abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42652174
Bijna ja, het probleem is dat mijn haar echt onhandelbaar is, 1 keer op de fiets of een beetje wind en het zit meteen alle kanten op. Ik dacht dat misschien wat handelbaarder zou worden als ik het uitdun (ik heb heel dik haar). Iemand hier ervaring mee?
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:17:14 #52
150059 XXR
Proud 2 B FOUT ! !
pi_42652371
welke haarstylingsproduct gebruik je? ik ben meer van de Nivea Cream Gel, dan kan het wel alle kanten uitwaaien, maar heb je het ook zo weer goed. Ik dan
You'll never get a second chance to make a first impression !
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:57:39 #53
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_42659786
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 19:50 schreef Egg het volgende:
Bij mij schiet het al aardig op, momenteel zit het zo:
[afbeelding]
Ik ben nu aan het twijfelen of ik het morgen zal laten uitdunnen bij de kapper of niet... dunnen jullie je haar weleens uit tijdens de 'groeifase'?
Sry voor de grote foto, ik weet niet hoe je hem kleiner moet maken
Tof! Zo is het ook bijna bij mij, alleen moeten mijn haren boven op m'n hoofd nog tot minstens m'n wenkbrouwen gaan groeien.

Nu ben ik in ieder geval voorbij de *Ik moet naar de kapper toe* fase...
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 02:58:25 #54
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_42663971
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:57 schreef Klapdeur het volgende:

[..]

Nu ben ik in ieder geval voorbij de *Ik moet naar de kapper toe* fase...
die komt snel genoeg terug
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_42665505
ziet er goed uit, Egg!
pi_42672493
dankje, ik gebruik new wave massive clay 'n play van wella + soms haarlak.
pi_42673348
Is het wel de moeite waard, dat bijpunten?
pi_42691696
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 16:43 schreef fatalerror404 het volgende:
Is het wel de moeite waard, dat bijpunten?
Ik denk het wel, ik laat het om te zoveel maanden even bijpunten,het ziet er dan ook weer wat beter uit, en er wordt gezegd dat je haar dan weer sneller groeit.
  zondag 15 oktober 2006 @ 12:08:03 #59
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_42693814
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 08:59 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Ik denk het wel, ik laat het om te zoveel maanden even bijpunten,het ziet er dan ook weer wat beter uit, en er wordt gezegd dat je haar dan weer sneller groeit.
Lijkt me sterk dat het er echt harder van groeit maar als t er beter uit ziet dan moet je t gewoon doen natuurlijk
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_42693891
Hmm, iemand een voor- en na foto?
pi_42695781
zeur niet zo, als ze echt alleen maar bijpunten (wat je dus duidelijk moeten zeggen!!) zie je nauwelijks het verschil. Het gaat dan echt om een paar milimeter. Over het algemeen ziet het er dan iets verzorgder uit, maar je zult echt geen radicale verschillen vinden hoor...
pi_42702999
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 13:32 schreef Viper88 het volgende:
zeur niet zo, als ze echt alleen maar bijpunten (wat je dus duidelijk moeten zeggen!!) zie je nauwelijks het verschil. Het gaat dan echt om een paar milimeter. Over het algemeen ziet het er dan iets verzorgder uit, maar je zult echt geen radicale verschillen vinden hoor...
Ah, hier is het topic gebleven Yep, bij bijpunten moet je wel heeeeeel duidelijk zijn dat dat alles is wat je wil, anders zie je al snel je gespaarde haar weer naar beneden zweven
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_42715109
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 19:12 schreef Samson het volgende:

[..]

Ah, hier is het topic gebleven Yep, bij bijpunten moet je wel heeeeeel duidelijk zijn dat dat alles is wat je wil, anders zie je al snel je gespaarde haar weer naar beneden zweven
Tuurlijk, maar zolang je dat gewoon geheel duidelijk maakt aan de kapper/kapster is er geen probleem, dan is bijpunten een goed idee Ik ga binnenkort ook maar weer eens.

De verleiding is trouwens nog steeds erg groot om alles eraf te halen. Ik weet namelijk dat iedereen, maar dan ook iedereen op dit moment vindt dat korter haar leuker bij me staat. En op zich hebben ze wel een punt. In vergelijking met mijn haar nu was dat ook leuker, maar als ik eenmaal mijn eindresultaat bereikt heb, weet ik wel wat leuker is

Maar waarom heb ik dan ook zo'n lastig doe, dat een eeuwigheid lijkt te duren om te bereiken...l
pi_42722767
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 09:07 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar zolang je dat gewoon geheel duidelijk maakt aan de kapper/kapster is er geen probleem, dan is bijpunten een goed idee Ik ga binnenkort ook maar weer eens.

De verleiding is trouwens nog steeds erg groot om alles eraf te halen. Ik weet namelijk dat iedereen, maar dan ook iedereen op dit moment vindt dat korter haar leuker bij me staat. En op zich hebben ze wel een punt. In vergelijking met mijn haar nu was dat ook leuker, maar als ik eenmaal mijn eindresultaat bereikt heb, weet ik wel wat leuker is

Maar waarom heb ik dan ook zo'n lastig doe, dat een eeuwigheid lijkt te duren om te bereiken...l
Tja, helaas groeit haar gewoon niet zo snel, en van kort naar langer zal nooit echt makkelijk gaan en het zal altijd een periode klote zitten. Maar idd af en toe wat bij laten punten/beetje contouren is de beste optie. Het gaat erom wat je zelf leuk vind, die anderen wennen wel weer aan het langer haar tzt en misschien staat dat je uiteindelijk nog wel beter dan t korte
pi_42723764
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 19:30 schreef Samson het volgende:

[..]

Tja, helaas groeit haar gewoon niet zo snel, en van kort naar langer zal nooit echt makkelijk gaan en het zal altijd een periode klote zitten. Maar idd af en toe wat bij laten punten/beetje contouren is de beste optie. Het gaat erom wat je zelf leuk vind, die anderen wennen wel weer aan het langer haar tzt en misschien staat dat je uiteindelijk nog wel beter dan t korte
Haha, ja dat heb ik gemerkt Ik ben nu al bijna 7 maanden aan het groeien, en idd heb je periodes dat het kut zit, dan zit het weer ok, dan weer minder Maar hoewel het nu al redelijk lang is, is mijn doel echt een stuk langer, dus ja, idd om de zoveel tijd bijpunten
pi_42726562
Vroeger
Nu
Toekomst

Ik begin alleen schijtziek te worden van tussenlengtes en haar wat net niet allemaal in een staart kan.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 00:23:40 #67
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_42728816
Ben nu vanaf januari bezig met groeien en het schiet aardig op. Het is wel zwaar irritant dat mn haar nu steeds in mn ogen prikt Maar dit ligt ook wel aan hoe je je haar styled. Het liefst doe ik het naar voren toe, maar ik heb inhammen (dankje stomme genen), waardoor het redelijk verneukt lijkt

Anyway, ik woon in Drenthe en mannen met langer haar dan 2cm zijn hier taboe. Dat werkt overigens niet echt motiverend, als de mensen om je heen constant zeggen dat je haar kort moet.

Voor stylen gebruik ik Matrixx Clay, werkt zeer goed! Kost alleen wel 15,- per potje en kan alleen, zover ik weet, bij de kapper gekocht worden.
pi_42743988
Hmm, ik zoek nieuwe gel/wax. Mijn haar is perfect als ik uit de douche kom, lijkt wat langer en zwaarder als het ware. Hoe kan ik dit effect krijgen? Met wat voor spul?
pi_42745190
Ik heb hetzelfde probleem; uit de douche en afgedroogd zit het goed, droogt het op en doe ik er geen gel oid in dan wordt het een "coup-ontplof"
Ik gebruik van die herstylleerbare producten (nivea cream of l'oreal remix) en dat werkt best redelijk.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_42746014
Tja... wat doe je ertegen he
pi_42746727
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 00:23 schreef Life het volgende:
Anyway, ik woon in Drenthe en mannen met langer haar dan 2cm zijn hier taboe.
Snel verhuizen zodra het kan
pi_42747641
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:18 schreef BOKA het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem; uit de douche en afgedroogd zit het goed, droogt het op en doe ik er geen gel oid in dan wordt het een "coup-ontplof"
Ik gebruik van die herstylleerbare producten (nivea cream of l'oreal remix) en dat werkt best redelijk.
coup-ontplof, precies, jij snapt em Ik gebruik nu ultra strong gel van Schwarzkopf, maar dat werkt ook niet. Blijft nog steeds bol staan, maar dan keihard Ik zal die remix zooi eens gaan gebruiken, kijken of dat was is....
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:02:00 #73
148219 Jeroen_S.
De waarheid bestaat niet
pi_42748007
ik wil net zo'n haar als egg, jij hebt dik haar als ik me niet vergis toch? gezien je achterkant van je haar...
PSV - Feyenoord 10 - 0
pi_42748685
Bij mij is het dus precies andersom.. Als ik heb gedouched is er echt niks met mn haar te beginnen, krijg er gewoon geen model in.. Het zit pas hert beste als ik het een dag (of 2) niet gewassen heb..

Heb altijd kort haar gehad, en sinds een jaar laten groeien.. Voor komt het over mn ogen heen

ff snel een plaatje gegoogled (maak zelf nog wel eens een foto) heb het nu precies zo zitten, alleen aan de zijkanten is het iets korter (wil ook nog niet goed over mn oren heenvallen)

pi_42749124
Woh, lijkt echt alsof iedereen zo'n kapsel wil Jij, Egg, Dries, en nog wel een aantal
pi_42749331
Mja.. Ik heb al iets van 8 maanden dit model. Elke keer wel weer wat laten bijknippen enzo.. Maar ben nu alweer 2 maanden niet bij de kapper geweest.. Vind de lengte nu precies goed, alleen mag het achter wel iets korter, en aan de zijkanten wat langer (zodat het dus beter deels over mn oren heenvalt) Binnenkort ff naar de kapper om het wat te laten bijpunten

Valt me wel op dat nu ik het die 2 maanden weer iets langer heb laten groeien, het steeds beter in model komt.. Hoef er 's ochtends bijna niets aan te doen (alleen als ik gedouched heb is er niks mee te beginnen )
pi_42749924
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:34 schreef Viper88 het volgende:
Woh, lijkt echt alsof iedereen zo'n kapsel wil Jij, Egg, Dries, en nog wel een aantal
Juistem.. al moet ik nog laaaang door groeien
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:21:36 #78
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_42750525
Ik heb het nu zo lang. Geen idee hoeveel langer ik het nog ga laten groeien. Had ik maar geen inhammen, dan was het zoveel mooier geweest
pi_42752148
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:34 schreef Viper88 het volgende:
Staat alleen maar mooi als je stijl haar hebt, heb ik helaas niet
pi_42752736
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 20:21 schreef Life het volgende:
Ik heb het nu zo lang. Geen idee hoeveel langer ik het nog ga laten groeien. Had ik maar geen inhammen, dan was het zoveel mooier geweest
Ik wou net zeggen, gooi het eens wat naar achteren! Maar dat ziet er dus niet uit?
pi_42752879
Mijn haar begint ook een kapper nodig te hebben óf ik moet besluiten het weer langer te laten groeien. Hebben mensen, naast hun eigen foto's, toevallig nog een algemene site gevonden voor kapsels?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_42753267
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Mijn haar begint ook een kapper nodig te hebben óf ik moet besluiten het weer langer te laten groeien. Hebben mensen, naast hun eigen foto's, toevallig nog een algemene site gevonden voor kapsels?
Het zal ff zoeken zijn, maar er zijn al tig genoemd in de vorige 33 topics
pi_42753302
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:36 schreef Samson het volgende:

[..]

Het zal ff zoeken zijn, maar er zijn al tig genoemd in de vorige 33 topics
Ik ben lui.
pi_42753373
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:37 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ik ben lui.
in de openingspost van heel veel vorige topics staan volgens mij lijstjes met linken naar sites
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:43:36 #85
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_42753485
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:21 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, gooi het eens wat naar achteren! Maar dat ziet er dus niet uit?
Dan ziet het er zo uit. Ik weet zelf niet echt wat beter staat. Zeg jij het maar
pi_42753742
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Life het volgende:

[..]

Dan ziet het er zo uit. Ik weet zelf niet echt wat beter staat. Zeg jij het maar
Iets rommeliger en dan naar voren lijkt me beter.
pi_42753756
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef WeirdMicky het volgende:
http://www.unisex-friseure.de

Style > man
pi_42754211
quote:

[..]

Ik zie je haar amper
pi_42754334
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef JAY-T het volgende:

[..]

Style > man
Thanks, veel rare kapsels, maar ook zeker wat gangbare.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:12:11 #90
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_42754499
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 22:04 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ik zie je haar amper
Zal wel door m'n laptop komen dat het lichter is hier, want ik zie het wel Maarja, speciaal voor jou dan een lichtere versie hier. Dit is overigens mijn studentenlook
pi_42754553
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 02:10 schreef VjenneKloetn het volgende:
Heb het nu ook redelijk lang. Komt tot net onderaan me oren als het goed zit (als )
Even kijken hoelang ik het laat groeien. En achterop in me me nek gaat het krullen enzo. Kan je dat gewoon het beste uit laten dunnen dan ofzo?

Plaatje:
[afbeelding]
ff iets laten groeien, gaaf haar dude!!!! supersss
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:15:45 #92
104687 Life
Entertainer 1e klas.
pi_42762621
quote:

[..]

Hmm, ik vind het allebei goed staan, ik zou zelf voor deze gaan denk ik
pi_42762649
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:50 schreef JAY-T het volgende:

[..]

Style > man
Wat een emo kapsels
  woensdag 18 oktober 2006 @ 13:47:54 #95
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_42769603
Ik wil m'n haar richting dit kwa lengte, al die kleurenpartijen hoeven er niet in.

Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_42777399
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 22:12 schreef Life het volgende:

[..]

Zal wel door m'n laptop komen dat het lichter is hier, want ik zie het wel Maarja, speciaal voor jou dan een lichtere versie hier. Dit is overigens mijn studentenlook
Die url
pi_42778459
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 22:13 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ff iets laten groeien, gaaf haar dude!!!! supersss

Serieus?

Baal er zelf nu stevig van haha. Van achterem wil het helemaal voor geen meter zitten en krult het op
Vrijdag mooi vrije dag en dan ff bij de kapper iig de achterkant stukje korter laten knippen.
pi_42779463
Haar-held:

woensdag 18 oktober 2006 @ 21:31:04 #99
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_42785426

Zo wil ik het ongeveer hebben! Alleen achter ietsjes korter.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_42792909
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 21:31 schreef SilverBullet het volgende:
[afbeelding]
Zo wil ik het ongeveer hebben! Alleen achter ietsjes korter.
Nog 2 cm en ik heb zoiets. Alleen dan niet gekleurd ofzo gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')