quote:Op maandag 10 juli 2006 23:01 schreef Jasza het volgende:
Die 2e en 3e zijn gay. De Ridder is gangsterrrrr
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:05 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik had lang haar. Nu 200¤ rijker en kaal. Ik zou 't niemand aanraden
Das ook een goeie redenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 04:11 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik laat mn haar ook weer groeien, geen zin meer om elke maand naar de kapper te moeten
Dit is een beetje een discriminerende opmerking. Anfderen mogen wel hun mening herhalen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:50 schreef Dagonet het volgende:
Hallo Jasza en Adothehague, jullie gaan hier stoppen met dat doordrammen van jullie mening over haarlengte.
Het toverwoord is: toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dit is een beetje een discriminerende opmerking. Anfderen mogen wel hun mening herhalen.
Ik begrijp zowiezo niet wat nu de lol is om steeds in een forum te gaan kijken dat je toch niet kan boeien. het is onderhand duidelijk dat je lang haar niets vind. Niks mis mee, maar onderhand heb je dat duidelijk genoeg gemaakt. Ik ga toch ook niet allemaal topics opzoeken waarbij ik het met het onderwerp niet eens ben en dat keer op keer herhalen?? Open zelf een nieuw topic: Ik ben zo blij met mijn korte haarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dit is een beetje een discriminerende opmerking. Anfderen mogen wel hun mening herhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |