Daar is maar 1 oplossing voor, een goeie kapper/kapster vinden. Ik heb er eindelijk eentje gevonden die echt luistert, goed overlegt en niet zomaar aan de slag gaat. Maar dit is gewoon iemand met een eigen zaak. Bij de meeste ketens krijg je bijna nooit wat je zoekt. Die kunnen vaak maar 1 standaardkapsel knippen....quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:51 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil binnenkort weer wat uitdunnen en puntjes snijden maar ik durf niet![]()
Al die kutten doen al veels te veel, zelfs als je nadrukkelijk zegt dat ze dat NIET moeten doen![]()
Idd, kappers met eigen zaak zijn veel meer te vertrouwen, maar kosten ook wat meer. Tja, ik heb het er wel voor overquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Daar is maar 1 oplossing voor, een goeie kapper/kapster vinden. Ik heb er eindelijk eentje gevonden die echt luistert, goed overlegt en niet zomaar aan de slag gaat. Maar dit is gewoon iemand met een eigen zaak. Bij de meeste ketens krijg je bijna nooit wat je zoekt. Die kunnen vaak maar 1 standaardkapsel knippen....
herkenbaarquote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef Klapdeur het volgende:
Na 18 weken niet naar de kapper te zijn geweest en ik vandaag weer eens geweest om de punten eraf te halen en flink uit te laten dunnen. Gelukkig heb ik de kapster de goede opdrachten meegegeven en was ze niet te knipperig.
Alleen als die kapsters dan wax in m'n haar smeren en dan kneden tot ze denken dat het goed zit schaam ik me altijd kapot en probeer ik zo snel mogelijk naar huis te gaan om er wat fatsoenlijks van te maken. Het is lief bedoeld maar de volgende keer, nee doe maar niet.![]()
Zeker herkenbaar!quote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef Klapdeur het volgende:
Na 18 weken niet naar de kapper te zijn geweest en ik vandaag weer eens geweest om de punten eraf te halen en flink uit te laten dunnen. Gelukkig heb ik de kapster de goede opdrachten meegegeven en was ze niet te knipperig.
Alleen als die kapsters dan wax in m'n haar smeren en dan kneden tot ze denken dat het goed zit schaam ik me altijd kapot en probeer ik zo snel mogelijk naar huis te gaan om er wat fatsoenlijks van te maken. Het is lief bedoeld maar de volgende keer, nee doe maar niet.![]()
Hier ook. Terwijl ik altijd een pet op doe als ik naar de kapper ga. Het staat zo lullig dat ze die moeite dan voor niets doen, dus laat ik me pet maar (even) af.quote:
Passende avatar voor jouquote:Op maandag 13 november 2006 21:11 schreef Viper88 het volgende:
haha, idd, dan zo kneden tot het echt absurd zit, dan nog een plukje naar links, plukje omhoog, whehe, hopeloos.
Bij mij groeit het trouwens nog vrolijk verder
Naja, een man die een kat over zijn hoofd heen schuurt, ik weet niet hoe passend dat werkelijk is...quote:
Weet je zeker dat je in t goede topic zit?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:43 schreef SilverBullet het volgende:
Mijn haar nu:
http://i94.photobucket.com/albums/l114/Silverbullet_fok/ik2.jpg
Bijna zoals ik wil. Voor nog een stuk langer, en de zijkanten denk ik ook een beetje langer. En achter is al goed vind ik.
Niet echt een doel, maar zo als ik had omschreven, zo wil ik het ongeveer hebben. Ik moet alleen kijken hoe het staat enzo. Eerst wat maar lengte, en dan kijk ik wel wat ik ermee ga doen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:52 schreef Viper88 het volgende:
@silverbullet - Begint er goed uit te zienWat is je doel ongeveer?
Ja, jij ook?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:56 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je in t goede topic zit?
Hehe, het topic heet niet voor niets: "Ik WIL langer haar"quote:Op woensdag 15 november 2006 20:56 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je in t goede topic zit?
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:18 schreef Domai het volgende:
Ik heb een tip voor mensen die door de lelijke tijd heen willen komen.
Ga een tijdje in Duitsland wonen, ik woon er nu en mijn haar is lelijke lengte, maar iedereen is hier zo lelijk dat het niks uitmaakt
Als jij ervoor kan zorgen dat m'n haar sneller groeit dan kan ik wat vaker reply-enquote:Op zondag 19 november 2006 09:10 schreef Viper88 het volgende:
woh, dit topic is dood zeg. Kunnen we het niet op de een of andere manier levend maken?
quote:Op woensdag 22 november 2006 08:26 schreef Maoz het volgende:
Lang haar is voor nerds, knip het er gewoon af.
Gewoon doorzetten, anders kom je er nooit. Als je de denkt dat het te lang wordt omdat je een beetje een matje krijgt ben je trouwens pas ongeveer op 10% van echt lang haar, je krijgt snel het idee dat het "lang" is, maar voordat het echt langer is, duurt het wel wat langer hoor. Maar ja, wat ik zei, als je het echt graag wilt, gewoon doorzetten, anders niet zeurenquote:Op woensdag 22 november 2006 09:31 schreef Marshall_2002 het volgende:
Ik heb het probleem dat ik altijd halverwege denk dat het te lang wordt en ik achter een matje krijg (plus dat het echt enorm 'uit' gaat staan in de nek) en dan zoek ik maar weer een kapper op...
Fudgequote:Op woensdag 22 november 2006 16:08 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Wat is het beste voor je haar om het zo in model te krijgen? Gel of Wax?
Krijg ik al weken en nu zie ik me sjonnie mat komen :x. Maar ik heb geen zin om 20 euro te betalen om me sjonnie mat te verwijderenquote:Op zondag 19 november 2006 13:53 schreef VjenneKloetn het volgende:
Kreeg gisteren allemaal commentaar dat ik naar de kapper moest hahaha.
Nu zat het dan ook voor geen meter omdat der niks geen gel ofzo inzat, maar dat kon me ff weinig schelen whehehe.
Ja, alleen ik wil het niet 'echt' (geen metalrocklengte ofzo) lang, ik wil gewoon achter net een 5cm ofzo boven mijn schouders en aan de zijkanten liefst zolang dat het in ieder geval zowel los als achter de oren een acceptabel 'zakelijk' model geeft...quote:Op woensdag 22 november 2006 15:32 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten, anders kom je er nooit. Als je de denkt dat het te lang wordt omdat je een beetje een matje krijgt ben je trouwens pas ongeveer op 10% van echt lang haar, je krijgt snel het idee dat het "lang" is, maar voordat het echt langer is, duurt het wel wat langer hoor. Maar ja, wat ik zei, als je het echt graag wilt, gewoon doorzetten, anders niet zeuren![]()
(haha, moet ik nodig zeggen met mn dipjes![]()
)
Ik hoef ook geen metallengte hoor, maar vaak onderschatten mensen de lengte van een enigzins lang kapsel. Ik wil namelijk mn haar van voren achter mn oren kunnen kammen, zoals je zegt dat het zakelijk kan, en ik ben nu al iets van bijna 8 maanden bezig en het lukt nog maar net.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef Marshall_2002 het volgende:
[..]
Ja, alleen ik wil het niet 'echt' (geen metalrocklengte ofzo) lang, ik wil gewoon achter net een 5cm ofzo boven mijn schouders en aan de zijkanten liefst zolang dat het in ieder geval zowel los als achter de oren een acceptabel 'zakelijk' model geeft...
Ach, ik heb het hiervoor ook al 2 keer geprobeerd, en zelfs nu heb ik nog om de zoveel tijd neigingen om het allemaal eraf te halen.quote:Op donderdag 23 november 2006 18:35 schreef Hammet het volgende:
Ik ben nu serieus aan het overwegen om mij een derde keer te wagen aan het lange haar avontuur. De vorige twee malen raakte ik gedemotiveerd, en ben toen snel naar de kapper gerend. De tweede keer waarschuwde de kapper mij nog dat het nú juist leuk begon te staan. Maar nee hoor, ik met m'n eigenwijze hoofd heb er alles weer af laten halen...
Dilemma...
Hehehe ja man, dat heb ik ook altijd, ze doen gewoon maar wat, ze zien toch wel hoe ik mijn haar voor het knippen had zitten, doe het dan tenminste ook in die richting, maarja...nadat ze klaar zijn ga ik al snel met mijn handen door mijn haar om het in model te brengen.quote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef Klapdeur het volgende:
ach ja, typisch weer van die zeikerdjes die het altijd beter denken te weten hoe iemands kapsel er uit moet zien, waarschijnlijk vinden ze hun eigen kapsel helemaal te gek en moet iedereen hun haar zo hebben.quote:Op zondag 19 november 2006 13:53 schreef VjenneKloetn het volgende:
Kreeg gisteren allemaal commentaar dat ik naar de kapper moest hahaha.
Nu zat het dan ook voor geen meter omdat der niks geen gel ofzo inzat, maar dat kon me ff weinig schelen whehehe.
Toen het lang was had 'ie het al niet denderend zitten, maar dat korte is echt een lelijk moderquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:03 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een verbetering.
Zomaar op een site gevonden, geloof dus niet dat ie bekend is. En dat was idd het eerste wat ik dacht toen ik de foto zag, met lang haar heeft ie echt pit, terwijl ie met dat korte haar echt een sulletje is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:37 schreef ArendBarend het volgende:
Wie is dat?
Dat lange haar heeft veel meer uitstraling, rechts is t echt een broekie
Lang haar stond hem wel 'tegendraads'. Nu ziet hij eruit als een nerdquote:
Kom nou, dat haar is knettervet. Als ik een wijf zou zijn zou ik niet naast hem wakker willen worden. Sommige mensen schijnen niet te begrijpen dat lang haar veel minder gel nodig heeft. Waar komt trouwens die trend vandaan om het zo naar achteren te vegen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:37 schreef ArendBarend het volgende:
Wie is dat?
Dat lange haar heeft veel meer uitstraling, rechts is t echt een broekie
Omdat als je dat niet doet het in je ogen komt, zoals bij mij nu het geval isquote:Op zondag 26 november 2006 13:22 schreef Coldplaya het volgende:
Waar komt trouwens die trend vandaan om het zo naar achteren te vegen?
Same herequote:Op zondag 26 november 2006 14:23 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Omdat als je dat niet doet het in je ogen komt, zoals bij mij nu het geval isBleh, wordt een beetje ziek van dit lange haar. Kan er echt niks mee, behalve als je er een hoop gel/wax in gooit. Dan zit het wel goed, maar ik wilde juist lang haar zodat ik op een gegeven moment er nauwlijks meer iets aan hoefde te doen qua gel/wax/shaper.
![]()
zo ziet mijn haar er ook ongeveer uit, kom net onder de douche vandaanquote:Op maandag 27 november 2006 22:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Same hereBehalve dat het niet in mn ogen zit maar zonder wax ziet het er gewoon niet uit
![]()
Onder het motto trek een rare kop op het moment dat iemand een foto van je neemt ook nog ff een foto van hoe het er bij mij nu uit ziet
[afbeelding]
De zijkanten en achterkant zitten altijd kut maar de voorkant vind ik wel okay![]()
Als ik er aan trek kan dat ook wel, ik moet ook naar de kapper binnekort.. Mn haar krult als de ziekte icm gel of waterquote:Op maandag 27 november 2006 22:30 schreef men_in_red het volgende:
[..]
zo ziet mijn haar er ook ongeveer uit, kom net onder de douche vandaan![]()
Maar dat van mij is iets langer, kan er net hjet puntje van mn neus mee aanraken. Denk dat ik ook maar eens naar de kapper ga, om de achterkant bij te laten werken, het is daar even lang als bovenop.
probeer eens wax of clay, dan blijft het wel wat beter in model zitten, maar krijg je niet een gel-kop van.quote:Op maandag 27 november 2006 22:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als ik er aan trek kan dat ook wel, ik moet ook naar de kapper binnekort.. Mn haar krult als de ziekte icm gel of water![]()
Wat ik vergat te zeggen is dat ik nu ook wax gebruik maar dat duurt wat langer voor dat het zit zoals ik wil.. Heb liever dat ik er wat insmeer, 3x met mn kop schud en klaarquote:Op maandag 27 november 2006 22:49 schreef men_in_red het volgende:
[..]
probeer eens wax of clay, dan blijft het wel wat beter in model zitten, maar krijg je niet een gel-kop van.
Dan heb je nog wel even te gaanquote:Op maandag 27 november 2006 22:50 schreef DropjesLover het volgende:
wil ook lang haar!!! maar t is mega dun bij mij, en k k kam er telkens een redelijke dot haar uit als k gedouched heb. ik gebuik momenteel die kruidvat wetlook gel kan het door de gel komen?
overigens ben ik sinds een weekje aan de volume shampoo (profi stuff, was 8 euro, voor 4 gekregen) en heb k op aanraden een vitamine B complex gehaald om de uitval tegen te gaan. zover zijn er nog geen echte resultaten...
momenteel zit het ongeveer zo:
[afbeelding]
doel is tot aan mn schouders ofzo... alleen wordt er bij het verwijderen van een matje telkens teveel bijgekniptof k ben het gewoon n beetje zat al dat wachten...
Wel zonder de mascara hequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:13 schreef Retro het volgende:
Zoiets vind ik héél mooi. Maar goed je zult zien, is het eindelijk zo lang, lukt/staat het niet![]()
[afbeelding]
Als ik wat in m'n haar doe begint het daar aardig op te lijken, alleen krullen de zijkanten echt te erg. En er mag nog wel een cm of 6 aan de zijkanten aan. Bovenop moet nog wat langer groeien zodat het gelijk loopt met m'n "pony". Nu nog iets fatsoenlijks zoeken wat de gehele dag een beetje blijft zitten en waar je nog eens met je haar door je haar kan en niet dat het gruwelijk hard wordt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:13 schreef Retro het volgende:
Zoiets vind ik héél mooi. Maar goed je zult zien, is het eindelijk zo lang, lukt/staat het niet![]()
[afbeelding]
I'm honoredquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:03 schreef nVincible het volgende:
Zit ook wel te denken aan langer haar, zoals bijvoorbeeld dat van -Menn0- bovenaan maar dan wat langer. Alleen bij mij droogt mijn haar altijd zo snel op. Heb een keer een of andere wax gekocht, maar die droogt ook zo op, zeker na het fietsen. Iemand betere tips? (heb dik zwart recht haar, als dat van belang is
)
deze gast heeft het dan ook compleet verkeerd laten groeienquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:13 schreef Retro het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |