Is waarschijnlijk ook niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:46 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nog 2 cm en ik heb zoiets. Alleen dan niet gekleurd ofzo gelukkig.
Leuk, bij jou zie je heel goed dat je look echt verandert door een andere haarstijl! Tegen het pluizen kun je trouwens ns andrelon temmer proberen, bevalt mij erg goed, ik ben ook niet zo'n gel/haarstijlprodukten fan, maar dit is lekker spulquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:14 schreef Cyaa het volgende:
Had mn haar eerst laten groeien tot zo lang:
[afbeelding]
Toen naar kapper geweest die had er dit van gebakken:
[afbeelding]
En nu zit het ongeveer een half jaar later zo:
[afbeelding]
Het bevalt me wel, doe nooit gel oid eigenlijk er in, alleen het gaat tyfuserg pluizen na het wassen maar na 10km fietsen zit het dan meestal wel weer redelijk![]()
Joah zoiets, 1,5 jaar tot 2 jaar.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:34 schreef Viper88 het volgende:
Hoe lang had je gedaan ov erhet haar in dat eerste plaatje? Jaartje of 2?
Als het kan doe ik nu ook veel liever een pet op.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:27 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Joah zoiets, 1,5 jaar tot 2 jaar.
Ik werd alleen zo gek van de mensen om me heen vrienden enz. die elke dag mar opnieuw zeiden dat ik naar de kapper moestAls ik achteraf andere fotos bekijk heb ik ook het idee van
lelijk
Haha, ik wacht nu ook eigenlijk op het mutsen-seizoenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:35 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Als het kan doe ik nu ook veel liever een pet op.![]()
Alleen mag dat niet tijdens het werken.
Is een stijltang dan geen oplossing? Zit met hetzelfde probleem, met gladfeunen ben ik minstens 15 min mee bezig en slag komt er na 3 uur toch wel weer in.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:23 schreef the-bullit het volgende:
mensen die krul haar hebben en stijl haar willen creeren kunnen het maat beter opgeven.
Hoevaak heb jij wel niet een dipjequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:00 schreef Viper88 het volgende:
Yup, weer een dipjeBleegh, irriteer me nu echt aan de lengte.
De laatste tijd echt om de weekquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:38 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij wel niet een dipje
Tsss.. dit haar groeien is niet goed voor je gezondheid, straks krijg je nog een inzinking manquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:44 schreef Viper88 het volgende:
[..]
De laatste tijd echt om de weekMaar binnenkort maar gewoon een muts gaan dragen, dan hoef ik niet meer te ploeteren met al die gel/wax/shaper prut om er ook maar iets acceptabels van te maken.
Hehe, zo ver ga ik het niet laten komen. Het ernstige is alleen dat mijn haar nu wel (net) achter mn oren kan, maar dat het er echt niet uitzietquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Tsss.. dit haar groeien is niet goed voor je gezondheid, straks krijg je nog een inzinking man
Heeey, daar hebben we de volgende adothehague!quote:Op woensdag 1 november 2006 01:52 schreef tokyo het volgende:
awww wat schattig allemaal mannen die zich druk maken om hun hair-do's
Het is nog altijd een hair-dewquote:Op woensdag 1 november 2006 01:52 schreef tokyo het volgende:
awww wat schattig allemaal mannen die zich druk maken om hun hair-do's
Ziet er idd wel geinig uit, wat jij nu hebt, die kant wil ik ook een beetje op. Wat voor gel/wax/watdanook gebruik je? En blijft het ook aan het einde van de dag zo zitten? Ik heb nu "Wella High Hair moon shine" maar hoe langer me haar wordt, hoe slapper het later op de dag wordt... niet echt ideaal! Ik zoek dus iets wat het goed in model houdt, en er ook nog een mooie glans aan geeft. Iemand tips?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:51 schreef Egg het volgende:
Dit is trouwens mijn streven:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zucht... bestond dat maar..quote:Op woensdag 1 november 2006 18:17 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Ik zoek dus iets wat het goed in model houdt, en er ook nog een mooie glans aan geeft. Iemand tips?
Shaper..? Wat is dat precies, en wat voor merk shaper en wax gebruik je? Waar kun je het kopen en hoeveel kost het... (luiiiiiiiquote:Op woensdag 1 november 2006 21:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik doe elke dag een klein beetje shaper met een nog kleiner beetje wax door m'n haar. Wordt het niet zo vet maar wel mooi glimmend, en door de shaper blijft het lekker in model. Probeer het eens zou ik zeggen, werkt goed!
Vandaag naar de kapper geweest![]()
Ik heb een tijd lang die (hema) shaper gebruikt, en dat spul is echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 1 november 2006 21:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik doe elke dag een klein beetje shaper met een nog kleiner beetje wax door m'n haar. Wordt het niet zo vet maar wel mooi glimmend, en door de shaper blijft het lekker in model. Probeer het eens zou ik zeggen, werkt goed!
Vandaag naar de kapper geweest![]()
Onzin, ik heb een aardige slag/krul in m'n haar en een steiltang heeft wel degelijk zin, als ik de steiltang heb gebruikt dan is m'n haar gewoon lekker steil hoor.. Gewoon een goede straightener kopen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:26 schreef the-bullit het volgende:
stijltang is leuk als je een beetje slag in je stijle haar hebt maar als je echt slag/krul(zoals ik) in je haar hebt heeft t echt geen zin..
je kutn dan beter een kapsel zoeken dat goed past bij krullend haar..
en als je dat allemaal niks vind kun je beter je haar kort houden..
Telt Enschede ook?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:18 schreef Domai het volgende:
Ik heb een tip voor mensen die door de lelijke tijd heen willen komen.
Ga een tijdje in Duitsland wonen, ik woon er nu en mijn haar is lelijke lengte, maar iedereen is hier zo lelijk dat het niks uitmaakt
Wat het precies is weet ik niet, ik gebruik die van de HEMA en dat kost 2 of 3 euro.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:37 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Shaper..? Wat is dat precies, en wat voor merk shaper en wax gebruik je? Waar kun je het kopen en hoeveel kost het... (luiiiiiii)
Dat spul vond ik dus weer niksquote:Op donderdag 2 november 2006 17:38 schreef Summerteeth het volgende:
Ik ben afgestapt van de Hema-gelwax (wat een troep was dat, sinds de restyle), gebruik nu Nivea Crème-gel. Werkt vrij aardig geloof ik.
Kun je dat alleen bestellen?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:09 schreef ArendBarend het volgende:
Ik gebruik Fudge Hairshaper, en dat werkt bij mij ubergoed, gebruiken als het haar nog net vochtig is, en het zit echt top bij mij. Het is alleen wel vrij duur (15-20 euro voor een potje, doe je +/- 2 maanden mee). Hij is nu ook bijdat op trouwens, dus ik moet weer een nieuwe bestellen
Fudge hebben ze bij bepaalde betere kappers ook gewoon te koopquote:
Hm. Die Hema-gelwax werd nogal hard bij mij, en dawasniedebedoeling...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |