Dus jij gaat voor de supermat? Sorry hoor, maar wat jij zegt klopt ook niet. Alles moet in proportie, en vooral als je je haar in een scheiding wilt, moet het van voren ook erg lang zijn, met de bijbehorende lange zijkanten.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:19 schreef Speth het volgende:
mijn haar nu, duurde even
[afbeelding]
dit vind ik trouwens voor onwijze gaylords maar goed ieder zn meug
[..]
deze gast heeft het dan ook compleet verkeerd laten groeien
lang haar moet van achteren lang zijn en van voren relatief kort waarbij de zijkanten daar ergens tussenin zitten anders loop je erbij als een mafkees zoals bovenstaande dude
Misschien is nummer 37 een leuk ideequote:Op woensdag 29 november 2006 18:03 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Dus jij gaat voor de supermat? Sorry hoor, maar wat jij zegt klopt ook niet. Alles moet in proportie, en vooral als je je haar in een scheiding wilt, moet het van voren ook erg lang zijn, met de bijbehorende lange zijkanten.
ik weet niet wat je onder een supermat verstaat maar lang haar dat overal ongeveer even lang is staat doorgaans voor geen meter, althans ik vind het geen gezichtquote:Op woensdag 29 november 2006 18:03 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Dus jij gaat voor de supermat? Sorry hoor, maar wat jij zegt klopt ook niet. Alles moet in proportie, en vooral als je je haar in een scheiding wilt, moet het van voren ook erg lang zijn, met de bijbehorende lange zijkanten.
quote:Op donderdag 30 november 2006 03:16 schreef Speth het volgende:
of er nou een scheiding in zit of niet maakt niet zoveel uit lijkt me
euh dat is dus niet zoquote:Op donderdag 30 november 2006 08:48 schreef Viper88 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk even goed naar de verhouding voor/achterkant. Van voren is het minstens 2x zo lang als van achteren. Dit versta ik onder lang haar.
Ok, dit is het laatste wat ik erover ga zeggen, want dit is alleen maar gemierenneuk. Als je toegeeft dat het haar zo ongeveer de oren haalt, en daar pas in de haren aan de zijkant mengt, hoe kan je dan ooit beweren dat het even lang is als de achterkant? Van achteren lijkt het niet veel langer dan 5 cm. Van voren moet het dan minstens rond de 10 cm zijn.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:34 schreef Speth het volgende:
[..]
euh dat is dus niet zo
het haar dat bovenaan het voorhoofd begint loopt richting de oren waar het zich vervolgens mengt met het haar uit de zijkant en achterkant van het hoofd die de mat vormen. dat is geen doorlopende lok
natuurlijk moet het aan de voorkant wel enigszins langer zijn als je het zo naar achteren draagt (in tegenstelling tot hoe ik het draa, namelijk meer naar voren), maar het haar vooraan is niet langer dan het haar achterop.
euh ja whateverquote:Op donderdag 30 november 2006 16:58 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Ok, dit is het laatste wat ik erover ga zeggen, want dit is alleen maar gemierenneuk. Als je toegeeft dat het haar zo ongeveer de oren haalt, en daar pas in de haren aan de zijkant mengt, hoe kan je dan ooit beweren dat het even lang is als de achterkant? Van achteren lijkt het niet veel langer dan 5 cm. Van voren moet het dan minstens rond de 10 cm zijn.
Leuk dat je er weer bij bentquote:Op donderdag 30 november 2006 19:52 schreef MadGuy het volgende:
Jeetje, dit topic leeft nog. Ik heb aardig wat deeltjes meegedraaid, maar wist het steeds weer te verneuken. Nu maar weer meedoen nu mijn haar weer een aardige lengte begint te krijgen.
En nu ga ik er echt voor zorgen dat ik een leuk, modieus kapsel krijg. Lang haar dus.
Haar-olie is overigens geweldig. Ik gebruik die van Gliss-Kur wel eens. Nadeel is dat het effect tijdelijk is. Bij mij dan.
Ziet er goed uit, je bent een heel stuk opgeschoten en het staat je zekerquote:
thanksquote:Op donderdag 30 november 2006 21:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, je bent een heel stuk opgeschoten en het staat je zeker
ik moet ook al een paar weken, maar ik weet maar niet hoe ik het wil laten knippenquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:12 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand een site met allemaal kapsels enzo? Ik ga denk ik maar eens naar de kapper![]()
Daarom dus. Ik wil weer eens wat anders dan "uitdunnen en bijknippen"quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik moet ook al een paar weken, maar ik weet maar niet hoe ik het wil laten knippen
Was net aan het wandelen met m'n kat. Roept er een meisje in de verte: 'mevrouw, is die kat van u?'quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:09 schreef -Wolf- het volgende:
grappig topic. tvp.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:19 schreef mirugai het volgende:
[..]
Was net aan het wandelen met m'n kat. Roept er een meisje in de verte: 'mevrouw, is die kat van u?'![]()
Misschien toch maar weer 'ns naar de kapper ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |