abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 oktober 2006 @ 11:32:59 #101
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_42799359
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:46 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Nog 2 cm en ik heb zoiets. Alleen dan niet gekleurd ofzo gelukkig.
Is waarschijnlijk ook niet mijn bedoeling.
Zelf moet ik nog 3cm denk ik.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_42805236
Die lengte ben ik nu al wel voorbij, maar mijn doel is nog zooooo ver....
pi_42805687
Idd.. wat een emo kapsels op die duitse site... bah
pi_42808093
Had mn haar eerst laten groeien tot zo lang:

Toen naar kapper geweest die had er dit van gebakken:

En nu zit het ongeveer een half jaar later zo:

Het bevalt me wel, doe nooit gel oid eigenlijk er in, alleen het gaat tyfuserg pluizen na het wassen maar na 10km fietsen zit het dan meestal wel weer redelijk
pi_42810131
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:14 schreef Cyaa het volgende:
Had mn haar eerst laten groeien tot zo lang:
[afbeelding]

Toen naar kapper geweest die had er dit van gebakken:
[afbeelding]

En nu zit het ongeveer een half jaar later zo:
[afbeelding]

Het bevalt me wel, doe nooit gel oid eigenlijk er in, alleen het gaat tyfuserg pluizen na het wassen maar na 10km fietsen zit het dan meestal wel weer redelijk
Leuk, bij jou zie je heel goed dat je look echt verandert door een andere haarstijl! Tegen het pluizen kun je trouwens ns andrelon temmer proberen, bevalt mij erg goed, ik ben ook niet zo'n gel/haarstijlprodukten fan, maar dit is lekker spul
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_42815902
Hoe lang had je gedaan ov erhet haar in dat eerste plaatje? Jaartje of 2?
pi_42817580
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:34 schreef Viper88 het volgende:
Hoe lang had je gedaan ov erhet haar in dat eerste plaatje? Jaartje of 2?
Joah zoiets, 1,5 jaar tot 2 jaar.
Ik werd alleen zo gek van de mensen om me heen vrienden enz. die elke dag mar opnieuw zeiden dat ik naar de kapper moest Als ik achteraf andere fotos bekijk heb ik ook het idee van lelijk
  donderdag 19 oktober 2006 @ 21:35:52 #108
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_42817850
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:27 schreef Cyaa het volgende:

[..]

Joah zoiets, 1,5 jaar tot 2 jaar.
Ik werd alleen zo gek van de mensen om me heen vrienden enz. die elke dag mar opnieuw zeiden dat ik naar de kapper moest Als ik achteraf andere fotos bekijk heb ik ook het idee van lelijk
Als het kan doe ik nu ook veel liever een pet op.
Alleen mag dat niet tijdens het werken.
pi_42830199
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:35 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Als het kan doe ik nu ook veel liever een pet op.
Alleen mag dat niet tijdens het werken.
Haha, ik wacht nu ook eigenlijk op het mutsen-seizoen
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:11:46 #110
20023 Retro
studio bruxelles
pi_42946999
Updates?

Bij mij groeit het, nog
pi_42948294
bij mij ook, nu erg vervelende lengte, maar ja... Komende zomer zit het top
pi_42950946
ik heb nu de lengte bereikt die ik graag wilde bereiken, heb nu ook vrede met m'n slag/krul haar en vind t eigenlijk veel mooier dan stijl haar. ik gebruik nauwelijks style pruducten voor m'n haar. af en toe een heel klein beetje fudge shaper en ik ga 's ochtends na t douchen fudge skrewed gebruiken.
mensen die krul haar hebben en stijl haar willen creeren kunnen het maat beter opgeven, je moet heel veel style producten gebruiken waardoor je haar er vies en vet uitziet. lang haar is naar mijn mening en smaak alleen mooi als het er natuurlijk uitziet, dus hooguit een beetje styling product.
lang haar is juist mooi doordat het er natuurlijk uitziet en lekker beweegt in de wind. kijk naar mannelijke celebs met lang haar: Sander Foppele, Chris Zegers, die belg van sixpack met zn krullen(zo is mijn haar ook), dat ralp lauren model, de ridder..zei allemaal gebruiken geen tot weinig styling producten voor hun haar.
dus mijn tip, accepteer de stijl van je haar, dus slag krul of stijl. en laat het lekker natuurlijk zitten..
succes en binnenkort upload ik ff een pic.
ReAl MeN WeAr PiNk.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 13:45:59 #113
150059 XXR
Proud 2 B FOUT ! !
pi_42951589
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:23 schreef the-bullit het volgende:
mensen die krul haar hebben en stijl haar willen creeren kunnen het maat beter opgeven.
Is een stijltang dan geen oplossing? Zit met hetzelfde probleem, met gladfeunen ben ik minstens 15 min mee bezig en slag komt er na 3 uur toch wel weer in.
You'll never get a second chance to make a first impression !
pi_42956930
stijltang is leuk als je een beetje slag in je stijle haar hebt maar als je echt slag/krul(zoals ik) in je haar hebt heeft t echt geen zin..
je kutn dan beter een kapsel zoeken dat goed past bij krullend haar..
en als je dat allemaal niks vind kun je beter je haar kort houden..
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_42958365

Ik zit nu ongeveer op deze lengte. Volgende stap is dus dat het achter mijn oren kan, al heb ik steeds weer van die neigingen om het allemaal eraf te halen Ik moet daar echt eens mee ophouden
pi_43049488
Yup, weer een dipje Bleegh, irriteer me nu echt aan de lengte.
pi_43059373
whaha..sterkte ermee...
ik ben gelukkig over de dip fase heen..
en geen haar op mn hoofd die er nu aan denkt om het er weer af te laten halen..
ReAl MeN WeAr PiNk.
pi_43072620
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:00 schreef Viper88 het volgende:
Yup, weer een dipje Bleegh, irriteer me nu echt aan de lengte.
Hoevaak heb jij wel niet een dipje
pi_43074887
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:38 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Hoevaak heb jij wel niet een dipje
De laatste tijd echt om de week Maar binnenkort maar gewoon een muts gaan dragen, dan hoef ik niet meer te ploeteren met al die gel/wax/shaper prut om er ook maar iets acceptabels van te maken.
pi_43075348
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:44 schreef Viper88 het volgende:

[..]

De laatste tijd echt om de week Maar binnenkort maar gewoon een muts gaan dragen, dan hoef ik niet meer te ploeteren met al die gel/wax/shaper prut om er ook maar iets acceptabels van te maken.
Tsss.. dit haar groeien is niet goed voor je gezondheid, straks krijg je nog een inzinking man
pi_43075369
Wie goed met een schaar overweg kan, en langer krulhaar wil, mag bij mij wat komen halen.
pi_43076647
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:56 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Tsss.. dit haar groeien is niet goed voor je gezondheid, straks krijg je nog een inzinking man
Hehe, zo ver ga ik het niet laten komen. Het ernstige is alleen dat mijn haar nu wel (net) achter mn oren kan, maar dat het er echt niet uitziet En aangezien dat mn doel was, maar dan veel langer.....
pi_43078600
Ik kom zojuist van de kapper, heb het alleen laten uitdunnen en aan de achter en zijkanten een klein beetje bij laten snijden zodat er een beetje een model in zit.. Het valt nu veel beter (lichter ofzo). Ik hebt nu veel minder gel nodig en omdat het gesneden is valt het nu heel relax, een beetje punterig. Zal binnenkort wel n foto plaatsen als er interesse is.
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:17:21 #124
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_43084807
Intresse! Vorige foto zag er al tof uit namelijk
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_43087240
dankje, let niet op mijn gezicht. Op de een of andere manier kijk ik altijd boos op foto's
pi_43092511
Net uit de douche gestapt zeker?

Ow, ziet er verder wel goed uit hoor
pi_43092668
klopt ja, foto is net na t trainen gemaakt
pi_43126567
awww wat schattig allemaal mannen die zich druk maken om hun hair-do's
pi_43127867
quote:
Op woensdag 1 november 2006 01:52 schreef tokyo het volgende:
Heeey, daar hebben we de volgende adothehague!
pi_43130770
ehh wie?

ik vind t echt aandoenlijk hoor!
pi_43139180
quote:
Op woensdag 1 november 2006 01:52 schreef tokyo het volgende:
Het is nog altijd een hair-dew
pi_43141904
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:41 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Het is nog altijd een hair-dew
pi_43145042
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 19:51 schreef Egg het volgende:
Dit is trouwens mijn streven:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er idd wel geinig uit, wat jij nu hebt, die kant wil ik ook een beetje op. Wat voor gel/wax/watdanook gebruik je? En blijft het ook aan het einde van de dag zo zitten? Ik heb nu "Wella High Hair moon shine" maar hoe langer me haar wordt, hoe slapper het later op de dag wordt... niet echt ideaal! Ik zoek dus iets wat het goed in model houdt, en er ook nog een mooie glans aan geeft. Iemand tips?
pi_43145217
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:17 schreef Thirdeye het volgende:

[..]

Ik zoek dus iets wat het goed in model houdt, en er ook nog een mooie glans aan geeft. Iemand tips?
Zucht... bestond dat maar..
pi_43151652
Ik doe elke dag een klein beetje shaper met een nog kleiner beetje wax door m'n haar. Wordt het niet zo vet maar wel mooi glimmend, en door de shaper blijft het lekker in model. Probeer het eens zou ik zeggen, werkt goed!

Vandaag naar de kapper geweest
pi_43153086
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik doe elke dag een klein beetje shaper met een nog kleiner beetje wax door m'n haar. Wordt het niet zo vet maar wel mooi glimmend, en door de shaper blijft het lekker in model. Probeer het eens zou ik zeggen, werkt goed!

Shaper..? Wat is dat precies, en wat voor merk shaper en wax gebruik je? Waar kun je het kopen en hoeveel kost het... (luiiiiiii )
pi_43153450
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:06 schreef Rens_Wilders het volgende:

Ik heb een tijd lang die (hema) shaper gebruikt, en dat spul is echt verschrikkelijk Moet toegeven dat het wel werkt, maar het wordt allemaal wel erg smerig..

Ik lijk trouwens over mijn dipje heen te zijn
  woensdag 1 november 2006 @ 22:18:20 #138
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_43155004
Ik heb een tip voor mensen die door de lelijke tijd heen willen komen.

Ga een tijdje in Duitsland wonen, ik woon er nu en mijn haar is lelijke lengte, maar iedereen is hier zo lelijk dat het niks uitmaakt
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_43155298
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:26 schreef the-bullit het volgende:
stijltang is leuk als je een beetje slag in je stijle haar hebt maar als je echt slag/krul(zoals ik) in je haar hebt heeft t echt geen zin..
je kutn dan beter een kapsel zoeken dat goed past bij krullend haar..
en als je dat allemaal niks vind kun je beter je haar kort houden..
Onzin, ik heb een aardige slag/krul in m'n haar en een steiltang heeft wel degelijk zin, als ik de steiltang heb gebruikt dan is m'n haar gewoon lekker steil hoor.. Gewoon een goede straightener kopen.
  donderdag 2 november 2006 @ 16:10:37 #140
20023 Retro
studio bruxelles
pi_43174222
Mijn haar-groei-snelheid is echt zwaar ondergemiddeld, althans zo lijkt het. Boe-hoe.
  donderdag 2 november 2006 @ 16:30:45 #141
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_43174889
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:18 schreef Domai het volgende:
Ik heb een tip voor mensen die door de lelijke tijd heen willen komen.

Ga een tijdje in Duitsland wonen, ik woon er nu en mijn haar is lelijke lengte, maar iedereen is hier zo lelijk dat het niks uitmaakt
Telt Enschede ook?
pi_43175400
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:37 schreef Thirdeye het volgende:

[..]

Shaper..? Wat is dat precies, en wat voor merk shaper en wax gebruik je? Waar kun je het kopen en hoeveel kost het... (luiiiiiii )
Wat het precies is weet ik niet, ik gebruik die van de HEMA en dat kost 2 of 3 euro.
pi_43175623
Ik gebruik gewoon de Gel-Wax van de Hema.
pi_43177235
Ik ben afgestapt van de Hema-gelwax (wat een troep was dat, sinds de restyle), gebruik nu Nivea Crème-gel. Werkt vrij aardig geloof ik.
suburban gangster flow
pi_43177703
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:38 schreef Summerteeth het volgende:
Ik ben afgestapt van de Hema-gelwax (wat een troep was dat, sinds de restyle), gebruik nu Nivea Crème-gel. Werkt vrij aardig geloof ik.
Dat spul vond ik dus weer niks
  donderdag 2 november 2006 @ 19:09:53 #146
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_43180180
Ik gebruik Fudge Hairshaper, en dat werkt bij mij ubergoed, gebruiken als het haar nog net vochtig is, en het zit echt top bij mij. Het is alleen wel vrij duur (15-20 euro voor een potje, doe je +/- 2 maanden mee). Hij is nu ook bijdat op trouwens, dus ik moet weer een nieuwe bestellen
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_43181918
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:09 schreef ArendBarend het volgende:
Ik gebruik Fudge Hairshaper, en dat werkt bij mij ubergoed, gebruiken als het haar nog net vochtig is, en het zit echt top bij mij. Het is alleen wel vrij duur (15-20 euro voor een potje, doe je +/- 2 maanden mee). Hij is nu ook bijdat op trouwens, dus ik moet weer een nieuwe bestellen
Kun je dat alleen bestellen?
pi_43188293
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:53 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Kun je dat alleen bestellen?
Fudge hebben ze bij bepaalde betere kappers ook gewoon te koop
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_43194002
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:54 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Dat spul vond ik dus weer niks
Hm. Die Hema-gelwax werd nogal hard bij mij, en dawasniedebedoeling...
suburban gangster flow
pi_43197865
ik heb ook fudge shaper gebruit, heel fijn spul. alleen deed ik wel 5/6 maanden met een potje..
gebruik nu ff iets anders en dat bevalt tot nu toe beter..
gebruik nu osis mhold mouse..in nat haar...en dan als t bijna droog is lóreal tecni art hair mix, is goed voor krullend haar..
binnekort wel ff naar de kapper, klein beetje bij laten knippen..
ReAl MeN WeAr PiNk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')