Ja ik vind ook niksquote:Op woensdag 23 juli 2008 05:20 schreef nachtdier2 het volgende:
Zelf ook maar eens limewire geinstalleerd, maar ik snap er eigenlijk nog geen klote van...
Mp2tje opzoeken lukt me nog wel, evenals wat foto;s met bijvoorbeeld de naam ikke.jpg ofzo
Maar hoe zoek je bijvoorbeeld chatlogs op?
Neequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:47 schreef nachtdier2 het volgende:
Is Bearshare trouwens ook vrij van spyware enz?
Wat een kansloze brief zeg. En dan ook nog poederhond van achternaamquote:Op maandag 21 juli 2008 23:39 schreef Stephan123 het volgende:
Gamela Poederhond
Poedxstx
xx CH Amsterdam
Foot Locker
Nieuwendijk 186
1012 MV Amsterdam
Amsterdam, 5 februari 2008
Betreft: sollicitatie stageplaats
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:57 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat een kansloze brief zeg. En dan ook nog poederhond van achternaam
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:07 schreef Stephan123 het volgende:
Die naam had ik veranderd, het is niet haar echte naam
quote:Mama ,
Vanaf ik op deze wereld kwam heb ik moeten vechten &
Nu 15 jaar later nog steeds..
& Ik kan niet meer.
Ik heb al té veel meegemaakt in mijn leven , dingen die ik meeneem in mijn graf , ik wil je het besparen , want ondanks alles hou ik nog van je & ik geef echt om je.
Ik ga altijd van je blijven houden , zoals de eerste dag toen ik op deze wereld kwam.
Hoe lang we ook niet tegen elkaar praten , hoe hard we elkaar ook uitschelden.
Ik heb je nog steeds nodig.
Maar mama , ik kan ni niet meer. Ik ben bijna 16 , & God heeft me dit leven gegeven , met de gedachte dat ik het aan kan , maar geloof me mama , ik kan het niet.
Ik ben gevangen in mijn eigen zoektocht naar mezelf , maar het lukt me niet.
En ik ben moe van het gevecht.
Sorry.
Ik voel me machteloos , leeg , & kapot , want dat is wat ik ebn kapot.
Elke dag een masker op zetten , is het moeilijkste dat er is.
’S Avonds in mijn bed , kan ik niet slapen , ik wil niet slapen , ik wil niet opstaan , want dan weet ik dat het weer een dag is , een dag vol pijn , & tranen.
En ik wil dat mensen trots op me kunnen zijn , ook al weet ik dat ze dat niet kunnen.
Ik ben een meisje , die veel tranen laat , voor dingen dat niemand ooit ga weten.
Mijn tevergeefse zoektocht naar geluk & een gemeende lach is gedaan.
Ik zit al een paar jaar vastgeroest ,
Ik snap niet waarom
't was het melden ook niet waard. Familiefoto's enzo, chatlogs in het italiaans... dat soort dingen. Wel een lekker wijfquote:
quote:Hema
Afdeling personeelszaken
Oud-Beijerland, 24 jan. 06
Onderwerp: Sollicitatie.
Geachte meneer/mevrouw,
Pas geleden ben ik 16 geworden en nu zou ik graag op vrijdagavond nog wat bijverdienen.
Wat vrienden van mij werken reeds bij u en raadden mij aan hier te solliciteren.
Eerder heb ik gewerkt als administratief medewerkster, ik heb goede contactuele eigenschappen
en het lijkt me hartstikke leuk om in de Hema te werken.
Graag zou ik dit mondeling nog toelichten.
Met vriendelijk groet,
xxxx
quote:Dear diary,
Well, my girlfriend hates me.This sucks.maybe I’ll find some hot emo girls to go out with at Brame. I’ll prolly go write some death poetry.bye diary.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:52 schreef ThingFish het volgende:
Bijna 16 en dan vastgeroest in je leven. Lijkt me niet zo best.
Was dat een afscheidsbrief eigenlijk?![]()
Oh en goed nieuws! ik ben de 'tegenaanval' begonnen. Tegenaanval waartegen dan? Nou, het nutteloos delen van al je rotzooi op het internet. Sommige mensen verdienen het om hier op Fok te eindigen. Ze vragen er simpelweg om. Andere niet (waar bij mij de grens ligt weet ik ook niet, maar dit is gewoon om een andere insteek te proberen). Onschuldige buitenlandse gezinnetjes met hun hele leven open en bloot op het internet.. dat kan echt niet. Dus vandaag mijn eerste reactie gewoon teruggestuurd naar een mailadres dat ik in een chatlog vond (in het engels wel te verstaan)
.
Hieronder mijn mail![]()
=============
Dear madam / sir,
You don't know me, but i feel i need to send you this message. It's for your own privacy protection :-).
During some peer to peer searches on the internet, i recently discovered that your connection to the internet is unprotected. With Limewire, a peer to peer program, i was able to download some private files from your computer.
Don't worry. I wouldn't want to do anything with the information, but i would like to warn and inform you and advise strongly to protect your personal files. See this mail as a community service.
If you are using any peer to peer software, keep in mind that they sometimes search and add all your documents to a shared items list. This seems to be your case, as i was able to find chatlogs from msn-plus, photographs and documents. I found this email address in one chatlog too, so i figured it would be best to send you this message.
To prevent this from happening again, disable and uninstall all p2p programs you have installed or at least try to revome all the shared permissions you currently have. To do this, simply look in the program's properties and see if you can find a list of shared documents. Then, unshare everything in the list.
I will not try to contact you any further nor will i use and keep information i found. But if you need more awnsers or have any questions, you can contact me on my email address.
Yours sincerely,
============
Eens kijken of ik door mijn provider wordt geblokkeerd of dat mijn oprechte bezorgdheid nog een reactie oplevert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |