Ik ben de beroerdste nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:50 schreef Lanvin het volgende:
wil ik een foto gaan posten, is het de laatste post voor het topic vol zit,, nou dan hoop ik maar dat iemand snel nummer 34 gaat openen![]()
Ik denk dat dat je juist zou staan! Maar nu je toch zo ver op weg ben zou ik als ik jou was gewoon doorgaan. Milimeteren kan altijd nog, zo lang laten groeien, en dreads nemen nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:11 schreef Lanvin het volgende:
Geen idee of het mij staat eigenlijk, nog nooit eerder gehad
Wat vinden/denken jullie?
Ik denk dat superkort je tien keer leuker staat dan dreads.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:11 schreef Lanvin het volgende:
Net even foto gemaakt, tis de bedoeling om over tijdje dreads in me haar te gaan laten draaien(echte dus)
[afbeelding]
en zit ernstig te twijfelen soms om het zo te laten knippen:
[afbeelding]
Ik denk ook dat kort je beter staat, doe maar kaal ipv dreadsquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:11 schreef Lanvin het volgende:
Net even foto gemaakt, tis de bedoeling om over tijdje dreads in me haar te gaan laten draaien(echte dus)
[afbeelding]
en zit ernstig te twijfelen soms om het zo te laten knippen:
[afbeelding]
Als je te lui bent om je haar te doen kan je het beter kort houden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:59 schreef SilverBullet het volgende:
Ik laat me haar ook groeien, ook omdat ik te lui ben om steeds me haar te doen.
Het moet dus wel een makkelijk kapsel worden.
Naar de kapper gaan is ook "iets aan je haar doen"quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:00 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Als je te lui bent om je haar te doen kan je het beter kort houden.![]()
Dit vind ik zelf wel mooi haar:quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:34 schreef -Dries- het volgende:
Nou, wat is je doel? Hoe wil je dat je haar eruit komt te zien?
Dat is ook een beetje mijn doel, het lukt aardig. Denk dat ik nu in de 12 cm heb of zo voor...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:19 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Dit vind ik zelf wel mooi haar:
Maar mijn haar gaat dus lichtelijk in de krul.
foto schaamteloos gejat ui vorig topic, kom dus zelf niet op de wehkamp site![]()
Gewoon een foto laten zien moet toch wel lukkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:18 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn doel, het lukt aardig. Denk dat ik nu in de 12 cm heb of zo voor...
De langste haren komen tot net niet halverwegen mijn neus
ik moet 't bij laten knippen want aan de achterkant wordt het aardig lang, ik heb gelukkig deels stijl haar dus 't lukt wel, maar aan de achterkant krijg ik wel een beetje krullen erin, maar gelukkig niet veel. Ben alleen als de dood voor de kapper hier, aangezien mijn spaans niet zo spetterend is dat ik de kapper duidelijk kan maken wat ik wil...
die "bug" gebruik ik juist om mn haar nog enigzins vorm te gevenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:36 schreef Viper88 het volgende:
*Kick*
Wat doen jullie met jullie zijkanten? Hoe langer het wordt, hoe moeilijker het lijkt om de zijkanten in bedwang te houden. Na het douchen valt het allemaal gewoon goed, maar het moment dat het droog is steken de zijkanten gigantisch uit. Zelfs met grote hoeveelheden gel wil het dan not niet blijven. Ideeën?
Joh.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:04 schreef ArendBarend het volgende:
Je hebt wel een hele transformatie ondergaan
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:23 schreef LoggedIn het volgende:
dit is trouwens niet het ideale topic om op school in een druk lokaal te bekijken, met al die modellenfotos van mannen
Vraag het is bij de roei/hockey-verenigingquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:53 schreef Euc- het volgende:
Niemand die een goede kapper weet in Maastricht, komop, zullen toch genoeg studenten hier zitten?
Kzie geen foto?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:39 schreef Retro het volgende:
Zo is het bij mij, inmiddels. Het kost me behoorlijk veel moeite om NIET naar de kapper te gaan. Het ziet er niet echt jofel meer uit nu, ik heb er ook het haar niet echt voor, veel te dun. Ik doe nog wel even voort, knippen kan altijd nog..
Laatste kapper bezoek was overigens in Juni.
[afbeelding]
Tof! Zo is het ook bijna bij mij, alleen moeten mijn haren boven op m'n hoofd nog tot minstens m'n wenkbrouwen gaan groeien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:50 schreef Egg het volgende:
Bij mij schiet het al aardig op, momenteel zit het zo:
[afbeelding]
Ik ben nu aan het twijfelen of ik het morgen zal laten uitdunnen bij de kapper of niet... dunnen jullie je haar weleens uit tijdens de 'groeifase'?
Sry voor de grote foto, ik weet niet hoe je hem kleiner moet maken![]()
die komt snel genoeg terugquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:57 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Nu ben ik in ieder geval voorbij de *Ik moet naar de kapper toe* fase...![]()
Ik denk het wel, ik laat het om te zoveel maanden even bijpunten,het ziet er dan ook weer wat beter uit, en er wordt gezegd dat je haar dan weer sneller groeit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:43 schreef fatalerror404 het volgende:
Is het wel de moeite waard, dat bijpunten?
Lijkt me sterk dat het er echt harder van groeitquote:Op zondag 15 oktober 2006 08:59 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik laat het om te zoveel maanden even bijpunten,het ziet er dan ook weer wat beter uit, en er wordt gezegd dat je haar dan weer sneller groeit.
Ah, hier is het topic geblevenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:32 schreef Viper88 het volgende:
zeur niet zo, als ze echt alleen maar bijpunten (wat je dus duidelijk moeten zeggen!!) zie je nauwelijks het verschil. Het gaat dan echt om een paar milimeter. Over het algemeen ziet het er dan iets verzorgder uit, maar je zult echt geen radicale verschillen vinden hoor...
Tuurlijk, maar zolang je dat gewoon geheel duidelijk maakt aan de kapper/kapster is er geen probleem, dan is bijpunten een goed ideequote:Op zondag 15 oktober 2006 19:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Ah, hier is het topic geblevenYep, bij bijpunten moet je wel heeeeeel duidelijk zijn dat dat alles is wat je wil, anders zie je al snel je gespaarde haar weer naar beneden zweven
![]()
Tja, helaas groeit haar gewoon niet zo snel, en van kort naar langer zal nooit echt makkelijk gaan en het zal altijd een periode klote zitten. Maar idd af en toe wat bij laten punten/beetje contouren is de beste optie. Het gaat erom wat je zelf leuk vind, die anderen wennen wel weer aan het langer haar tzt en misschien staat dat je uiteindelijk nog wel beter dan t kortequote:Op maandag 16 oktober 2006 09:07 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zolang je dat gewoon geheel duidelijk maakt aan de kapper/kapster is er geen probleem, dan is bijpunten een goed ideeIk ga binnenkort ook maar weer eens.
![]()
De verleiding is trouwens nog steeds erg groot om alles eraf te halen.Ik weet namelijk dat iedereen, maar dan ook iedereen op dit moment vindt dat korter haar leuker bij me staat. En op zich hebben ze wel een punt. In vergelijking met mijn haar nu was dat ook leuker, maar als ik eenmaal mijn eindresultaat bereikt heb, weet ik wel wat leuker is
![]()
Maar waarom heb ik dan ook zo'n lastig doe, dat een eeuwigheid lijkt te duren om te bereiken...l![]()
Haha, ja dat heb ik gemerktquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:30 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, helaas groeit haar gewoon niet zo snel, en van kort naar langer zal nooit echt makkelijk gaan en het zal altijd een periode klote zitten. Maar idd af en toe wat bij laten punten/beetje contouren is de beste optie. Het gaat erom wat je zelf leuk vind, die anderen wennen wel weer aan het langer haar tzt en misschien staat dat je uiteindelijk nog wel beter dan t korte![]()
Snel verhuizen zodra het kanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:23 schreef Life het volgende:
Anyway, ik woon in Drenthe en mannen met langer haar dan 2cm zijn hier taboe.
coup-ontplof, precies, jij snapt emquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:18 schreef BOKA het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem; uit de douche en afgedroogd zit het goed, droogt het op en doe ik er geen gel oid in dan wordt het een "coup-ontplof"
Ik gebruik van die herstylleerbare producten (nivea cream of l'oreal remix) en dat werkt best redelijk.
Juistem.. al moet ik nog laaaang door groeienquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:34 schreef Viper88 het volgende:
Woh, lijkt echt alsof iedereen zo'n kapsel wilJij, Egg, Dries, en nog wel een aantal
Staat alleen maar mooi als je stijl haar hebt, heb ik helaas nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:34 schreef Viper88 het volgende:
Woh, lijkt echt alsof iedereen zo'n kapsel wilJij, Egg, Dries, en nog wel een aantal
Ik wou net zeggen, gooi het eens wat naar achteren!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:21 schreef Life het volgende:
Ik heb het nu zo lang. Geen idee hoeveel langer ik het nog ga laten groeien. Had ik maar geen inhammen, dan was het zoveel mooier geweest
Het zal ff zoeken zijn, maar er zijn al tig genoemd in de vorige 33 topicsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Mijn haar begint ook een kapper nodig te hebben óf ik moet besluiten het weer langer te laten groeien. Hebben mensen, naast hun eigen foto's, toevallig nog een algemene site gevonden voor kapsels?
Ik ben lui.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Het zal ff zoeken zijn, maar er zijn al tig genoemd in de vorige 33 topics![]()
in de openingspost van heel veel vorige topics staan volgens mij lijstjes met linken naar sitesquote:
Dan ziet het er zo uit. Ik weet zelf niet echt wat beter staat. Zeg jij het maarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:21 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, gooi het eens wat naar achteren!Maar dat ziet er dus niet uit?
Iets rommeliger en dan naar voren lijkt me beter.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Life het volgende:
[..]
Dan ziet het er zo uit. Ik weet zelf niet echt wat beter staat. Zeg jij het maar
http://www.unisex-friseure.dequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Mijn haar begint ook een kapper nodig te hebben óf ik moet besluiten het weer langer te laten groeien. Hebben mensen, naast hun eigen foto's, toevallig nog een algemene site gevonden voor kapsels?
Ik zie je haar amperquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Life het volgende:
[..]
Dan ziet het er zo uit. Ik weet zelf niet echt wat beter staat. Zeg jij het maar
Thanks, veel rare kapsels, maar ook zeker wat gangbare.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef JAY-T het volgende:
[..]
http://www.unisex-friseure.de
Style > man
Zal wel door m'n laptop komen dat het lichter is hier, want ik zie het welquote:
ff iets laten groeien, gaaf haar dude!!!! supersssquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:10 schreef VjenneKloetn het volgende:
Heb het nu ook redelijk lang. Komt tot net onderaan me oren als het goed zit (als)
Even kijken hoelang ik het laat groeien. En achterop in me me nek gaat het krullen enzo. Kan je dat gewoon het beste uit laten dunnen dan ofzo?
Plaatje:
[afbeelding]
Hmm, ik vind het allebei goed staan, ik zou zelf voor deze gaan denk ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Life het volgende:
[..]
Wat een emo kapselsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef JAY-T het volgende:
[..]
http://www.unisex-friseure.de
Style > man
Die urlquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:12 schreef Life het volgende:
[..]
Zal wel door m'n laptop komen dat het lichter is hier, want ik zie het welMaarja, speciaal voor jou dan een lichtere versie hier. Dit is overigens mijn studentenlook
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ff iets laten groeien, gaaf haar dude!!!! supersss
Nog 2 cm en ik heb zoiets. Alleen dan niet gekleurd ofzo gelukkig.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:31 schreef SilverBullet het volgende:
[afbeelding]
Zo wil ik het ongeveer hebben! Alleen achter ietsjes korter.
Is waarschijnlijk ook niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:46 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nog 2 cm en ik heb zoiets. Alleen dan niet gekleurd ofzo gelukkig.
Leuk, bij jou zie je heel goed dat je look echt verandert door een andere haarstijl! Tegen het pluizen kun je trouwens ns andrelon temmer proberen, bevalt mij erg goed, ik ben ook niet zo'n gel/haarstijlprodukten fan, maar dit is lekker spulquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:14 schreef Cyaa het volgende:
Had mn haar eerst laten groeien tot zo lang:
[afbeelding]
Toen naar kapper geweest die had er dit van gebakken:
[afbeelding]
En nu zit het ongeveer een half jaar later zo:
[afbeelding]
Het bevalt me wel, doe nooit gel oid eigenlijk er in, alleen het gaat tyfuserg pluizen na het wassen maar na 10km fietsen zit het dan meestal wel weer redelijk![]()
Joah zoiets, 1,5 jaar tot 2 jaar.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:34 schreef Viper88 het volgende:
Hoe lang had je gedaan ov erhet haar in dat eerste plaatje? Jaartje of 2?
Als het kan doe ik nu ook veel liever een pet op.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:27 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Joah zoiets, 1,5 jaar tot 2 jaar.
Ik werd alleen zo gek van de mensen om me heen vrienden enz. die elke dag mar opnieuw zeiden dat ik naar de kapper moestAls ik achteraf andere fotos bekijk heb ik ook het idee van
lelijk
Haha, ik wacht nu ook eigenlijk op het mutsen-seizoenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:35 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Als het kan doe ik nu ook veel liever een pet op.![]()
Alleen mag dat niet tijdens het werken.
Is een stijltang dan geen oplossing? Zit met hetzelfde probleem, met gladfeunen ben ik minstens 15 min mee bezig en slag komt er na 3 uur toch wel weer in.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:23 schreef the-bullit het volgende:
mensen die krul haar hebben en stijl haar willen creeren kunnen het maat beter opgeven.
Hoevaak heb jij wel niet een dipjequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:00 schreef Viper88 het volgende:
Yup, weer een dipjeBleegh, irriteer me nu echt aan de lengte.
De laatste tijd echt om de weekquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:38 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij wel niet een dipje
Tsss.. dit haar groeien is niet goed voor je gezondheid, straks krijg je nog een inzinking manquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:44 schreef Viper88 het volgende:
[..]
De laatste tijd echt om de weekMaar binnenkort maar gewoon een muts gaan dragen, dan hoef ik niet meer te ploeteren met al die gel/wax/shaper prut om er ook maar iets acceptabels van te maken.
Hehe, zo ver ga ik het niet laten komen. Het ernstige is alleen dat mijn haar nu wel (net) achter mn oren kan, maar dat het er echt niet uitzietquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Tsss.. dit haar groeien is niet goed voor je gezondheid, straks krijg je nog een inzinking man
Heeey, daar hebben we de volgende adothehague!quote:Op woensdag 1 november 2006 01:52 schreef tokyo het volgende:
awww wat schattig allemaal mannen die zich druk maken om hun hair-do's
Het is nog altijd een hair-dewquote:Op woensdag 1 november 2006 01:52 schreef tokyo het volgende:
awww wat schattig allemaal mannen die zich druk maken om hun hair-do's
Ziet er idd wel geinig uit, wat jij nu hebt, die kant wil ik ook een beetje op. Wat voor gel/wax/watdanook gebruik je? En blijft het ook aan het einde van de dag zo zitten? Ik heb nu "Wella High Hair moon shine" maar hoe langer me haar wordt, hoe slapper het later op de dag wordt... niet echt ideaal! Ik zoek dus iets wat het goed in model houdt, en er ook nog een mooie glans aan geeft. Iemand tips?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:51 schreef Egg het volgende:
Dit is trouwens mijn streven:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zucht... bestond dat maar..quote:Op woensdag 1 november 2006 18:17 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Ik zoek dus iets wat het goed in model houdt, en er ook nog een mooie glans aan geeft. Iemand tips?
Shaper..? Wat is dat precies, en wat voor merk shaper en wax gebruik je? Waar kun je het kopen en hoeveel kost het... (luiiiiiiiquote:Op woensdag 1 november 2006 21:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik doe elke dag een klein beetje shaper met een nog kleiner beetje wax door m'n haar. Wordt het niet zo vet maar wel mooi glimmend, en door de shaper blijft het lekker in model. Probeer het eens zou ik zeggen, werkt goed!
Vandaag naar de kapper geweest![]()
Ik heb een tijd lang die (hema) shaper gebruikt, en dat spul is echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 1 november 2006 21:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik doe elke dag een klein beetje shaper met een nog kleiner beetje wax door m'n haar. Wordt het niet zo vet maar wel mooi glimmend, en door de shaper blijft het lekker in model. Probeer het eens zou ik zeggen, werkt goed!
Vandaag naar de kapper geweest![]()
Onzin, ik heb een aardige slag/krul in m'n haar en een steiltang heeft wel degelijk zin, als ik de steiltang heb gebruikt dan is m'n haar gewoon lekker steil hoor.. Gewoon een goede straightener kopen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:26 schreef the-bullit het volgende:
stijltang is leuk als je een beetje slag in je stijle haar hebt maar als je echt slag/krul(zoals ik) in je haar hebt heeft t echt geen zin..
je kutn dan beter een kapsel zoeken dat goed past bij krullend haar..
en als je dat allemaal niks vind kun je beter je haar kort houden..
Telt Enschede ook?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:18 schreef Domai het volgende:
Ik heb een tip voor mensen die door de lelijke tijd heen willen komen.
Ga een tijdje in Duitsland wonen, ik woon er nu en mijn haar is lelijke lengte, maar iedereen is hier zo lelijk dat het niks uitmaakt
Wat het precies is weet ik niet, ik gebruik die van de HEMA en dat kost 2 of 3 euro.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:37 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Shaper..? Wat is dat precies, en wat voor merk shaper en wax gebruik je? Waar kun je het kopen en hoeveel kost het... (luiiiiiii)
Dat spul vond ik dus weer niksquote:Op donderdag 2 november 2006 17:38 schreef Summerteeth het volgende:
Ik ben afgestapt van de Hema-gelwax (wat een troep was dat, sinds de restyle), gebruik nu Nivea Crème-gel. Werkt vrij aardig geloof ik.
Kun je dat alleen bestellen?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:09 schreef ArendBarend het volgende:
Ik gebruik Fudge Hairshaper, en dat werkt bij mij ubergoed, gebruiken als het haar nog net vochtig is, en het zit echt top bij mij. Het is alleen wel vrij duur (15-20 euro voor een potje, doe je +/- 2 maanden mee). Hij is nu ook bijdat op trouwens, dus ik moet weer een nieuwe bestellen
Fudge hebben ze bij bepaalde betere kappers ook gewoon te koopquote:
Hm. Die Hema-gelwax werd nogal hard bij mij, en dawasniedebedoeling...quote:
Daar is maar 1 oplossing voor, een goeie kapper/kapster vinden. Ik heb er eindelijk eentje gevonden die echt luistert, goed overlegt en niet zomaar aan de slag gaat. Maar dit is gewoon iemand met een eigen zaak. Bij de meeste ketens krijg je bijna nooit wat je zoekt. Die kunnen vaak maar 1 standaardkapsel knippen....quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:51 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil binnenkort weer wat uitdunnen en puntjes snijden maar ik durf niet![]()
Al die kutten doen al veels te veel, zelfs als je nadrukkelijk zegt dat ze dat NIET moeten doen![]()
Idd, kappers met eigen zaak zijn veel meer te vertrouwen, maar kosten ook wat meer. Tja, ik heb het er wel voor overquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Daar is maar 1 oplossing voor, een goeie kapper/kapster vinden. Ik heb er eindelijk eentje gevonden die echt luistert, goed overlegt en niet zomaar aan de slag gaat. Maar dit is gewoon iemand met een eigen zaak. Bij de meeste ketens krijg je bijna nooit wat je zoekt. Die kunnen vaak maar 1 standaardkapsel knippen....
herkenbaarquote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef Klapdeur het volgende:
Na 18 weken niet naar de kapper te zijn geweest en ik vandaag weer eens geweest om de punten eraf te halen en flink uit te laten dunnen. Gelukkig heb ik de kapster de goede opdrachten meegegeven en was ze niet te knipperig.
Alleen als die kapsters dan wax in m'n haar smeren en dan kneden tot ze denken dat het goed zit schaam ik me altijd kapot en probeer ik zo snel mogelijk naar huis te gaan om er wat fatsoenlijks van te maken. Het is lief bedoeld maar de volgende keer, nee doe maar niet.![]()
Zeker herkenbaar!quote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef Klapdeur het volgende:
Na 18 weken niet naar de kapper te zijn geweest en ik vandaag weer eens geweest om de punten eraf te halen en flink uit te laten dunnen. Gelukkig heb ik de kapster de goede opdrachten meegegeven en was ze niet te knipperig.
Alleen als die kapsters dan wax in m'n haar smeren en dan kneden tot ze denken dat het goed zit schaam ik me altijd kapot en probeer ik zo snel mogelijk naar huis te gaan om er wat fatsoenlijks van te maken. Het is lief bedoeld maar de volgende keer, nee doe maar niet.![]()
Hier ook. Terwijl ik altijd een pet op doe als ik naar de kapper ga. Het staat zo lullig dat ze die moeite dan voor niets doen, dus laat ik me pet maar (even) af.quote:
Passende avatar voor jouquote:Op maandag 13 november 2006 21:11 schreef Viper88 het volgende:
haha, idd, dan zo kneden tot het echt absurd zit, dan nog een plukje naar links, plukje omhoog, whehe, hopeloos.
Bij mij groeit het trouwens nog vrolijk verder
Naja, een man die een kat over zijn hoofd heen schuurt, ik weet niet hoe passend dat werkelijk is...quote:
Weet je zeker dat je in t goede topic zit?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:43 schreef SilverBullet het volgende:
Mijn haar nu:
http://i94.photobucket.com/albums/l114/Silverbullet_fok/ik2.jpg
Bijna zoals ik wil. Voor nog een stuk langer, en de zijkanten denk ik ook een beetje langer. En achter is al goed vind ik.
Niet echt een doel, maar zo als ik had omschreven, zo wil ik het ongeveer hebben. Ik moet alleen kijken hoe het staat enzo. Eerst wat maar lengte, en dan kijk ik wel wat ik ermee ga doen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:52 schreef Viper88 het volgende:
@silverbullet - Begint er goed uit te zienWat is je doel ongeveer?
Ja, jij ook?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:56 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je in t goede topic zit?
Hehe, het topic heet niet voor niets: "Ik WIL langer haar"quote:Op woensdag 15 november 2006 20:56 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je in t goede topic zit?
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:18 schreef Domai het volgende:
Ik heb een tip voor mensen die door de lelijke tijd heen willen komen.
Ga een tijdje in Duitsland wonen, ik woon er nu en mijn haar is lelijke lengte, maar iedereen is hier zo lelijk dat het niks uitmaakt
Als jij ervoor kan zorgen dat m'n haar sneller groeit dan kan ik wat vaker reply-enquote:Op zondag 19 november 2006 09:10 schreef Viper88 het volgende:
woh, dit topic is dood zeg. Kunnen we het niet op de een of andere manier levend maken?
quote:Op woensdag 22 november 2006 08:26 schreef Maoz het volgende:
Lang haar is voor nerds, knip het er gewoon af.
Gewoon doorzetten, anders kom je er nooit. Als je de denkt dat het te lang wordt omdat je een beetje een matje krijgt ben je trouwens pas ongeveer op 10% van echt lang haar, je krijgt snel het idee dat het "lang" is, maar voordat het echt langer is, duurt het wel wat langer hoor. Maar ja, wat ik zei, als je het echt graag wilt, gewoon doorzetten, anders niet zeurenquote:Op woensdag 22 november 2006 09:31 schreef Marshall_2002 het volgende:
Ik heb het probleem dat ik altijd halverwege denk dat het te lang wordt en ik achter een matje krijg (plus dat het echt enorm 'uit' gaat staan in de nek) en dan zoek ik maar weer een kapper op...
Fudgequote:Op woensdag 22 november 2006 16:08 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Wat is het beste voor je haar om het zo in model te krijgen? Gel of Wax?
Krijg ik al weken en nu zie ik me sjonnie mat komen :x. Maar ik heb geen zin om 20 euro te betalen om me sjonnie mat te verwijderenquote:Op zondag 19 november 2006 13:53 schreef VjenneKloetn het volgende:
Kreeg gisteren allemaal commentaar dat ik naar de kapper moest hahaha.
Nu zat het dan ook voor geen meter omdat der niks geen gel ofzo inzat, maar dat kon me ff weinig schelen whehehe.
Ja, alleen ik wil het niet 'echt' (geen metalrocklengte ofzo) lang, ik wil gewoon achter net een 5cm ofzo boven mijn schouders en aan de zijkanten liefst zolang dat het in ieder geval zowel los als achter de oren een acceptabel 'zakelijk' model geeft...quote:Op woensdag 22 november 2006 15:32 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten, anders kom je er nooit. Als je de denkt dat het te lang wordt omdat je een beetje een matje krijgt ben je trouwens pas ongeveer op 10% van echt lang haar, je krijgt snel het idee dat het "lang" is, maar voordat het echt langer is, duurt het wel wat langer hoor. Maar ja, wat ik zei, als je het echt graag wilt, gewoon doorzetten, anders niet zeuren![]()
(haha, moet ik nodig zeggen met mn dipjes![]()
)
Ik hoef ook geen metallengte hoor, maar vaak onderschatten mensen de lengte van een enigzins lang kapsel. Ik wil namelijk mn haar van voren achter mn oren kunnen kammen, zoals je zegt dat het zakelijk kan, en ik ben nu al iets van bijna 8 maanden bezig en het lukt nog maar net.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef Marshall_2002 het volgende:
[..]
Ja, alleen ik wil het niet 'echt' (geen metalrocklengte ofzo) lang, ik wil gewoon achter net een 5cm ofzo boven mijn schouders en aan de zijkanten liefst zolang dat het in ieder geval zowel los als achter de oren een acceptabel 'zakelijk' model geeft...
Ach, ik heb het hiervoor ook al 2 keer geprobeerd, en zelfs nu heb ik nog om de zoveel tijd neigingen om het allemaal eraf te halen.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:35 schreef Hammet het volgende:
Ik ben nu serieus aan het overwegen om mij een derde keer te wagen aan het lange haar avontuur. De vorige twee malen raakte ik gedemotiveerd, en ben toen snel naar de kapper gerend. De tweede keer waarschuwde de kapper mij nog dat het nú juist leuk begon te staan. Maar nee hoor, ik met m'n eigenwijze hoofd heb er alles weer af laten halen...
Dilemma...
Hehehe ja man, dat heb ik ook altijd, ze doen gewoon maar wat, ze zien toch wel hoe ik mijn haar voor het knippen had zitten, doe het dan tenminste ook in die richting, maarja...nadat ze klaar zijn ga ik al snel met mijn handen door mijn haar om het in model te brengen.quote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef Klapdeur het volgende:
ach ja, typisch weer van die zeikerdjes die het altijd beter denken te weten hoe iemands kapsel er uit moet zien, waarschijnlijk vinden ze hun eigen kapsel helemaal te gek en moet iedereen hun haar zo hebben.quote:Op zondag 19 november 2006 13:53 schreef VjenneKloetn het volgende:
Kreeg gisteren allemaal commentaar dat ik naar de kapper moest hahaha.
Nu zat het dan ook voor geen meter omdat der niks geen gel ofzo inzat, maar dat kon me ff weinig schelen whehehe.
Toen het lang was had 'ie het al niet denderend zitten, maar dat korte is echt een lelijk moderquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:03 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een verbetering.
Zomaar op een site gevonden, geloof dus niet dat ie bekend is. En dat was idd het eerste wat ik dacht toen ik de foto zag, met lang haar heeft ie echt pit, terwijl ie met dat korte haar echt een sulletje is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:37 schreef ArendBarend het volgende:
Wie is dat?
Dat lange haar heeft veel meer uitstraling, rechts is t echt een broekie
Lang haar stond hem wel 'tegendraads'. Nu ziet hij eruit als een nerdquote:
Kom nou, dat haar is knettervet. Als ik een wijf zou zijn zou ik niet naast hem wakker willen worden. Sommige mensen schijnen niet te begrijpen dat lang haar veel minder gel nodig heeft. Waar komt trouwens die trend vandaan om het zo naar achteren te vegen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:37 schreef ArendBarend het volgende:
Wie is dat?
Dat lange haar heeft veel meer uitstraling, rechts is t echt een broekie
Omdat als je dat niet doet het in je ogen komt, zoals bij mij nu het geval isquote:Op zondag 26 november 2006 13:22 schreef Coldplaya het volgende:
Waar komt trouwens die trend vandaan om het zo naar achteren te vegen?
Same herequote:Op zondag 26 november 2006 14:23 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Omdat als je dat niet doet het in je ogen komt, zoals bij mij nu het geval isBleh, wordt een beetje ziek van dit lange haar. Kan er echt niks mee, behalve als je er een hoop gel/wax in gooit. Dan zit het wel goed, maar ik wilde juist lang haar zodat ik op een gegeven moment er nauwlijks meer iets aan hoefde te doen qua gel/wax/shaper.
![]()
zo ziet mijn haar er ook ongeveer uit, kom net onder de douche vandaanquote:Op maandag 27 november 2006 22:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Same hereBehalve dat het niet in mn ogen zit maar zonder wax ziet het er gewoon niet uit
![]()
Onder het motto trek een rare kop op het moment dat iemand een foto van je neemt ook nog ff een foto van hoe het er bij mij nu uit ziet
[afbeelding]
De zijkanten en achterkant zitten altijd kut maar de voorkant vind ik wel okay![]()
Als ik er aan trek kan dat ook wel, ik moet ook naar de kapper binnekort.. Mn haar krult als de ziekte icm gel of waterquote:Op maandag 27 november 2006 22:30 schreef men_in_red het volgende:
[..]
zo ziet mijn haar er ook ongeveer uit, kom net onder de douche vandaan![]()
Maar dat van mij is iets langer, kan er net hjet puntje van mn neus mee aanraken. Denk dat ik ook maar eens naar de kapper ga, om de achterkant bij te laten werken, het is daar even lang als bovenop.
probeer eens wax of clay, dan blijft het wel wat beter in model zitten, maar krijg je niet een gel-kop van.quote:Op maandag 27 november 2006 22:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als ik er aan trek kan dat ook wel, ik moet ook naar de kapper binnekort.. Mn haar krult als de ziekte icm gel of water![]()
Wat ik vergat te zeggen is dat ik nu ook wax gebruik maar dat duurt wat langer voor dat het zit zoals ik wil.. Heb liever dat ik er wat insmeer, 3x met mn kop schud en klaarquote:Op maandag 27 november 2006 22:49 schreef men_in_red het volgende:
[..]
probeer eens wax of clay, dan blijft het wel wat beter in model zitten, maar krijg je niet een gel-kop van.
Dan heb je nog wel even te gaanquote:Op maandag 27 november 2006 22:50 schreef DropjesLover het volgende:
wil ook lang haar!!! maar t is mega dun bij mij, en k k kam er telkens een redelijke dot haar uit als k gedouched heb. ik gebuik momenteel die kruidvat wetlook gel kan het door de gel komen?
overigens ben ik sinds een weekje aan de volume shampoo (profi stuff, was 8 euro, voor 4 gekregen) en heb k op aanraden een vitamine B complex gehaald om de uitval tegen te gaan. zover zijn er nog geen echte resultaten...
momenteel zit het ongeveer zo:
[afbeelding]
doel is tot aan mn schouders ofzo... alleen wordt er bij het verwijderen van een matje telkens teveel bijgekniptof k ben het gewoon n beetje zat al dat wachten...
Wel zonder de mascara hequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:13 schreef Retro het volgende:
Zoiets vind ik héél mooi. Maar goed je zult zien, is het eindelijk zo lang, lukt/staat het niet![]()
[afbeelding]
Als ik wat in m'n haar doe begint het daar aardig op te lijken, alleen krullen de zijkanten echt te erg. En er mag nog wel een cm of 6 aan de zijkanten aan. Bovenop moet nog wat langer groeien zodat het gelijk loopt met m'n "pony". Nu nog iets fatsoenlijks zoeken wat de gehele dag een beetje blijft zitten en waar je nog eens met je haar door je haar kan en niet dat het gruwelijk hard wordt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:13 schreef Retro het volgende:
Zoiets vind ik héél mooi. Maar goed je zult zien, is het eindelijk zo lang, lukt/staat het niet![]()
[afbeelding]
I'm honoredquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:03 schreef nVincible het volgende:
Zit ook wel te denken aan langer haar, zoals bijvoorbeeld dat van -Menn0- bovenaan maar dan wat langer. Alleen bij mij droogt mijn haar altijd zo snel op. Heb een keer een of andere wax gekocht, maar die droogt ook zo op, zeker na het fietsen. Iemand betere tips? (heb dik zwart recht haar, als dat van belang is
)
deze gast heeft het dan ook compleet verkeerd laten groeienquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:13 schreef Retro het volgende:
[afbeelding]
Dus jij gaat voor de supermat? Sorry hoor, maar wat jij zegt klopt ook niet. Alles moet in proportie, en vooral als je je haar in een scheiding wilt, moet het van voren ook erg lang zijn, met de bijbehorende lange zijkanten.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:19 schreef Speth het volgende:
mijn haar nu, duurde even
[afbeelding]
dit vind ik trouwens voor onwijze gaylords maar goed ieder zn meug
[..]
deze gast heeft het dan ook compleet verkeerd laten groeien
lang haar moet van achteren lang zijn en van voren relatief kort waarbij de zijkanten daar ergens tussenin zitten anders loop je erbij als een mafkees zoals bovenstaande dude
Misschien is nummer 37 een leuk ideequote:Op woensdag 29 november 2006 18:03 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Dus jij gaat voor de supermat? Sorry hoor, maar wat jij zegt klopt ook niet. Alles moet in proportie, en vooral als je je haar in een scheiding wilt, moet het van voren ook erg lang zijn, met de bijbehorende lange zijkanten.
ik weet niet wat je onder een supermat verstaat maar lang haar dat overal ongeveer even lang is staat doorgaans voor geen meter, althans ik vind het geen gezichtquote:Op woensdag 29 november 2006 18:03 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Dus jij gaat voor de supermat? Sorry hoor, maar wat jij zegt klopt ook niet. Alles moet in proportie, en vooral als je je haar in een scheiding wilt, moet het van voren ook erg lang zijn, met de bijbehorende lange zijkanten.
quote:Op donderdag 30 november 2006 03:16 schreef Speth het volgende:
of er nou een scheiding in zit of niet maakt niet zoveel uit lijkt me
euh dat is dus niet zoquote:Op donderdag 30 november 2006 08:48 schreef Viper88 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk even goed naar de verhouding voor/achterkant. Van voren is het minstens 2x zo lang als van achteren. Dit versta ik onder lang haar.
Ok, dit is het laatste wat ik erover ga zeggen, want dit is alleen maar gemierenneuk. Als je toegeeft dat het haar zo ongeveer de oren haalt, en daar pas in de haren aan de zijkant mengt, hoe kan je dan ooit beweren dat het even lang is als de achterkant? Van achteren lijkt het niet veel langer dan 5 cm. Van voren moet het dan minstens rond de 10 cm zijn.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:34 schreef Speth het volgende:
[..]
euh dat is dus niet zo
het haar dat bovenaan het voorhoofd begint loopt richting de oren waar het zich vervolgens mengt met het haar uit de zijkant en achterkant van het hoofd die de mat vormen. dat is geen doorlopende lok
natuurlijk moet het aan de voorkant wel enigszins langer zijn als je het zo naar achteren draagt (in tegenstelling tot hoe ik het draa, namelijk meer naar voren), maar het haar vooraan is niet langer dan het haar achterop.
euh ja whateverquote:Op donderdag 30 november 2006 16:58 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Ok, dit is het laatste wat ik erover ga zeggen, want dit is alleen maar gemierenneuk. Als je toegeeft dat het haar zo ongeveer de oren haalt, en daar pas in de haren aan de zijkant mengt, hoe kan je dan ooit beweren dat het even lang is als de achterkant? Van achteren lijkt het niet veel langer dan 5 cm. Van voren moet het dan minstens rond de 10 cm zijn.
Leuk dat je er weer bij bentquote:Op donderdag 30 november 2006 19:52 schreef MadGuy het volgende:
Jeetje, dit topic leeft nog. Ik heb aardig wat deeltjes meegedraaid, maar wist het steeds weer te verneuken. Nu maar weer meedoen nu mijn haar weer een aardige lengte begint te krijgen.
En nu ga ik er echt voor zorgen dat ik een leuk, modieus kapsel krijg. Lang haar dus.
Haar-olie is overigens geweldig. Ik gebruik die van Gliss-Kur wel eens. Nadeel is dat het effect tijdelijk is. Bij mij dan.
Ziet er goed uit, je bent een heel stuk opgeschoten en het staat je zekerquote:
thanksquote:Op donderdag 30 november 2006 21:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, je bent een heel stuk opgeschoten en het staat je zeker
ik moet ook al een paar weken, maar ik weet maar niet hoe ik het wil laten knippenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:12 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand een site met allemaal kapsels enzo? Ik ga denk ik maar eens naar de kapper![]()
Daarom dus. Ik wil weer eens wat anders dan "uitdunnen en bijknippen"quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik moet ook al een paar weken, maar ik weet maar niet hoe ik het wil laten knippen
Was net aan het wandelen met m'n kat. Roept er een meisje in de verte: 'mevrouw, is die kat van u?'quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:09 schreef -Wolf- het volgende:
grappig topic. tvp.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:19 schreef mirugai het volgende:
[..]
Was net aan het wandelen met m'n kat. Roept er een meisje in de verte: 'mevrouw, is die kat van u?'![]()
Misschien toch maar weer 'ns naar de kapper ...
wie gaat er nou wandelen met een katquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:19 schreef mirugai het volgende:
Was net aan het wandelen met m'n kat. Roept er een meisje in de verte: 'mevrouw, is die kat van u?'![]()
Misschien toch maar weer 'ns naar de kapper ...
Geen idee, maar iedereen is er enorm tevreden over.quote:Op zondag 3 december 2006 16:37 schreef MadGuy het volgende:
Is dat niet enorm onuitwasbaar spul?
Haha daar moest ik ook aan denken; lang schaamhaar. Ik zou het eerlijk gezegd ook niet doen. Het resultaat zal niet heel fraai worden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:34 schreef -Dries- het volgende:
Ik dat je een beetje een afro kaspel krijgt als je het laat groeien..
Een afro kapsel is dus gewoon lang schaamhaar?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Haha daar moest ik ook aan denken; lang schaamhaar. Ik zou het eerlijk gezegd ook niet doen. Het resultaat zal niet heel fraai worden.
Ik gebruik de hair shaper, niet de hair putty op je plaatje, maar dat vind ik wel relaxed spul, je haar wordt inderdaad niet hard, maar t blijft wel zittenquote:Op zondag 3 december 2006 15:50 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb veel goede dingen gehoord over die fudge producten-lijn. Ik ben in die lijn naar iets op zoek dat een beetje vergelijkbaar is met die creme gel van nivea of een andere gel/wax dat je haar niet hard maakt, maar wel zorgt dat het niet uitdroogd.
[afbeelding]
Die lijn dus.
Weet niet waar je t laat knippen, maar ik zou zowiezo een andere kapper kiezen. Je kan dan wel slag in je haar hebben (heb ik ook maar een stuk minder) dan kun je t nog wel wat vlotter laten knippen. Nu lijkt het nogal op een vrouwenkapsel. Niet om flauw te doen hoor, maar dat is mn eerste indruk. Je laat t toch niet bij zo'n kapsalon knippen waar hoofdzakelijk vrouwen worden geknipt? Dan krijg je dat al snel. Pas als het beter geknipt is kun je volgens mij een goede indruk krijgen of langer leuk zal staan. In jouw geval zou ik OF voor superkort gaan, of idd voor een stuk langer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:10 schreef mazdarossa het volgende:
*twijfelt*
Mijn haar ziet er nu zo uit:
[afbeelding] [afbeelding]
Dit is pcies wat ik dacht...quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Weet niet waar je t laat knippen, maar ik zou zowiezo een andere kapper kiezen. Je kan dan wel slag in je haar hebben (heb ik ook maar een stuk minder) dan kun je t nog wel wat vlotter laten knippen. Nu lijkt het nogal op een vrouwenkapsel. Niet om flauw te doen hoor, maar dat is mn eerste indruk. Je laat t toch niet bij zo'n kapsalon knippen waar hoofdzakelijk vrouwen worden geknipt? Dan krijg je dat al snel. Pas als het beter geknipt is kun je volgens mij een goede indruk krijgen of langer leuk zal staan. In jouw geval zou ik OF voor superkort gaan, of idd voor een stuk langer.
Tja, wat jij wil, het is maar mijn idee ervan. Het is jouw haarquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:02 schreef mazdarossa het volgende:
Superkort vind ik zelf niks. Maar ik ben er al een maand of 3 niet geweest hoor.
Dit bedoel ik dus precies, en voel me daardoor enorm voor lul staan af en toequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:36 schreef Viper88 het volgende:
*Kick*
Wat doen jullie met jullie zijkanten? Hoe langer het wordt, hoe moeilijker het lijkt om de zijkanten in bedwang te houden. Na het douchen valt het allemaal gewoon goed, maar het moment dat het droog is steken de zijkanten gigantisch uit. Zelfs met grote hoeveelheden gel wil het dan not niet blijven. Ideeën?
zonder lullig te willen zijn denk ik echt dat jij beter gewoon voor een kale kop kan gaan. je hebt een nogal lichte huid en van dat rode haar gaat daar gewoon niet echt mee samen, bovendien zit er een ongelukkige slag in waardoor het er dus zoals gezegd nogal oma-achtig uitziet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:48 schreef mazdarossa het volgende:
Wat bedoelen jullie precies, kort snoeien en kort houden, of overal even kort (of even lang, net hoe je het bekijkt) zodat het overal gelijkmatig groeit? Hoe zit dat met die haren aan de achterkant, moet de lengte inderdaad van wat hoger komen en hoef je niks te verwachten van de onderste paar cm? Of is dat haar van mij nog eigenwijzer dan ik al dacht?
Dat het er nu niet uit ziet weet ik ook. Zoals ik al zei had ik enkele weken geleden al naar de kapper gemoetenEr komen overigens wel meer mannen hoor (of ik tref het elke keer net zo dat de andere helft van het mannelijke deel van het klantenbestand tegelijk met mij een afspraak heeft).
Zal iig morgen ff bellen of ze kunnen zorgen dat de schaar en de uitdunschaar (of hoe dat ding mag heten) scherp zijn vrijdagavond![]()
Ten eerste: je kijkt gruwelijk lelijk op die eerste foto. Bajestronie maar dan ergerquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:59 schreef mazdarossa het volgende:
Tis blond met het licht van een peertje erop, niet rood
Die slag is idd niet iets om vrolijk van te worden, zover was ik ook...
Zo zit m'n gezicht nou eenmaal het lekkerstquote:Op woensdag 13 december 2006 00:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ten eerste: je kijkt gruwelijk lelijk op die eerste foto. Bajestronie maar dan erger
Ja dat hoor ik vakerquote:Ten tweede: je hebt natuurlijk een fantastische bos dik, koppig haar. Mét slag, dat maakt het lastig, maar de meeste mensen zijn jaloers op wat jij erop hebt zitten.
Daar zat ik idd dus al aan te denken. Gezien de reacties hier moet er, as it is, iig een stuk af. Zoiets dacht ik al (ben niet zomaar op pagina zes van het 34e topic komen binnen sjokken, heb al het nodige doorgelezen ook), maar ik dacht toch maar even vragen aan de ervaringsdeskundigen.quote:Kort knippen kan, maar lang laten groeien is zeker een optie. Dan moet je je echter wel goed laten adviseren door een goeie kapper, je moet gaan voor een coupe die optimaal gebruik maakt van je haarkwaliteit. Anders bereik je niet veel meer dan, idd, een oude-oma-look. En dat is jammer.
Dat groeit ahw onder je coupe uit, het moet er eigenlijk af. Nou ben je een matje aan het kweken, en niet op de goede manier.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:21 schreef mazdarossa het volgende:
Alleen dat haar onderaan de achterkant, hoe zit dat nou?
Op die 1e foto vind ik het mooier zitten.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:17 schreef Skv het volgende:
Laatst op de kroeg -gratis- mn haar laten bijwerken
Jezus, wat zag dat er niet uit zeg: [afbeelding]
Met stijltang en alles er bij. Nooit weer
Nu zit het weer enigszins normaal, best lang nog..
Een uur ervoor zat het nog zo: [afbeelding]
Geen zin in gezeik over kutstudenten..
Ik vind het op die eerste foto ernstig homofiel.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:53 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Op die 1e foto vind ik het mooier zitten.
Het gaat er ook niet om wat beter zit, maar dat dat bovenste kapsel gewoon superpauper is.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:31 schreef Klapdeur het volgende:
Op de eerste foto zit het ook duidelijk beter die onderste? Was dat met carnaval verkleed als schaapedoes?
Emoquote:
Er zit echt een lichtjaar verschil tussen die emo dude en jouw pic hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef Skv het volgende:
Hmm.
Dan moet ik maar eens naar de kapper.
Snap niet dat jullie dat bovenste mooi vinden, ik vind het er echt belachelijk uitzien.
Maargoed, eerder in dit topic zie ik ook al dit soort creaties:
[afbeelding]
Dat idee krijg ik er een beetje bij
En mn haar zoals ik het gewoon heb heeft wat slag dr in, beetje krullerig. Dat is juist wel relaxed, toen ik daar zat met een stijltang op mn bol had ik behoorlijk spijt.
Gelukkig is mijn haar dusdanig eigenwijs dat het na een paar uur weer vrolijk op begon te krullen.
Tja, weet je, ze zeggen wel ns dat echt slecht haar bijna niet bestaat, maar alleen slechte kappers. Als ik zie waar je nu mee loopt zou ik zoals ik al eerder zei beslist een andere kapper zoeken. Gewoon eentje die ff de tijd neemt en goed de mogelijkheden van je haar met je doorneemt. Dat is stap 1. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:59 schreef mazdarossa het volgende:
Tis blond met het licht van een peertje erop, niet rood
Die slag is idd niet iets om vrolijk van te worden, zover was ik ook...
hehe, dat is het risico van je haar laten groeien he?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:54 schreef Life het volgende:
Bleh ik heb maar een afspraak gemaakt voor dinsdag met de kapper. Denk dat ik het weer kort laat knippen, want na een jaar groeien lijkt lang haar me niet echt te staanHeb ik voor niks een heel jaar voor lul gelopen met een kutkapsel
![]()
jezus, dat is écht een emo. Een echte!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef Skv het volgende:
Hmm.
Dan moet ik maar eens naar de kapper.
Snap niet dat jullie dat bovenste mooi vinden, ik vind het er echt belachelijk uitzien.
Maargoed, eerder in dit topic zie ik ook al dit soort creaties:
[afbeelding]
Dat idee krijg ik er een beetje bij
En mn haar zoals ik het gewoon heb heeft wat slag dr in, beetje krullerig. Dat is juist wel relaxed, toen ik daar zat met een stijltang op mn bol had ik behoorlijk spijt.
Gelukkig is mijn haar dusdanig eigenwijs dat het na een paar uur weer vrolijk op begon te krullen.
Ja iddquote:Op donderdag 14 december 2006 17:14 schreef Viper88 het volgende:
[..]
hehe, dat is het risico van je haar laten groeien he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |