abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43998384
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:19 schreef Speth het volgende:
mijn haar nu, duurde even

[afbeelding]
dit vind ik trouwens voor onwijze gaylords maar goed ieder zn meug
[..]

deze gast heeft het dan ook compleet verkeerd laten groeien

lang haar moet van achteren lang zijn en van voren relatief kort waarbij de zijkanten daar ergens tussenin zitten anders loop je erbij als een mafkees zoals bovenstaande dude
Dus jij gaat voor de supermat? Sorry hoor, maar wat jij zegt klopt ook niet. Alles moet in proportie, en vooral als je je haar in een scheiding wilt, moet het van voren ook erg lang zijn, met de bijbehorende lange zijkanten.
pi_43999644
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:03 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Dus jij gaat voor de supermat? Sorry hoor, maar wat jij zegt klopt ook niet. Alles moet in proportie, en vooral als je je haar in een scheiding wilt, moet het van voren ook erg lang zijn, met de bijbehorende lange zijkanten.
Misschien is nummer 37 een leuk idee

Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_44012292
Ik met korte haren:

Ik met iets langere haren

(let niet op super mooi gordijn, en ik ben nu half ziek )

iemand nog tips over wax of mouse wat ik moet gebruiken? gebruik nu goedkope gel
weet nog niet precies hoe lang ik het wil laten groeien, maar iig niet tot schouders ofzo, en staat langer haar me eigenlijk wel beter dan kort haar?
  donderdag 30 november 2006 @ 01:43:18 #229
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_44012619
Nr. 36
The truth is relative, pick one that works!
pi_44013342
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:03 schreef Viper88 het volgende:

[..]

ik weet niet wat je onder een supermat verstaat maar lang haar dat overal ongeveer even lang is staat doorgaans voor geen meter, althans ik vind het geen gezicht

of er nou een scheiding in zit of niet maakt niet zoveel uit lijkt me
pi_44014818
quote:
Op donderdag 30 november 2006 03:16 schreef Speth het volgende:
of er nou een scheiding in zit of niet maakt niet zoveel uit lijkt me

Kijk even goed naar de verhouding voor/achterkant. Van voren is het minstens 2x zo lang als van achteren. Dit versta ik onder lang haar.
pi_44015529
quote:
Op donderdag 30 november 2006 08:48 schreef Viper88 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Kijk even goed naar de verhouding voor/achterkant. Van voren is het minstens 2x zo lang als van achteren. Dit versta ik onder lang haar.
euh dat is dus niet zo

het haar dat bovenaan het voorhoofd begint loopt richting de oren waar het zich vervolgens mengt met het haar uit de zijkant en achterkant van het hoofd die de mat vormen. dat is geen doorlopende lok

natuurlijk moet het aan de voorkant wel enigszins langer zijn als je het zo naar achteren draagt (in tegenstelling tot hoe ik het draa, namelijk meer naar voren), maar het haar vooraan is niet langer dan het haar achterop. die gast met het zwarte haar die een eindje hierboven gepost werd heeft het wat dat betreft dus helemaal verkeerd

edit: deze bedoel ik dus, zo moet het volgens mij juist niet
pi_44015752
Die mascara boy ziet eruit alsof hij geen kapper kan betalen, werkelijk te lelijk voor woorden. Er zit géén model in.
pi_44019724
Hij is zoiezo lelijk, het haar én de... alles
pi_44028044
quote:
Op donderdag 30 november 2006 09:34 schreef Speth het volgende:

[..]

euh dat is dus niet zo

het haar dat bovenaan het voorhoofd begint loopt richting de oren waar het zich vervolgens mengt met het haar uit de zijkant en achterkant van het hoofd die de mat vormen. dat is geen doorlopende lok

natuurlijk moet het aan de voorkant wel enigszins langer zijn als je het zo naar achteren draagt (in tegenstelling tot hoe ik het draa, namelijk meer naar voren), maar het haar vooraan is niet langer dan het haar achterop.
Ok, dit is het laatste wat ik erover ga zeggen, want dit is alleen maar gemierenneuk. Als je toegeeft dat het haar zo ongeveer de oren haalt, en daar pas in de haren aan de zijkant mengt, hoe kan je dan ooit beweren dat het even lang is als de achterkant? Van achteren lijkt het niet veel langer dan 5 cm. Van voren moet het dan minstens rond de 10 cm zijn.
pi_44033402
Jeetje, dit topic leeft nog. Ik heb aardig wat deeltjes meegedraaid, maar wist het steeds weer te verneuken. Nu maar weer meedoen nu mijn haar weer een aardige lengte begint te krijgen.

En nu ga ik er echt voor zorgen dat ik een leuk, modieus kapsel krijg. Lang haar dus.

Haar-olie is overigens geweldig. Ik gebruik die van Gliss-Kur wel eens. Nadeel is dat het effect tijdelijk is. Bij mij dan.
pi_44033635
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:58 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Ok, dit is het laatste wat ik erover ga zeggen, want dit is alleen maar gemierenneuk. Als je toegeeft dat het haar zo ongeveer de oren haalt, en daar pas in de haren aan de zijkant mengt, hoe kan je dan ooit beweren dat het even lang is als de achterkant? Van achteren lijkt het niet veel langer dan 5 cm. Van voren moet het dan minstens rond de 10 cm zijn.
euh ja whatever
pi_44036284
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:52 schreef MadGuy het volgende:
Jeetje, dit topic leeft nog. Ik heb aardig wat deeltjes meegedraaid, maar wist het steeds weer te verneuken. Nu maar weer meedoen nu mijn haar weer een aardige lengte begint te krijgen.

En nu ga ik er echt voor zorgen dat ik een leuk, modieus kapsel krijg. Lang haar dus.

Haar-olie is overigens geweldig. Ik gebruik die van Gliss-Kur wel eens. Nadeel is dat het effect tijdelijk is. Bij mij dan.
Leuk dat je er weer bij bent
pi_44036366
quote:
Ziet er goed uit, je bent een heel stuk opgeschoten en het staat je zeker
pi_44040024
Ik ga komende week een staart dragen denk ik, ik moet dan wel nog wat gel gebruiken om de kortere haren in toom te houden.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:06:54 #241
95608 Speth
Rorschach
pi_44047627
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:10 schreef Samson het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, je bent een heel stuk opgeschoten en het staat je zeker
thanks
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:12:54 #242
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44048997
Weet iemand een site met allemaal kapsels enzo? Ik ga denk ik maar eens naar de kapper
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_44049443
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:12 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand een site met allemaal kapsels enzo? Ik ga denk ik maar eens naar de kapper
ik moet ook al een paar weken, maar ik weet maar niet hoe ik het wil laten knippen
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:33:35 #244
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44049496
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:31 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

ik moet ook al een paar weken, maar ik weet maar niet hoe ik het wil laten knippen
Daarom dus. Ik wil weer eens wat anders dan "uitdunnen en bijknippen"
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_44049541
maar ik word oud aan de zijkant hangt mn haar in mn nek, het haar op mn voorhoofd komt nét bij mn ogen

als ze mn haar gaan uitdunnen vallen er doden ik wil juist een vollere bos haar hebben het is nu te dun
pi_44057891
Het begint bij mij eindelijk te worden hoe het moet zijn Moet nog stukje langer maar het begint al ergens op te lijken

A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_44058047
grappig topic. tvp.
pi_44058469
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:09 schreef -Wolf- het volgende:
grappig topic. tvp.
Was net aan het wandelen met m'n kat. Roept er een meisje in de verte: 'mevrouw, is die kat van u?'
Misschien toch maar weer 'ns naar de kapper ...
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:56:17 #249
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44059646
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:19 schreef mirugai het volgende:

[..]

Was net aan het wandelen met m'n kat. Roept er een meisje in de verte: 'mevrouw, is die kat van u?'
LastFM
pi_44059881
Ziet er goed uit LAnvin

...al geloof ik stiekem dat gemilimeterd haar je beter zou staan
pi_44060142
haha dat mag je best stiekem geloven, maar de realiteit is dat het hooguit langer gaat worden
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_44060302
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:19 schreef mirugai het volgende:
wie gaat er nou wandelen met een kat
pi_44105388
Ik heb veel goede dingen gehoord over die fudge producten-lijn. Ik ben in die lijn naar iets op zoek dat een beetje vergelijkbaar is met die creme gel van nivea of een andere gel/wax dat je haar niet hard maakt, maar wel zorgt dat het niet uitdroogd.

Die lijn dus.
  zondag 3 december 2006 @ 16:37:16 #254
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_44106908
Is dat niet enorm onuitwasbaar spul?
pi_44108182
quote:
Op zondag 3 december 2006 16:37 schreef MadGuy het volgende:
Is dat niet enorm onuitwasbaar spul?
Geen idee, maar iedereen is er enorm tevreden over.
pi_44214594
Puntjes laten bijknippen, en alles weer in model gebracht Ik kan weer even vooruit
pi_44276139
Mijn haar word weer te lang.
Word regelmatig met mevrouw aan gesproken.
  zondag 10 december 2006 @ 17:17:31 #258
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_44307296
Ik denk dat t weer kort gaat.
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_44345817
*twijfelt*

Mijn haar ziet er nu zo uit:

Volgens mij doet de achterkant (t.h.v. oren zo'n 5 cm, daaronder minder) niet helemaal mee met de voorkant (naar beneden getrokken net over de brug van m'n bril, cm of 11?). Of groeit dat altijd langzamer? Iig is het normaliter wel weer es tijd voor een snoeibeurt (of dat was het een paar weken terug al ). Valt er iets mee aan te vangen om het door te zetten, of moet de kapper zich er maar weer op uitleven?

Heb toen ik 9 of 10 was ofzo ook lang haar gehad, maar dat was niet echt een succes, leek net een meisje Ik denk dat dat nu (van voren gezien dan iig) wel mee zou vallen...
pi_44353188
Ik denk dat je een beetje een afro kaspel krijgt als je het laat groeien..

[ Bericht 3% gewijzigd door -Dries- op 12-12-2006 16:05:33 ]
pi_44358087
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 12:34 schreef -Dries- het volgende:
Ik dat je een beetje een afro kaspel krijgt als je het laat groeien..
Haha daar moest ik ook aan denken; lang schaamhaar. Ik zou het eerlijk gezegd ook niet doen. Het resultaat zal niet heel fraai worden.
pi_44359919
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 15:11 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Haha daar moest ik ook aan denken; lang schaamhaar. Ik zou het eerlijk gezegd ook niet doen. Het resultaat zal niet heel fraai worden.
Een afro kapsel is dus gewoon lang schaamhaar?
  dinsdag 12 december 2006 @ 16:10:15 #263
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_44360080
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:50 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb veel goede dingen gehoord over die fudge producten-lijn. Ik ben in die lijn naar iets op zoek dat een beetje vergelijkbaar is met die creme gel van nivea of een andere gel/wax dat je haar niet hard maakt, maar wel zorgt dat het niet uitdroogd.

[afbeelding]

Die lijn dus.
Ik gebruik de hair shaper, niet de hair putty op je plaatje, maar dat vind ik wel relaxed spul, je haar wordt inderdaad niet hard, maar t blijft wel zitten En t is in mijn ervaring gewoon normaal uitwasbaar
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_44363517
Zo erg krult het nou ook weer niet, heb geen Afrikaanse voorouders (of je moet de oertijd meerekenen ). Of is Lanvin (zie pagina 5) ook zo'n schaamhaarafro volgens jullie?

Hoef het ook niet per se naar achteren te blijven kammen he (hoe dan wel weet ik nog ff niet, maargoed).
pi_44364437
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 01:10 schreef mazdarossa het volgende:
*twijfelt*

Mijn haar ziet er nu zo uit:

[afbeelding] [afbeelding]
Weet niet waar je t laat knippen, maar ik zou zowiezo een andere kapper kiezen. Je kan dan wel slag in je haar hebben (heb ik ook maar een stuk minder) dan kun je t nog wel wat vlotter laten knippen. Nu lijkt het nogal op een vrouwenkapsel. Niet om flauw te doen hoor, maar dat is mn eerste indruk. Je laat t toch niet bij zo'n kapsalon knippen waar hoofdzakelijk vrouwen worden geknipt? Dan krijg je dat al snel. Pas als het beter geknipt is kun je volgens mij een goede indruk krijgen of langer leuk zal staan. In jouw geval zou ik OF voor superkort gaan, of idd voor een stuk langer.
pi_44365535
Superkort vind ik zelf niks. Maar ik ben er al een maand of 3 niet geweest hoor.
pi_44366354
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:25 schreef Samson het volgende:

[..]

Weet niet waar je t laat knippen, maar ik zou zowiezo een andere kapper kiezen. Je kan dan wel slag in je haar hebben (heb ik ook maar een stuk minder) dan kun je t nog wel wat vlotter laten knippen. Nu lijkt het nogal op een vrouwenkapsel. Niet om flauw te doen hoor, maar dat is mn eerste indruk. Je laat t toch niet bij zo'n kapsalon knippen waar hoofdzakelijk vrouwen worden geknipt? Dan krijg je dat al snel. Pas als het beter geknipt is kun je volgens mij een goede indruk krijgen of langer leuk zal staan. In jouw geval zou ik OF voor superkort gaan, of idd voor een stuk langer.
Dit is pcies wat ik dacht...

Gewoon milimeteren die hap, want het ziet er om eerlijk te zijn nu niet echt goed uit. Kort zou je denk ik echt beter staan.
pi_44369570
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:02 schreef mazdarossa het volgende:
Superkort vind ik zelf niks. Maar ik ben er al een maand of 3 niet geweest hoor.
Tja, wat jij wil, het is maar mijn idee ervan. Het is jouw haar
  dinsdag 12 december 2006 @ 20:48:35 #269
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_44369934
Je hebt een oude vrouwen kapsel inderdaad, afscheren en opnieuw beginnen idd
  dinsdag 12 december 2006 @ 22:53:35 #270
159334 GANZENBORD
Wie doet er mee ?
pi_44375284
Bij mij is het nu ook flink lang, een mat tot in de nek.
Zit er over te denken om de tondeuze er maar eens overheen te gooien, word het zat dat ik geen goede gel/wax/clay kan vinden, na de ochtend ziet het er dof uit, gaat het wijder zitten en vooral in combinatie met wind en regen zie ik er als een enorme fag uit. Onder andere doordat het boven/naast mn oren gaat uitzetten lijkt het wel, terwijl het 's ochtends netjes naar achteren blijft zitten, en aan de voorkant vallen net van die plukjes op mn voorhoofd.
Irriteer me er kapot aan, fudge, parucci, hema gelwax en werkelijk allerlei middeltjes zijn gepasseerd, maar alles werkt even kut (na de ochtend zegmaar)
Bovendien weet ik van mezelf dat gemillimeterd haar goed staat, alleen zo in de winter kan je er dan soms wel snel pips/bleek uit gaan zien.

Wat denken jullie, doorgaan en hopen dat ik een goed middel vind, of maar lekker alles eraf zonder irritaties ?

EDIT:
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 07:36 schreef Viper88 het volgende:
*Kick*

Wat doen jullie met jullie zijkanten? Hoe langer het wordt, hoe moeilijker het lijkt om de zijkanten in bedwang te houden. Na het douchen valt het allemaal gewoon goed, maar het moment dat het droog is steken de zijkanten gigantisch uit. Zelfs met grote hoeveelheden gel wil het dan not niet blijven. Ideeën?
Dit bedoel ik dus precies, en voel me daardoor enorm voor lul staan af en toe

[ Bericht 28% gewijzigd door GANZENBORD op 12-12-2006 22:58:41 ]
Ofn0h
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:44:49 #271
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_44377129
Als het nog langer wordt is het weer in bedwang te houden Mijn haar is nu eigenlijk best wel top eerlijk gezegd qua lengte iig
pi_44377226
Wat bedoelen jullie precies, kort snoeien en kort houden, of overal even kort (of even lang, net hoe je het bekijkt) zodat het overal gelijkmatig groeit? Hoe zit dat met die haren aan de achterkant, moet de lengte inderdaad van wat hoger komen en hoef je niks te verwachten van de onderste paar cm? Of is dat haar van mij nog eigenwijzer dan ik al dacht?

Dat het er nu niet uit ziet weet ik ook. Zoals ik al zei had ik enkele weken geleden al naar de kapper gemoeten Er komen overigens wel meer mannen hoor (of ik tref het elke keer net zo dat de andere helft van het mannelijke deel van het klantenbestand tegelijk met mij een afspraak heeft).

Zal iig morgen ff bellen of ze kunnen zorgen dat de schaar en de uitdunschaar (of hoe dat ding mag heten) scherp zijn vrijdagavond
pi_44377276
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:48 schreef mazdarossa het volgende:
Wat bedoelen jullie precies, kort snoeien en kort houden, of overal even kort (of even lang, net hoe je het bekijkt) zodat het overal gelijkmatig groeit? Hoe zit dat met die haren aan de achterkant, moet de lengte inderdaad van wat hoger komen en hoef je niks te verwachten van de onderste paar cm? Of is dat haar van mij nog eigenwijzer dan ik al dacht?

Dat het er nu niet uit ziet weet ik ook. Zoals ik al zei had ik enkele weken geleden al naar de kapper gemoeten Er komen overigens wel meer mannen hoor (of ik tref het elke keer net zo dat de andere helft van het mannelijke deel van het klantenbestand tegelijk met mij een afspraak heeft).

Zal iig morgen ff bellen of ze kunnen zorgen dat de schaar en de uitdunschaar (of hoe dat ding mag heten) scherp zijn vrijdagavond
zonder lullig te willen zijn denk ik echt dat jij beter gewoon voor een kale kop kan gaan. je hebt een nogal lichte huid en van dat rode haar gaat daar gewoon niet echt mee samen, bovendien zit er een ongelukkige slag in waardoor het er dus zoals gezegd nogal oma-achtig uitziet.

je kan er natuurlijk wel wat aan doen met heel veel stylingspul en kleur maar dat is de moeite denk ik niet
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:51:34 #274
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_44377310
Kort en dan gelijkmatig laten groeien inderdaad
pi_44377544
Tis blond met het licht van een peertje erop, niet rood

Die slag is idd niet iets om vrolijk van te worden, zover was ik ook...
  woensdag 13 december 2006 @ 00:07:59 #276
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_44377800
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:59 schreef mazdarossa het volgende:

Ten eerste: je kijkt gruwelijk lelijk op die eerste foto. Bajestronie maar dan erger

Ten tweede: je hebt natuurlijk een fantastische bos dik, koppig haar. Mét slag, dat maakt het lastig, maar de meeste mensen zijn jaloers op wat jij erop hebt zitten.

Kort knippen kan, maar lang laten groeien is zeker een optie. Dan moet je je echter wel goed laten adviseren door een goeie kapper, je moet gaan voor een coupe die optimaal gebruik maakt van je haarkwaliteit. Anders bereik je niet veel meer dan, idd, een oude-oma-look. En dat is jammer.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_44378095
Laatst op de kroeg -gratis- mn haar laten bijwerken
Jezus, wat zag dat er niet uit zeg:
Met stijltang en alles er bij. Nooit weer

Nu zit het weer enigszins normaal, best lang nog..
Een uur ervoor zat het nog zo:

Geen zin in gezeik over kutstudenten..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_44378224
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:07 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ten eerste: je kijkt gruwelijk lelijk op die eerste foto. Bajestronie maar dan erger
Zo zit m'n gezicht nou eenmaal het lekkerst
quote:
Ten tweede: je hebt natuurlijk een fantastische bos dik, koppig haar. Mét slag, dat maakt het lastig, maar de meeste mensen zijn jaloers op wat jij erop hebt zitten.
Ja dat hoor ik vaker Ach wat dat betreft is het bij velen waarschijnlijk toch niet goed of het deugt niet...ruilen, anyone?
quote:
Kort knippen kan, maar lang laten groeien is zeker een optie. Dan moet je je echter wel goed laten adviseren door een goeie kapper, je moet gaan voor een coupe die optimaal gebruik maakt van je haarkwaliteit. Anders bereik je niet veel meer dan, idd, een oude-oma-look. En dat is jammer.
Daar zat ik idd dus al aan te denken. Gezien de reacties hier moet er, as it is, iig een stuk af. Zoiets dacht ik al (ben niet zomaar op pagina zes van het 34e topic komen binnen sjokken, heb al het nodige doorgelezen ook), maar ik dacht toch maar even vragen aan de ervaringsdeskundigen.

Alleen dat haar onderaan de achterkant, hoe zit dat nou?
  woensdag 13 december 2006 @ 00:27:55 #279
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_44378424
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:21 schreef mazdarossa het volgende:
Alleen dat haar onderaan de achterkant, hoe zit dat nou?
Dat groeit ahw onder je coupe uit, het moet er eigenlijk af. Nou ben je een matje aan het kweken, en niet op de goede manier.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_44380250
Ik heb ook veel last van het haar onderaan de achterkant. Lijkt wel schaamhaar, en ik kan er echt niets insmeren want het is er binnen een half uur weer uit. Probleem is alleen dat de haren die er een paar centimeter boven groeien (en die er dus uiteindelijk overheen moeten vallen) nog niet lang genoeg zijn. Dus als ik dat schaamhaar nu laat snoeien, dan ziet het er volgens mij niet uit. En wat ik me ook afvraag: laten degenen met langer haar hun achterkant regelmatig bijwerken, of groeit dat gewoon mee?

Ach, ik doe al zo lang mee in dit topic, en elke keer haak ik af omdat de kapper er weer een puinhoop van heeft gemaakt (de achterkant & zijkanten veel te kort knippen ipv alleen uitdunnen en dat soort ongein). Ik moet toch eens wat moeite doen om een góede kapper te vinden. Maar waar vind je die?
suburban gangster flow
  woensdag 13 december 2006 @ 02:53:38 #281
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_44380871
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:17 schreef Skv het volgende:
Laatst op de kroeg -gratis- mn haar laten bijwerken
Jezus, wat zag dat er niet uit zeg: [afbeelding]
Met stijltang en alles er bij. Nooit weer

Nu zit het weer enigszins normaal, best lang nog..
Een uur ervoor zat het nog zo: [afbeelding]

Geen zin in gezeik over kutstudenten..
Op die 1e foto vind ik het mooier zitten.
pi_44382970
quote:
Op woensdag 13 december 2006 02:53 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Op die 1e foto vind ik het mooier zitten.
Ik vind het op die eerste foto ernstig homofiel.
  woensdag 13 december 2006 @ 09:21:28 #283
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_44383105
vind die eerste er ook beter uitzien eerlijk gezegd

pi_44384040
Zal wel een verschl in smaak zijn.
Ik vind dat platte gedoe ontzettend pauper en schraal dr uit zien.
Doet me een beetje denken aan zo'n zweedse homo op de één of andere manier.
  woensdag 13 december 2006 @ 13:31:39 #285
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_44390020
Op de eerste foto zit het ook duidelijk beter die onderste? Was dat met carnaval verkleed als schaapedoes?
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_44390169
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:31 schreef Klapdeur het volgende:
Op de eerste foto zit het ook duidelijk beter die onderste? Was dat met carnaval verkleed als schaapedoes?
Het gaat er ook niet om wat beter zit, maar dat dat bovenste kapsel gewoon superpauper is.
Moet v/d week ff fatsoenlijk naar de kapper, post dan wel weer een foto..
pi_44390232
Ik vond die eerste foto ook mooier
  woensdag 13 december 2006 @ 14:12:25 #288
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_44391299
hehehe iedereen vind het op die 1e foto gewoon mooier zitten.
pi_44391930
Hmm.
Dan moet ik maar eens naar de kapper.

Snap niet dat jullie dat bovenste mooi vinden, ik vind het er echt belachelijk uitzien.
Maargoed, eerder in dit topic zie ik ook al dit soort creaties:

Dat idee krijg ik er een beetje bij

En mn haar zoals ik het gewoon heb heeft wat slag dr in, beetje krullerig. Dat is juist wel relaxed, toen ik daar zat met een stijltang op mn bol had ik behoorlijk spijt.
Gelukkig is mijn haar dusdanig eigenwijs dat het na een paar uur weer vrolijk op begon te krullen.
pi_44393457
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
die stijl is echt mad gay
pi_44393653
quote:
Op woensdag 13 december 2006 15:18 schreef Speth het volgende:

[..]

die stijl is echt mad gay
Emo
pi_44394802
quote:
Hmm.

Snap niet dat jullie dat bovenste mooi vinden, ik vind het er echt belachelijk uitzien.
[afbeelding]

En mn haar zoals ik het gewoon heb heeft wat slag dr in, beetje krullerig. Dat is juist wel relaxed, toen ik daar zat met een stijltang op mn bol had ik behoorlijk spijt.
Gelukkig is mijn haar dusdanig eigenwijs dat het na een paar uur weer vrolijk op begon te krullen.
Er zit echt een lichtjaar verschil tussen die emo dude en jouw pic hoor Wees maar niet bang
  woensdag 13 december 2006 @ 16:59:13 #293
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_44397218
Slechte vergelijking inderdaad.
pi_44399821
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:59 schreef mazdarossa het volgende:

Tja, weet je, ze zeggen wel ns dat echt slecht haar bijna niet bestaat, maar alleen slechte kappers. Als ik zie waar je nu mee loopt zou ik zoals ik al eerder zei beslist een andere kapper zoeken. Gewoon eentje die ff de tijd neemt en goed de mogelijkheden van je haar met je doorneemt. Dat is stap 1. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Als ik zo nog ns naar je foto kijk kun je ook wel wat bijscholing in styling gebruiken. Nu zit je haar veel te hoog op je hoofd (mmm, hoe leg ik dat uit..) Het lijkt gewoon alsof het flink gefohnd is op deze manier. Dat kan natuurlijk ook gewoon van nature zijn bij jou. Stap 2 is dat je daar met styling alleen al een hoop aan kunt doen. Je hebt dus lekkeer dik haar zo te zien. Daar moet je gebruik van maken. Gewoon ns goed experimenteren met verschillende gels/waxes en dan bereik je al een heel ander effect schat ik zo in.
pi_44410946
Allemaal puur natuur Het enige wat ik eraan doe is af en toe een plens water+shampoo en 's ochtends een kam erdoor.
pi_44416489
haha, ik had durven wedden dat je je haar fohnde Maar ja, dan is het echt zaak om een goede kapper te vinden die er wat mee kan, want dan gaat het nog lastig worden.
  donderdag 14 december 2006 @ 14:54:56 #297
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_44426078
Bleh ik heb maar een afspraak gemaakt voor dinsdag met de kapper. Denk dat ik het weer kort laat knippen, want na een jaar groeien lijkt lang haar me niet echt te staan Heb ik voor niks een heel jaar voor lul gelopen met een kutkapsel
  donderdag 14 december 2006 @ 15:39:03 #298
20023 Retro
studio bruxelles
pi_44427480
Ik ga ook naar de kapper. Het is nu een half jaar geleden en het is nu gegroeid tot aan m'n wenkbrauwen. Ik hoop zó dat ze er niet te veel afdoen en/of het ernstig verzieken..
pi_44430541
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:54 schreef Life het volgende:
Bleh ik heb maar een afspraak gemaakt voor dinsdag met de kapper. Denk dat ik het weer kort laat knippen, want na een jaar groeien lijkt lang haar me niet echt te staan Heb ik voor niks een heel jaar voor lul gelopen met een kutkapsel
hehe, dat is het risico van je haar laten groeien he?
  donderdag 14 december 2006 @ 18:20:33 #300
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_44432485
quote:
Hmm.

[afbeelding]

jezus, dat is écht een emo. Een echte!

ik zoek ook nog wat troep voor in mijn haar, iets als Cream gel van nivea klinkt wel goed, maar wat houdt het nou in..
heb dik haar met slagen er in.. foto komt wel
niets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')