abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42355404
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:48 schreef Mibos het volgende:
Oke ik hou op met zeuren en ga me vanavond braaf melden. Vind het ook wel een geruststelling als ik weet wat het is. Lees overal dat beebjes tegen het einde aan rustiger worden maar deze is al twee dagen een bokswedstrijd aan het houden (tweede Lucia Rijker volgens ons).

Dat lijkt me ook niet fijn hoor Chaca dus ook logisch dat je het dan nog een keertje extra vraagt.
Hee, das geen gezeur heur!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:59:44 #177
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_42355498
PM-girl van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Simon... heel veel geluk samen met zn drietjes!!! Knuffel van mij

Wel gek hoor, Snoopy en PM-girl waren ongeveer gelijk met mij in Wachten op het tweede streepje... en nu zijn ze al bevallen en ik nog steeds aan het wachten.... ik wacht maar gewoon mn beurt af
Make love, not war ☮
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:04:42 #178
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42355644
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:48 schreef Mibos het volgende:
Oke ik hou op met zeuren en ga me vanavond braaf melden. Vind het ook wel een geruststelling als ik weet wat het is. Lees overal dat beebjes tegen het einde aan rustiger worden maar deze is al twee dagen een bokswedstrijd aan het houden (tweede Lucia Rijker volgens ons).

Dat lijkt me ook niet fijn hoor Chaca dus ook logisch dat je het dan nog een keertje extra vraagt.
sluit me aan bij mwana. Zeer zeker geen gezeur. Je hebt een kindje in je groeien. Daar ben je zuinig op. En bij twijfel, mag je dus zeer zeker hier even een klankbord zoeken en bij je VK geruststelling halen. Oke en ik houdt nu op met preken.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:04:45 #179
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42355647
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
Wel gek hoor, Snoopy en PM-girl waren ongeveer gelijk met mij in Wachten op het tweede streepje... en nu zijn ze al bevallen en ik nog steeds aan het wachten.... ik wacht maar gewoon mn beurt af
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_42355685
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:28 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

De verloskundige is er ook om vast te stellen dat er niets aan de hand is m'vouw!
Jep, zo ben ik vorige week ook nog een keer extra geweest! O nee het is al 2 weken geleden ...who cares

De situatie is wel heel anders, want ik ben nog maar aan het begin maar toch....ze zei ook tegen mij dat ik altijd kan bellen, daar zijn ze voor!!!

Verdorie, net het zkh gebeld, ze maken geen dvd opnames van echo's meer!! Damn, dat had me nou zo leuk geleken, kon ik het ook aan mijn mammie showen! Maar ze moesten er teveel tijd insteken dus doen ze dat niet meer....errug jammer!!!!!

Gelukkig hebben we ook nog een keer een pretecho MET dvd erbij!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:06:17 #181
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42355688
Diaan73 en ik lurk bij jullie in het topic. Het is spannend, maar ik duim voor je dat jij binnenkort je hier kunt komen melden....

ben toe aan mijn aflossing.... zal niet zo lang meer duren....
pi_42356665
gefeliciteerd allemaal verse babies
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:52:12 #183
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_42358900
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:34 schreef Moonah het volgende:

[..]PM, ik moet zo veel aan je denken....
Wat heerlijk toch dat jullie nu papa en mama zijn van zo'n fantastische gezonde zoon.
*zucht....
Ik denk de hele tijd exact hetzelfde. Toen ik net kwam kijken in dit topic (half jaar terug alweer? )
speelden bij PM net die onderzoeken. Zo mooi dat alles nu toch helemaal 100% ok is. Ik vind het geweldig!!!!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_42358976
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:52 schreef Neuk het volgende:

[..]

Ik denk de hele tijd exact hetzelfde. Toen ik net kwam kijken in dit topic (half jaar terug alweer? )
speelden bij PM net die onderzoeken. Zo mooi dat alles nu toch helemaal 100% ok is. Ik vind het geweldig!!!!
Jah ik ook, was daar best benieuwd naar eik.
pi_42359020
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:52 schreef Neuk het volgende:

[..]

O ja!! Dan is het extra mooi om zo'n mooi menneke te zien
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42359101
PM-Girl van harte gefeliciteerd met je zoon Simon
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_42359280
PM gefeliciteerd meis!!! Simon ziet er uit als een snoepje, doe mij er ook zo één
Syllables govern the world
pi_42359759
Ow Snoopy, wat is ze mooi

PM gefeliciteerd met Simon, ook een prachige knul
pi_42359828
wat een nieuws allemaal!! Er zijn toch een heel aantal nieuwe kindjes geboren (...effe kijken: Simon, Lis Mae en Floor...ook leuke namen, simon stond ook op ons lijstje en Floor is altijd goed en Lis Mae is eigenlijk ontzettend leuke en weer-eens-wat-anders)

Heee, lange tijd niet lang geweest, ben 's avonds erg moe en overdag erg druk (ik ben huisvrouw en verwaht steeds maar eens een keer tijd te hebben ...want dat hebben huisvrouwen toch??)....hier de 20 weken echo gehad en IK WEET WAT HET GAAT WORDEN!!!!! Dit keer wilde ik het gewoon weten!!! Verder was alles gezond en goed voor zover dat natuurlijk op een echo te zien was....Opgelucht ben ik de Hema ingerend en heb daar een echt meisjespakje gekocht voor de baby en een setje sexe-neutraal voor het geval dat...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_42359925
Catootje weer een meisje! En natuurlijk super dat alles er goed uitzag
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_42359932
cato, wat leuk!!!

en PM girl, ik moet ook steeds denken aan die vreselijk spannende tijd van die onderzoeken en dan nu dit mooie gezonde jongetje. heerlijk, nogmaals gefeliciteerd.
pi_42360156
Wat leuk een meisje..
pi_42360243
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:22 schreef Catootje het volgende:
wat een nieuws allemaal!! Er zijn toch een heel aantal nieuwe kindjes geboren (...effe kijken: Simon, Lis Mae en Floor...ook leuke namen, simon stond ook op ons lijstje en Floor is altijd goed en Lis Mae is eigenlijk ontzettend leuke en weer-eens-wat-anders)

Heee, lange tijd niet lang geweest, ben 's avonds erg moe en overdag erg druk (ik ben huisvrouw en verwaht steeds maar eens een keer tijd te hebben ...want dat hebben huisvrouwen toch??)....hier de 20 weken echo gehad en IK WEET WAT HET GAAT WORDEN!!!!! Dit keer wilde ik het gewoon weten!!! Verder was alles gezond en goed voor zover dat natuurlijk op een echo te zien was....Opgelucht ben ik de Hema ingerend en heb daar een echt meisjespakje gekocht voor de baby en een setje sexe-neutraal voor het geval dat...
Wat leuk! Ik ga deze week ook het eerste echte meisjesfrutselding kopen heb ik mezelf beloofd. Het eerste ooit!
pi_42360290
Leuk Catootje ook een meisje
Mwanatabu ook een meisje?? Wist ik niet!

Wij hebben gewoon al de babykamer roze geverfd haha
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:39:42 #195
159384 Ellesje
Mama van Eva en Jamie
pi_42360470
Wat een prachtig kereltje is Simon!
pi_42360934
PM,wat een mooi mannetje heb je gebakken En gelukkig dat alles goed is,ik was er wel een beetje benauwd om

Verder hier weer een beetje misselijk en gister weer boven de pot,maar dat kwam omdat mijn dochter me aanstak
En....helemaal vergeten te melden..... Ik heb maandagavond de baby voor het eerst gevoeld Echt twee duidelijke schopjes En gisteravond in bed weer 1 Ik kan niet wachten tot mannetje het ook voelt,zo bijzonder...

Groetjes,Minoes
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:52:54 #197
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_42360957
Oh, PM nog een keertje, want nu met naam en foto:
Gefeliciteerd met Simon! Mooie naam, mooi ventje!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:54:52 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_42361036
Hoe is het met jou Sugar?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42361829
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:04 schreef chacama het volgende:

[..]

sluit me aan bij mwana. Zeer zeker geen gezeur. Je hebt een kindje in je groeien. Daar ben je zuinig op. En bij twijfel, mag je dus zeer zeker hier even een klankbord zoeken en bij je VK geruststelling halen. Oke en ik houdt nu op met preken.
Dank je wel... Dat ik even mocht zeuren!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 4 oktober 2006 @ 16:26:58 #200
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_42361890
Wat een lieve beebietjes!!! Gefeliciteerd allemaal

Moonah hallo-o, ga es biggen

Hier alles wel, ik voel de kleine lekker rondspartelen en hij heeft al een hele collectie schoenen

Vanaf de 15e heb ik hopelijk ook weer inet dus kan ik mezelf weer wat m eer met jullei gaan bemoeien!! Wat kan je internet missen als je het niet hebt zeg

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')