abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43998384
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:19 schreef Speth het volgende:
mijn haar nu, duurde even

[afbeelding]
dit vind ik trouwens voor onwijze gaylords maar goed ieder zn meug
[..]

deze gast heeft het dan ook compleet verkeerd laten groeien

lang haar moet van achteren lang zijn en van voren relatief kort waarbij de zijkanten daar ergens tussenin zitten anders loop je erbij als een mafkees zoals bovenstaande dude
Dus jij gaat voor de supermat? Sorry hoor, maar wat jij zegt klopt ook niet. Alles moet in proportie, en vooral als je je haar in een scheiding wilt, moet het van voren ook erg lang zijn, met de bijbehorende lange zijkanten.
pi_43999644
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:03 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Dus jij gaat voor de supermat? Sorry hoor, maar wat jij zegt klopt ook niet. Alles moet in proportie, en vooral als je je haar in een scheiding wilt, moet het van voren ook erg lang zijn, met de bijbehorende lange zijkanten.
Misschien is nummer 37 een leuk idee

Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_44012292
Ik met korte haren:

Ik met iets langere haren

(let niet op super mooi gordijn, en ik ben nu half ziek )

iemand nog tips over wax of mouse wat ik moet gebruiken? gebruik nu goedkope gel
weet nog niet precies hoe lang ik het wil laten groeien, maar iig niet tot schouders ofzo, en staat langer haar me eigenlijk wel beter dan kort haar?
  donderdag 30 november 2006 @ 01:43:18 #229
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_44012619
Nr. 36
The truth is relative, pick one that works!
pi_44013342
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:03 schreef Viper88 het volgende:

[..]

ik weet niet wat je onder een supermat verstaat maar lang haar dat overal ongeveer even lang is staat doorgaans voor geen meter, althans ik vind het geen gezicht

of er nou een scheiding in zit of niet maakt niet zoveel uit lijkt me
pi_44014818
quote:
Op donderdag 30 november 2006 03:16 schreef Speth het volgende:
of er nou een scheiding in zit of niet maakt niet zoveel uit lijkt me

Kijk even goed naar de verhouding voor/achterkant. Van voren is het minstens 2x zo lang als van achteren. Dit versta ik onder lang haar.
pi_44015529
quote:
Op donderdag 30 november 2006 08:48 schreef Viper88 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Kijk even goed naar de verhouding voor/achterkant. Van voren is het minstens 2x zo lang als van achteren. Dit versta ik onder lang haar.
euh dat is dus niet zo

het haar dat bovenaan het voorhoofd begint loopt richting de oren waar het zich vervolgens mengt met het haar uit de zijkant en achterkant van het hoofd die de mat vormen. dat is geen doorlopende lok

natuurlijk moet het aan de voorkant wel enigszins langer zijn als je het zo naar achteren draagt (in tegenstelling tot hoe ik het draa, namelijk meer naar voren), maar het haar vooraan is niet langer dan het haar achterop. die gast met het zwarte haar die een eindje hierboven gepost werd heeft het wat dat betreft dus helemaal verkeerd

edit: deze bedoel ik dus, zo moet het volgens mij juist niet
pi_44015752
Die mascara boy ziet eruit alsof hij geen kapper kan betalen, werkelijk te lelijk voor woorden. Er zit géén model in.
pi_44019724
Hij is zoiezo lelijk, het haar én de... alles
pi_44028044
quote:
Op donderdag 30 november 2006 09:34 schreef Speth het volgende:

[..]

euh dat is dus niet zo

het haar dat bovenaan het voorhoofd begint loopt richting de oren waar het zich vervolgens mengt met het haar uit de zijkant en achterkant van het hoofd die de mat vormen. dat is geen doorlopende lok

natuurlijk moet het aan de voorkant wel enigszins langer zijn als je het zo naar achteren draagt (in tegenstelling tot hoe ik het draa, namelijk meer naar voren), maar het haar vooraan is niet langer dan het haar achterop.
Ok, dit is het laatste wat ik erover ga zeggen, want dit is alleen maar gemierenneuk. Als je toegeeft dat het haar zo ongeveer de oren haalt, en daar pas in de haren aan de zijkant mengt, hoe kan je dan ooit beweren dat het even lang is als de achterkant? Van achteren lijkt het niet veel langer dan 5 cm. Van voren moet het dan minstens rond de 10 cm zijn.
pi_44033402
Jeetje, dit topic leeft nog. Ik heb aardig wat deeltjes meegedraaid, maar wist het steeds weer te verneuken. Nu maar weer meedoen nu mijn haar weer een aardige lengte begint te krijgen.

En nu ga ik er echt voor zorgen dat ik een leuk, modieus kapsel krijg. Lang haar dus.

Haar-olie is overigens geweldig. Ik gebruik die van Gliss-Kur wel eens. Nadeel is dat het effect tijdelijk is. Bij mij dan.
pi_44033635
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:58 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Ok, dit is het laatste wat ik erover ga zeggen, want dit is alleen maar gemierenneuk. Als je toegeeft dat het haar zo ongeveer de oren haalt, en daar pas in de haren aan de zijkant mengt, hoe kan je dan ooit beweren dat het even lang is als de achterkant? Van achteren lijkt het niet veel langer dan 5 cm. Van voren moet het dan minstens rond de 10 cm zijn.
euh ja whatever
pi_44036284
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:52 schreef MadGuy het volgende:
Jeetje, dit topic leeft nog. Ik heb aardig wat deeltjes meegedraaid, maar wist het steeds weer te verneuken. Nu maar weer meedoen nu mijn haar weer een aardige lengte begint te krijgen.

En nu ga ik er echt voor zorgen dat ik een leuk, modieus kapsel krijg. Lang haar dus.

Haar-olie is overigens geweldig. Ik gebruik die van Gliss-Kur wel eens. Nadeel is dat het effect tijdelijk is. Bij mij dan.
Leuk dat je er weer bij bent
pi_44036366
quote:
Ziet er goed uit, je bent een heel stuk opgeschoten en het staat je zeker
pi_44040024
Ik ga komende week een staart dragen denk ik, ik moet dan wel nog wat gel gebruiken om de kortere haren in toom te houden.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:06:54 #241
95608 Speth
Rorschach
pi_44047627
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:10 schreef Samson het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, je bent een heel stuk opgeschoten en het staat je zeker
thanks
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:12:54 #242
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44048997
Weet iemand een site met allemaal kapsels enzo? Ik ga denk ik maar eens naar de kapper
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_44049443
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:12 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand een site met allemaal kapsels enzo? Ik ga denk ik maar eens naar de kapper
ik moet ook al een paar weken, maar ik weet maar niet hoe ik het wil laten knippen
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:33:35 #244
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44049496
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:31 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

ik moet ook al een paar weken, maar ik weet maar niet hoe ik het wil laten knippen
Daarom dus. Ik wil weer eens wat anders dan "uitdunnen en bijknippen"
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_44049541
maar ik word oud aan de zijkant hangt mn haar in mn nek, het haar op mn voorhoofd komt nét bij mn ogen

als ze mn haar gaan uitdunnen vallen er doden ik wil juist een vollere bos haar hebben het is nu te dun
pi_44057891
Het begint bij mij eindelijk te worden hoe het moet zijn Moet nog stukje langer maar het begint al ergens op te lijken

A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_44058047
grappig topic. tvp.
pi_44058469
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:09 schreef -Wolf- het volgende:
grappig topic. tvp.
Was net aan het wandelen met m'n kat. Roept er een meisje in de verte: 'mevrouw, is die kat van u?'
Misschien toch maar weer 'ns naar de kapper ...
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:56:17 #249
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44059646
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:19 schreef mirugai het volgende:

[..]

Was net aan het wandelen met m'n kat. Roept er een meisje in de verte: 'mevrouw, is die kat van u?'
Misschien toch maar weer 'ns naar de kapper ...
LastFM
pi_44059881
Ziet er goed uit LAnvin

...al geloof ik stiekem dat gemilimeterd haar je beter zou staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')