Mwhehehequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:08 schreef Toeps het volgende:
"wat ik verdient heb"
Krijg nou de tyfus! Die brief is van deze TS: HBOers die meer verdienen dan mij!
quote:Lieve oma,
Waar ben je gebleven? Je bent zomaar weggegaan…
Dit was het dan, je bent gegaan.
Iedereen laat in deze tijd een traan….
Waar je ook bent, het was je leeftijd en dat is wel tot een grote spijt ….
Want wij zijn jou plotseling kwijt…
Maar oma ik zal je nooit vergeten en niemand niet mag hopen…
Dit onverwachte bericht brengt iedereen van hun stuk
Maar er is 1 geluk:
“Oma, we zullen aan je denken en op bijzondere dagen de liefde schenken”
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Lieve Albert,
Niet zomaar ben je heengegaan, je had een reden maar je laat wel iedereen hier staan…
Je was net familie voor mij, je stond zo dichtbij…
Je bent gewoon een kei en had ik problemen dan zei je:
“Meid, begin met een nieuwe lei”
Na mijn vaders dood voelde het leven als lood, maar altijd waren jij en Gea en de rest er voor ons jullie brachten leven in de brouwerij…
Nu ben ik jou ook kwijt, er is bij mij een leeg gevoel... maar ik hou mijn hoofd koel en denk aan jou lachende gezicht, en ik denk als ik naar iedereen kijk dat zij dat ook zullen doen…
’s Avonds als ik ga slapen dan geef ik jou en papa een zoen en dat zal ik altijd blijven doen…
En nu papa’s woorden wat hij mij heeft beloofd en wat ik jou nu ga beloven:
Lieve Albert,
Ik zal je nooit vergeten, je blijft voor altijd in mijn hart in elke tijd en heel mijn leven…
Liefs mij
aw... wie men heeft zien slapen kan men nooit meer hatenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 04:15 schreef dvr het volgende:
Slapende mensen..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 juli 2007 13:49 schreef doppelgänger het volgende:
aw... wie men heeft zien slapen kan men nooit meer haten![]()
quote:Lieve mama,
Je mag buiten staan op mijn feestje.
Je moet me niet helpen.
Ik zal het wel op mijn eentje kunnen.
Maar je mag me wel helpen.
Je mag op de computer zitten op mijn feestje.
‘pech mama’ dat komt uit een boekje.
Tot dan.
p.s. vergeet je schoenen niet aan te doen.
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
dit komt van de vlaamse nederhop (jaja) formatie ABN. Waren eind jaren negentig wel bekend, deden dingen samen met Osdorp Posse. Opzich wel grappig nummer. Dus geen Donnie E achtige taferelen (zie deel 7)quote:
Vaaaaaagquote:
quote:Op zondag 9 september 2007 20:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zoek ik op mijn voor en achternaam krijg ik dit
En het was niet eens mijn verjaardag![]()
Met nadruk op "schijnbaar is betrokken", wat ervoor zorgt dat gemanipuleerde afbeeldingen ook strafbaar zijn. Oei.quote:Met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie wordt gestraft degene die een afbeelding - of een gegevensdrager, bevattende een afbeelding - van een seksuele gedraging, waarbij iemand die kennelijk de leeftijd van achttien jaar nog niet heeft bereikt, is betrokken of schijnbaar is betrokken, verspreidt, openlijk tentoonstelt, vervaardigt, invoert, doorvoert, uitvoert of in bezit heeft.
quote:Op zondag 9 september 2007 20:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zoek ik op mijn voor en achternaam krijg ik dit
En het was niet eens mijn verjaardag![]()
quote:**************************
Elst, 25 Juni 2007
Centraal Justitie Incasso Bureau
Postbus 16,
8900 AA Leeuwarden
Betreft: boete 734389098
Geachte meneer de officier van de justitie,
Graag zou ik een klacht willen melden aan U over het feit dat ik een boete heb gehad voor het met zijn drieën rijden naast elkaar op de fiets. Het volgende was namelijk aan de hand, ik reed met 2 vrienden terug naar huis van school op 3 april 2007. Maar aangezien we met ze drieën reden reed er steeds één iemand aan de buitenkant, echter wisselden wij dit wel telkens om. Maar op het moment dat we werden aangehouden door een politieagent reed ik als buitenste dus kreeg ik als enige de boete.
Ik vind het raar en niet eerlijk dat ik als enige een boete heb gehad omdat ik toevallig op dat moment als buitenste reed en dus de overtreder was.
Tevens vind ik het bedrag van 75 euro erg veel voor een scholier en al helemaal voor zo’n delict. De omschrijving die erbij wordt gegeven van het strafbaar feit dat het een gevaarlijk situatie op zou kunnen leveren vind ik erg overdreven want één van ons reed vrijwel de hele tijd in de berm waardoor we alsnog maar met zijn tweeën op de weg reden en dus de situatie net zo gevaarlijk was als een situatie waarbij maar twee mensen naast elkaar rijden.
Ik hoop graag een antwoord terug te krijgen op mijn brief waarin ik meer duidelijkheid zou willen zien. Bij voorbaat dank voor Uw moeite.
Met vriendelijke groet,
quote:
quote:Thuis - 1997
Thuis
Samen
Kinderen van de Vader
Jij bent jij
Ruilen met Miguel
Ik zag een kuikentje
Liedje van verlangen
We hebben allemaal wat
Ik sta aan de deur
Zet de deur maar open
Ergens is een plek
In het huis van de Vader
Lekker kansloos.quote:
Idemquote:
Limewire, E-mule enz.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:45 schreef HutteFlutte het volgende:
Welke progamma's vragen om deelbare bestanden?
Ik ga maar even bellen want die persoon is mij niet duidelijk.quote:Deze bon geeft recht op twee maaltijden en één persoon met Euro 27 korting.
Deze bon is alleen geldig op 13 mei. 07. Verder is de bon niet in gebruik met andere kortingen.
Indien u géén toegang krijgt, of andere problemen indienen horen wij dat van u op het nummer:
0909-514...
--------------------------------------------------------------
Er zit géén garderobe bij inbegrepen en géén drank.
U krijgt één drankje gratis.
Verder zijn er diverse drankjes voor 1 euro.
Water is gratis.
Drank kost 0.50 cent meer.
Na het diner krijgt u koffie en gebak.
--------------------------------------------------------------
Even gebladerd bij deze persoon en deze verduidelijkt het.quote:12-05-2007 15:34
Goedemorgen, Mevrouw Laman .......
U heeft meegedaan met de prijsvraag; Wat zijn de twee kleuren van de samsung E350?
U heeft geantwoord: Paars en Grijs.
Dat antwoord was goed.
Wat heeft u gewonnnen?
Een Diner voor twee.
Een korting van Euro 27 voor de derde persoon. De normale prijs bedraagt Euro 30.
Waar kunt u de prijs ophalen?
De Biezen 7
.... LR
.............................
Wilt u verdere informatie? Neem dan contact op met nummer:
0909-514....
Of mail naar:
Redactie@......and.Nu
De kortingsbon zit achterop. Op vertoon van die bon krijgt u twee gratis maaltijden en 1 maaltijd met Euro 27 korting.
Vriendelijke Groet,
De redactie ........and.
quote:Op zondag 20 juli 2008 15:17 schreef HutteFlutte het volgende:
Hoe ken je het nachecken in limewire? Ben bang dat ik ooit ook zoiets heb gedaan.
Anatomische gegevens vd spier.docquote:Anatomische gegevens vd spier
Myologie = studie vd spieren
Tendo = pees (tendinitis: peesontsteking)
Fascia=omhulsel
Peristaltiek=beweging die op constante manier dichtknijpt (maag en darmen)
Retinaculum= netje om spiervezels bijeen te houden
Cardio= hart
Aniologie= bloedvaten
-arteria :slagader (artritis=bloedklonter)
-vena: ader
Capus hoofd
Colum hals(been)
Angulus hoek
Anulus ring
Arcus boog vd ribben
Capsula kapsel
Condylus knobbel
Delta vlieger
Epicondylus knobbeltje op een knobbel
Prossessus uitsteeksel
Ruptuur scheur
Tumor gezwel
Exocriene klieren(buiten)
a) indeling volgens : ligging t.o.v. oppervlak
b) indeling volgens : wijze van secretie (uitstoot v)
voedingsstof x melkklier apocriene(melk) exocriene klier
talg(poeder) x talgklier vd huid holocriene exocriene klier
druppels(zouten) x zweetklier merocriene exocriene klier
c) soort secretie
-traanklier (eiwitten,zeer dun) SEREUZE
-muceuze klier(glijmiddel vd tongwortel)
Gemengd:-muceuze
- speeksel
Hij stond op Limewire/Shared, zat niks in gelukkig. Voor de zekerheid toch maar alles uitgeschakeld. Bedanktquote:Op maandag 21 juli 2008 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
Start Limewire op, klik bovenaan op 'Library', en klik dan op 'Configure' (in t midden van t scherm). Dan kan je mappen toewijzen of verwijderen waar je je bestanden in wil zetten die je met Limewire wil delen.
Graag gedaanquote:Op maandag 21 juli 2008 20:46 schreef HutteFlutte het volgende:
[..]
Hij stond op Limewire/Shared, zat niks in gelukkig. Voor de zekerheid toch maar alles uitgeschakeld. Bedankt
quote:
In een vorig topic, maar ik vond hem te goed.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Graag gedaan
[..]![]()
![]()
![]()
was die al niet gepost
Lullo. Ik dacht als admin iedereen te kunnen verbannen van het forum maar het blijkt gewoon een (erg late) 1 april grap te zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:15 schreef MarkieNL het volgende:
ik kwam, na lang zoeken, het volgende tegen :
http://www.jongerenpraat.com/admin
Username: Hendrik
Pass: 7ek2db4
Lache man
Ja ik vind ook niksquote:Op woensdag 23 juli 2008 05:20 schreef nachtdier2 het volgende:
Zelf ook maar eens limewire geinstalleerd, maar ik snap er eigenlijk nog geen klote van...
Mp2tje opzoeken lukt me nog wel, evenals wat foto;s met bijvoorbeeld de naam ikke.jpg ofzo
Maar hoe zoek je bijvoorbeeld chatlogs op?
Neequote:Op woensdag 23 juli 2008 21:47 schreef nachtdier2 het volgende:
Is Bearshare trouwens ook vrij van spyware enz?
Wat een kansloze brief zeg. En dan ook nog poederhond van achternaamquote:Op maandag 21 juli 2008 23:39 schreef Stephan123 het volgende:
Gamela Poederhond
Poedxstx
xx CH Amsterdam
Foot Locker
Nieuwendijk 186
1012 MV Amsterdam
Amsterdam, 5 februari 2008
Betreft: sollicitatie stageplaats
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:57 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat een kansloze brief zeg. En dan ook nog poederhond van achternaam
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:07 schreef Stephan123 het volgende:
Die naam had ik veranderd, het is niet haar echte naam
quote:Mama ,
Vanaf ik op deze wereld kwam heb ik moeten vechten &
Nu 15 jaar later nog steeds..
& Ik kan niet meer.
Ik heb al té veel meegemaakt in mijn leven , dingen die ik meeneem in mijn graf , ik wil je het besparen , want ondanks alles hou ik nog van je & ik geef echt om je.
Ik ga altijd van je blijven houden , zoals de eerste dag toen ik op deze wereld kwam.
Hoe lang we ook niet tegen elkaar praten , hoe hard we elkaar ook uitschelden.
Ik heb je nog steeds nodig.
Maar mama , ik kan ni niet meer. Ik ben bijna 16 , & God heeft me dit leven gegeven , met de gedachte dat ik het aan kan , maar geloof me mama , ik kan het niet.
Ik ben gevangen in mijn eigen zoektocht naar mezelf , maar het lukt me niet.
En ik ben moe van het gevecht.
Sorry.
Ik voel me machteloos , leeg , & kapot , want dat is wat ik ebn kapot.
Elke dag een masker op zetten , is het moeilijkste dat er is.
’S Avonds in mijn bed , kan ik niet slapen , ik wil niet slapen , ik wil niet opstaan , want dan weet ik dat het weer een dag is , een dag vol pijn , & tranen.
En ik wil dat mensen trots op me kunnen zijn , ook al weet ik dat ze dat niet kunnen.
Ik ben een meisje , die veel tranen laat , voor dingen dat niemand ooit ga weten.
Mijn tevergeefse zoektocht naar geluk & een gemeende lach is gedaan.
Ik zit al een paar jaar vastgeroest ,
Ik snap niet waarom
't was het melden ook niet waard. Familiefoto's enzo, chatlogs in het italiaans... dat soort dingen. Wel een lekker wijfquote:
quote:Hema
Afdeling personeelszaken
Oud-Beijerland, 24 jan. 06
Onderwerp: Sollicitatie.
Geachte meneer/mevrouw,
Pas geleden ben ik 16 geworden en nu zou ik graag op vrijdagavond nog wat bijverdienen.
Wat vrienden van mij werken reeds bij u en raadden mij aan hier te solliciteren.
Eerder heb ik gewerkt als administratief medewerkster, ik heb goede contactuele eigenschappen
en het lijkt me hartstikke leuk om in de Hema te werken.
Graag zou ik dit mondeling nog toelichten.
Met vriendelijk groet,
xxxx
quote:Dear diary,
Well, my girlfriend hates me.This sucks.maybe I’ll find some hot emo girls to go out with at Brame. I’ll prolly go write some death poetry.bye diary.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:52 schreef ThingFish het volgende:
Bijna 16 en dan vastgeroest in je leven. Lijkt me niet zo best.
Was dat een afscheidsbrief eigenlijk?![]()
Oh en goed nieuws! ik ben de 'tegenaanval' begonnen. Tegenaanval waartegen dan? Nou, het nutteloos delen van al je rotzooi op het internet. Sommige mensen verdienen het om hier op Fok te eindigen. Ze vragen er simpelweg om. Andere niet (waar bij mij de grens ligt weet ik ook niet, maar dit is gewoon om een andere insteek te proberen). Onschuldige buitenlandse gezinnetjes met hun hele leven open en bloot op het internet.. dat kan echt niet. Dus vandaag mijn eerste reactie gewoon teruggestuurd naar een mailadres dat ik in een chatlog vond (in het engels wel te verstaan)
.
Hieronder mijn mail![]()
=============
Dear madam / sir,
You don't know me, but i feel i need to send you this message. It's for your own privacy protection :-).
During some peer to peer searches on the internet, i recently discovered that your connection to the internet is unprotected. With Limewire, a peer to peer program, i was able to download some private files from your computer.
Don't worry. I wouldn't want to do anything with the information, but i would like to warn and inform you and advise strongly to protect your personal files. See this mail as a community service.
If you are using any peer to peer software, keep in mind that they sometimes search and add all your documents to a shared items list. This seems to be your case, as i was able to find chatlogs from msn-plus, photographs and documents. I found this email address in one chatlog too, so i figured it would be best to send you this message.
To prevent this from happening again, disable and uninstall all p2p programs you have installed or at least try to revome all the shared permissions you currently have. To do this, simply look in the program's properties and see if you can find a list of shared documents. Then, unshare everything in the list.
I will not try to contact you any further nor will i use and keep information i found. But if you need more awnsers or have any questions, you can contact me on my email address.
Yours sincerely,
============
Eens kijken of ik door mijn provider wordt geblokkeerd of dat mijn oprechte bezorgdheid nog een reactie oplevert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |