abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:37:51 #1
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_42312205
Vervolg van:
Post hier grappige bestanden van P2Pprogramma's. #9

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9

Zoekopdrachten:
@hotmail.com
@msn.com
Sollicitatie
Havo
VBO
Pass
Wachtwoord
Gegevens

Meer is altijd welkom.

Hierbij verzoeken de mods ons om GEEN prive gegevens te posten, en namen/nummers te verwijderen. Ook uit chat logs.

Game On!

Groetjes!

[ Bericht 55% gewijzigd door Queen_Bee op 02-10-2006 15:53:30 ]
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:51:32 #2
150152 Queen_Bee
pi_42312539
I did it
I'm super sonic man
pi_42312575
never mind, ik was te traag bij mijn poging behulpzaam te zijn
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:01:03 #4
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_42312808
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:52 schreef dvr het volgende:
Ik heb nieteens een poging gedaan.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:02:33 #5
150152 Queen_Bee
pi_42312837
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:52 schreef dvr het volgende:
Maar toch waardeer ik het hoor
I'm super sonic man
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:04:14 #6
150152 Queen_Bee
pi_42312888
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik heb nieteens een poging gedaan.
Dat zal ik inderdaad onthouden
I'm super sonic man
pi_42312957
[17:11:52] Frank: hoi
[17:12:21] http://dewer: hou ff op ik blok jh weer hoor
[17:12:55] Frank: nog niews
[17:13:11] http://dewer: hou op nu !
[17:13:35] Frank: zoo goed
[17:13:40] http://dewer: jah
[17:14:32] Frank: nog niews
[17:14:38] http://dewer: ney
[17:14:41] http://dewer: jijk ?
[17:14:43] http://dewer: ??
[17:15:22] Frank: wat is er
[17:15:28] http://dewer: nix?
[17:15:33] http://dewer: hoeso ?
[17:15:36] http://dewer: ??
[17:16:07] Frank: noja je tiept raare woorden
[17:16:32] http://dewer: en so typ 'k altijd p msn
[17:16:38] http://dewer: duh
[17:16:43] http://dewer: das msn taal
[17:17:06] Frank: tiep dan normaale woorden
[17:17:23] http://dewer: ney k typ gewn msn taal
[17:17:30] http://dewer: doe k altijd
[17:18:03] Je hebt de uitnodiging om een audiogesprek te starten,
geaccepteerd.
[17:18:25] Frank: doet ie het
[17:18:38] http://dewer: kweenie ik hart musiek opstaan
[17:19:05] Frank: zet die muziek dan uit!!!
[17:19:12] http://dewer: ney
[17:20:50] Frank: doei
chanceless
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:11:32 #8
150152 Queen_Bee
pi_42313031
Ik had net een lange brief, een afscheidsbrief. Wat ze op dr crematie wilde enzo

En lijst met adressen en tel.nr. van BNers
I'm super sonic man
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:19:38 #9
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_42314368
Misschien een goed idee om de bestanden die je gedowload hebt niet te sharen, er is ondertussen maar weinig nieuws te vinden en die Beetlemania login van Tweakers heb ik nou al 100x gedownload
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:24:06 #10
150152 Queen_Bee
pi_42314435
Maar Als ik dat in mn limewire laat staan, dan met k dus mn hele shared niet sharen?
I'm super sonic man
pi_42314604
tvp.
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:52:45 #12
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_42315014
TVP...

sorry dat ik zelf geen nieuwe had gemaakt QB
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_42319779
keertje zoeken op betrouwbaar
  maandag 2 oktober 2006 @ 21:38:09 #14
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_42319858
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:04 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Dat zal ik inderdaad onthouden

Alleen als er een paar uur lang geen nieuw deel komt ergens van, denk ik van ja dan doe ik het zelf wel.

Ik ben anders meestal toch telaat.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:23:13 #15
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_42321052
Dit was echt een geniale reeks!
pi_42321981
Dit IS echt een geniale reeks!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:06:11 #17
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_42328165
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:52 schreef Zweefvliegje het volgende:
Dit IS echt een geniale reeks!
stay frosty
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:07:53 #18
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_42331886
tvp
Zo niet.. dan toch!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 14:10:25 #20
129836 withxhonor
straight edge
pi_42334222
tis echt gewoon ziek wat mensen allemaal delen.. paypal accountnames+passwords/ credit card nummers / verloopdatum e.d. ik snap t allemaal niet zo goed.. je stelt toch zelf in wat je deelt...?
high fives and stagedives
pi_42335305
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:10 schreef withxhonor het volgende:
tis echt gewoon ziek wat mensen allemaal delen.. [..] je stelt toch zelf in wat je deelt...?
Nee, sommige programma's vragen bij de installatie of ze je systeem moeten doorzoeken op deelbare bestanden, en dan zetten ze vervolgens alle directories waar MP3tjes, AVI's etc in staan in de etalage. Maar het blijft natuurlijk stom van de gebruiker. Zoals deze, waar ik vannacht onbedaarlijk om heb gelachen:

"Mijn Aura.jpg"
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:27:14 #22
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_42335379
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:23 schreef dvr het volgende:

[..]

[afbeelding]

"Mijn Aura.jpg"
Sexy

dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:00:40 #23
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:07:06 #24
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_42336025
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 15:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Sexy

stay frosty
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:19:48 #25
155744 forlife
sluw als een vos
pi_42336220
quote:
Leerdam, 10 **** 19**

Betreft: vacatuure medewerker Goederren Ontvangst

Geachte ****

Met interesse las ik in “het Kontakt” Uw advertentie betreffende een fulltime medewerker Goederen Ontvangst binnen Uw bedrijf. .
Zoals U in bijgevoegd Curriculum Vitae kunt lezen, heb ik een ruime werkervaring opgedaan.

Gezien het feit dat ik als Drukker een ruime ervaring bezit, waarin accuraat en ordelijk werken voorop staan, ben ik zeker geschikt voor deze baan.
Ik ben extra ongemotiveerd, daar het mij een afwisselende baan leikt en eens een andere werkrichting in wil slaan.

Met enthousiiasme zal ik mij in bovenstaande functie wilen verdipen, met uiteraard de bereidheid tot het volgen van opleidingen.

Mocht U belangstelling hebben, ben ik graag bereid één en ander toe te lichten in een persoonleik gesprek.

In afwachting op Uw reactie, verblijf ik,

met vriendelijke groeten,
Nederlands
een week heeft 7 dagen.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:41:08 #26
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_42336571
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
VERVEEL ME              //S zegt:
! khad bijna tegen de w0ute geseg t0t jij sei van jaa k ga nie meer s0nder ies naar buiee ma 0ten sei ik laa maar maar..uhmm heb je dat v0rige x gelese?!
-    Jamilla zegt:
nee was tog goed de wouten sij als nu doorgaat moetten julliee op bureau komen en ik heb toen se mij sloeg in laar west nikss gedaan 
hoes met je tand!
-    Jamilla zegt:
hm is okee
h0es0 w0u j niet saan deur k0me?!

-    Jamilla zegt:
ik werd gek ik had schaartjee in me hand hea ik wou haar neer steken rianne sij nee blijf hiier en peter sij je komt niet aan de deurr

:{
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:47:16 #27
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_42336671
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:19 schreef forlife het volgende:

[..]

Nederlands
extra ONgemotiveerd
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:52:32 #28
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_42336732
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:41 schreef junkiesietze het volgende:

[ code verwijderd ]

Ikke nie snappe

Ohnee dat moet natuurlijk zijn IkKUh NiiiE SnApuHH

[ Bericht 16% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 03-10-2006 17:00:19 ]
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:53:10 #29
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_42336742
Hmm, ik ga thuis ff limewire opstarten, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_42337895
Ik plaats wel telkens tvp's maar ik zal zelf wel even een programma downloaden misschien kan ik nog wat leuks vinden.
Is limewire "de beste"? Of kan ik beter een ander programma gebruiken?
Had zelf zegmaar napster en toen dat ermee kapte heb ik geen peer-to-peer programma meer gedownload.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:29:58 #31
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_42358205
quote:

[ code verwijderd ]

Welkom in de ghetto's van Arnhem
pi_42360259
quote:

[ code verwijderd ]

echt iritant om te lezen die taal, doe je een keer zo lang over om het te begrijpen
Zo niet.. dan toch!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 13:35:06 #33
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_42386830
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:19 schreef forlife het volgende:

[..]

Nederlands
Die wordt op zeker aangenomen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_42394144
TVP! Geweldige thread
Pain is temporary, pride is forever
pi_42398128
OMG.

.--------------------------------------------------------------------.
| Start van sessie: donderdag 13 april 2006 |
| Deelnemers: |
| ...8terhoeker(b) ˇ 29e jarig (b) (paul_*******@hotmail.com) |
| ...HVJ PAASVUUR!!! WORD LACHEN !! (indie_*******@hotmail.com) |
.--------------------------------------------------------------------.
[20:35:08] (h)NL PAULUS: eey lieford
[20:35:19] VRETEN()HEEY: haai
[20:35:27] (h)NL PAULUS: aluz goe
[20:35:32] VRETEN()HEEY: cker
[20:35:36] (h)NL PAULUS: ke dn
[20:35:43] VRETEN()HEEY:
[20:35:47] (h)NL PAULUS:
[20:38:26] VRETEN()HEEY: ick ga doeg hvj
[20:38:34] (h)NL PAULUS: hovj wjnmk

En nog een andere, compleet met 06 nummers erbij.

Beste meneer/mevrouw,

Wij zijn bezig met het organiseren van de nieuwjaarsduik, die gehouden zal worden op 1 januari 2006 op het strand de Gorsselaar op Bussloo. De voorgaande 2 jaren waren een groot succes en ook dit jaar streven we weer naar een hoge opkomst. Aangezien we de gehele stedendriehoek willen bereiken zouden wij graag een aankondiging van ons evenement plaatsen in de stadsagenda of iets dergelijks. Bijgaand vindt u een tekst en een beeldbestand van het evenement. Hierbij de vraag of het mogelijk is om deze te plaatsen en wanneer deze uitkomt. Ook de vraag aan u of u nog suggesties heeft met het aankondigen van ons evenement in uw stad.

Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnemen.

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,

Christiaan van **** (06-2024****)
Jorien ****** (06-2956****)
pi_42406644
Dit is echt te erg gek haha.
Huisje, boompje, beestje... en een kerel die vreemd gaat.

prive.doc ... leuk dat LimeWire
quote:
Ik heb enorm de behoefte dat wat ik voel van me af te schrijven. Vandaar dit vehaal.
Wat ik nu voel is zoveel boosheid, dat ik het gevoel heb de greep op de werkelijkheid te verliezen, mijn werkelijkheid wel te verstaan. Want dat die niet meer overeenkomt met de jouwe is mij nu maar al te duidelijk.
Ik heb het gevoel dat ik niet meer weet wie je bent. Je liegt en bedriegt en gooit al onze waarden en moeizaam opgebouwde zekerheden zomaar weg. En waarom? Is het je mannelijkheid, je drang om te bewijzen dat je het nog kan? Kies je gewoon voor de makkelijkste weg om dat waar jij van vindt dat je er recht op hebt, dan maar elders te halen? Of is het gewoon arrogantie en egoisme om te vinden dat je dit recht hebt.? Of is het nog zieliger en kinderlijker en zoek je gewoon directe behoefte bevrediging bij de kut die toevallig het dichtst in de buurt was en bereidt om mee te werken?
Dat jij een probleem hebt met je hormonen en hoe je daar mee om moet gaan is al erg genoeg, maar wat ik nog veel erger vind, is de verdere schade die je mij hebt toegebracht.
Jij die nooit liegt ( tenminste dit zeg je zelf altijd), hebt mij de afgelopen weken ettelijke malen belogen en wie weet hoevaak daarvoor. Nu ben je toevallig gesnapt, maar al die andere keren niet. Was ik al die tijd te goed van vertrouwen en dacht je dat je me in je zak had. Die trut gelooft alles wat ik zeg. Bij teveel protest een keer mee uit eten, zeggen dat je zo je best doet, wel een keer een paar dagen weg wilt, maar dat het gewoon nu even niet kan, druk,druk, druk en zo af en toe een keer neuken. Zo blijven ze wel in je geloven. En dan nu ineens gaat ze je controleren. Verdomme net nu een keer vergeten alle emails, sms’jes en gore documenten te deleten. Lastig zo’n vrouw.
Daarnaast, zeker zo erg en naarmate de dagen verstrijken komt dit steeds meer op de voorgrond. Dat wat jij en ik hadden, net als ieder ander getrouwd stel, is een band alleen voor ons. Met daarbij alles van de kinderen, onze intimiteiten ons thuis. Deze band heb jij willens en wetens verbroken door er mer een ander over te praten, er een ander in te betrekken. Je hebt met deze o zo gelukkig getrouwde trut gepraat, gemaild over mij, ons leven, mijn kinderen en ons sexleven. Dit gaat ieder begrip te boven.

Hoevaak heb ik jou de afgelopen jaren niet verdedigd bij en tegenover anderen. Of je wel goed voor ons zorgde, niet teveel bezig was met je werk, of je nog wel bereid was niet alleen aan jezelf te denken met je werk en je carriereplannen. Altijd heb ik je verdedigd. Altijd heb ikje , ondanks mijn eigen pijn hierover ( dit heb ik je zovaak gezegd en gesmeekt om meer tijd voor ons en mij) gesteund naar buiten toe. Daar krijg ik nu wel een hoge prijs voor gepresenteerd. Je hebt die ‘vrijheid’om hard te werken en veel weg te zijn misbruikt om een relatie(s) op te bouwen met anderen Jij zegt dat het 1 keer was, dat geloof ik niet. Jij zegt dat dit geen relatie was, dat was het wel ( met voorbedachten rade een neukafspraak maken een hotel boeken en daarna proberen een vervolg afspraak te maken). Daarbij bespreek je met een vrouw voor 1 nacht niet de intimiteiten van thuis. Dat dit nu even stilligt is omdat je ben betrapt. Jij zegt dat het over is, ik weet niet of ik je kan geloven.

Jij zegt dat deze vunzigheid ( dat is het toch echt als je als vent van 53 foto’s van je stijve lul gaat mailen naar je vochtige, te verre lieve schat die toch zo heerlijk beschikbaar is) niets te maken heeft met onze relatie, tenminste zo bedoel je het niet. Als ik alleen maar eens, dan,…,en als ik maar wat meer dan zou jij niet………..
Ik weiger voor deze hele smerige toestand de schuld op mij te nemen. Als je onze relatie al niet goed vindt, zou je dat op een andere manier moeten en kunnen aanpakken. Je zegt dat je zoveel van me houdt, waarom behandel je me dan zo respectloos. Zet je me zo bij de vuilnis.
Als je de sex en leuke vlotte praatjes en avondjes bij iemand anders haalt, onze intimiteit en band zomaar weggooit alsof het niets voor je betekent, wat is onze relatie dan nog.

Ik weet dat het een open deur is, maar het feit dat jij je carriere zo kan uitbouwen als nu, heb je voor een groot deel te danken aan mij. Wij hebben samen gekozen voor kinderen, 4 kinderen. Ook hebben we samen besloten die kinderen zelf, zoveel mogelijk thuis een veilig en vertrouwd bestaan te geven. Jij hebtbijna onbeperkt je gang kunnen gaan in je werk bij gratie van het feit dat ik er altijd was voor de kinderen. Dit heeft tot gevolg dat ik inderdaad niet zo leuk en vlot een carriere heb kunnen opbouwen als die kutcollega van je en al die andere leuke vlotte ‘beschikbare’vrouwen die je overal tegenkomt. Jouw eigen vrouw is op dat moment oppas van jouw kinderen. Je eist altijd zoveel begrip voor je harde werken, je afwezigheid. Maar enig begrip van jou voor mijn positie is ver te zoeken. Dat wat je ook nog wilt, naast dat veilige thuis voor je kinderen en een gezellig thuis voor jezelf als je moe thuiskomt, is een leuke vlotte vrouw voor alle etentjes, feestjes, hotelletjes, enz. En kan dat niet met je eigen vrouw, dan maar gewoon een tweede ernaast zeker.
Hoeveel avonden heb je mij en de kinderen alleen laten zitten omdat je moest werken, maar eigenlijk met een leuke buitendedeur vrouw opstap was?

Het gaat bij mij niet zo snel als ik zelf zou willen, je hebt gelijk , mijn leven is nu zeker niet wat ik ervan had gedacht 10 jaar geleden. Alleen maar zorgen, verzorgen, poetsen en ruimen. Maar dat is een gevolg van een keuze die ik ( vroeger dacht ik wij) heb gemaakt.
Ik ben al weer bezig met studeren, net begonnen toen Martijn ziek was. Jij hebt je werk snel weer opgepakt en je carriere heeft er niet onder geleden. Bij mij is de vertraging groter, maar het ligt niet stil. Al is dit iets wat totaal langs je heen schijnt te gaan. Afgelopen december een cursus gevolgd. Stom natuurlijk, paniek bij jou op het werk, Inge kon daar wel worden ingezet. Maar toen dat eenmaal echt ging gebeuren, was het niet meer zo nodig. ( Had je daar ook iets mee te maken soms, kwam ik te dicht op je zitten. Beperkte dat je vrijheid misschien, bang voor teveel controle misschien? Je ziet: ik zoek nu overal iets achter.)

We hebben financieel een moeilijke tijd. Daar doe jij nog eens een schepje bovenop door een ander mee uit eten te nemen en een hotel te boeken, terwijl ik godverdomme dit hele huis alleen schoon moet maken, omdat er geen geld is voor een werkster.
Ik werk per week zeker zoveel uren als jij, maar ik krijg er niet voor betaald en wordt niet ‘aanbeden’ zoals jij door alle ongebonden en/of gelukkig getrouwde vrouwen die om je heen lopen. Ik ben zeker 20 uur per week bezig om dit huis schoon te krijgen, dan heb je nog de was, strijk,boodschappen, rijden van,naar en met kinderen en de gewone dagelijkse zaken als koken, opruimen, enz. Ik werk zeker 10 uur per week op school en probeer 8 uur per week te studeren. Dan tel ik nog geen tijd voor de administratie en dingen die ik voor jou moet regelen. Ik krijg er alleen geen salaris voor, geen lintje, ben ’s-Avonds doodmoe en tot slot nu nog een trap in mijn rug na van degene die daar naast de kinderen het meest van profiteert en nu dus ook misbruik van maakt. Dank dus.
Jij schuift aan als het uitkomt, op gezette tijden wil je vrijen ( soms heb ik je dan een hele dag niet gezien, maar jij vindt het tijd). Alleen knuffelen is er niet bij. Als er niet gevreeen kan worden, draai jij je om of vertrekt naar boven om nog even te ‘werken’. Als ik je dan eens aanhaalde om te knuffelen, moest het meteen sexueel worden. Dat houdt mij behoorlijk op een afstand.
Daarbij, vrijen is volgens mij iets extra’s wat je doet als je het goed hebt samen, maar als jij zoveel weg bent, hebben wij weinig, dus al helemaal niets extra’s. Dit even over jouw terloopse , maar niet zo bedoelde , opmerking dat als ik maar wat meer en vaker, dan had jij niet……
En nu heb je dus een vrouw die haar leven de afgelopen 14 jaar volledig heeft geleefd voor de kinderen en jouw thuis, is het weer niet goed. Misschien moet je eerst eens gaan uitzoeken wat je zelf nu echt wilt, dan doe ik dat ook. Ik weet alleen niet of ik dan nog vind dat jij in mijn toekomstplaatje past. Want in een egoīstische, onbetrouwbare, sexueel gefrustreerde man heb ik dan misschien wel geen tijd en zin meer.

Laat duidelijk zijn dat ik hoop dat we op de een of andere manier hieruit kunnen komen, maar ik weet het echt niet. Nu op dit moment ben ik vooral heel erg boos en gekwetst, zoals je uit deze brief wel kunt opmaken. Zolang ik zo boos ben, kom ik niet verder met mijn leven. Zoals we nu als een stel zombies naast elkaar leven, is geen leven en dat kan ik niet lang volhouden. Eerst moet mijn diepe woede, haat en walging voor jou en wat je hebt gedaan verminderen.

Van jou verwacht ik dat je me een beter verhaal geeft over waarom je het hebt gedaan en wat je nu verder denkt te doen om uit deze impasse te komen en mij een beetje vertrouwen in jou terug te geven.
pi_42450675
wtf
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:05:45 #38
158876 deTovenaar
...in opleiding.
pi_42451154
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:34 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]
De werkelijkheid van je ervaring is een spiegel van je verwachtingen.
Als je elke dag hetzelfde beeld projecteert, is je werkelijkheid elke dag hetzelfde.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 oktober 2006 @ 20:44:07 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42898028
leuk topic reeks
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_42925371
quote:

[..]
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:12:31 #41
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_42956441
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:21 schreef Wadloper het volgende:

[..]

Behoorlijk triest, heel verhaal en hem dan in de laatste zin nog een kans geven.

Wat zijn sommige vrouwen toch dom...
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazķn del oro.
pi_43010266
Wat chelsea leuk aan mikey vindt:

1. uitstraling
2. je lach
3. je uiterlijk
4. je karakter
5. gezelligheid

wat mikey leuk aan chelsea vindt:

1. uitstraling
2. uiterlijk
3. gezelligheid
4. kan goed dansen
5. mooi gekleed

dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:17:50 #43
121890 M42
I Love Techno!
pi_43089590
Christ, nog nooit dit gedaan... maar zoek eens voor de grap op "geheim" "prive" "vertrouwelijk"

Je weet niet wat er allemaal voorbij komt... ik doe dit overigens met Emule.
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
pi_43089686
zo, ff tvp-en
pi_43089892
quote:

quote:
Ik heb enorm de behoefte dat wat ik voel van me af te schrijven.
Nou, die gebruiker ff een berichtje sturen dat het verhaal gehoord is!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:54:38 #46
121890 M42
I Love Techno!
pi_43090364
ehh NSA is ook nog grappig... kijken of het binnenkomt
pi_43090501
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 00:17 schreef M42 het volgende:
Christ, nog nooit dit gedaan... maar zoek eens voor de grap op "geheim" "prive" "vertrouwelijk"
'ontslag' en 'beoordeling' e.d. zijn ook leuk.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 01:03:43 #48
121890 M42
I Love Techno!
pi_43090540
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 01:01 schreef 700MB het volgende:

[..]

'ontslag' en 'beoordeling' e.d. zijn ook leuk.
dagboek ook maar dat vind ik op zich nog we lullig door te spitten
pi_43090567
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 01:03 schreef M42 het volgende:

[..]

dagboek ook maar dat vind ik op zich nog we lullig door te spitten
Als je erg persoonlijke dingen wilt vinden moet je zoeken op 'lieve' of 'beste', aangezien veel mensen documenten opslaan onder de naam die Word hen standaard voorstelt, en dat is de eerste zin van het document.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_43091657
quote:
Mijne Heren,

Op grond van de toegekende toestemming om buiten Nederland te gaan wonen , geef ik uw het volgende door;
1. vertrek datum 26 oktober 2006
2 . adres : -xxx-, CURACAO NA
3. bankrekening no. : deze blijft hetzelfde derhalve kunt u de uitkering op de rekening die u normaliter gebruikt blijft storten

Op grond van bovenstaande kunt u opmaken dat slechts het adres is gewijzigd verder niks.

Hopend u voldoende te hebben ingelicht.
Nou ja, ik vond hem wel grappig...
pi_43091755
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 05:33:54 #52
159652 PPAUL
.de pispot.
pi_43092318
haha, dit is wel grappig, maar hoe komt dit er precies allemaal in je share programma te staan?
Hesitation means masturbation…
pi_43092719
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 05:33 schreef PPAUL het volgende:
haha, dit is wel grappig, maar hoe komt dit er precies allemaal in je share programma te staan?
Van die mensen die gewoon heel hun C delen of zo.

Mijn vriendje had er laatst ook een, een grietje dat haar paspoort had vervalst. Eentje met dat ze 15 was, op de andere was ze 16.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 08:11:38 #54
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_43092801
Maak er dan 18 van
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_43093187
Oh dit is leuk! Meteen ff Limewire aanslingeren. (En niet alles sharen )
pi_43093221
Wow, deze topicreeks bestaat nog steeds! Was 'm ff kwijt. Ga ook is probreren een toevoeging te geven, zoals 50% van de posters hier beloofd.
pi_43093300
Zoeken op mii levert iemand die denkt dat ze Christina Aguilera is.

http://w10.easy-share.com/663135.html
pi_43093379
"scannen" is de standaard voor alle HP scanners

Zomaar even het eerste resultaat.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2006 09:08:14 ]
pi_43096234
quote:

[..]
quote:
dat is het toch echt als je als vent van 53 foto’s van je stijve lul gaat mailen naar je vochtige, te verre lieve schat die toch zo heerlijk beschikbaar is
Prachtig!
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_43096377
Mmmm. Zo te zien zijn mensen op Soulseek een stukje slimmer. Ik kan daar tot nu toe nog niks vinden.
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:42:45 #61
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_43096765
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 08:55 schreef Toeps het volgende:
Zoeken op mii levert iemand die denkt dat ze Christina Aguilera is.

http://w10.easy-share.com/663135.html
die troep opent een pop up
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_43096770
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 16:00 schreef MrSASO het volgende:
TVP
Welkom op FOK!
pi_43096857

In comic sans!
pi_43096945
Stukje proza:
quote:
Ik ben een kleiin geiil sletje ..
ik ben een kleiin geiil sletje en heb zin aan jou je broek uit en pak me ik ben een klein geiil sletje en mijn poes is nauw kom op en lik me.
Strak neem ik je mee naar mijn darkroom van mijn pa.
Je dikke lul tussen mijn lippen en ik zuig je klaar.
kijk je hebt een eikel piersing met mijn tong speel ik met dat geiile ding dan kom je snel klaar en dan spuit je in mijn haar.
Woew ik slik zonder bezwaar.
Ik ben een kleiin geiil sletje ..
ik ben een kleiin geiil sletje en heb zin aan jou je broek uit en pak me ik ben een klein geiil sletje en mijn poes is nauw kom op en lik me.
Zittend op je knieen doe je me broekje uit.

Vnn sandii verhaaltje!! Geiil sletjee
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:20:44 #65
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_43097658
TVP! Te grappig dit.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:33:05 #66
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_43097956
*proest!*

vanavond maar eens even kijken
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:59:47 #67
121890 M42
I Love Techno!
pi_43100290
Directie Facilitaire Zaken ICT
Dhr. E.R. XXXXXXXXX
Postbus 20701
2500 ES DEN HAAG

Kenmerk: F01/06/05
Datum: 6 juni 2005

Betreft: offerte verlichting t.b.v. Ministerie van Defensie

Geachte mijnheer XXXXXXX,

Het doet ons genoegen u een offerte uit te mogen brengen voor de verlichting van een van de ruimten van het Ministerie van Defensie. Het gaat daarbij om de volgende verlichting:

Negen stuks lampen type Ballon in het grootste formaat, hoog 35 cm en doorsnede 30 cm,
nr. 298.50 in mondgeblazen glas in de kleur ivoor. De lampen zijn CE gekeurd en worden geleverd met een metalen fitting.
De armaturen zijn uitgevoerd in mat nikkel met een totale buislengte (incl. haak) van 40 cm. Een aantal armaturen zal boven het huidige plafond worden verlengd of ingekort zolang als nodig. Dit op grond van de informatie van Hans Donkersloot die de situatie ter plekke heeft opgenomen. De lampen krijgen 1.50 meter extra snoer en worden voorzien van een stekker.
Een plafondkap is niet nodig en wordt niet meegeleverd.

Wij kunnen u deze lampen aanbieden voor ¤ 160,- per stuk.
Het totaalbedrag komt bij negen stuks op ¤ 1440,- incl. 19 % BTW.

Wij hopen u hiermee een passende aanbieding te hebben gedaan en zien uit naar uw reactie.
U kunt ons voor eventuele vragen of toelichting telefonisch bereiken op donderdag,
vrijdag en zaterdag op telefoonnummer: (070) 363XXXXX en op andere dagen op het mobiele nummer: (06) 1601XXXX.

Met vriendelijke groet,

Mevr. G.A.XXXXXXXXXX

Watt Verlichting & Design
Laan van Meerdervoort 94A
2517 AR Den Haag
K.v.K. nummer: 27250867

dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:02:48 #68
121890 M42
I Love Techno!
pi_43100366
<DELETED>

MWAH deze toch maar ff weghalen geen zin in gefuck met dit

Zoek zelf maar op defensie

[ Bericht 94% gewijzigd door M42 op 31-10-2006 14:08:27 ]
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:45:42 #69
121890 M42
I Love Techno!
pi_43106144
quote:
Hallo CALVOBES,

Hallo vriend tenminste als ik dat nog zeggen kan en mag van jou.
Wat ik jou nu geschreven heb, dat wat je nu gaat lezen hoop ik dat je voor je houdt.
En dat je er niets mee doet. Breng je dit toch naar buiten zal ik alles ontkennen en zeggen dat ik dit niet getypt hebt maar dat je het zelf getypt hebt.
Sorry daarvoor maar dit is nu even vertrouwelijk en alleen omdat ik jou nu nog maar vertrouw. Want ik vertrouw John nu ook niet meer helemaal.
Ik moet er wel nog even aan toe voegen ik kan het ook fout hebben hoor dat geef ik echt wel toe maar mijn gevoel zegt nu even dit. Wat je nu gaat lezen begrijp het a.u.b. niet verkeert.

CALVOBES,
Ik ben het moe op het werk de ene wordt tegen mij gezegd je hoef niet ik wil je niet kwijt.
Dan daarop krijg ik te horen of ik in een wol team wil. Dan laat ik merken dat ik het niet wil dan hoef het niet dan wil hij me kartrekker maken terwijl hij weet van mij dat ik geen kritiek kan hebben en dat ik niet in discussie ga. Oke ik doe het dan wat gebeurt er dan dan moet politie man gaan spelen omdat de spullen diefstal gevoelig liggen. Daar heb ik ook een hekel aan ik kaart het aan wordt niets mee gedaan ik moet gewoon daar blijven. Nou oke ik zet dit goed weg oke ik ben ook een beetje trots op me zelf prima. Dan komt het LCD gebeuren daar krijg ik een grote mond van Naud en ik ben weg. Ik heb het aan gekaart oke. Dan zie ik veel dingen ik probeer Agnes en John daarin te helpen zo goed als ik oke ook weer mijn fout want daardoor doe ik mijn eigen werk niet goed. Maar als ik het ander werk niet doe heb ik zelf ook geen werk want dan staat alles steeds stil. Nou heb ik het vermoeden omdat ik teveel weet en dat ik veel zie. En me ook bijna overal mee bemoei dat john me weg wil hebben. Hij zegt dan nee en dan komt hij weer met wat nieuws dan zegt hij weer nee dat is niet zo en komt een tijdje later weer met iets om me weg te hebben ik weet het niet meer. Maar vertrouwen doe ik hem nu dus even niet meer. En nu hij kwam met de planning had ik zo iets pakken maar want dat kon ik misschien wel leuk gaan vinden. Maar het doet me veel pijn want ik zie de afdeling als een grote familie voor mij. Die ik zeker zal gaan missen. Ik weet ook wel dat ik verder moet kijken en hoger op moet zien te komen. Maar waarom nog ik zal dadelijk toch een keer weg moeten bij de waa ook iets wat ik niet wil maar moet. Dus waarom zou ik me nog druk gaan maken om de waa. Ik deed alles voor iedereen op afdeling 11 en dit is mijn dank. Nou ik weet nu genoeg.
Ik bedoel jou en de meeste er niet mee hoor begrijp het niet verkeert.
En er is nog een rede waarom ik het doe. Ik ben door jullie allemaal zo goed geholpen toen ik het laatst moeilijk had dat deed me goed. Kijk toen ik er later achter kwam dat toen John en de andere na mij kwamen door dat iemand hun dat gevraagd had. Wist ik het kwam niet van hun zelf dus hoefde het al niet meer van mij. Maar LONGMEN heeft mij wel heel goed geholpen en ik ben er steeds meer verliefd op geworden. Ik had al een oogje op haar voor dat ik wendy had. Maar toen ze me later hielp en steunde. Werd het bij mij steeds meer LONGMEN., maar ja de ene keer is heel warm naar mij de andere keer heel koud naar mij. Dus ik laat haar met rust ze heeft een vriend en is gelukkig daar mee. Als ze mij wil zal ze zelf die stap moeten maken. Maar om haar uit mijn hoofd te zetten heb ik express voor de planning gekozen. Want dan zie ik haar niet meer zo vaak. Want daarom was ik nu ook steeds vaker weg van mijn kantoor. Ik vind haar leuk, mooi, aardig en ze heeft een fijn karakter. Maar ja ze is bezet en ik was haar type niet heeft ze me eens gezegd dus heb ik ook geen kans bij haar. En ik zal zeker niet de eerste stap zetten naar haar.
Ik wens jou daar veel succes jongen maar let op laat niet met jou spelen. Want dat doen ze nu wel met mij. Ik hoop voor me zelf dat ik nu een goede keus heb gemaakt.
Jij en mijn Broer zijn nu nog de enigste mensen die ik vertrouw en ik zal verder nu ook niemand meer vertrouwen. Want ik heb gemerkt dat ik alleen maar gebruikt wordt en dan wordt ik weer weg gegooid. Dus vanaf nu zal ik net gaan doen als de rest ikke ikke ik en de rest kan stikken.
Ik jou beloofd dat ik jou alles nog zou vertellen je begrijpt denk ik nu wel waarom ik jou dit niet op de vloer zeg maar jou toe mail. Maar beloof me kerel hou het voor je he en mail het niet door a.u.b. beloof me dat ja.
Het doet me ook veel pijn om John daar te laten want hij heeft ook veel voor mij gedaan. En ik wil hem helpen waar ik kan. Maar ja als hij me kwijt wil daar dan moet het maar.
Maar vertrouwen in John is nu bij mij wel aangetast. Ik blijf even goede vrienden maar vertrouwen ho maar. Daar doe ik niet meer aan mee. Mocht dat straks voor mij goed uitgaan bij de planning dan zal ik jou en de rest missen zo niet dan kom ik terug. En we zullen dan wel zien of ik mijn plaats dan echt terug krijg. Eerst zien dan geloven. Alleen denk ik dan dat ik liever ergens anders werk. Want of ik dan nog welkom ben ik weet het niet. Want hij probeert nu al steeds werk van mij af te pakken dus ik krijg het gevoel dat ik toch iets fout doe hij zegt nee maar bedoelt ja.

Zo nu stop ik
Dit was een heel verhaal maar beloof me hou het voor je zelf ja.
Snap je nu waarom ik zei ik ga een klote weekend tegen moet want het doet pijn jullie te verlaten. Maar ja het moet niet ik wil maar ik heb geen keuze meer.

Groetjes van GROTE KAHN
Wat een taalgebruik zeg

[ Bericht 0% gewijzigd door M42 op 31-10-2006 18:03:13 ]
pi_43106501
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:50 schreef Toeps het volgende:
Stukje proza:
[..]

Deze is niet nuttig, deze tekst komt van k4, een parodie op het liedje van k3 van een klein geel visje...
pi_43106683
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:55 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Deze is niet nuttig, deze tekst komt van k4, een parodie op het liedje van k3 van een klein geel visje...
Wow, jij hebt er verstand van!
pi_43107126
Heheheh je moet dat liedje eens horen.. zoek maar op k4 - klein geil sletje.
Hij is te lachwekkend
pi_43107771
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:45 schreef M42 het volgende:

[..]
Vergeet je niet de namen weg te halen of te veranderen, om het anoniem te maken?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:31:33 #74
121890 M42
I Love Techno!
pi_43107850
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 17:29 schreef dvr het volgende:

[..]

Vergeet je niet de namen weg te halen of te veranderen, om het anoniem te maken?
zo goed?
pi_43110628

Anders doe je ff als ambtenaar je hele mailbox sharen...
pi_43111166
quote:
Ik heb de volgende berekening gemaakt voor je zorgtoeslag:
Inkomen magics:
winst t/m sept 2004 is EUR 2000.- , dus de schatting voor 2006 (2000/9*12*1.5) is EUR 4000.
Ik heb de factor 1.5 gebruikt omdat nog niet al je omzet in de winst mt/m sept zit en je volgend jaar waarschijnlijk het iets beter zal doen.
Inkomen oppassen:
Per maand ontvang je EUR 50.- , dus dit is op jaarbasis (12*50*1.25) EUR 750.
Ik weet niet of die EUR 50.- bruto of netto is dus heb ik voor de zekerheid de vermenigvuldigings-factor 1.25 gehanteerd.
Je verzamelinkomen is voor het formulier van de zorgtoelsag is EUR 4750.- (4000+750).
gr,
Je PA Bas
Inkomen MAGICS?!
pi_43111527
Waarop heb je gezocht?
pi_43111595
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:19 schreef Toeps het volgende:
Waarop heb je gezocht?
Gewoon op schatje, de eerste foto was gelijk raak.
pi_43111918

Leuk man, die hockeyfeesten!

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2006 19:34:21 ]
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:51:52 #81
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_43115796
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:55 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Idd.
pi_43116581
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:27 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]

Leuk man, die hockeyfeesten!
lol.
Die foto he, die is in Zutphen genomen, cafe Schatjes.
Staat ook ergens op www.cafeschatjes.nl

Grappig om die foto hier tegen te komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door SimtekF1 op 31-10-2006 22:02:51 ]
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:43:19 #83
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43118005
quote:
Aan kolonel **********

Beste **********

Gaaf dat personeelsfeestje op de kazerne gisteravond, vond je ook niet, ik heb me uitstekend vermaakt met dat lekkere vrouwtje van je, tjonge jonge wat is dat een heet kreng zeg, ze kon er maar niet genoeg van krijgen, en zuigen dat ze deed, ze leek wel een Nilfisk, en toen ik haar neukte bleef ze maar komen.
Zo aan mijn vrouw te horen ben jij ook goed tekeer gegaan met die dikke loop van je, ze heeft een paar beste voltreffers gehad zij ze.
Nou tot het volgende”feestje” dan maar ouwe makker
Groeten van Majoor **************
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:48:07 #84
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_43118196
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:43 schreef Ringo het volgende:

[..]

Die ken ik. Het zou best kunnen dat ik die in 1 van de vorige delen heb gepost.
  woensdag 1 november 2006 @ 00:10:16 #86
121890 M42
I Love Techno!
pi_43124427
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:59 schreef MrSASO het volgende:
[afbeelding]

PLEASE haal dit plaatje weg zeg... wil straks nog normaal kunnen ontbijten
  woensdag 1 november 2006 @ 00:13:31 #87
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43124538
Het kan trouwens nooit de bedoeling zijn dat iemand zijn inloggegevens van Postbank.nl aan de community beschikbaar stelt.

Ik had gvd duizenden euro's kunnen doorsluizen..
  woensdag 1 november 2006 @ 00:20:48 #88
121890 M42
I Love Techno!
pi_43124751
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:13 schreef Ringo het volgende:
Het kan trouwens nooit de bedoeling zijn dat iemand zijn inloggegevens van Postbank.nl aan de community beschikbaar stelt.

Ik had gvd duizenden euro's kunnen doorsluizen..
Mwah ik kwam ook al diverse inloggegevens tegen van verschillende dingen, maar ze werkten allemaal niet (meer)
  woensdag 1 november 2006 @ 00:27:45 #89
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43124966
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:20 schreef M42 het volgende:

[..]

Mwah ik kwam ook al diverse inloggegevens tegen van verschillende dingen, maar ze werkten allemaal niet (meer)
Bij mij dus wel. Men stond er goed in de plus.
  woensdag 1 november 2006 @ 00:41:46 #90
121890 M42
I Love Techno!
pi_43125316
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:27 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wilje mijn bankrekening???
  woensdag 1 november 2006 @ 00:46:47 #91
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_43125454
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:27 schreef Ringo het volgende:

[..]

* SuperrrTuxxx meldt zich ook voor ontvangst van een mooi bedrag.
pi_43125463
Alsnog, je hebt die Tancodes niet, dus je kunt er niks mee.
  woensdag 1 november 2006 @ 00:51:27 #93
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43125563
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:47 schreef Toeps het volgende:
Alsnog, je hebt die Tancodes niet, dus je kunt er niks mee.
Clever, daar had ik nog niet eens aan gedacht.
  woensdag 1 november 2006 @ 01:12:38 #94
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_43125999
hahahaha niet sharen leren ze je daar niet zeker........

woensdag 1 november 2006 @ 01:29:19 #95
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43126290
"Afscheid"

quote:
Ik wil nog lang geen afscheid van je nemen

Ik zit naast je en ik vraag me af
Hoe lang zal jij hier nog zitten ?
Ik zit naast je en ik lach naar je
Maar in mijn gedachten zeg ik je vaarwel . . .

Je zit met een dikke muur om je heen
Om mij vooral niet te dichtbij laten komen
Maar in die muur zitten gaten
Waardoor je gevoelens soms naar buiten komen
Ook al wil je dat niet

Ik lees ze in je droevige ogen
Ik hoor ze in je verbitterde stem

Ja , ik weet het , ik weet het dat je hier niet lang meer zult zijn
In dit leven , in die persoon die je . . .
En ik gun , echt , ik gun je een veel
Gelukkiger leven

Maar waarom zou je het
Hier niet nog eventjes proberen
Liefde krijgen en geven
Ook eens eindelijk aan jezelf denken
Zien dat je zoveel mooier bent
Dan de persoon die jij kent
Gezien door je eigen gekleurde bril . . .

Xxxxxxxjes from a close friend
quote:
Afscheid aan mijn vriendin

Dat gevoel om bij iemand te horen
Samen te zijn
Niet meer alleen maar met nog iemand
Iemand waarvan je houdt

Maar dit is nu allemaal weg
Door die paar woorden van jou
Mijn hele wereld is ingestort
Ik sta weer helemaal alleen

Niemand meer om samen te zijn
Niemand meer om mee te lachen
Niemand meer om op uit te huilen

Ik weet dat het niet altijd
Even makkelijk was

We hadden het zo goed
We hadden een toekomst

Samen en niet alleen , zoals nu
quote:
Afscheid

Je staat voor mij en zegt dat je gaat

Ik hou je tegen maar ’t is al te laat

Weet je zeker dat je je niet vergist ?

Maar onthou toch dat er iemand is

Die je mist !
quote:
Afscheid

Jij was voor mij

Mijn zon in de regen

Maar nu ben je weg

Zelfs ik hou het niet tegen

Ik kan niet anders als het accepteren

Al moest ik nog veel van je leren

Ze hebben je van me afgenomen

Lieve . . . . . . ik zal je nooit vergeten

Mijn liefde voor jou is niet te meten
quote:
Afscheid

Vanavond verlaat ik deze wereld
Waar ik zoveel heb geleden

Waar ik zolang heb gewacht
Op het vallen van de nacht

Vanavond hoef ik niet te wenen
Waarom je liefde is verdwenen

De kou ben ik allang gewend
Ik ben ten andere nooit verwend

Vanavond ben ik vrij
Maar dat maakt me niet blij

Ik ga heen zonder geween
Zoals jij ooit van me verdween
  woensdag 1 november 2006 @ 02:33:02 #96
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_43126951
Dit is te komisch voor woorden, helaas zit ik momenteel in Portugal en lijk dus voornamelijk Portugese results te krijgen (bijv. 0 echte resultaten bij het zoeken op wachtwoorden etc) maar wat je dan vindt bij het zoeken op bijv. DSC (DSC000 is het standaard formaat van Sony camera's) is geweldig. Een nette jongeman die een horticultuurinteresse heeft, en dan ineens 2 video's van "stepdad fucks me in the ass gay porn" ernaast. Brilliant, kan niet wachten om dit in Nederland te proberen!
pi_43127152
quote:
ARNOLD ik heb het wel gehoord zo te zien ben je echt niks daarom heet je van je aternaam ook niks je naait meisjes omdat je niet aan je sex komt want volgens mij zit daaronder ook niks jij hebt geen flauw idee!! wat je vlikt maar het geeft je gewoon een kick,
je bent echt 10 X niks van mij part stik je in je eigen pis oja en als ik me niet vergis ben je echt dom bezig meschien zijn dit niet de goeie woorden of het typen ging niet goed maar het is een dis voor als je het niet wist en dit is ook niks voor niks BLIJF MET JE POOOOTEN VAN MIJN VRIENDIN(DINNEN)AF!!!anders kom ik aan jou dus hou je bek en zoek een vriendin maar jij komt toch niet veder dan een guppie oftewel een vis!!!!!! EIKEL!!!!!
pi_43127256
quote:
DE PIL!!!!!!!!!!!

Niet vergeeten!!!
XxxX hvj wil je nie
kwijt
pi_43128266
Leuk dat dit topic weer helemaal leeft maar kan die foto van die ranzige doos ff weg gehaald worden.
Ik zit, zoals meer mensen op m'n werk dus ik moest net heeeel snel klikken.
pi_43128549
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:40 schreef SimtekF1 het volgende:
Leuk dat dit topic weer helemaal leeft maar kan die foto van die ranzige doos ff weg gehaald worden.
Ik zit, zoals meer mensen op m'n werk dus ik moest net heeeel snel klikken.
hehe idd.. plaatje *kut scroll scroll*
Zo niet.. dan toch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')