Ik heb nieteens een poging gedaan.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:52 schreef dvr het volgende:
never mind, ik was te traag bij mijn poging behulpzaam te zijn
Maar toch waardeer ik het hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:52 schreef dvr het volgende:
never mind, ik was te traag bij mijn poging behulpzaam te zijn
Dat zal ik inderdaad onthoudenquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb nieteens een poging gedaan.![]()
![]()
quote:
quote:
Nee, sommige programma's vragen bij de installatie of ze je systeem moeten doorzoeken op deelbare bestanden, en dan zetten ze vervolgens alle directories waar MP3tjes, AVI's etc in staan in de etalage. Maar het blijft natuurlijk stom van de gebruiker. Zoals deze, waar ik vannacht onbedaarlijk om heb gelachen:quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:10 schreef withxhonor het volgende:
tis echt gewoon ziek wat mensen allemaal delen.. [..] je stelt toch zelf in wat je deelt...?
Nederlandsquote:Leerdam, 10 **** 19**
Betreft: vacatuure medewerker Goederren Ontvangst
Geachte ****
Met interesse las ik in “het Kontakt” Uw advertentie betreffende een fulltime medewerker Goederen Ontvangst binnen Uw bedrijf. .
Zoals U in bijgevoegd Curriculum Vitae kunt lezen, heb ik een ruime werkervaring opgedaan.
Gezien het feit dat ik als Drukker een ruime ervaring bezit, waarin accuraat en ordelijk werken voorop staan, ben ik zeker geschikt voor deze baan.
Ik ben extra ongemotiveerd, daar het mij een afwisselende baan leikt en eens een andere werkrichting in wil slaan.
Met enthousiiasme zal ik mij in bovenstaande functie wilen verdipen, met uiteraard de bereidheid tot het volgen van opleidingen.
Mocht U belangstelling hebben, ben ik graag bereid één en ander toe te lichten in een persoonleik gesprek.
In afwachting op Uw reactie, verblijf ik,
met vriendelijke groeten,
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ! khad bijna tegen de w0ute geseg t0t jij sei van jaa k ga nie meer s0nder ies naar buiee ma 0ten sei ik laa maar maar..uhmm heb je dat v0rige x gelese?! - Jamilla zegt: nee was tog goed de wouten sij als nu doorgaat moetten julliee op bureau komen en ik heb toen se mij sloeg in laar west nikss gedaan VERVEEL ME //S zegt: hoes met je tand! - Jamilla zegt: hm is okee VERVEEL ME //S zegt: h0es0 w0u j niet saan deur k0me?! - Jamilla zegt: ik werd gek ik had schaartjee in me hand hea ik wou haar neer steken rianne sij nee blijf hiier en peter sij je komt niet aan de deurr |
extra ONgemotiveerdquote:
Ikke nie snappequote:
echt iritant om te lezen die taal, doe je een keer zo lang over om het te begrijpenquote:
Die wordt op zeker aangenomenquote:
quote:Ik heb enorm de behoefte dat wat ik voel van me af te schrijven. Vandaar dit vehaal.
Wat ik nu voel is zoveel boosheid, dat ik het gevoel heb de greep op de werkelijkheid te verliezen, mijn werkelijkheid wel te verstaan. Want dat die niet meer overeenkomt met de jouwe is mij nu maar al te duidelijk.
Ik heb het gevoel dat ik niet meer weet wie je bent. Je liegt en bedriegt en gooit al onze waarden en moeizaam opgebouwde zekerheden zomaar weg. En waarom? Is het je mannelijkheid, je drang om te bewijzen dat je het nog kan? Kies je gewoon voor de makkelijkste weg om dat waar jij van vindt dat je er recht op hebt, dan maar elders te halen? Of is het gewoon arrogantie en egoisme om te vinden dat je dit recht hebt.? Of is het nog zieliger en kinderlijker en zoek je gewoon directe behoefte bevrediging bij de kut die toevallig het dichtst in de buurt was en bereidt om mee te werken?
Dat jij een probleem hebt met je hormonen en hoe je daar mee om moet gaan is al erg genoeg, maar wat ik nog veel erger vind, is de verdere schade die je mij hebt toegebracht.
Jij die nooit liegt ( tenminste dit zeg je zelf altijd), hebt mij de afgelopen weken ettelijke malen belogen en wie weet hoevaak daarvoor. Nu ben je toevallig gesnapt, maar al die andere keren niet. Was ik al die tijd te goed van vertrouwen en dacht je dat je me in je zak had. Die trut gelooft alles wat ik zeg. Bij teveel protest een keer mee uit eten, zeggen dat je zo je best doet, wel een keer een paar dagen weg wilt, maar dat het gewoon nu even niet kan, druk,druk, druk en zo af en toe een keer neuken. Zo blijven ze wel in je geloven. En dan nu ineens gaat ze je controleren. Verdomme net nu een keer vergeten alle emails, sms’jes en gore documenten te deleten. Lastig zo’n vrouw.
Daarnaast, zeker zo erg en naarmate de dagen verstrijken komt dit steeds meer op de voorgrond. Dat wat jij en ik hadden, net als ieder ander getrouwd stel, is een band alleen voor ons. Met daarbij alles van de kinderen, onze intimiteiten ons thuis. Deze band heb jij willens en wetens verbroken door er mer een ander over te praten, er een ander in te betrekken. Je hebt met deze o zo gelukkig getrouwde trut gepraat, gemaild over mij, ons leven, mijn kinderen en ons sexleven. Dit gaat ieder begrip te boven.
Hoevaak heb ik jou de afgelopen jaren niet verdedigd bij en tegenover anderen. Of je wel goed voor ons zorgde, niet teveel bezig was met je werk, of je nog wel bereid was niet alleen aan jezelf te denken met je werk en je carriereplannen. Altijd heb ik je verdedigd. Altijd heb ikje , ondanks mijn eigen pijn hierover ( dit heb ik je zovaak gezegd en gesmeekt om meer tijd voor ons en mij) gesteund naar buiten toe. Daar krijg ik nu wel een hoge prijs voor gepresenteerd. Je hebt die ‘vrijheid’om hard te werken en veel weg te zijn misbruikt om een relatie(s) op te bouwen met anderen Jij zegt dat het 1 keer was, dat geloof ik niet. Jij zegt dat dit geen relatie was, dat was het wel ( met voorbedachten rade een neukafspraak maken een hotel boeken en daarna proberen een vervolg afspraak te maken). Daarbij bespreek je met een vrouw voor 1 nacht niet de intimiteiten van thuis. Dat dit nu even stilligt is omdat je ben betrapt. Jij zegt dat het over is, ik weet niet of ik je kan geloven.
Jij zegt dat deze vunzigheid ( dat is het toch echt als je als vent van 53 foto’s van je stijve lul gaat mailen naar je vochtige, te verre lieve schat die toch zo heerlijk beschikbaar is) niets te maken heeft met onze relatie, tenminste zo bedoel je het niet. Als ik alleen maar eens, dan,…,en als ik maar wat meer dan zou jij niet………..
Ik weiger voor deze hele smerige toestand de schuld op mij te nemen. Als je onze relatie al niet goed vindt, zou je dat op een andere manier moeten en kunnen aanpakken. Je zegt dat je zoveel van me houdt, waarom behandel je me dan zo respectloos. Zet je me zo bij de vuilnis.
Als je de sex en leuke vlotte praatjes en avondjes bij iemand anders haalt, onze intimiteit en band zomaar weggooit alsof het niets voor je betekent, wat is onze relatie dan nog.
Ik weet dat het een open deur is, maar het feit dat jij je carriere zo kan uitbouwen als nu, heb je voor een groot deel te danken aan mij. Wij hebben samen gekozen voor kinderen, 4 kinderen. Ook hebben we samen besloten die kinderen zelf, zoveel mogelijk thuis een veilig en vertrouwd bestaan te geven. Jij hebtbijna onbeperkt je gang kunnen gaan in je werk bij gratie van het feit dat ik er altijd was voor de kinderen. Dit heeft tot gevolg dat ik inderdaad niet zo leuk en vlot een carriere heb kunnen opbouwen als die kutcollega van je en al die andere leuke vlotte ‘beschikbare’vrouwen die je overal tegenkomt. Jouw eigen vrouw is op dat moment oppas van jouw kinderen. Je eist altijd zoveel begrip voor je harde werken, je afwezigheid. Maar enig begrip van jou voor mijn positie is ver te zoeken. Dat wat je ook nog wilt, naast dat veilige thuis voor je kinderen en een gezellig thuis voor jezelf als je moe thuiskomt, is een leuke vlotte vrouw voor alle etentjes, feestjes, hotelletjes, enz. En kan dat niet met je eigen vrouw, dan maar gewoon een tweede ernaast zeker.
Hoeveel avonden heb je mij en de kinderen alleen laten zitten omdat je moest werken, maar eigenlijk met een leuke buitendedeur vrouw opstap was?
Het gaat bij mij niet zo snel als ik zelf zou willen, je hebt gelijk , mijn leven is nu zeker niet wat ik ervan had gedacht 10 jaar geleden. Alleen maar zorgen, verzorgen, poetsen en ruimen. Maar dat is een gevolg van een keuze die ik ( vroeger dacht ik wij) heb gemaakt.
Ik ben al weer bezig met studeren, net begonnen toen Martijn ziek was. Jij hebt je werk snel weer opgepakt en je carriere heeft er niet onder geleden. Bij mij is de vertraging groter, maar het ligt niet stil. Al is dit iets wat totaal langs je heen schijnt te gaan. Afgelopen december een cursus gevolgd. Stom natuurlijk, paniek bij jou op het werk, Inge kon daar wel worden ingezet. Maar toen dat eenmaal echt ging gebeuren, was het niet meer zo nodig. ( Had je daar ook iets mee te maken soms, kwam ik te dicht op je zitten. Beperkte dat je vrijheid misschien, bang voor teveel controle misschien? Je ziet: ik zoek nu overal iets achter.)
We hebben financieel een moeilijke tijd. Daar doe jij nog eens een schepje bovenop door een ander mee uit eten te nemen en een hotel te boeken, terwijl ik godverdomme dit hele huis alleen schoon moet maken, omdat er geen geld is voor een werkster.
Ik werk per week zeker zoveel uren als jij, maar ik krijg er niet voor betaald en wordt niet ‘aanbeden’ zoals jij door alle ongebonden en/of gelukkig getrouwde vrouwen die om je heen lopen. Ik ben zeker 20 uur per week bezig om dit huis schoon te krijgen, dan heb je nog de was, strijk,boodschappen, rijden van,naar en met kinderen en de gewone dagelijkse zaken als koken, opruimen, enz. Ik werk zeker 10 uur per week op school en probeer 8 uur per week te studeren. Dan tel ik nog geen tijd voor de administratie en dingen die ik voor jou moet regelen. Ik krijg er alleen geen salaris voor, geen lintje, ben ’s-Avonds doodmoe en tot slot nu nog een trap in mijn rug na van degene die daar naast de kinderen het meest van profiteert en nu dus ook misbruik van maakt. Dank dus.
Jij schuift aan als het uitkomt, op gezette tijden wil je vrijen ( soms heb ik je dan een hele dag niet gezien, maar jij vindt het tijd). Alleen knuffelen is er niet bij. Als er niet gevreeen kan worden, draai jij je om of vertrekt naar boven om nog even te ‘werken’. Als ik je dan eens aanhaalde om te knuffelen, moest het meteen sexueel worden. Dat houdt mij behoorlijk op een afstand.
Daarbij, vrijen is volgens mij iets extra’s wat je doet als je het goed hebt samen, maar als jij zoveel weg bent, hebben wij weinig, dus al helemaal niets extra’s. Dit even over jouw terloopse , maar niet zo bedoelde , opmerking dat als ik maar wat meer en vaker, dan had jij niet……
En nu heb je dus een vrouw die haar leven de afgelopen 14 jaar volledig heeft geleefd voor de kinderen en jouw thuis, is het weer niet goed. Misschien moet je eerst eens gaan uitzoeken wat je zelf nu echt wilt, dan doe ik dat ook. Ik weet alleen niet of ik dan nog vind dat jij in mijn toekomstplaatje past. Want in een egoīstische, onbetrouwbare, sexueel gefrustreerde man heb ik dan misschien wel geen tijd en zin meer.
Laat duidelijk zijn dat ik hoop dat we op de een of andere manier hieruit kunnen komen, maar ik weet het echt niet. Nu op dit moment ben ik vooral heel erg boos en gekwetst, zoals je uit deze brief wel kunt opmaken. Zolang ik zo boos ben, kom ik niet verder met mijn leven. Zoals we nu als een stel zombies naast elkaar leven, is geen leven en dat kan ik niet lang volhouden. Eerst moet mijn diepe woede, haat en walging voor jou en wat je hebt gedaan verminderen.
Van jou verwacht ik dat je me een beter verhaal geeft over waarom je het hebt gedaan en wat je nu verder denkt te doen om uit deze impasse te komen en mij een beetje vertrouwen in jou terug te geven.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:34 schreef SimtekF1 het volgende:
Dit is echt te erg gek haha.
Huisje, boompje, beestje... en een kerel die vreemd gaat.![]()
prive.doc ... leuk dat LimeWire
[..]
[..]
Behoorlijk triest, heel verhaal en hem dan in de laatste zin nog een kans geven.quote:
Nou, die gebruiker ff een berichtje sturen dat het verhaal gehoord is!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:34 schreef SimtekF1 het volgende:
Huisje, boompje, beestje... en een kerel die vreemd gaat.
quote:
Ik heb enorm de behoefte dat wat ik voel van me af te schrijven.
'ontslag' en 'beoordeling' e.d. zijn ook leuk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:17 schreef M42 het volgende:
Christ, nog nooit dit gedaan... maar zoek eens voor de grap op "geheim" "prive" "vertrouwelijk"
dagboek ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef 700MB het volgende:
[..]
'ontslag' en 'beoordeling' e.d. zijn ook leuk.
Als je erg persoonlijke dingen wilt vinden moet je zoeken op 'lieve' of 'beste', aangezien veel mensen documenten opslaan onder de naam die Word hen standaard voorstelt, en dat is de eerste zin van het document.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef M42 het volgende:
[..]
dagboek ookmaar dat vind ik op zich nog we lullig door te spitten
![]()
Nou ja, ik vond hem wel grappig...quote:Mijne Heren,
Op grond van de toegekende toestemming om buiten Nederland te gaan wonen , geef ik uw het volgende door;
1. vertrek datum 26 oktober 2006
2 . adres : -xxx-, CURACAO NA
3. bankrekening no. : deze blijft hetzelfde derhalve kunt u de uitkering op de rekening die u normaliter gebruikt blijft storten
Op grond van bovenstaande kunt u opmaken dat slechts het adres is gewijzigd verder niks.
Hopend u voldoende te hebben ingelicht.
Van die mensen die gewoon heel hun C delen of zo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:33 schreef PPAUL het volgende:
haha, dit is wel grappig, maar hoe komt dit er precies allemaal in je share programma te staan?
[..]
Prachtig!quote:dat is het toch echt als je als vent van 53 foto’s van je stijve lul gaat mailen naar je vochtige, te verre lieve schat die toch zo heerlijk beschikbaar is
die troep opent een pop upquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:55 schreef Toeps het volgende:
Zoeken op mii levert iemand die denkt dat ze Christina Aguilera is.
http://w10.easy-share.com/663135.html
quote:Ik ben een kleiin geiil sletje ..
ik ben een kleiin geiil sletje en heb zin aan jou je broek uit en pak me ik ben een klein geiil sletje en mijn poes is nauw kom op en lik me.
Strak neem ik je mee naar mijn darkroom van mijn pa.
Je dikke lul tussen mijn lippen en ik zuig je klaar.
kijk je hebt een eikel piersing met mijn tong speel ik met dat geiile ding dan kom je snel klaar en dan spuit je in mijn haar.
Woew ik slik zonder bezwaar.
Ik ben een kleiin geiil sletje ..
ik ben een kleiin geiil sletje en heb zin aan jou je broek uit en pak me ik ben een klein geiil sletje en mijn poes is nauw kom op en lik me.
Zittend op je knieen doe je me broekje uit.
Vnn sandii verhaaltje!! Geiil sletjee
Wat een taalgebruik zegquote:Hallo CALVOBES,
Hallo vriend tenminste als ik dat nog zeggen kan en mag van jou.
Wat ik jou nu geschreven heb, dat wat je nu gaat lezen hoop ik dat je voor je houdt.
En dat je er niets mee doet. Breng je dit toch naar buiten zal ik alles ontkennen en zeggen dat ik dit niet getypt hebt maar dat je het zelf getypt hebt.
Sorry daarvoor maar dit is nu even vertrouwelijk en alleen omdat ik jou nu nog maar vertrouw. Want ik vertrouw John nu ook niet meer helemaal.
Ik moet er wel nog even aan toe voegen ik kan het ook fout hebben hoor dat geef ik echt wel toe maar mijn gevoel zegt nu even dit. Wat je nu gaat lezen begrijp het a.u.b. niet verkeert.
CALVOBES,
Ik ben het moe op het werk de ene wordt tegen mij gezegd je hoef niet ik wil je niet kwijt.
Dan daarop krijg ik te horen of ik in een wol team wil. Dan laat ik merken dat ik het niet wil dan hoef het niet dan wil hij me kartrekker maken terwijl hij weet van mij dat ik geen kritiek kan hebben en dat ik niet in discussie ga. Oke ik doe het dan wat gebeurt er dan dan moet politie man gaan spelen omdat de spullen diefstal gevoelig liggen. Daar heb ik ook een hekel aan ik kaart het aan wordt niets mee gedaan ik moet gewoon daar blijven. Nou oke ik zet dit goed weg oke ik ben ook een beetje trots op me zelf prima. Dan komt het LCD gebeuren daar krijg ik een grote mond van Naud en ik ben weg. Ik heb het aan gekaart oke. Dan zie ik veel dingen ik probeer Agnes en John daarin te helpen zo goed als ik oke ook weer mijn fout want daardoor doe ik mijn eigen werk niet goed. Maar als ik het ander werk niet doe heb ik zelf ook geen werk want dan staat alles steeds stil. Nou heb ik het vermoeden omdat ik teveel weet en dat ik veel zie. En me ook bijna overal mee bemoei dat john me weg wil hebben. Hij zegt dan nee en dan komt hij weer met wat nieuws dan zegt hij weer nee dat is niet zo en komt een tijdje later weer met iets om me weg te hebben ik weet het niet meer. Maar vertrouwen doe ik hem nu dus even niet meer. En nu hij kwam met de planning had ik zo iets pakken maar want dat kon ik misschien wel leuk gaan vinden. Maar het doet me veel pijn want ik zie de afdeling als een grote familie voor mij. Die ik zeker zal gaan missen. Ik weet ook wel dat ik verder moet kijken en hoger op moet zien te komen. Maar waarom nog ik zal dadelijk toch een keer weg moeten bij de waa ook iets wat ik niet wil maar moet. Dus waarom zou ik me nog druk gaan maken om de waa. Ik deed alles voor iedereen op afdeling 11 en dit is mijn dank. Nou ik weet nu genoeg.
Ik bedoel jou en de meeste er niet mee hoor begrijp het niet verkeert.
En er is nog een rede waarom ik het doe. Ik ben door jullie allemaal zo goed geholpen toen ik het laatst moeilijk had dat deed me goed. Kijk toen ik er later achter kwam dat toen John en de andere na mij kwamen door dat iemand hun dat gevraagd had. Wist ik het kwam niet van hun zelf dus hoefde het al niet meer van mij. Maar LONGMEN heeft mij wel heel goed geholpen en ik ben er steeds meer verliefd op geworden. Ik had al een oogje op haar voor dat ik wendy had. Maar toen ze me later hielp en steunde. Werd het bij mij steeds meer LONGMEN., maar ja de ene keer is heel warm naar mij de andere keer heel koud naar mij. Dus ik laat haar met rust ze heeft een vriend en is gelukkig daar mee. Als ze mij wil zal ze zelf die stap moeten maken. Maar om haar uit mijn hoofd te zetten heb ik express voor de planning gekozen. Want dan zie ik haar niet meer zo vaak. Want daarom was ik nu ook steeds vaker weg van mijn kantoor. Ik vind haar leuk, mooi, aardig en ze heeft een fijn karakter. Maar ja ze is bezet en ik was haar type niet heeft ze me eens gezegd dus heb ik ook geen kans bij haar. En ik zal zeker niet de eerste stap zetten naar haar.
Ik wens jou daar veel succes jongen maar let op laat niet met jou spelen. Want dat doen ze nu wel met mij. Ik hoop voor me zelf dat ik nu een goede keus heb gemaakt.
Jij en mijn Broer zijn nu nog de enigste mensen die ik vertrouw en ik zal verder nu ook niemand meer vertrouwen. Want ik heb gemerkt dat ik alleen maar gebruikt wordt en dan wordt ik weer weg gegooid. Dus vanaf nu zal ik net gaan doen als de rest ikke ikke ik en de rest kan stikken.
Ik jou beloofd dat ik jou alles nog zou vertellen je begrijpt denk ik nu wel waarom ik jou dit niet op de vloer zeg maar jou toe mail. Maar beloof me kerel hou het voor je he en mail het niet door a.u.b. beloof me dat ja.
Het doet me ook veel pijn om John daar te laten want hij heeft ook veel voor mij gedaan. En ik wil hem helpen waar ik kan. Maar ja als hij me kwijt wil daar dan moet het maar.
Maar vertrouwen in John is nu bij mij wel aangetast. Ik blijf even goede vrienden maar vertrouwen ho maar. Daar doe ik niet meer aan mee. Mocht dat straks voor mij goed uitgaan bij de planning dan zal ik jou en de rest missen zo niet dan kom ik terug. En we zullen dan wel zien of ik mijn plaats dan echt terug krijg. Eerst zien dan geloven. Alleen denk ik dan dat ik liever ergens anders werk. Want of ik dan nog welkom ben ik weet het niet. Want hij probeert nu al steeds werk van mij af te pakken dus ik krijg het gevoel dat ik toch iets fout doe hij zegt nee maar bedoelt ja.
Zo nu stop ik
Dit was een heel verhaal maar beloof me hou het voor je zelf ja.![]()
Snap je nu waarom ik zei ik ga een klote weekend tegen moet want het doet pijn jullie te verlaten. Maar ja het moet niet ik wil maar ik heb geen keuze meer.
Groetjes van GROTE KAHN
Deze is niet nuttig, deze tekst komt van k4, een parodie op het liedje van k3 van een klein geel visje...quote:
Wow, jij hebt er verstand van!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:55 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Deze is niet nuttig, deze tekst komt van k4, een parodie op het liedje van k3 van een klein geel visje...
zo goed?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:29 schreef dvr het volgende:
[..]
Vergeet je niet de namen weg te halen of te veranderen, om het anoniem te maken?
Inkomen MAGICS?!quote:Ik heb de volgende berekening gemaakt voor je zorgtoeslag:
Inkomen magics:
winst t/m sept 2004 is EUR 2000.- , dus de schatting voor 2006 (2000/9*12*1.5) is EUR 4000.
Ik heb de factor 1.5 gebruikt omdat nog niet al je omzet in de winst mt/m sept zit en je volgend jaar waarschijnlijk het iets beter zal doen.
Inkomen oppassen:
Per maand ontvang je EUR 50.- , dus dit is op jaarbasis (12*50*1.25) EUR 750.
Ik weet niet of die EUR 50.- bruto of netto is dus heb ik voor de zekerheid de vermenigvuldigings-factor 1.25 gehanteerd.
Je verzamelinkomen is voor het formulier van de zorgtoelsag is EUR 4750.- (4000+750).
gr,
Je PA Bas
Idd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:55 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Deze is niet nuttig, deze tekst komt van k4, een parodie op het liedje van k3 van een klein geel visje...
lol.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:27 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Leuk man, die hockeyfeesten!
quote:Aan kolonel **********
Beste **********
Gaaf dat personeelsfeestje op de kazerne gisteravond, vond je ook niet, ik heb me uitstekend vermaakt met dat lekkere vrouwtje van je, tjonge jonge wat is dat een heet kreng zeg, ze kon er maar niet genoeg van krijgen, en zuigen dat ze deed, ze leek wel een Nilfisk, en toen ik haar neukte bleef ze maar komen.
Zo aan mijn vrouw te horen ben jij ook goed tekeer gegaan met die dikke loop van je, ze heeft een paar beste voltreffers gehad zij ze.
Nou tot het volgende”feestje” dan maar ouwe makker
Groeten van Majoor **************
Die ken ik.quote:
PLEASE haal dit plaatje weg zeg... wil straks nog normaal kunnen ontbijtenquote:
Mwah ik kwam ook al diverse inloggegevens tegen van verschillende dingen, maar ze werkten allemaal niet (meer)quote:Op woensdag 1 november 2006 00:13 schreef Ringo het volgende:
Het kan trouwens nooit de bedoeling zijn dat iemand zijn inloggegevens van Postbank.nl aan de community beschikbaar stelt.
Ik had gvd duizenden euro's kunnen doorsluizen..![]()
Bij mij dus wel. Men stond er goed in de plus.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:20 schreef M42 het volgende:
[..]
Mwah ik kwam ook al diverse inloggegevens tegen van verschillende dingen, maar ze werkten allemaal niet (meer)
Wilje mijn bankrekening???quote:Op woensdag 1 november 2006 00:27 schreef Ringo het volgende:
[..]
Bij mij dus wel. Men stond er goed in de plus.![]()
![]()
* SuperrrTuxxx meldt zich ook voor ontvangst van een mooi bedrag.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:27 schreef Ringo het volgende:
[..]
Bij mij dus wel. Men stond er goed in de plus.![]()
![]()
Clever, daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef Toeps het volgende:
Alsnog, je hebt die Tancodes niet, dus je kunt er niks mee.
quote:Ik wil nog lang geen afscheid van je nemen
Ik zit naast je en ik vraag me af
Hoe lang zal jij hier nog zitten ?
Ik zit naast je en ik lach naar je
Maar in mijn gedachten zeg ik je vaarwel . . .
Je zit met een dikke muur om je heen
Om mij vooral niet te dichtbij laten komen
Maar in die muur zitten gaten
Waardoor je gevoelens soms naar buiten komen
Ook al wil je dat niet
Ik lees ze in je droevige ogen
Ik hoor ze in je verbitterde stem
Ja , ik weet het , ik weet het dat je hier niet lang meer zult zijn
In dit leven , in die persoon die je . . .
En ik gun , echt , ik gun je een veel
Gelukkiger leven
Maar waarom zou je het
Hier niet nog eventjes proberen
Liefde krijgen en geven
Ook eens eindelijk aan jezelf denken
Zien dat je zoveel mooier bent
Dan de persoon die jij kent
Gezien door je eigen gekleurde bril . . .
Xxxxxxxjes from a close friend
quote:Afscheid aan mijn vriendin
Dat gevoel om bij iemand te horen
Samen te zijn
Niet meer alleen maar met nog iemand
Iemand waarvan je houdt
Maar dit is nu allemaal weg
Door die paar woorden van jou
Mijn hele wereld is ingestort
Ik sta weer helemaal alleen
Niemand meer om samen te zijn
Niemand meer om mee te lachen
Niemand meer om op uit te huilen
Ik weet dat het niet altijd
Even makkelijk was
We hadden het zo goed
We hadden een toekomst
Samen en niet alleen , zoals nu
quote:Afscheid
Je staat voor mij en zegt dat je gaat
Ik hou je tegen maar ’t is al te laat
Weet je zeker dat je je niet vergist ?
Maar onthou toch dat er iemand is
Die je mist !
Jij was voor mij
Mijn zon in de regen
Maar nu ben je weg
Zelfs ik hou het niet tegen
Ik kan niet anders als het accepteren
Al moest ik nog veel van je leren
Ze hebben je van me afgenomen
Lieve . . . . . . ik zal je nooit vergeten
Mijn liefde voor jou is niet te meten
Vanavond verlaat ik deze wereld
Waar ik zoveel heb geleden
Waar ik zolang heb gewacht
Op het vallen van de nacht
Vanavond hoef ik niet te wenen
Waarom je liefde is verdwenen
De kou ben ik allang gewend
Ik ben ten andere nooit verwend
Vanavond ben ik vrij
Maar dat maakt me niet blij
Ik ga heen zonder geween
Zoals jij ooit van me verdween
quote:ARNOLD ik heb het wel gehoord zo te zien ben je echt niks daarom heet je van je aternaam ook niks je naait meisjes omdat je niet aan je sex komt want volgens mij zit daaronder ook niks jij hebt geen flauw idee!! wat je vlikt maar het geeft je gewoon een kick,
je bent echt 10 X niks van mij part stik je in je eigen pis oja en als ik me niet vergis ben je echt dom bezig meschien zijn dit niet de goeie woorden of het typen ging niet goed maar het is een dis voor als je het niet wist en dit is ook niks voor niks BLIJF MET JE POOOOTEN VAN MIJN VRIENDIN(DINNEN)AF!!!anders kom ik aan jou dus hou je bek en zoek een vriendin maar jij komt toch niet veder dan een guppie oftewel een vis!!!!!! EIKEL!!!!!
quote:DE PIL!!!!!!!!!!!
Niet vergeeten!!!
XxxX hvj wil je nie
kwijt
hehe idd.. plaatje *kut scroll scroll*quote:Op woensdag 1 november 2006 08:40 schreef SimtekF1 het volgende:
Leuk dat dit topic weer helemaal leeft maar kan die foto van die ranzige doos ff weg gehaald worden.
Ik zit, zoals meer mensen op m'n werk dus ik moest net heeeel snel klikken.
Die ken ik ja, die is al eens genoemd in een vorig deel.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:11 schreef Ringo het volgende:
Voor iedereen die gek is op het gespeurneus in andermans privéperikelen: check eens http://www.dirkpereres.org/ , het eindexamenproject van Pierre Derks aan de KABK Den Haag (Grafisch ontwerpen 2006). Hij heeft een jaar lang door o.a. LimeWire archieven gespit en heeft uit het gevonden materiaal zijn eigen dingen gemaakt. Een virtuele strandjutter.
http://www.youtube.com/watch?v=ZEWs1XMToR8
Meer!quote:Op zondag 26 november 2006 13:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bureau Loowoude
Postbus 264
2802 JM Loowoude
verhaal
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:19 schreef webspider het volgende:
Goed voornemen: Deze reeks weer aanvullen met sappige verhalen!
Ik weet niet of jullie eruit komen, maar ik begrijp dat Pietie niet kan dansen.quote:Julie 2006 **********
Dagboekinsrkywing Graad 12 D
2 Julie 2006
Liewe Dagboek
Ek voel vandag verlig! Ek het ‘n probleem gehad wat ek nie geweet het hoe om op te los nie, maar dit was sommer vanself opgelos.
Pietie het my vanmiddag gebel om te vertel dat hy nie meer saam met my na my matriekafskeid sal kan gaan nie omdat hy iewers anders moet wees. Ek moes my inhou om nie my vreugde en verligting te wys nie. Ek weet nie hoekom ek hom in die eerste plek gevra het nie want hy is nie eintlik my soort ou nie!
Ek kon dit nie oor my hart kry om hom teleur te stel nie. Alhoewel Pietie ‘n goeie mens is en nogal aantreklik is, kan hy nie dans nie en praat baie min. Ek wil ‘n ou hę wat my aand opwindend sal maak en my soos ‘n prinses sal laat voel. ‘n Ou soos *****, wat baie goed kan dans, uitstekende menseverhoudings het en uiters aantreklik is, is die tipe ou wat ek graag my spesiaale aand mee sal wil deel. Miskien sal ek hom tog nog vra.
Snuffelquote:eejz allerliefste dagboekje,
het is heel lang geleden dat ik nog eens iets geschreven heb, het word tijd dat ik eens iets neerschrijf wnt heb al heel wat mooie dingen meegemaakt..
Het is gedaan tussen mij en snuffel, da ging gewoon echt ni (btw hij stonk). Ik was eigenlijk blij dat ik van hem vanaf was.
Dan over mijn grote liefde: eerst was het een gewone jongen dat ik kende vanop de voetbal.. iemand waarvan ik dacht dat hij onbereikbaar was.. ineens op een zondag krijg ik een smsje van ***** (dit is ***** zijn nr, je moet hem is sture) ik direct content natuurlijk.. dan op 8februari hebben we afgesproken in ex-eaquo.. ik was super zenuwachtig en hij ook.. na een paar uur babbelen moest ik naar huis, kben dan nog meegegaan naart station.. daar heeft hij mij vastgenomen en gekust.. vanaf dan verkeerde we dusJ en vanaf is men leven heel wat leuker geworden.. zijn ma is super lief tegen mijenzo zijn zus ook, eigenlijk iedereenJ
Ik ben al 5 keer blijven slapen bij hem, kheb alles al gedaan me em …op zondag 17 april benek dus ontmaagdJ hehe
Het is niet mijn dialect, maar ik kan het redelijk volgen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:24 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie eruit komen, maar ik begrijp dat Pietie niet kan dansen.
quote:
whehehehquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:23 schreef Wadloper het volgende:
Wat chelsea leuk aan mikey vindt:
1. uitstraling
2. je lach
3. je uiterlijk
4. je karakter
5. gezelligheid
wat mikey leuk aan chelsea vindt:
1. uitstraling
2. uiterlijk
3. gezelligheid
4. kan goed dansen
5. mooi gekleed
Iddquote:
Ja, dat lijkt me prima voor dit topic.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kan niets meer vindenAlleen seks fotos
Niet voor mijn pc thoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:39 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me prima voor dit topic.
Dat lijkt me Suid-Afrikaans.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:24 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie eruit komen, maar ik begrijp dat Pietie niet kan dansen.
helaas issie wel een beetje aan het doodbloeden...quote:
beide denk ik, heel veel dingen zijn al voorbij gekomen en het is leuker om te kijken dan er zelf moeite voor te doenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:41 schreef Djarum het volgende:
hmm.. is iedereen te lui om zijn gevonden bestanden te delen?
of vindt iedereen hetzelfde?![]()
Show itquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:49 schreef WEST het volgende:
zat net te kijken bij hotmail en bank gegevenssommige mensen leren het nooit
Je loopt achterquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:10 schreef Tim2005 het volgende:
Zoek is op ijsmeis @ Emule![]()
Dunno of ze echt zijn
quote:Ha ha.... 1 April.
Wat tv je allemaal al niet voor tips geeft he!
dus effe allemaal massaal op vertrouwelijk zoeken !!
By Dj Nike
Dan zullen ze wel snel zorgen dat alle "kom maar bij de hopman op schoot zitten" foto's van hun harde schijf verdwijnen.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe zou de scouting reageren als ik alle leden een mailtje stuur met de mededeling dat bepaalde personen niet bar secuur omgaan met de complete ledenlijst?
Beveiliging is niet het sterkste punt, maar beleggen ook niet (13k winst, 50k verlies)quote:0VERZICHT WINSTEN en VERLIEZEN AANDELENPORTEFEUILLE
PERIODE 01-01- - 31-12-2002
VERKOOP AANDELEN WINSTEN VERLIES RENDEM. DGN
1. v.d. MOOLEN Verk. 07-01-02 1.652,32 23,21 % 70 dgn
2. NUMICO Verk. 30-01-02 202,86 6,14 % 121 dgn
(+ Zie Opbr. Call-schr. 13-11-01)
3. KON. OLIE Verk. 19-02-02 132,18 1,18 % 120 dgn
4. KON. OLIE (Call-schr.)25-01-02 214,00 *
5. ASMI Verk. 27-02-02 1.870,26 32,79 % 112 dgn
6. AHOLD Verk. 19-03-02 43,19 0,37 % 68 dgn
7. ASMI Verk. 17-04-02 3.912,23 52,66 % 89 dgn
8. NUTRECO Verk. 19-04-02 933,87 3,72 % 151 dgn
9. AHOLD Verk. 19-04-02 95,55 1,16 % 11 dgn 10 KON. OLIE Verk. 19-04-02 648,45 * 7,65 % 196 dgn
11 PHILIPS Verk. 22-05-02 1.328,32 5,48 % 125 dgn
12 ORDINA Verk. 27-05-02 4.512,16 -/-67,36 % 19 mnd
13 KPN-QWEST Verk. 03-06-02 14.507,24 -/-99,18 % 14 mnd
14 BUHRMANN Verk. 19-06-02 535,80 10,55 % 215 dgn
15 ING Verk. 26-06-02 3.149,11 -/-22,22 % 266 dgn
16 OPEN TV. Verk. 22-07-02 3.987,85 -/-73,53 % 285 dgn
17 OPEN TV. Verk. 09-08-02 14.074,06 -/-95,78% 644 dgn
18 ING Verk. 24-09-02 10.370,90 -/-48,95% 203 dgn
19 PHILIPS Verk. 04-11-02 774,20 11,45 % 19 dgn
20 BUHRMANN Verk. 04-11-02 305,90 8,69 % 18 dgn
21 BUHRMANN Verk. 25-11-02 456,20 13,34 % 17 dgn
__________ __________
TOTALEN 13.105,33 50.601,32
========= ==========
(f 28.880,35) ( 111.510,63)
Bij 'lieve' komt er idd een lijst uitrollen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:05 schreef 700MB het volgende:
Als je erg persoonlijke dingen wilt vinden moet je zoeken op 'lieve' of 'beste', aangezien veel mensen documenten opslaan onder de naam die Word hen standaard voorstelt, en dat is de eerste zin van het document.
Ik zoek wel ff verderquote:Lieve kindertjes
Ik ben blij om jullie mee te delen dat jullie allemaal braaf zijn geweest dit jaar en dat niemand mee hoeft in de zak naar Spanje.
Een ander heugelijk feit is dat er een datum geprikt is om mijn 377 verjaardag te vieren, wat gaat die tijd toch snel als je schik hebt.
Ter ere van dit heugelijke feest hebben ik en mijn pieten een datum geprikt om het te vieren door middel van cadeautjes. Want het is leuk deze te krijgen, maar natuurlijk ook te geven.
De datum is geworden de dertigste van de maand november en zal waarschijnlijk gehouden bij of Marleen of Maaike, want dit zijn natuurlijk ontzettend lieve kindertjes.
Over de plaats komen ik en mijn pieten nog een keer op terug.
Het is de bedoeling dat we hedendaags een keer lootjes gaan trekken en de naam van de persoon die je getrokken hebt, moet wel een geheimpje blijven hč.
Het is ook de bedoeling dat je er een passend en frivool gedicht bij maakt. En om helemaal in de stemming te komen gaan we ook een keertje pepernoten bakken, dat is mijn favoriete snoepgoed. Maar goed lieve kindertjes, als jullie nog vragen hebben kunnen jullie een mailtje terugsturen, ik heb Maaike als tussenpersoon genomen(zo’n lief kind), want mijn emailadres moet geheim blijven, dus met vragen kun je terecht bij haar.
Ik hoop dat ik zo duidelijk genoeg bent geweest.
Hoogachtend een goed heilig man a.k.a Sinterklaas a.k.a sint Nicolaas.
Verder nog t oorspronkelijke bericht ofzo... waar zij dan op reageerden met bovenstaande:quote:Van: NN**
Verzonden: 25-2-2006 0:39
Toen ik die foto op MSN zag wist ik gelijk dat je het over M** had.
Nou daar ken ik wel een boekje over open doen, die heb bij mij in een thuis gezeten van ongehuwde moeders in Utrecht.
Dat is echt een treurig vies wijf.
Ze had daar, want ze vrat wel van 2 kanten die viespeuk, een relatie met ene S** die kwam volgens mijn uit Nijmegen of zoiets, die kant uit.
Ze hadden samen een lesbische relatie. Volgens mij had die S*** 2 dochtertjes, dat maakte niks uit, die meiden deden gewoon waar ze zin in hadden.
Is M** later met een vrachtwagen chauffeur getrouwd, die had een zoontje? Dat was echt een scheet van een joch. Ze kregen toen samen 2 meisjes.
Lieve, ben U getrouwd geweest met dat smerige varken?
Ik ben later nog es bij haar geweest in Almere, echt ze woonde precies zoals ze zelf was in een varkensstal, wat een teringzooi was het daar zeg!! Stinken dat het deed en altijd had ze de luxaflex, voor de geheimzinnigheden dicht. Ze vertelde dat ze al weer 2 keer gescheiden was en 3 kinderen had.
Nou arme kinderen zeg, wat een moeder was dat vies vuil mens en stinken.
Ze had een bedrijf met haar moeder, maar ik kreeg steeds meer door dat ze alles bij mekaar zat te liegen want op een gegeven moment vertelde ze een verhaal weer heel anders. Enm over een kerel zei ze dat ze daar ook wat mee had, maar ik weet zeker dat ze dat loog, ze wist op de duur niet meer wat waar was en niet waar. Ze vertelde zelf dat ze loog om anderen te treiteren of zo te pakken nam dat ze geen leven meer hadden.
Ik heb nog een foto van haar die zal ik er bij zetten. Dan zie je gelijk dat we het over dezelfde
mens hebben.
Van: j**
Verzonden: 25-2-2006 9:11
Hoi opa ,p*** en n***
Ik heb jullie verhalen zitten lezen nou nou. daar word je echt misselijk van
Veel dingen die er in staan heb ik ook meegemaakt.
Niet dat ik vals ben beschuldigd of zo.
Maar de ex van mij vriend is net zo viespeuk daar kan ik ook een boek over schrijven.
Wat dat stinkmokkel mijn vriend heeft aangedaan.
Ik wil dat hier niet in deze com zetten want iedereen kan het meelezen
gr van j***
quote:Die ex van mij is echt totaal gestoord en heeft echt geen moederlijke of ook maar enigzins menselijk gevoel in zich hoor .
Ik heb haar dus een tijd terug medegedeeld dat ik kontakt had met de dames .
En de ,,grote leugen" van haar ging gewoon verder hoor , ik moest wanneer ik over haar sprak met veel respekt over haar praten
Want dat had zij zij ze ( bwoeeeeeeeee hahahahahahaha ) ook al die jaren gedaan ????????
Eerste grove leugen dus weer na al die jaren , want uit navraag blijkt dat ik al die jaren een soort van doodgezwegen ben .
Het enige wat die 2 dametjes van mij wisten was mijn voor en achter naam , die stond genoteerd bij de overheden !!!
Ik ben door de oudste van de 2 opgespoort via een site waarop scholen staan .
Daar had zij mijn naam ingetikt , en kreeg ik van haar een mailtje .
Ik zelf heb na een poosje van heftige legale protesten destijds besloten dat het beter en voor mij en de kinderen was , om niet iedere keer al die emoties los te halen .
Hun min of meer als oudere wijzere de rust te gunnen , waar zij recht op hadden .
Met wel steeds in mijn achterhoofd , dat mochten zij ooit met mij contact opnemen ik ze de gehele waarheid zou vertellen .
Onlangs heb ik in samenspraak met mijn oudste van die 2 , alle oude documenten weer bij die raad ( ik heb er hier intern een andere naam voor maar oke ) op te vragen .
Ik had destijds alles voor mijn eigen rust weggegooid en vernietigd .
Ik heb weer eens doorgekeken , die oudste ook , en zelfs mijn zoon ( waar mijn ex dus eigenlijk niks mee te maken had maar wel ontvoerd door haar ) ook .
Als heden zo'n situatie was zou ik er best wel heel anders voorstaan hoor .
Ik ben destijds notabene niet eens gehoord door politie of justitie , alleen die flapdrollen van een raad ,een zogenaamde vertrouwensarts met zijn poppenmethode , en een zooitje angstige kinderrechters ( voor zo'n niksnut deskundige ) beslissen dat jij je kinderen niet mag zien !!!!
Blijkt dat madam zelf niet eens haar eigen kinderen kan opvoeden , ze zomaar achterlaat bij haar tweede ex !
Die tweede ex verwijt ik verder niets hoor , die man verdient van mij alle lof .Hij heeft de meisjes toch prima opgevoed , tot wat zij nu zijn .
Ik zou me het niet in moeten denken als ze toevallig een slechtere ex had getroffen , die de meiden met mams mee had gestuurt .
Het mens heeft totaal geen gevoel voor andere mensen , toen ik haar zei vooral toch iets te doen aan de situatie waarin ze verkeert met de oudste .
Haar er op wees dat ze haar kon helpen door simpel haar papieren op tijd in te leveren , kreeg ik een van hier tot tokio reqest dat ik me daar niet mee moest bemoeien .
En dat de oudste het maar lekkertjes zelf uit moest zoeken dat zij meerderjarig was en zij er niet meer voor verantwoordelijk was , en ik dus ook niet .
Kortom die meid moest het maar fijn uitzoeken , niets geen moedersolidairiteit of menselijkheid niets !
Mijn ex is gewoon een heel vals en gestoord kreng , ze is onlangs weer hertouwd voor de zoveelste maal !
Mocht haar nieuwe partner ene N*** W*** dit lezen , N*** heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte mijn beste !
Denk er wel aan dat er vaak mensen zijn die je al lang en breed voor zijn geweest en die sharen ze nu express. Oftewel je zit niet bij de originele user te kijken maar iemand die alles netjes voor je heeft klaar gezetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:46 schreef Crappery het volgende:
Zoek eens naar "Geheime geile vakantie foto kreta"
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:46 schreef Crappery het volgende:
Zoek eens naar "Geheime geile vakantie foto kreta"
Hem zo noemen en dan delen![]()
Heb je die foto's niet groter!quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:06 schreef dvr het volgende:
Zie hier mijn vondsten na het zoeken naar "op bed". Foto's van springende kinderen, uitpuffende ouders, lonkende meiden, stoere binken, logerende vriendjes, postcoītale paartjes en meer moois. De onvermijdelijke bloot- en ergere foto's heb ik er maar uitgefilterd.
nb: dit zijn dus alleen de wakkere mensen. Ik moet er ook nog 3000 uitzoeken van slapende mensen. Daar ben ik nog niet aan toegekomen, maar het belooft een feest te worden van verkreukelde hoofden, bekwijlde kinnen, duimzuigers, zware dromers, zeer schone slaapsters en festivalgangers die door wakkere reisgenoten met merk- en lippenstift worden toegetakeld terwijl ze nietsvermoedend hun roes uitslapen.
[afbeelding]
quote:
quote:03 maart 2003
Geachte heer Flierteen
In aansluiting op ons telefonisch onderhoud van 24 februari jl. bericht ik u het volgende.
In dit gesprek heb ik u medegedeeld dat wij , Biervoet Industries, de door u opgegeven deadline voor het opruimen en herinrichten van onze compoststortplaats niet kunnen halen, dit door organisatorische problemen.
Het bestuur van Biervoet Industries betreurt dit natuurlijk maar wij kunnen ook geen ijzer met handen breken.
Volgens eerdere afspraken zou de huidige composthoop door ons voor 1 maart 2003 zijn verwijderd. Daarna zou u ons een definitieve plaats aan wijzen waar wij een verharde stortplaats konden realiseren.
De afspraak die wij nu gemaakt hebben is dat alle werkzaamheden die gedaan moeten worden om te voldoen aan eerder genoemde afspraken voor 15 maart 2003 afgerond moeten zijn, dit in verband met het broedseizoen.
Ik zal dit aan mijn collega-bestuursleden voorleggen in de eerstvolgende bestuursvergadering van Biervoet Industries op 8 maart aanstaande.
Wij denken op 10 maart a.s. met de werkzaamheden te kunnen starten.
Het moet dus mogelijk zijn alles af te ronden als u ons bijtijds de nieuwe plek aan kunt wijzen zodat de loonwerker in een keer door kan gaan.
(composthoop opruimen en de nieuwe plek verharden)
Wij zullen in samenwerking met de loonwerker er alles aan doen om voor 15 maart de werkzaamheden op correcte wijze te voltooien.
Ik vertrouw er op u hiermede voldoende geinformeerd te hebben,
Hoogachtend namens het bestuur van Biervoet Industries,
Jan van Wilen.
Namen en adressen gewijzigdquote:Parfumerie Tenengeur
Vriestmanstraat 44
2287 BG Uiterdam
Geachte Yildiz, 16 oktober, 2006
Bij deze wil ik graag aangeven dat ik wil stoppen met het werken bij Parfumerie Tenengeur.
De reden hiervoor is dat ik het niet zo naar mijn zin had in het bedrijf de laatste weken.
Dat komt vooral doordat ik het niet leuk vond hoe er gewerkt werd tussen het management team en de personeelsleden.
Verder is het werken in de winkel hoe het bij Parfumerie Tenengeur in Uiterdam gaat niks voor mij. Alles moet volgens de regels, wat normaal is maar soms werden zaken die er gedaan moesten worden op een niet aardige manier gebracht naar mij toe. Verder werd ik vaak, als ik het niet goed deed negatief benaderd om de kleinste dingetjes, waardoor ik nog meer fouten ging maken.
Verder heb ik pas een functioneringsgesprek gehad, waarin ik geen één keer te horen heb gekregen wat ik wel goed deed, maar alleen maar dingen die ik niet goed deed. Verder werden er dingen gezegd die niet goed waren die niet eens naar mij bedoeld waren maar naar het hele team, terwijl het mijn functioneringsgesprek was.
Daarom is het beter voor jullie als bedrijf maar ook voor mij dat ik er mee stop.
Het is voor mij iets eerder dan gepland, dat moet ik wel eerlijk toegeven.
Vorige week werd ik door Angelique apart geroepen en vroeg zij of het waar was dat ik ermee wilde stoppen, dat had zij van Persu gehoord.
Ik heb misschien in de keuken een keer laten vallen dat ik niet heel mijn leven bij Parfumerie Tenengeur wilde werken, of iets in die richting maar niet dat ik er nu al mee wilde stoppen. Ik zei dat omdat we het erover hadden dat er een aantal mensen mee gingen stoppen.
Ik vind dat heel vervelend dat, dat dan zo moet gaan onderling, als ik meteen wilde stoppen had ik dat zeker wel zelf aangegeven. Maar als dat zo moet gaan ben ik er al lang klaar mee vandaar dat ik in dat gesprekje met Angelique ook meteen gezegd heb.
Verder had ik een opzegtermijn van 1 maand, dat hebben jullie wel drie keer aan mij uitgelegd zelfs zondag nog toen ik tekende voor mijn ontslag.
Wordt ik maandag opgebeld dat gister(zondag) mijn laatste werkdag was.
Dat vind ik absoluut niet kunnen, ik heb nog niemand gedag gezegd want had gerekend op 1 december.
Ik vind het heel normaal dat je iemand niet meer in je bedrijf heb willen werken als die er eigenlijk mee wil stoppen, maar zeg dat dan minstens 1 week van tevoren zodat ik iedereen nog gedag had kunnen zeggen.
Als het goed is wordt ik wel uitbetaald die maand opzegtermijn.
Verder vond ik het de eerste maanden erg leuk om bij jullie te werken.
Met vriendelijke groet,
Meltje Splinterman
quote:Merell! zegt:
uhh.. Hee!@
ˇ$56ģ*[D]aisyy;;ˇ$4Rob;; ˇ$30Hou kei veel van jou Lieverdjjˇ$2008-07-2006*ˇ$7 Nieuw nummer! zegt:
haay
Merell! zegt:
weetje..
Merell! zegt:
ik heb iets gehoord..
ˇ$56ģ*[D]aisyy;;ˇ$4Rob;; ˇ$30Hou kei veel van jou Lieverdjjˇ$2008-07-2006*ˇ$7 Nieuw nummer! zegt:
dat kan..
Merell! zegt:
weet je ook wat ? ( ik geloof het eigelijk niet maarjah)
wat gel0of jij niet
Merell! zegt:
jaa.. ze zegen da jij je had uitegekleed voor de cam..
Merell! zegt:
is da waar?
nee
dat is een gr0te r0ddel
Merell! zegt:
ow..
ik meen het dat is echt een gr0te r0ddel
Merell! zegt:
heb je anke geblokt ?
ja
Merell! zegt:
gewoon een vraagje
Merell! zegt:
oww..
Merell! zegt:
Merell! zegt:
snap ik best
maar je bent echt gek als je die mensen gel0oft
Merell! zegt:
jaa.. ?
gel0of jij die mensen dan
Merell! zegt:
uhh.. w8
Een ogenblik geduld tot ˇ$56ģ*[D]aisyy;;ˇ$4Rob;; ˇ$30Hou kei veel van jou Lieverdjjˇ$2008-07-2006*ˇ$7 Nieuw nummer! het bestand 'raar.JPG' (120 Kb, minder dan 1 minuut met een 28k8-modem) accepteert. U kunt op een reactie wachten of de bestandsoverdracht annuleren (Alt+Q).
Merell! zegt:
kijk maar
ik ga niet kijken
als jij hun gel0oft
Merell! zegt:
dan?
is het j0u pr0bleem maar z0iets d0e ik niet!!
Merell! zegt:
kijk nr het gesprek
nee
want dat ben ik nite!!
ik heb heel veel hackers gehad
Merell! zegt:
Tuurlijk
ja
dan gel0of je het maar niet!!!
Merell! zegt:
ga je me nou blokke ?
nee
Merell! zegt:
VIEZERIK !
Merell! zegt:
SERIEUS !
dat ben ik niet!
Merell! zegt:
ALS JE TOCH ZO ZIELIG BENT GA DAN EEN POTJE NEUKE MET ROB !
Merell! zegt:
GADVERDAMME
ik ga niet neuken
Merell! zegt:
en wel vingere voor de cam ??
Merell! zegt:
HEBBE WE GEZIEN!
graphas..
Merell! zegt:
hahahaha .. jajaaaa geloof je het zelf..
ja
Merell! zegt:
jij doet het toch HARDE BEWIJZE ZIJN HET
Merell! zegt:
FOTO'S!
nee
0ok nietMerell! zegt:
WAT IS DA DAN ?
gaat j0u niks aan maar ik ben het niet1
Merell! zegt:
dan gaat het mij dus wel wa aan want je liegt alles bij elkaar !
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
dan gaat het mij dus wel wa aan want je liegt alles bij elkaar ...
quote:Snel ontdeed Johan zich van zijn kleren, onder tussen bevrijde mijn Meesteres mij van mijn masker en zette mij in de hoek waar ik alles kon zien . Waarna hij de Meesteres vragend aankeek, ga daar maar midden in de kamer staan, kan ik je inspecteren .Keurend liep Zij om Johan heen die steeds nerveuzer ging worden .Liet haar handen over zijn borst, buik gaan kneep hard in zijn lul met glad bedoel ik ook glad pluis, voel nog haren op je ballen .Met tranen van pijn stamelde Johan sorry Meesteres, had het nog nooit gedaan .Ik ga dit straffen en mijn slaaf zal je laten zien hoe je dat moet ondergaan, zonder een kik te geven en knikte naar mij .Voelde hem al aankomen en nam mijn positie gebogen over de stoel in, goed zo slaaf jullie krijgen er allebei 5 met de cane, alleen als ik wat hoor begin ik weer opnieuw. Het viel mee was het zwaarder van haar gewend hoopte dat ze ook zo mild voor Johan was, nu jij pluis en laat ik je niet horen .Johan nam zijn positie in gebogen over de stoel, er werd op de deur geklopt, slaaf doet open zal Pedro zijn kan hij gelijk zien wat er gebeurd als hij niet goed naar me heeft geluisterd .
Snel liet ik Pedro binnen, die verbaast om zich heen keek en ik sloot snel de deur achter hem .Kleed je uit en ga samen in de hoek staan zei mijn Meesteres, Pedro ontdeed zich van zijn kleren en samen stonden we in de hoek van de kamer, wachtend wat er ging gebeuren. Pluis vertel Pedro wat er gaat gebeuren en waarom, had mij niet goed genoeg geschoren en nu wordt ik met vijf slagen met de cane gestraft .Hoop dat het met jou wel in orde is Pedro anders krijgen jullie alle drie de zelfde straf . Ik wil dat je meetel en me voor elke slag bedankt pluis, ja Meesteres en daar kwam de eerste een Meesteres dank u, zag dat hij met moeite zich inhield, twee Meesteres dank u drie Meesteres dank u, verzachtend ging de hand van mij Meesteres over de rug van Johan, vier Meesteres dank u, vijf Meesteres dank u, zag gelijk Johan zijn gezicht opklaren, hij had het zonder kik ondergaan .Pluis jij ook in de hoek nu wil ik Pedro keuren kom Pedro ga in het midden van de kamer staan, met je handen in je nek.
Snel deed Pedro wat er van hem gevraagd werd, goedkeurend liep Zij om hem heen voelde met haar handen zijn borst, buik en pik .Met haar hand woog Zij zijn pik gevolgd door een ferme ik erop, had ik je gevraagd om geil te worden, Pedro verschoot van kleur en stamelde nee Meesteres .Ondertussen trok de Meesteres latex handschoentjes aan en beval Pedro te bukken voor een inwendige inspectie, even kijken of je goed geluisterd heb. Zij nam ruim glijmiddel op haar vingers en gleed met haar vingers over zijn kont naar zijn anus en drukte snel door en haalde hem er snel weer uit en liet hem Pedro ruiken, is het goede Pedro, ja Meesteres .Waarna Zij zelf rook oké Pedro je hebt je best gedaan, ga op je knieën in die hoek en jij pluis in de andere hoek .Ja, Meesteres antwoorden ze samen .Slaaf jij gaat met mij mee, zal je armen los maken, dankbaar keek mijn Meesteres aan, zat al lang vast mijn armen tintelde .
Als ik terug kom zitten jullie op de zelfde plaats en dezelfde houding begrepen, ja Meesteres antwoorden zij beiden .Snel liep ik achter haar aan benieuwd wat Zij nu had verzonnen .Slaaf ik wil jullie vannacht alle drie in de badkamer laten slapen zittend op jullie kont met jullie armen vast aan een balk of zo, zodat ik rustig kan slapen, alleen moeten we nog een blinddoek hebben. Ineens draaide mijn Meesteres zich om en liep terug naar de lift, even controleren of ze nog op hun plaats zitten, we stopte op de derde verbaast keek ik mijn Meesteres aan .We nemen de trap de lift horen ze en zo kwamen we boven, Zij had de deur niet op slot gedaan en stapte ineens de kamer binnen .Allebei zaten netjes op hun plaats, verschrikt keken ze de Meesteres aan, zonder wat te zeggen gingen we weer weg .
Beneden gingen we de tuin in waar we hout zagen liggen voor het verstevigen van jonge bomen, neem daar maar drie van mee zei mijn Meesteres .Ik legde ze bij de nooduitgang neer die ik gisteren ook had gebruikt en we gingen weer het hotel in, aangekomen in de lobby ging Zij naar de bar en moest ik het hout naar boven brengen en in de kamer op haar wachten .Boven gekomen zij zaten nog steeds het zelfde, legde ik het hout in de badkamer kleden me uit . Ging in een hoek op mijn knieën en met zijn drieën wachten we op de komst van de Meesteres .Niet lang daarna kwam Zij binnen en zei zo zie ik het graag drie manen die op mij wachten .
We gaan slapen, we hebben morgen een drukke dag, verbaast keken die twee mijn Meesteres aan, had jij het ze niet verteld slaaf .Nee, Meesteres wist niet of dat mocht, oké slaaf ik vertel hun het wel, jullie mogen vannacht bij mijn slaaf slapen gaan we morgen naar de zigeunermarkt, wil jullie dat .Ja, Meesteres antwoorden ze tegelijk, goed zo dan gaan we nu slapen, alleen jullie zullen wel vast moeten en zittend slapen, lukt dat ja Meesteres antwoorden we alle. Slaaf legt drie handdoeken in de douche daar kunnen jullie dan op zitten, zo gingen we met zijn drieën naar de douche, waar we kundig door onze Meesteres werden vastgezet aan de houten palen, pluis kreeg de kap op, alleen zijn neus en mond waren vrij en Pedro het oogmasker op .Zo slaaf jij hoeft niks op als beloning voor vandaag, maar waag het niet om geil te worden als ik naar het toilet moet, wel te rusten samen .Wel te rusten Meesteres gaven wij als antwoord, ondanks de houding en de koude vloer viel ik gemakkelijk in slaap, het begon al licht te worden toen ik wakker schrok, mijn Meesteres kwam binnen zo zijn de heren wakker en porde met haar voeten ons in onze zij .Daar stond Zij mijn Godin naakt, alleen ik had het voorrecht haar nu zo te zien, moest sterk ergens anders aan denken om geen erectie te krijgen, denk dat het haar bedoeling is, maar ik kon mijn beheersen . Maar toen Zij voor mijn neus ging plassen ging het mis, zo zit meneer maar geil te zijn, je toont geen respect voor je Meesteres, sorry Meesteres stamelde ik U bent ook zo mooi. Met slijmen kom je hier niet onder uit slaaf, zal je vanavond hiervoor straffen en maakte mij los, kan jij je vrienden los maken kan ik mij douchen en aankleden
Laat ze naar hun kamer gaan, zich douchen en daarna zo snel mogelijk weer terug hier Snel maakte ik mijn mede slaven los en nam ze mee de douche uit, daarna bevrijde ik hun van de oogmaskers, vroeg hun of ze mijn Meesteres hadden begrepen, waarop ze knikte .Zag dat Johan het zwaar had en vroeg hem of hij het wel vol kon houden, moeilijk maar ik wil het zo graag, heb niet kunnen slapen, jij wel je lag ook te snurken .Sorry, maar ik heb dit vaker gedaan, dus is het voor mij ook makkelijker en jij Pedro hoe is het met jou, lekker heb toch wel iets kunnen slapen, ze kleden zich aan en gingen .Ik kleed me ook aan en ging ontbijt voor mijn Meesteres halen, terug op de kamer was Zij nog steeds bezig in de douche .Daar was Pedro terug en even later kwam Zij uit de douche en vroeg waar is pluis gelijk klopte hij op de deur, laat hem maar buiten wachten .Nogmaals geklop maar de Meesteres ging aan het ontbijt, slaaf ga douchen en zorg dat je eerder klaar bent dan ik, ja Meesteres en ik schoot de badkamer in .Snel gedoucht hoefde me niet te scheren had dat gisteren al gedaan, aankleden en weer terug de kamer in, waar ze gelukkig nog aan het eten was. Zeg tegen dat ongeduld buiten dat hij er is voor mij niet ik voor hem, vraag hem zijn telefoonnummer en stuur hem naar zijn kamer, snel instrueerde ik Johan die me teleur gesteld aankeek en naar zijn kamer vertrok
Zo ik wil straks naar de markt, gaan we kijken of we twee halsbanden kunnen kopen, hier liggen drie broodjes eten jullie maar .Heb alleen geen beleg meer, maar dat vinden we toch niet erg. Slaaf wil dat je pluis belt en zegt dat hij zich warm moet aankleden, wil dat hij geen kou kan vatten, dus twee broeken over elkaar, geen slip, 2 paar sokken als hij heeft 2 truien met 2 t shirts, zo kan hij mee en laat hem om 1100 uur in de hal op ons wachten .Ja, Meesteres en belde, nadat ik mijn broodje op had Johan, die beloofde dat hij zijn best zou doen en er zou zijn . Wij kwamen in de hal, waar Johan ingepakt stond te wachten, buiten was het 33 graden, zonder hem een blik waardig te gunnen liep Zij naar buiten met ons in haar voetspoor, ik wenk te Johan ons te volgen. De markt was vlak bij ons hotel, lekker rustig slenterend kwamen wij daar op de markt, veel mensen keken naar Johan, het was ook geen gezicht, bloedheet en hij was op kou gekleed .De Meesteres ging van kraampje naar kraampje, daar was het kraampje met lederwaren bemand door een heel mooie vrouw, echt een zigeunertype, dat ons vol verbazing aan keek en verschrikt mijn Meesteres aankeek toen Zij haar aansprak in een voor mij vreemde taal .Maar haar wel snel antwoord gaf in die taal .Het werd een echt gesprek, waar ik geen touw aan kon vastknopen .Verbaast stonden wij bij de kraam een beetje de waren te bekijken .Slaaf ik heb haar uitgelegd wat ik zoek ze zal je helpen, daar kwam zij aan met een aantal halsbanden, pakte er een en keek mijn Meesteres aan, ze knikte hier wil ik er twee van, wil alleen dat hun die even kunnen passen Dat kan wel zei zij in perfect Nederlands en liep met een naar Johan en deed hem vast om zijn hals, paste goed . Ik gaf die andere aan Pedro, die hem omdeed en trots aan mijn Meesteres toonde .Oké, slaaf ze zijn goed die wil ik, betaal ze en lopen jullie maar door mij praat nog even met haar. Moeten zij hun halsband omhouden Meesteres vroeg mij, nee zij moeten dat verdienen slaaf, ik rekende af en we liepen met zijn drieën door .
Weldra werden we in gehaald door mijn Meesteres, kom we gaan naar het zwembad en gaan we het even rustig aan doen .Begon medelijden te krijgen met Johan het water liep over zijn hoofd, zag dat hij zijn best deed maar dat hij het erg zwaar had, maar zag dat mijn Meester het ook zag en zij wenkte mij, slaaf wil dat je met zijn drieën naar boven gaat en ik wil vanavond door jullie vermaakt worden, verzin maar wat en laat pluis zich verkleedt hij heeft lang genoeg voor gek gelopen .Ik nam Johan en Pedro me naar onze kamer waar Johan zich uit kleden stuurde hem naar de douche, vroeg aan Pedro wat hij er tot nu toe van vond, geweldig maar Zij kan wel streng ben ik lachte en zei dat Zij nu nog lief was geweest .Na zich gedouchte te hebben kwam Johan uit de badkamer en vroeg waarom Zij kwaad op hem was, ik antwoorden dat Zij erg mild voor hem was en dat ik verwacht had dat Zij hem zou wegsturen .Maar wat gaan we vanavond voor onze Meesteres doen, ik stelde voor een travestietenshow, maar daar hebben we geen spullen voor .Als jij Johan nu naar de markt gaat en aan die verkoopster vraagt of ze je wilt helpen met het kopen van 2 b. 2 strings, kousen en 2 jurkjes dan ga ik de muziek in orde brengen we legde met zijn drieën geld bij elkaar .Onder tussen ging ik Pedro vertellen wat er straks van hem verwacht werd Breed lachend kwam Johan na 2 uur terug, heb alles en ze heeft me goed geholpen .Luister Johan heb Pedro al wat verteld maar zal nu jou vertellen wat er van jullie verwacht wordt, na het eten gaan we ons verkleden en maak ik jullie op, dan gaan jullie op de klanken van abba een stripshow geven, waarvan onze Meesteres hopelijk geil van wordt, dus luister eerst gaat de jurk uit, dan de kousen een voor een, wil het dus 4 keer zien als de een wat uitrekt danst de ander dan de bh. en dan de string nou plakken we jullie lullen naar achter zodat jullie toch iets op een meisje lijkt
Als we nu wat oefenen dan komt het wel goed, snel kleden ze zich in hun tenue en liet ik de klanken van abba horen heupwiegend kwamen zij uit de badkamer liep naar Pedro toe om zijn bh. te vullen, daarna ook bij Johan, na vier keer oefenen ging het al heel aardig en besloten de boel op te ruimen, want het moest een verrassing blijven voor haar .We hadden net alles opgeruimd toen Zij binnen gleed, zo heren we moeten nog wat afrekenen verbaast keken Pedro en Johan haar aan, ik wist gelijk wat Zij bedoelde, kleed u zich uit heren en jij slaaf ga als eerste, ik vind 5 slagen met de zweep voor jullie drieën per overtreding wel goed jullie ook, jij slaaf voor het geil zijn als je Meesteres plast, jij pluis voor het geen geduld hebben en jij Pedro voor de erectie tijdens de inspectie .Vinden jullie dat redelijk, ja Meesteres antwoorden wij wetende dat het geen nut, om te protesteren .Ging gebogen over de stoel staan en nam mijn straf in ontvangst 15 dank U Meesteres en maakte plaats voor Pedro, die ook zijn straf in ontvangst nam zonder en kik te geven en ook Johan nam dapper zijn straf in ontvangst .
quote:Barbietrut met je natte kut ,
poesje en strak bloesje ,
D-cup make up,
hoor je thuis in een poppenhuis
of in een dwangbuis
Snollen met krollen willen me mollen net als bijna trollen
In de middeleeuwen
ach shit verborgen hollen komen op me af ik heb een slecht voorgevoel
want ik ben een gewone jongen
snap je wat ik bedoel,
geen mobiele foon geen gouden ketting aan men nek,
geen pientere Ende look dus vertrek
Met je schmink aan je kaken ,
en als je met mij gaat slapen
moet ik altijd een nieuw laken bestellen
je make-up is enige wat kan tellen
terwijl je men naam niet eens kan spellen
Je schoonheid mag je niet misbruiken
gewone meisjes begrijpen niet wat je wil bereiken.
Weken aan een stuk elk bloesje te strijken
dat je met geen ander mag vergelijken,
want alles wat je draagt mag niemand anders hebben
zie je iemand anders met die kleren dan ga je backsteppen.
Barbietrut met je natte kut ,
D-cup make up,
of in een dwangbuis
Iene miene mutte tien pond kutte
wat is er aan de hand met die barbietrutte
Scheuren met haartjes die ze kleuren
die zich door jongens laten keuren
houden kut open deuren en zeuren
hey hey hey rappertjes
waarom ben je me aan het dissen
je mag toch in me klaar kome maar niet in me pissen.
Je noemt me een snol
en je noemt me een slet
gewoon omdat men kut
men borsten en men bed
meer bezocht worden dan de eiffeltoren
omdat alle jongetjes hun Pikje in me boren.
Met men pijplippe laat ik alle jongens flippe
en als jij zin hebt mag jij me ook eens wippen
Als snol val ik nooit uit men rol
Mijn borsten zijn vol zonder collesterol
Men haartjes zijn blond en men kontje rond
Sex is gezond kom klaar in men mond
elke dag laat ik me door iemand anders ophale
als zij tenminste Mijn kleertjes kunnen betalen
Barbietrut met je natte kut ,
D-cup make up,
of in een dwangbuis
Slette met vette
opgezette tette
die wille me plette
dus ik moet oplette
als ik de bloemekes ga buitenzette
Belette ze de jannette hun gat te Ontvette
want ze bezette de toilette
om zich te schminken en verminken
mekaar te erdrinken zodat ze stinken
Voor de flinke binke
Haartjes blonderen
Glimlach forseren
Je late trakteren
door ouwe meneren die je begeren
In je mond klaarkwamen
maar ook zij zullen beamen
Je bent geen aangename
ombegrepe informare
maar een ordinaire boeddha
en heel de camasoetra die ken je vanbuite
Je mist alleen rood licht en etalage ruiten
De snollen club
geen verstand ja
maar wel een D-cup
of zitte je hersens verstopt in je make up ?
quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:03 schreef Der_Onkel het volgende:
"DSC" staat ook garant voor leuke plaatjes
van alles denk ik... veel HP camera gebruiken die lettercode gevolgd door een cijfercombinatie voor de benaming van de fotosquote:
quote:Geachte Mevr.-edit-
Naar aanleiding van ons telefonisch contact van gistermorgen wil ik u nog wat vragen i.v.m. mijn bruto uur loon.
U heeft mijn toegezegd dat mijn uurloon op 9,38 euro blijft, maar graag zou ik toch een hoger uurloon willen, gezien voor mijn ervaring.
Ik doe voor u een kopie van een loonsstrook van maart 2004 erbij toen had ik al een bruto uurloon van 9,96 euro per uur.
Als u mijn loon wil aanpassen aan wat ik verdient heb ik bij [edit] dan ben ik bereid om per 1 november te beginnen.
Met vriendelijke groeten
Naam
Of IMG van Canonquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
van alles denk ik... veel HP camera gebruiken die lettercode gevolgd door een cijfercombinatie voor de benaming van de fotos
sony heeft idd ook DSCquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
van alles denk ik... veel HP camera gebruiken die lettercode gevolgd door een cijfercombinatie voor de benaming van de fotos
Mwhehehequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:08 schreef Toeps het volgende:
"wat ik verdient heb"
Krijg nou de tyfus! Die brief is van deze TS: HBOers die meer verdienen dan mij!
quote:Lieve oma,
Waar ben je gebleven? Je bent zomaar weggegaan…
Dit was het dan, je bent gegaan.
Iedereen laat in deze tijd een traan….
Waar je ook bent, het was je leeftijd en dat is wel tot een grote spijt ….
Want wij zijn jou plotseling kwijt…
Maar oma ik zal je nooit vergeten en niemand niet mag hopen…
Dit onverwachte bericht brengt iedereen van hun stuk
Maar er is 1 geluk:
“Oma, we zullen aan je denken en op bijzondere dagen de liefde schenken”
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Lieve Albert,
Niet zomaar ben je heengegaan, je had een reden maar je laat wel iedereen hier staan…
Je was net familie voor mij, je stond zo dichtbij…
Je bent gewoon een kei en had ik problemen dan zei je:
“Meid, begin met een nieuwe lei”
Na mijn vaders dood voelde het leven als lood, maar altijd waren jij en Gea en de rest er voor ons jullie brachten leven in de brouwerij…
Nu ben ik jou ook kwijt, er is bij mij een leeg gevoel... maar ik hou mijn hoofd koel en denk aan jou lachende gezicht, en ik denk als ik naar iedereen kijk dat zij dat ook zullen doen…
’s Avonds als ik ga slapen dan geef ik jou en papa een zoen en dat zal ik altijd blijven doen…
En nu papa’s woorden wat hij mij heeft beloofd en wat ik jou nu ga beloven:
Lieve Albert,
Ik zal je nooit vergeten, je blijft voor altijd in mijn hart in elke tijd en heel mijn leven…
Liefs mij
aw... wie men heeft zien slapen kan men nooit meer hatenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 04:15 schreef dvr het volgende:
Slapende mensen..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:49 schreef doppelgänger het volgende:
aw... wie men heeft zien slapen kan men nooit meer haten![]()
quote:Lieve mama,
Je mag buiten staan op mijn feestje.
Je moet me niet helpen.
Ik zal het wel op mijn eentje kunnen.
Maar je mag me wel helpen.
Je mag op de computer zitten op mijn feestje.
‘pech mama’ dat komt uit een boekje.
Tot dan.
p.s. vergeet je schoenen niet aan te doen.
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
dit komt van de vlaamse nederhop (jaja) formatie ABN. Waren eind jaren negentig wel bekend, deden dingen samen met Osdorp Posse. Opzich wel grappig nummer. Dus geen Donnie E achtige taferelen (zie deel 7)quote:
Vaaaaaagquote:
quote:Op zondag 9 september 2007 20:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zoek ik op mijn voor en achternaam krijg ik dit
En het was niet eens mijn verjaardag![]()
Met nadruk op "schijnbaar is betrokken", wat ervoor zorgt dat gemanipuleerde afbeeldingen ook strafbaar zijn. Oei.quote:Met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie wordt gestraft degene die een afbeelding - of een gegevensdrager, bevattende een afbeelding - van een seksuele gedraging, waarbij iemand die kennelijk de leeftijd van achttien jaar nog niet heeft bereikt, is betrokken of schijnbaar is betrokken, verspreidt, openlijk tentoonstelt, vervaardigt, invoert, doorvoert, uitvoert of in bezit heeft.
quote:Op zondag 9 september 2007 20:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zoek ik op mijn voor en achternaam krijg ik dit
En het was niet eens mijn verjaardag![]()
quote:**************************
Elst, 25 Juni 2007
Centraal Justitie Incasso Bureau
Postbus 16,
8900 AA Leeuwarden
Betreft: boete 734389098
Geachte meneer de officier van de justitie,
Graag zou ik een klacht willen melden aan U over het feit dat ik een boete heb gehad voor het met zijn drieën rijden naast elkaar op de fiets. Het volgende was namelijk aan de hand, ik reed met 2 vrienden terug naar huis van school op 3 april 2007. Maar aangezien we met ze drieën reden reed er steeds één iemand aan de buitenkant, echter wisselden wij dit wel telkens om. Maar op het moment dat we werden aangehouden door een politieagent reed ik als buitenste dus kreeg ik als enige de boete.
Ik vind het raar en niet eerlijk dat ik als enige een boete heb gehad omdat ik toevallig op dat moment als buitenste reed en dus de overtreder was.
Tevens vind ik het bedrag van 75 euro erg veel voor een scholier en al helemaal voor zo’n delict. De omschrijving die erbij wordt gegeven van het strafbaar feit dat het een gevaarlijk situatie op zou kunnen leveren vind ik erg overdreven want één van ons reed vrijwel de hele tijd in de berm waardoor we alsnog maar met zijn tweeën op de weg reden en dus de situatie net zo gevaarlijk was als een situatie waarbij maar twee mensen naast elkaar rijden.
Ik hoop graag een antwoord terug te krijgen op mijn brief waarin ik meer duidelijkheid zou willen zien. Bij voorbaat dank voor Uw moeite.
Met vriendelijke groet,
quote:
quote:Thuis - 1997
Thuis
Samen
Kinderen van de Vader
Jij bent jij
Ruilen met Miguel
Ik zag een kuikentje
Liedje van verlangen
We hebben allemaal wat
Ik sta aan de deur
Zet de deur maar open
Ergens is een plek
In het huis van de Vader
Lekker kansloos.quote:
Idemquote:
Limewire, E-mule enz.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:45 schreef HutteFlutte het volgende:
Welke progamma's vragen om deelbare bestanden?
Ik ga maar even bellen want die persoon is mij niet duidelijk.quote:Deze bon geeft recht op twee maaltijden en één persoon met Euro 27 korting.
Deze bon is alleen geldig op 13 mei. 07. Verder is de bon niet in gebruik met andere kortingen.
Indien u géén toegang krijgt, of andere problemen indienen horen wij dat van u op het nummer:
0909-514...
--------------------------------------------------------------
Er zit géén garderobe bij inbegrepen en géén drank.
U krijgt één drankje gratis.
Verder zijn er diverse drankjes voor 1 euro.
Water is gratis.
Drank kost 0.50 cent meer.
Na het diner krijgt u koffie en gebak.
--------------------------------------------------------------
Even gebladerd bij deze persoon en deze verduidelijkt het.quote:12-05-2007 15:34
Goedemorgen, Mevrouw Laman .......
U heeft meegedaan met de prijsvraag; Wat zijn de twee kleuren van de samsung E350?
U heeft geantwoord: Paars en Grijs.
Dat antwoord was goed.
Wat heeft u gewonnnen?
Een Diner voor twee.
Een korting van Euro 27 voor de derde persoon. De normale prijs bedraagt Euro 30.
Waar kunt u de prijs ophalen?
De Biezen 7
.... LR
.............................
Wilt u verdere informatie? Neem dan contact op met nummer:
0909-514....
Of mail naar:
Redactie@......and.Nu
De kortingsbon zit achterop. Op vertoon van die bon krijgt u twee gratis maaltijden en 1 maaltijd met Euro 27 korting.
Vriendelijke Groet,
De redactie ........and.
quote:Op zondag 20 juli 2008 15:17 schreef HutteFlutte het volgende:
Hoe ken je het nachecken in limewire? Ben bang dat ik ooit ook zoiets heb gedaan.
Anatomische gegevens vd spier.docquote:Anatomische gegevens vd spier
Myologie = studie vd spieren
Tendo = pees (tendinitis: peesontsteking)
Fascia=omhulsel
Peristaltiek=beweging die op constante manier dichtknijpt (maag en darmen)
Retinaculum= netje om spiervezels bijeen te houden
Cardio= hart
Aniologie= bloedvaten
-arteria :slagader (artritis=bloedklonter)
-vena: ader
Capus hoofd
Colum hals(been)
Angulus hoek
Anulus ring
Arcus boog vd ribben
Capsula kapsel
Condylus knobbel
Delta vlieger
Epicondylus knobbeltje op een knobbel
Prossessus uitsteeksel
Ruptuur scheur
Tumor gezwel
Exocriene klieren(buiten)
a) indeling volgens : ligging t.o.v. oppervlak
b) indeling volgens : wijze van secretie (uitstoot v)
voedingsstof x melkklier apocriene(melk) exocriene klier
talg(poeder) x talgklier vd huid holocriene exocriene klier
druppels(zouten) x zweetklier merocriene exocriene klier
c) soort secretie
-traanklier (eiwitten,zeer dun) SEREUZE
-muceuze klier(glijmiddel vd tongwortel)
Gemengd:-muceuze
- speeksel
Hij stond op Limewire/Shared, zat niks in gelukkig. Voor de zekerheid toch maar alles uitgeschakeld. Bedanktquote:Op maandag 21 juli 2008 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
Start Limewire op, klik bovenaan op 'Library', en klik dan op 'Configure' (in t midden van t scherm). Dan kan je mappen toewijzen of verwijderen waar je je bestanden in wil zetten die je met Limewire wil delen.
Graag gedaanquote:Op maandag 21 juli 2008 20:46 schreef HutteFlutte het volgende:
[..]
Hij stond op Limewire/Shared, zat niks in gelukkig. Voor de zekerheid toch maar alles uitgeschakeld. Bedankt
quote:
In een vorig topic, maar ik vond hem te goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Graag gedaan
[..]![]()
![]()
![]()
was die al niet gepost
Lullo. Ik dacht als admin iedereen te kunnen verbannen van het forum maar het blijkt gewoon een (erg late) 1 april grap te zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:15 schreef MarkieNL het volgende:
ik kwam, na lang zoeken, het volgende tegen :
http://www.jongerenpraat.com/admin
Username: Hendrik
Pass: 7ek2db4
Lache man
Ja ik vind ook niksquote:Op woensdag 23 juli 2008 05:20 schreef nachtdier2 het volgende:
Zelf ook maar eens limewire geinstalleerd, maar ik snap er eigenlijk nog geen klote van...
Mp2tje opzoeken lukt me nog wel, evenals wat foto;s met bijvoorbeeld de naam ikke.jpg ofzo
Maar hoe zoek je bijvoorbeeld chatlogs op?
Neequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:47 schreef nachtdier2 het volgende:
Is Bearshare trouwens ook vrij van spyware enz?
Wat een kansloze brief zeg. En dan ook nog poederhond van achternaamquote:Op maandag 21 juli 2008 23:39 schreef Stephan123 het volgende:
Gamela Poederhond
Poedxstx
xx CH Amsterdam
Foot Locker
Nieuwendijk 186
1012 MV Amsterdam
Amsterdam, 5 februari 2008
Betreft: sollicitatie stageplaats
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:57 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat een kansloze brief zeg. En dan ook nog poederhond van achternaam
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:07 schreef Stephan123 het volgende:
Die naam had ik veranderd, het is niet haar echte naam
quote:Mama ,
Vanaf ik op deze wereld kwam heb ik moeten vechten &
Nu 15 jaar later nog steeds..
& Ik kan niet meer.
Ik heb al té veel meegemaakt in mijn leven , dingen die ik meeneem in mijn graf , ik wil je het besparen , want ondanks alles hou ik nog van je & ik geef echt om je.
Ik ga altijd van je blijven houden , zoals de eerste dag toen ik op deze wereld kwam.
Hoe lang we ook niet tegen elkaar praten , hoe hard we elkaar ook uitschelden.
Ik heb je nog steeds nodig.
Maar mama , ik kan ni niet meer. Ik ben bijna 16 , & God heeft me dit leven gegeven , met de gedachte dat ik het aan kan , maar geloof me mama , ik kan het niet.
Ik ben gevangen in mijn eigen zoektocht naar mezelf , maar het lukt me niet.
En ik ben moe van het gevecht.
Sorry.
Ik voel me machteloos , leeg , & kapot , want dat is wat ik ebn kapot.
Elke dag een masker op zetten , is het moeilijkste dat er is.
’S Avonds in mijn bed , kan ik niet slapen , ik wil niet slapen , ik wil niet opstaan , want dan weet ik dat het weer een dag is , een dag vol pijn , & tranen.
En ik wil dat mensen trots op me kunnen zijn , ook al weet ik dat ze dat niet kunnen.
Ik ben een meisje , die veel tranen laat , voor dingen dat niemand ooit ga weten.
Mijn tevergeefse zoektocht naar geluk & een gemeende lach is gedaan.
Ik zit al een paar jaar vastgeroest ,
Ik snap niet waarom
't was het melden ook niet waard. Familiefoto's enzo, chatlogs in het italiaans... dat soort dingen. Wel een lekker wijfquote:
quote:Hema
Afdeling personeelszaken
Oud-Beijerland, 24 jan. 06
Onderwerp: Sollicitatie.
Geachte meneer/mevrouw,
Pas geleden ben ik 16 geworden en nu zou ik graag op vrijdagavond nog wat bijverdienen.
Wat vrienden van mij werken reeds bij u en raadden mij aan hier te solliciteren.
Eerder heb ik gewerkt als administratief medewerkster, ik heb goede contactuele eigenschappen
en het lijkt me hartstikke leuk om in de Hema te werken.
Graag zou ik dit mondeling nog toelichten.
Met vriendelijk groet,
xxxx
quote:Dear diary,
Well, my girlfriend hates me.This sucks.maybe I’ll find some hot emo girls to go out with at Brame. I’ll prolly go write some death poetry.bye diary.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:52 schreef ThingFish het volgende:
Bijna 16 en dan vastgeroest in je leven. Lijkt me niet zo best.
Was dat een afscheidsbrief eigenlijk?![]()
Oh en goed nieuws! ik ben de 'tegenaanval' begonnen. Tegenaanval waartegen dan? Nou, het nutteloos delen van al je rotzooi op het internet. Sommige mensen verdienen het om hier op Fok te eindigen. Ze vragen er simpelweg om. Andere niet (waar bij mij de grens ligt weet ik ook niet, maar dit is gewoon om een andere insteek te proberen). Onschuldige buitenlandse gezinnetjes met hun hele leven open en bloot op het internet.. dat kan echt niet. Dus vandaag mijn eerste reactie gewoon teruggestuurd naar een mailadres dat ik in een chatlog vond (in het engels wel te verstaan)
.
Hieronder mijn mail![]()
=============
Dear madam / sir,
You don't know me, but i feel i need to send you this message. It's for your own privacy protection :-).
During some peer to peer searches on the internet, i recently discovered that your connection to the internet is unprotected. With Limewire, a peer to peer program, i was able to download some private files from your computer.
Don't worry. I wouldn't want to do anything with the information, but i would like to warn and inform you and advise strongly to protect your personal files. See this mail as a community service.
If you are using any peer to peer software, keep in mind that they sometimes search and add all your documents to a shared items list. This seems to be your case, as i was able to find chatlogs from msn-plus, photographs and documents. I found this email address in one chatlog too, so i figured it would be best to send you this message.
To prevent this from happening again, disable and uninstall all p2p programs you have installed or at least try to revome all the shared permissions you currently have. To do this, simply look in the program's properties and see if you can find a list of shared documents. Then, unshare everything in the list.
I will not try to contact you any further nor will i use and keep information i found. But if you need more awnsers or have any questions, you can contact me on my email address.
Yours sincerely,
============
Eens kijken of ik door mijn provider wordt geblokkeerd of dat mijn oprechte bezorgdheid nog een reactie oplevert
Ik wil niet weten waarop jij heb gezochtquote:Op maandag 28 juli 2008 00:11 schreef intraxz het volgende:
O M GAY
[ afbeelding ]
Ik was in alle shared files aan het kijken van ene "Kei"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |