Hee, das geen gezeur heur!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:48 schreef Mibos het volgende:
Oke ik hou op met zeuren en ga me vanavond braaf melden. Vind het ook wel een geruststelling als ik weet wat het is. Lees overal dat beebjes tegen het einde aan rustiger worden maar deze is al twee dagen een bokswedstrijd aan het houden (tweede Lucia Rijker volgens ons).
Dat lijkt me ook niet fijn hoor Chaca dus ook logisch dat je het dan nog een keertje extra vraagt.
sluit me aan bij mwana. Zeer zeker geen gezeur. Je hebt een kindje in je groeien. Daar ben je zuinig op. En bij twijfel, mag je dus zeer zeker hier even een klankbord zoeken en bij je VK geruststelling halen. Oke en ik houdt nu op met preken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:48 schreef Mibos het volgende:
Oke ik hou op met zeuren en ga me vanavond braaf melden. Vind het ook wel een geruststelling als ik weet wat het is. Lees overal dat beebjes tegen het einde aan rustiger worden maar deze is al twee dagen een bokswedstrijd aan het houden (tweede Lucia Rijker volgens ons).
Dat lijkt me ook niet fijn hoor Chaca dus ook logisch dat je het dan nog een keertje extra vraagt.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
Wel gek hoor, Snoopy en PM-girl waren ongeveer gelijk met mij in Wachten op het tweede streepje... en nu zijn ze al bevallen en ik nog steeds aan het wachten.... ik wacht maar gewoon mn beurt af![]()
Jep, zo ben ik vorige week ook nog een keer extra geweest! O nee het is al 2 weken geledenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De verloskundige is er ook om vast te stellen dat er niets aan de hand is m'vouw!![]()
Ik denk de hele tijd exact hetzelfde. Toen ik net kwam kijken in dit topic (half jaar terug alweer?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:34 schreef Moonah het volgende:
[..]PM, ik moet zo veel aan je denken....
Wat heerlijk toch dat jullie nu papa en mama zijn van zo'n fantastische gezonde zoon.
*zucht....
Jah ik ook, was daar best benieuwd naar eik.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:52 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd exact hetzelfde. Toen ik net kwam kijken in dit topic (half jaar terug alweer?)
speelden bij PM net die onderzoeken. Zo mooi dat alles nu toch helemaal 100% ok is. Ik vind het geweldig!!!!
O ja!! Dan is het extra mooi om zo'n mooi menneke te zienquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:52 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd exact hetzelfde. Toen ik net kwam kijken in dit topic (half jaar terug alweer?)
speelden bij PM net die onderzoeken. Zo mooi dat alles nu toch helemaal 100% ok is. Ik vind het geweldig!!!!
Wat leuk! Ik ga deze week ook het eerste echte meisjesfrutselding kopen heb ik mezelf beloofd. Het eerste ooit!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:22 schreef Catootje het volgende:
wat een nieuws allemaal!! Er zijn toch een heel aantal nieuwe kindjes geboren (...effe kijken: Simon, Lis Mae en Floor...ook leuke namen, simon stond ook op ons lijstje en Floor is altijd goed en Lis Mae is eigenlijk ontzettend leuke en weer-eens-wat-anders)
Heee, lange tijd niet lang geweest, ben 's avonds erg moe en overdag erg druk (ik ben huisvrouw en verwaht steeds maar eens een keer tijd te hebben ...want dat hebben huisvrouwen toch??)....hier de 20 weken echo gehad en IK WEET WAT HET GAAT WORDEN!!!!! Dit keer wilde ik het gewoon weten!!! Verder was alles gezond en goed voor zover dat natuurlijk op een echo te zien was....Opgelucht ben ik de Hema ingerend en heb daar een echt meisjespakje gekocht![]()
![]()
voor de baby en een setje sexe-neutraal voor het geval dat...
Dank je wel...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:04 schreef chacama het volgende:
[..]
sluit me aan bij mwana. Zeer zeker geen gezeur. Je hebt een kindje in je groeien. Daar ben je zuinig op. En bij twijfel, mag je dus zeer zeker hier even een klankbord zoeken en bij je VK geruststelling halen. Oke en ik houdt nu op met preken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |