Dus jij gaat voor de supermat? Sorry hoor, maar wat jij zegt klopt ook niet. Alles moet in proportie, en vooral als je je haar in een scheiding wilt, moet het van voren ook erg lang zijn, met de bijbehorende lange zijkanten.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:19 schreef Speth het volgende:
mijn haar nu, duurde even
[afbeelding]
dit vind ik trouwens voor onwijze gaylords maar goed ieder zn meug
[..]
deze gast heeft het dan ook compleet verkeerd laten groeien
lang haar moet van achteren lang zijn en van voren relatief kort waarbij de zijkanten daar ergens tussenin zitten anders loop je erbij als een mafkees zoals bovenstaande dude
Misschien is nummer 37 een leuk ideequote:Op woensdag 29 november 2006 18:03 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Dus jij gaat voor de supermat? Sorry hoor, maar wat jij zegt klopt ook niet. Alles moet in proportie, en vooral als je je haar in een scheiding wilt, moet het van voren ook erg lang zijn, met de bijbehorende lange zijkanten.
ik weet niet wat je onder een supermat verstaat maar lang haar dat overal ongeveer even lang is staat doorgaans voor geen meter, althans ik vind het geen gezichtquote:Op woensdag 29 november 2006 18:03 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Dus jij gaat voor de supermat? Sorry hoor, maar wat jij zegt klopt ook niet. Alles moet in proportie, en vooral als je je haar in een scheiding wilt, moet het van voren ook erg lang zijn, met de bijbehorende lange zijkanten.
quote:Op donderdag 30 november 2006 03:16 schreef Speth het volgende:
of er nou een scheiding in zit of niet maakt niet zoveel uit lijkt me
euh dat is dus niet zoquote:Op donderdag 30 november 2006 08:48 schreef Viper88 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk even goed naar de verhouding voor/achterkant. Van voren is het minstens 2x zo lang als van achteren. Dit versta ik onder lang haar.
Ok, dit is het laatste wat ik erover ga zeggen, want dit is alleen maar gemierenneuk. Als je toegeeft dat het haar zo ongeveer de oren haalt, en daar pas in de haren aan de zijkant mengt, hoe kan je dan ooit beweren dat het even lang is als de achterkant? Van achteren lijkt het niet veel langer dan 5 cm. Van voren moet het dan minstens rond de 10 cm zijn.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:34 schreef Speth het volgende:
[..]
euh dat is dus niet zo
het haar dat bovenaan het voorhoofd begint loopt richting de oren waar het zich vervolgens mengt met het haar uit de zijkant en achterkant van het hoofd die de mat vormen. dat is geen doorlopende lok
natuurlijk moet het aan de voorkant wel enigszins langer zijn als je het zo naar achteren draagt (in tegenstelling tot hoe ik het draa, namelijk meer naar voren), maar het haar vooraan is niet langer dan het haar achterop.
euh ja whateverquote:Op donderdag 30 november 2006 16:58 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Ok, dit is het laatste wat ik erover ga zeggen, want dit is alleen maar gemierenneuk. Als je toegeeft dat het haar zo ongeveer de oren haalt, en daar pas in de haren aan de zijkant mengt, hoe kan je dan ooit beweren dat het even lang is als de achterkant? Van achteren lijkt het niet veel langer dan 5 cm. Van voren moet het dan minstens rond de 10 cm zijn.
Leuk dat je er weer bij bentquote:Op donderdag 30 november 2006 19:52 schreef MadGuy het volgende:
Jeetje, dit topic leeft nog. Ik heb aardig wat deeltjes meegedraaid, maar wist het steeds weer te verneuken. Nu maar weer meedoen nu mijn haar weer een aardige lengte begint te krijgen.
En nu ga ik er echt voor zorgen dat ik een leuk, modieus kapsel krijg. Lang haar dus.
Haar-olie is overigens geweldig. Ik gebruik die van Gliss-Kur wel eens. Nadeel is dat het effect tijdelijk is. Bij mij dan.
Ziet er goed uit, je bent een heel stuk opgeschoten en het staat je zekerquote:
thanksquote:Op donderdag 30 november 2006 21:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, je bent een heel stuk opgeschoten en het staat je zeker
ik moet ook al een paar weken, maar ik weet maar niet hoe ik het wil laten knippenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:12 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand een site met allemaal kapsels enzo? Ik ga denk ik maar eens naar de kapper![]()
Daarom dus. Ik wil weer eens wat anders dan "uitdunnen en bijknippen"quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik moet ook al een paar weken, maar ik weet maar niet hoe ik het wil laten knippen
Was net aan het wandelen met m'n kat. Roept er een meisje in de verte: 'mevrouw, is die kat van u?'quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:09 schreef -Wolf- het volgende:
grappig topic. tvp.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:19 schreef mirugai het volgende:
[..]
Was net aan het wandelen met m'n kat. Roept er een meisje in de verte: 'mevrouw, is die kat van u?'![]()
Misschien toch maar weer 'ns naar de kapper ...
wie gaat er nou wandelen met een katquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:19 schreef mirugai het volgende:
Was net aan het wandelen met m'n kat. Roept er een meisje in de verte: 'mevrouw, is die kat van u?'![]()
Misschien toch maar weer 'ns naar de kapper ...
Geen idee, maar iedereen is er enorm tevreden over.quote:Op zondag 3 december 2006 16:37 schreef MadGuy het volgende:
Is dat niet enorm onuitwasbaar spul?
Haha daar moest ik ook aan denken; lang schaamhaar. Ik zou het eerlijk gezegd ook niet doen. Het resultaat zal niet heel fraai worden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:34 schreef -Dries- het volgende:
Ik dat je een beetje een afro kaspel krijgt als je het laat groeien..
Een afro kapsel is dus gewoon lang schaamhaar?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Haha daar moest ik ook aan denken; lang schaamhaar. Ik zou het eerlijk gezegd ook niet doen. Het resultaat zal niet heel fraai worden.
Ik gebruik de hair shaper, niet de hair putty op je plaatje, maar dat vind ik wel relaxed spul, je haar wordt inderdaad niet hard, maar t blijft wel zittenquote:Op zondag 3 december 2006 15:50 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb veel goede dingen gehoord over die fudge producten-lijn. Ik ben in die lijn naar iets op zoek dat een beetje vergelijkbaar is met die creme gel van nivea of een andere gel/wax dat je haar niet hard maakt, maar wel zorgt dat het niet uitdroogd.
[afbeelding]
Die lijn dus.
Weet niet waar je t laat knippen, maar ik zou zowiezo een andere kapper kiezen. Je kan dan wel slag in je haar hebben (heb ik ook maar een stuk minder) dan kun je t nog wel wat vlotter laten knippen. Nu lijkt het nogal op een vrouwenkapsel. Niet om flauw te doen hoor, maar dat is mn eerste indruk. Je laat t toch niet bij zo'n kapsalon knippen waar hoofdzakelijk vrouwen worden geknipt? Dan krijg je dat al snel. Pas als het beter geknipt is kun je volgens mij een goede indruk krijgen of langer leuk zal staan. In jouw geval zou ik OF voor superkort gaan, of idd voor een stuk langer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:10 schreef mazdarossa het volgende:
*twijfelt*
Mijn haar ziet er nu zo uit:
[afbeelding] [afbeelding]
Dit is pcies wat ik dacht...quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Weet niet waar je t laat knippen, maar ik zou zowiezo een andere kapper kiezen. Je kan dan wel slag in je haar hebben (heb ik ook maar een stuk minder) dan kun je t nog wel wat vlotter laten knippen. Nu lijkt het nogal op een vrouwenkapsel. Niet om flauw te doen hoor, maar dat is mn eerste indruk. Je laat t toch niet bij zo'n kapsalon knippen waar hoofdzakelijk vrouwen worden geknipt? Dan krijg je dat al snel. Pas als het beter geknipt is kun je volgens mij een goede indruk krijgen of langer leuk zal staan. In jouw geval zou ik OF voor superkort gaan, of idd voor een stuk langer.
Tja, wat jij wil, het is maar mijn idee ervan. Het is jouw haarquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:02 schreef mazdarossa het volgende:
Superkort vind ik zelf niks. Maar ik ben er al een maand of 3 niet geweest hoor.
Dit bedoel ik dus precies, en voel me daardoor enorm voor lul staan af en toequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:36 schreef Viper88 het volgende:
*Kick*
Wat doen jullie met jullie zijkanten? Hoe langer het wordt, hoe moeilijker het lijkt om de zijkanten in bedwang te houden. Na het douchen valt het allemaal gewoon goed, maar het moment dat het droog is steken de zijkanten gigantisch uit. Zelfs met grote hoeveelheden gel wil het dan not niet blijven. Ideeën?
zonder lullig te willen zijn denk ik echt dat jij beter gewoon voor een kale kop kan gaan. je hebt een nogal lichte huid en van dat rode haar gaat daar gewoon niet echt mee samen, bovendien zit er een ongelukkige slag in waardoor het er dus zoals gezegd nogal oma-achtig uitziet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:48 schreef mazdarossa het volgende:
Wat bedoelen jullie precies, kort snoeien en kort houden, of overal even kort (of even lang, net hoe je het bekijkt) zodat het overal gelijkmatig groeit? Hoe zit dat met die haren aan de achterkant, moet de lengte inderdaad van wat hoger komen en hoef je niks te verwachten van de onderste paar cm? Of is dat haar van mij nog eigenwijzer dan ik al dacht?
Dat het er nu niet uit ziet weet ik ook. Zoals ik al zei had ik enkele weken geleden al naar de kapper gemoetenEr komen overigens wel meer mannen hoor (of ik tref het elke keer net zo dat de andere helft van het mannelijke deel van het klantenbestand tegelijk met mij een afspraak heeft).
Zal iig morgen ff bellen of ze kunnen zorgen dat de schaar en de uitdunschaar (of hoe dat ding mag heten) scherp zijn vrijdagavond![]()
Ten eerste: je kijkt gruwelijk lelijk op die eerste foto. Bajestronie maar dan ergerquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:59 schreef mazdarossa het volgende:
Tis blond met het licht van een peertje erop, niet rood
Die slag is idd niet iets om vrolijk van te worden, zover was ik ook...
Zo zit m'n gezicht nou eenmaal het lekkerstquote:Op woensdag 13 december 2006 00:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ten eerste: je kijkt gruwelijk lelijk op die eerste foto. Bajestronie maar dan erger
Ja dat hoor ik vakerquote:Ten tweede: je hebt natuurlijk een fantastische bos dik, koppig haar. Mét slag, dat maakt het lastig, maar de meeste mensen zijn jaloers op wat jij erop hebt zitten.
Daar zat ik idd dus al aan te denken. Gezien de reacties hier moet er, as it is, iig een stuk af. Zoiets dacht ik al (ben niet zomaar op pagina zes van het 34e topic komen binnen sjokken, heb al het nodige doorgelezen ook), maar ik dacht toch maar even vragen aan de ervaringsdeskundigen.quote:Kort knippen kan, maar lang laten groeien is zeker een optie. Dan moet je je echter wel goed laten adviseren door een goeie kapper, je moet gaan voor een coupe die optimaal gebruik maakt van je haarkwaliteit. Anders bereik je niet veel meer dan, idd, een oude-oma-look. En dat is jammer.
Dat groeit ahw onder je coupe uit, het moet er eigenlijk af. Nou ben je een matje aan het kweken, en niet op de goede manier.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:21 schreef mazdarossa het volgende:
Alleen dat haar onderaan de achterkant, hoe zit dat nou?
Op die 1e foto vind ik het mooier zitten.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:17 schreef Skv het volgende:
Laatst op de kroeg -gratis- mn haar laten bijwerken
Jezus, wat zag dat er niet uit zeg: [afbeelding]
Met stijltang en alles er bij. Nooit weer
Nu zit het weer enigszins normaal, best lang nog..
Een uur ervoor zat het nog zo: [afbeelding]
Geen zin in gezeik over kutstudenten..
Ik vind het op die eerste foto ernstig homofiel.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:53 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Op die 1e foto vind ik het mooier zitten.
Het gaat er ook niet om wat beter zit, maar dat dat bovenste kapsel gewoon superpauper is.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:31 schreef Klapdeur het volgende:
Op de eerste foto zit het ook duidelijk beter die onderste? Was dat met carnaval verkleed als schaapedoes?
Emoquote:
Er zit echt een lichtjaar verschil tussen die emo dude en jouw pic hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef Skv het volgende:
Hmm.
Dan moet ik maar eens naar de kapper.
Snap niet dat jullie dat bovenste mooi vinden, ik vind het er echt belachelijk uitzien.
Maargoed, eerder in dit topic zie ik ook al dit soort creaties:
[afbeelding]
Dat idee krijg ik er een beetje bij
En mn haar zoals ik het gewoon heb heeft wat slag dr in, beetje krullerig. Dat is juist wel relaxed, toen ik daar zat met een stijltang op mn bol had ik behoorlijk spijt.
Gelukkig is mijn haar dusdanig eigenwijs dat het na een paar uur weer vrolijk op begon te krullen.
Tja, weet je, ze zeggen wel ns dat echt slecht haar bijna niet bestaat, maar alleen slechte kappers. Als ik zie waar je nu mee loopt zou ik zoals ik al eerder zei beslist een andere kapper zoeken. Gewoon eentje die ff de tijd neemt en goed de mogelijkheden van je haar met je doorneemt. Dat is stap 1. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:59 schreef mazdarossa het volgende:
Tis blond met het licht van een peertje erop, niet rood
Die slag is idd niet iets om vrolijk van te worden, zover was ik ook...
hehe, dat is het risico van je haar laten groeien he?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:54 schreef Life het volgende:
Bleh ik heb maar een afspraak gemaakt voor dinsdag met de kapper. Denk dat ik het weer kort laat knippen, want na een jaar groeien lijkt lang haar me niet echt te staanHeb ik voor niks een heel jaar voor lul gelopen met een kutkapsel
![]()
jezus, dat is écht een emo. Een echte!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef Skv het volgende:
Hmm.
Dan moet ik maar eens naar de kapper.
Snap niet dat jullie dat bovenste mooi vinden, ik vind het er echt belachelijk uitzien.
Maargoed, eerder in dit topic zie ik ook al dit soort creaties:
[afbeelding]
Dat idee krijg ik er een beetje bij
En mn haar zoals ik het gewoon heb heeft wat slag dr in, beetje krullerig. Dat is juist wel relaxed, toen ik daar zat met een stijltang op mn bol had ik behoorlijk spijt.
Gelukkig is mijn haar dusdanig eigenwijs dat het na een paar uur weer vrolijk op begon te krullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |