Ik ben de beroerdste nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:50 schreef Lanvin het volgende:
wil ik een foto gaan posten, is het de laatste post voor het topic vol zit,, nou dan hoop ik maar dat iemand snel nummer 34 gaat openen![]()
Ik denk dat dat je juist zou staan! Maar nu je toch zo ver op weg ben zou ik als ik jou was gewoon doorgaan. Milimeteren kan altijd nog, zo lang laten groeien, en dreads nemen nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:11 schreef Lanvin het volgende:
Geen idee of het mij staat eigenlijk, nog nooit eerder gehad
Wat vinden/denken jullie?
Ik denk dat superkort je tien keer leuker staat dan dreads.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:11 schreef Lanvin het volgende:
Net even foto gemaakt, tis de bedoeling om over tijdje dreads in me haar te gaan laten draaien(echte dus)
[afbeelding]
en zit ernstig te twijfelen soms om het zo te laten knippen:
[afbeelding]
Ik denk ook dat kort je beter staat, doe maar kaal ipv dreadsquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:11 schreef Lanvin het volgende:
Net even foto gemaakt, tis de bedoeling om over tijdje dreads in me haar te gaan laten draaien(echte dus)
[afbeelding]
en zit ernstig te twijfelen soms om het zo te laten knippen:
[afbeelding]
Als je te lui bent om je haar te doen kan je het beter kort houden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:59 schreef SilverBullet het volgende:
Ik laat me haar ook groeien, ook omdat ik te lui ben om steeds me haar te doen.
Het moet dus wel een makkelijk kapsel worden.
Naar de kapper gaan is ook "iets aan je haar doen"quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:00 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Als je te lui bent om je haar te doen kan je het beter kort houden.![]()
Dit vind ik zelf wel mooi haar:quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:34 schreef -Dries- het volgende:
Nou, wat is je doel? Hoe wil je dat je haar eruit komt te zien?
Dat is ook een beetje mijn doel, het lukt aardig. Denk dat ik nu in de 12 cm heb of zo voor...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:19 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Dit vind ik zelf wel mooi haar:
Maar mijn haar gaat dus lichtelijk in de krul.
foto schaamteloos gejat ui vorig topic, kom dus zelf niet op de wehkamp site![]()
Gewoon een foto laten zien moet toch wel lukkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:18 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn doel, het lukt aardig. Denk dat ik nu in de 12 cm heb of zo voor...
De langste haren komen tot net niet halverwegen mijn neus
ik moet 't bij laten knippen want aan de achterkant wordt het aardig lang, ik heb gelukkig deels stijl haar dus 't lukt wel, maar aan de achterkant krijg ik wel een beetje krullen erin, maar gelukkig niet veel. Ben alleen als de dood voor de kapper hier, aangezien mijn spaans niet zo spetterend is dat ik de kapper duidelijk kan maken wat ik wil...
die "bug" gebruik ik juist om mn haar nog enigzins vorm te gevenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:36 schreef Viper88 het volgende:
*Kick*
Wat doen jullie met jullie zijkanten? Hoe langer het wordt, hoe moeilijker het lijkt om de zijkanten in bedwang te houden. Na het douchen valt het allemaal gewoon goed, maar het moment dat het droog is steken de zijkanten gigantisch uit. Zelfs met grote hoeveelheden gel wil het dan not niet blijven. Ideeën?
Joh.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:04 schreef ArendBarend het volgende:
Je hebt wel een hele transformatie ondergaan
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:23 schreef LoggedIn het volgende:
dit is trouwens niet het ideale topic om op school in een druk lokaal te bekijken, met al die modellenfotos van mannen
Vraag het is bij de roei/hockey-verenigingquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:53 schreef Euc- het volgende:
Niemand die een goede kapper weet in Maastricht, komop, zullen toch genoeg studenten hier zitten?
Kzie geen foto?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:39 schreef Retro het volgende:
Zo is het bij mij, inmiddels. Het kost me behoorlijk veel moeite om NIET naar de kapper te gaan. Het ziet er niet echt jofel meer uit nu, ik heb er ook het haar niet echt voor, veel te dun. Ik doe nog wel even voort, knippen kan altijd nog..
Laatste kapper bezoek was overigens in Juni.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |