Je kan b eter net voordat je uitgeput bent iets vragen dan wachten tot dat al het geval is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42380307
Welnee, als ik moe ben ga ik er vroeg in en doe af en toe smiddags een dut.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:05:42 #238
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42381324
af en toe 's middags een dut, zeg maar rustig elke dag. Alhoewel het niet elke dag slapen is, maar heerlijk liggen met dichte ogen.

Maar oke de mijlpaal is bereikt, vanaf vanaag mag ik officieel thuisbevallen. Weer een stapje verder.
Nu wachten, en dat duurt langggggg
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:34:15 #239
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42381942
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:05 schreef ik80 het volgende:
af en toe 's middags een dut, zeg maar rustig elke dag. Alhoewel het niet elke dag slapen is, maar heerlijk liggen met dichte ogen.

Maar oke de mijlpaal is bereikt, vanaf vanaag mag ik officieel thuisbevallen. Weer een stapje verder.
Succes (hihihi!!!)

Nee ik ben niet vrolijk... Ik ben vannacht in bed blijven liggen omdat mijn rug kapot is! Anders had ik lekker meegekeuveld!
Ik ga vandaag de adressenlijsten afmaken Niet dat ik er zin in heb maar als ik veel smilies plaats word ik vast heel blij!

Sperti iemand?
Iedere golf van de zee,
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:34:35 #240
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42381949
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef bixister het volgende:
chacama, ik dacht dat bij jullie ook al zeker was dat het een meisje is?
Ja, dat dachten wij dus ook. Totdat er zowel bij GYN als pretecho getwijfeld werd. Dus nu weten we het niet zeker. Ik heb stille hoop, maar denk als ik heel eerlijk ben dat het een jongen is. Ik heb gewoon zo'n gevoel. Raar eigenlijk ben een beetje op meisjes ingesteld. Maar aangezien ik alleen over jongensnamen aan het nadenken ben.... en dat terwijl ik ook nog niet over de meisjesnaam uit ben.... geeft me toch het sterke gevoel dat het toch weleens een jongen zou kunnen zijn. Maar volgens de statistieken zou dat natuurlijk niet mogen .
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 05:07 schreef Stiekemurd het volgende:

[..]

Maarre Chaca, je bent al bijna 32 weken zwanger dus dan is het toch max nog 10 weken???
Wat fijn dat er tenminste nog iemand oplet. Ben inderdaad morgen al 32 weken. pfff dat scheelt dat weer in mijn hoofd.
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:56 schreef E.T. het volgende:
....

Et zorg goed voor jezelf. En probeer tussendoor toch te genieten van de zwangerschap. Het zou jammer zijn als je terugdenkt aan deze zwangerschap en alleen de stressmomenten weet te herrinneren (ergens te veel rr of nn).
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 10:05 schreef ik80 het volgende:

Ja, lekker he. Gewoon liggen soezen.

Enne... doet maar bevallen dan .
pi_42382798
Bij de verloskundige heb ik te horen gekregen dat het voorwerk is en ik dus het liefste mijzelf zo rustig mogelijk moet houden. Het zet niet door en alles zit nog potdicht maar het is wel bezig met rommelen. Dus waar ben ik nu met een bordje boterhammen door lief gebracht met een fles drinken en een kan water, met laptop en tv en tijdschriften. Juist in mijn bedje en tussen de middag komt mijn mams gezellig mee-eten. Lief heeft supergoed geluisterd naar de verlos en heeft me dus in bed gestopt gisteravond met alles erop en eraan en ik heb geloof ik alleen toestemming om naar het toilet te gaan en te douchen. Hij is superbezorgd en erg lief maar vinden het allebei beter als het nog een paar weekjes blijft zitten.

Nou ik80 je mag best gaan bevallen hoor. Ik begin alvast met
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:11:40 #242
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42382867
Nog 2 weekjes Mibos en dan mag je beeb in de aanval! Ben je van plan thuis te bevallen?
Iedere golf van de zee,
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:22:14 #243
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42383184
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:08 schreef Mibos het volgende:

Nou ik80 je mag best gaan bevallen hoor. Ik begin alvast met
Hahahaha ja ik wil wel, maar die kleine denk nog niet.
Vind het wel erg spannend. Ben ook steeds aan het denken over hoe het zou voelen, en of ik het (een wee) zal herkennen.
Voorlopig alleen harde buiken bij draaien in bed en verkeerd op de stoel zitten.

Ik ga zo maar eens kijken of ze nog wat nieuwe leesboekjes hebben in de winkel. Dan heb ik weer eens wat om te lezen (en lekker nietszeggend)
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:24:00 #244
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42383242
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:22 schreef ik80 het volgende:
Ben ook steeds aan het denken over hoe het zou voelen, en of ik het (een wee) zal herkennen.
Ze zeggen dat zolang je twijfelt je geen echte weeën hebt.

Mibos, fijn dat er verder niets aan de hand is.

Hier ook niet.
pi_42383322
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:11 schreef Neuk het volgende:
Nog 2 weekjes Mibos en dan mag je beeb in de aanval! Ben je van plan thuis te bevallen?
Daarom zingen we het ook wel uit hoor! Heb gelukkig een opoe-bed dus dat is ook erg handig. En verder verveel ik me niet want ik heb alles bij de hand. Alleen voor het laatste stukje ga ik als het goed is naar het ziekenhuis. Mag wel thuis beginnen maar het niet afmaken omdat ikzelf een zware astmapatiënte ben. Al moet ik zeggen dat het de laatste maanden prima gaat.

We wachten het gewoon af hoor ik80 en wanneer het zover is we gewoon mee...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:27:01 #246
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42383343
Over het slechte slapen, ik probeerde tot voor kort juist níet extra naar bed te gaan overdag, omdat ik dan 's nachts helemaal geen oog dicht deed. Maar gistermiddag beviel dat halfuurtje me toch wel erg goed! Plus dat ik nu ook een beetje de druk krijg van de aankomende bevalling. Als ik daar uitgeput aan begin lijkt me ook niet echt een fijne start.
Dus vanaf nu geef ik er maar aan toe wanneer ik wil slapen.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:29:18 #247
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42383403
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:24 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ze zeggen dat zolang je twijfelt je geen echte weeën hebt.

Mibos, fijn dat er verder niets aan de hand is.

Hier ook niet.
Mibos, verplicht in bed. Nou, dan zullen we je hier wel lekker vaak zien...

Ik80, dat wat Moonah zegt. Maar, goed. Het kan ook anders

Moonah....volgens mij ga jij echt voor de volle 40 weken... (langer hoop ik niet).
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:37:28 #248
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42383648
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:29 schreef chacama het volgende:

Moonah....volgens mij ga jij echt voor de volle 40 weken... (langer hoop ik niet).
Als ik het echt niet meer trek gaat de gyn me helpen bij 40 weken.
Ben er alleen nog niet over uit of ik dat wil. Biedt iig wel lucht.
pi_42383803
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 11:29 schreef chacama het volgende:

[..]

Mibos, verplicht in bed. Nou, dan zullen we je hier wel lekker vaak zien...
Daarom ben ik blij met een laptoppie...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 11:43:42 #250
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42383821
E.T. mail.

Tootje weer een meisje, wat leuk joh.
En nog wat meerdere meisjes onderweg zag ik al. Moet ook wel, want met al die jochies van de laatste tijd is de balans een beetje zoek.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')