Tof! Zo is het ook bijna bij mij, alleen moeten mijn haren boven op m'n hoofd nog tot minstens m'n wenkbrouwen gaan groeien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:50 schreef Egg het volgende:
Bij mij schiet het al aardig op, momenteel zit het zo:
[afbeelding]
Ik ben nu aan het twijfelen of ik het morgen zal laten uitdunnen bij de kapper of niet... dunnen jullie je haar weleens uit tijdens de 'groeifase'?
Sry voor de grote foto, ik weet niet hoe je hem kleiner moet maken![]()
die komt snel genoeg terugquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:57 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Nu ben ik in ieder geval voorbij de *Ik moet naar de kapper toe* fase...![]()
Ik denk het wel, ik laat het om te zoveel maanden even bijpunten,het ziet er dan ook weer wat beter uit, en er wordt gezegd dat je haar dan weer sneller groeit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:43 schreef fatalerror404 het volgende:
Is het wel de moeite waard, dat bijpunten?
Lijkt me sterk dat het er echt harder van groeitquote:Op zondag 15 oktober 2006 08:59 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik laat het om te zoveel maanden even bijpunten,het ziet er dan ook weer wat beter uit, en er wordt gezegd dat je haar dan weer sneller groeit.
Ah, hier is het topic geblevenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:32 schreef Viper88 het volgende:
zeur niet zo, als ze echt alleen maar bijpunten (wat je dus duidelijk moeten zeggen!!) zie je nauwelijks het verschil. Het gaat dan echt om een paar milimeter. Over het algemeen ziet het er dan iets verzorgder uit, maar je zult echt geen radicale verschillen vinden hoor...
Tuurlijk, maar zolang je dat gewoon geheel duidelijk maakt aan de kapper/kapster is er geen probleem, dan is bijpunten een goed ideequote:Op zondag 15 oktober 2006 19:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Ah, hier is het topic geblevenYep, bij bijpunten moet je wel heeeeeel duidelijk zijn dat dat alles is wat je wil, anders zie je al snel je gespaarde haar weer naar beneden zweven
![]()
Tja, helaas groeit haar gewoon niet zo snel, en van kort naar langer zal nooit echt makkelijk gaan en het zal altijd een periode klote zitten. Maar idd af en toe wat bij laten punten/beetje contouren is de beste optie. Het gaat erom wat je zelf leuk vind, die anderen wennen wel weer aan het langer haar tzt en misschien staat dat je uiteindelijk nog wel beter dan t kortequote:Op maandag 16 oktober 2006 09:07 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zolang je dat gewoon geheel duidelijk maakt aan de kapper/kapster is er geen probleem, dan is bijpunten een goed ideeIk ga binnenkort ook maar weer eens.
![]()
De verleiding is trouwens nog steeds erg groot om alles eraf te halen.Ik weet namelijk dat iedereen, maar dan ook iedereen op dit moment vindt dat korter haar leuker bij me staat. En op zich hebben ze wel een punt. In vergelijking met mijn haar nu was dat ook leuker, maar als ik eenmaal mijn eindresultaat bereikt heb, weet ik wel wat leuker is
![]()
Maar waarom heb ik dan ook zo'n lastig doe, dat een eeuwigheid lijkt te duren om te bereiken...l![]()
Haha, ja dat heb ik gemerktquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:30 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, helaas groeit haar gewoon niet zo snel, en van kort naar langer zal nooit echt makkelijk gaan en het zal altijd een periode klote zitten. Maar idd af en toe wat bij laten punten/beetje contouren is de beste optie. Het gaat erom wat je zelf leuk vind, die anderen wennen wel weer aan het langer haar tzt en misschien staat dat je uiteindelijk nog wel beter dan t korte![]()
Snel verhuizen zodra het kanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:23 schreef Life het volgende:
Anyway, ik woon in Drenthe en mannen met langer haar dan 2cm zijn hier taboe.
coup-ontplof, precies, jij snapt emquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:18 schreef BOKA het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem; uit de douche en afgedroogd zit het goed, droogt het op en doe ik er geen gel oid in dan wordt het een "coup-ontplof"
Ik gebruik van die herstylleerbare producten (nivea cream of l'oreal remix) en dat werkt best redelijk.
Juistem.. al moet ik nog laaaang door groeienquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:34 schreef Viper88 het volgende:
Woh, lijkt echt alsof iedereen zo'n kapsel wilJij, Egg, Dries, en nog wel een aantal
Staat alleen maar mooi als je stijl haar hebt, heb ik helaas nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:34 schreef Viper88 het volgende:
Woh, lijkt echt alsof iedereen zo'n kapsel wilJij, Egg, Dries, en nog wel een aantal
Ik wou net zeggen, gooi het eens wat naar achteren!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:21 schreef Life het volgende:
Ik heb het nu zo lang. Geen idee hoeveel langer ik het nog ga laten groeien. Had ik maar geen inhammen, dan was het zoveel mooier geweest
Het zal ff zoeken zijn, maar er zijn al tig genoemd in de vorige 33 topicsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Mijn haar begint ook een kapper nodig te hebben óf ik moet besluiten het weer langer te laten groeien. Hebben mensen, naast hun eigen foto's, toevallig nog een algemene site gevonden voor kapsels?
Ik ben lui.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Het zal ff zoeken zijn, maar er zijn al tig genoemd in de vorige 33 topics![]()
in de openingspost van heel veel vorige topics staan volgens mij lijstjes met linken naar sitesquote:
Dan ziet het er zo uit. Ik weet zelf niet echt wat beter staat. Zeg jij het maarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:21 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, gooi het eens wat naar achteren!Maar dat ziet er dus niet uit?
Iets rommeliger en dan naar voren lijkt me beter.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Life het volgende:
[..]
Dan ziet het er zo uit. Ik weet zelf niet echt wat beter staat. Zeg jij het maar
http://www.unisex-friseure.dequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Mijn haar begint ook een kapper nodig te hebben óf ik moet besluiten het weer langer te laten groeien. Hebben mensen, naast hun eigen foto's, toevallig nog een algemene site gevonden voor kapsels?
Ik zie je haar amperquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Life het volgende:
[..]
Dan ziet het er zo uit. Ik weet zelf niet echt wat beter staat. Zeg jij het maar
Thanks, veel rare kapsels, maar ook zeker wat gangbare.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef JAY-T het volgende:
[..]
http://www.unisex-friseure.de
Style > man
Zal wel door m'n laptop komen dat het lichter is hier, want ik zie het welquote:
ff iets laten groeien, gaaf haar dude!!!! supersssquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:10 schreef VjenneKloetn het volgende:
Heb het nu ook redelijk lang. Komt tot net onderaan me oren als het goed zit (als)
Even kijken hoelang ik het laat groeien. En achterop in me me nek gaat het krullen enzo. Kan je dat gewoon het beste uit laten dunnen dan ofzo?
Plaatje:
[afbeelding]
Hmm, ik vind het allebei goed staan, ik zou zelf voor deze gaan denk ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Life het volgende:
[..]
Wat een emo kapselsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef JAY-T het volgende:
[..]
http://www.unisex-friseure.de
Style > man
Die urlquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:12 schreef Life het volgende:
[..]
Zal wel door m'n laptop komen dat het lichter is hier, want ik zie het welMaarja, speciaal voor jou dan een lichtere versie hier. Dit is overigens mijn studentenlook
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ff iets laten groeien, gaaf haar dude!!!! supersss
Nog 2 cm en ik heb zoiets. Alleen dan niet gekleurd ofzo gelukkig.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:31 schreef SilverBullet het volgende:
[afbeelding]
Zo wil ik het ongeveer hebben! Alleen achter ietsjes korter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |