quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:54 schreef dvr het volgende:
Na al die gekke vondsten hier, begon ik me af te vragen wie dat toch allemaal zijn, die mensen die hun hele hebben en houden via Limewire of Bearshare met de wereld delen.
Een dagje zoeken naar "pasfoto" leverde het volgende beeld op..:
quote:[b]Op zaterdag 3 juni 2006 05:46 -k
-knip-
Dat is wel foutquote:
Bespaar jezelf de moeite dat gaat echt niet werken. De meesten mensen zeggen of 'oh' of ze zien jou als de boemanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 07:11 schreef poohy het volgende:
Ik vind net een word - documentje met allemaal wachtwoorden en inlogcodes voor internetbankieren, paypal, e-bay, tweakers, internet..
Ik weet niet of het werkt (en dat wil ik ook niet weten), maar ik heb de neiging om die mensen allemaal te gaan mailen![]()
Okee, dan weet ik dat ook weerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de moeite dat gaat echt niet werken. De meesten mensen zeggen of 'oh' of ze zien jou als de boeman.
Nee want mensen stellen dit zelf beschikbaar op Internet het is nalatigheid. Ze maken het zelf openbaar. Je dringt eigenlijk helemaal geen pc-systeem binnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:11 schreef tim2308 het volgende:
Toch oppassen wat je doet:
DEN HAAG - Personen die opzettelijk een computersysteem binnendringen, riskeren voortaan een jaar gevangenisstraf. Als ze daarbij informatie stelen, komt maximaal vier jaar celstraf in het vizier. Ook andere misdrijven met computers, zoals de verspreiding van virussen of ernstige vormen van hinder zoals spam, worden bestraft met een jaar cel.
http://www.nu.nl/news/743(...)arder_aangepakt.html
In feite is wat we hier doen natuurlijk goed voor vier jaar brommen :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |