Het was nu niet bepaald voor herhaling vatbaar.quote:
Welke buurt/wijk is dat?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:17 schreef Rekkie het volgende:
Kan ik ook in de OP?
Ik verblijf immers grotendeels van de een week aan de Eemsgolaan.....
Tegen hoogkerk aan?quote:
Het was 7 jaar geleden... Geef ons toch weer een kans!!!!1einzquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het was nu niet bepaald voor herhaling vatbaar.![]()
Eeuuhh... Zeeheldenbuurt?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tegen hoogkerk aan?
Achter de eh Peizerweg, achter de Gasunie, langs de A7
Dat zijn de details die ik je kan geven![]()
Buitenhofquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Eeuuhh... Zeeheldenbuurt?
Kijk anders eens in de OP welke straat / foto's je bekend voorkomen
Ga ik doen, rustig maarquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het was 7 jaar geleden... Geef ons toch weer een kans!!!!1einz![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Och hemel, die titel
Waar blijft mijn eervolle vermelding?![]()
Deze?quote:Korrewegwijk met Indische Buurt en West-Indische Buurt
DragonRoque, einfach_mich, Ephemera, FLR, Goldmund, Queen_Bee
Snotverdorie, en maar 5 topics gemistquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:34 schreef Pesto het volgende:
Snotverdorie, een Groningen topicSelwerd meldt
Ohja, welke wijk nog es weer?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Mijn eervolle vermelding voor t Drenthe
En nee, ik ben toch pas verhuisd zei ikWaarom denk je dak dat hier zeg
Het valt op dat ik niet zo'n forumganger ben?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:36 schreef MaxMark het volgende:
Snotverdorie, en maar 5 topics gemist
Ik zal je ff in de OP zetten
Ik heb je verhuisd naar de Rivierenbuurt. Nouja, in de OP dan he. Niet in het echt. Dat heb je zelf gedaan he. Je weet toch. He?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:41 schreef Queen_Bee het volgende:
'k Weet niet, iemand zei Rivieren nog wa?
FP-erquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:42 schreef Pesto het volgende:
[..]
Het valt op dat ik niet zo'n forumganger ben?
Waarvoor mijn eeuwige dank
Ja, het ziet er best wel lelijk en "achterstanderig" uitquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:45 schreef Pesto het volgende:
Moet één dezer dagen ook maar eens met de camera de wijk ik, dit plaatje is niet echt representatief voor de sfeer hier. Alhoewel...![]()
Ja beter had je helpen verhuizen, maar nee hoor. 't Arme meisje moest zelf alles 2 trappen af en 4 op tillenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb je verhuisd naar de Rivierenbuurt. Nouja, in de OP dan he. Niet in het echt. Dat heb je zelf gedaan he. Je weet toch. He?
Word je groot en sterk vanquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja beter had je helpen verhuizen, maar nee hoor. 't Arme meisje moest zelf alles 2 trappen af en 4 op tillen
Ik ga het vanaf nu bij elk nieuwsbericht posten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:56 schreef Pesto het volgende:
[..]
Niet verklappen dat ik hier soms kom he
Vorige zndag ja?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Word je groot en sterk van
En ik kon toen niet, ik had al een afspraak![]()
Ahuh, maar het valt uiteindelijk behoorlijk mee hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:47 schreef MaxMark het volgende:
Ja, het ziet er best wel lelijk en "achterstanderig" uit
Inderdaad altijd maar dat engels. Bij gebrek aan goed Gronings dialect waarschijnlijk.quote:
Ik kan het wel een beetje, want ik heb familie in Emmer-Compascuum wonen. En om de een of andere reden praat iedereen in dat dorp een (soort van) Gronings dialect.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Inderdaad altijd maar dat engels. Bij gebrek aan goed Gronings dialect waarschijnlijk.
Klopt dat is ook zo'n veenkoloniaal gat. In die buurt praten ze allemaal van dat knauwerige knoalstreeksquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik kan het wel een beetje, want ik heb familie in Emmer-Compascuum wonen. En om de een of andere reden praat iedereen in dat dorp een (soort van) Gronings dialect.
Zozo, mn zus woont sinds 2 jaar ofzo samen in Annen. Het is een keuze die je maakt he...quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Queen_Bee, je bent verhuist las ik!
Welke straat? Rivierenbuurt is bij mij om de hoek
Overigens ben ik ook ene halve Drent, hoewel geboren in Groningen ben ik toen ik 2 was verhuist naar Annen. Vanaf mijn 18e weer gewoond in Groningen, behalve 2002-2005, toen woonde ik even in Hoogeveen.
Oh ja, beide Hoogeveen en Groningenquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Queen_Bee, je bent verhuist las ik!
Welke straat? Rivierenbuurt is bij mij om de hoek
Overigens ben ik ook ene halve Drent, hoewel geboren in Groningen ben ik toen ik 2 was verhuist naar Annen. Vanaf mijn 18e weer gewoond in Groningen, behalve 2002-2005, toen woonde ik even in Hoogeveen.
Parkweg staat inderdaad op de foto in de OP. Afhankelijk van de kant van het kanaal en het Emmaviaduct woon je in de Rivierenbuurt of in de Grunobuurt. Stadsparkkant is Grunobuurt, stationskant is Rivierenbuurt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh ja, beide Hoogeveen en Groningen![]()
Parkweg
En oh ja, ik dacht dat ik jou eh, gisteren meen ik, zag fietsen
Mooie fotoquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:47 schreef detulp050 het volgende:
De combi Hoogeveen/Groningen is erg populair, al kom ik niet uit Hoogeveen maar uit het pittoreske Stuifzand
Overigens, voor in de OP:
Schildersbuurt: Jozef Israelsstraat/plein vanaf het dak van mijn huis:
[afbeelding]
Men, ik ken hier niks.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat een mooie foto Tulp050!
[..]
Parkweg staat inderdaad op de foto in de OP. Afhankelijk van de kant van het kanaal en het Emmaviaduct woon je in de Rivierenbuurt of in de Grunobuurt. Stadsparkkant is Grunobuurt, stationskant is Rivierenbuurt.
Gisteren kan hoor, waar was dat? En was ik in het gezelschap van iemand met rode krullen?
Als die hier nou 1 keer posten, dan is dat ook geregeldquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:43 schreef nietzman het volgende:
Er zijn genoeg niet-topic-regulars die onontbeerlijk bij een echte Groningenmeet zijn.
Ik neem het dan maar aanquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja hoor Tara, jij was het. Mn moeder zag je ook
Ja hereding iddquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik neem het dan maar aan
Hoewel ik niet zeker weet wat je met de linkerkant bedoelt (Volgens mij Herewegviaduct, dat kan namelijk wel klppen, daar woon ik). Bij dat koepeltje aan het spoor in de buurt?
Hoe kan je moeder mij trouwens herkennen?
Overigens, je woont nu vlak bij mijn oma, die woont op het hoekje Parkweg en Merwedestraat, tegenover cafe De klikspaan, boven De Klinker.
* SuperWeber komt uit Erica, een dorpje net onder Emmen...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:57 schreef MaxMark het volgende:
Volgens mij heeft de meerderheid van de mensen uit dit topic zijn roots in Drenthe
Hadden we het gister toevallig nog over. Als je alleen hoort ik kom uit Erica dan klinkt dat vrij ranzigquote:
Schildersbuurt is voor mij echt de favoriete wijk geweest om in te wonenquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:47 schreef detulp050 het volgende:
De combi Hoogeveen/Groningen is erg populair, al kom ik niet uit Hoogeveen maar uit het pittoreske Stuifzand
Overigens, voor in de OP:
Schildersbuurt: Jozef Israelsstraat/plein vanaf het dak van mijn huis:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hadden we het gister toevallig nog over. Als je alleen hoort ik kom uit Erica dan klinkt dat vrij ranzig.
Dat welquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:54 schreef maok het volgende:
ik heb geen roots in drenthe, het enige wat ik met drenthe heb dat ik stage heb gelopen in Borger, telt dat ook mee?
Dat nietquote:Ik zou er nooit willen wonen.
"Ik ben gister nog in Erica geweest"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hadden we het gister toevallig nog over. Als je alleen hoort ik kom uit Erica dan klinkt dat vrij ranzig.
En ja hoor, een duitser met een pimpbak zo prompt voor de V&D grote markt ingang langs richting de vismarktquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:31 schreef du_ke het volgende:
Man is het Duitsersdag in Stad ofzo? Het stikte ervan vandaag.
Stikte? Vast niet, dat zou te mooi zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:31 schreef du_ke het volgende:
Man is het Duitsersdag in Stad ofzo? Het stikte ervan vandaag.
Ik kwam er net ook 1 tegen, twee paniekerig kijkende Duitsers op het kruispunt Herestraat/Zuiderdiep, kijkend naar alle 'verboden toegan' borden, zich afvragend hoe ze daar zijn gekomen en weer weg moesten komen. Ik kom daar vaker auto's tegen trouwens, met chauffeurs met de handen in het haarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ja hoor, een duitser met een pimpbak zo prompt voor de V&D grote markt ingang langs richting de vismarkt![]()
![]()
en er waren nog meer. Dat is toch niet te geloven, ik noem een rond wit bord met een rode streep
!
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ja hoor, een duitser met een pimpbak zo prompt voor de V&D grote markt ingang langs richting de vismarkt![]()
![]()
en er waren nog meer. Dat is toch niet te geloven, ik noem een rond witrood bord met een rodewitte streep
!
Ah was dat de redenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:13 schreef Cassius het volgende:
Het is de dag van de Duitse Eenheid schijnbaar. En dus gaan ze met z'n allen de grens over [afbeelding]
Fotoquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:Mn kamer geverfd, en mn nieuwe spullen hier en in elkaar gezet, t meeste dan
Tof!
Ss, was ng even mn tv meubel aan t in elkaar zettenquote:
Wel een tv(neem ik aan), maar geen camquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ss, was ng even mn tv meubel aan t in elkaar zetten
Heb geen digi cam
'k Heb wel een cam, net nieuwe weer trouwens. Webcam dan he. En die deed ik vandaag op mn nieuwe muren richten, maar dat kon die niet aan ofzoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wel een tv(neem ik aan), maar geen cam
Dat zijn ook van die 20-delige dingen he...altijd moeilijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
'k Heb wel een cam, net nieuwe weer trouwens. Webcam dan he. En die deed ik vandaag op mn nieuwe muren richten, maar dat kon die niet aan ofzoPauper ding.
'k Heb mn kastje ook niet helemaal goed in elkaar gekregen geloof ik, maarja, hij staat en zakt niet in elkaar ofzoHeb ook zelfs mn bank in elkaar gezet, met mams dan. En zelf mn salon tafel
Goed he
Oh, en mn kledingkast zitten de deuren nog niet in![]()
Dit voorjaar een kast in elkaar gezet. Echt 128 onderdeeltjes ofzoquote:
Makkie toch, met tekening erbij?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit voorjaar een kast in elkaar gezet. Echt 128 onderdeeltjes ofzo.
Ik ben een meisje die altijd bij voorbaat bij dit soort dingen al zei "dat kan ik niet"quote:
Het is maar waar je prioriteiten liggenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En digi niet zo duur, als ik moet kiezen tussen eten en cam, doe mij dan maar eten
Ken nou niet bepaald veel mensen in Grunn, en ga voor dat ding niet naar Hoogeveenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:46 schreef Gollemrulez het volgende:
Leen je toch een digi.
Ik heb er hier eentje liggen, kom maar halenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ken nou niet bepaald veel mensen in Grunn, en ga voor dat ding niet naar Hoogeveen
Maar als ik het niet vergeet zal ik mn vader vragen m mee te nemen van t weekend als die mn kast komt afmaken,
Hoi hoi hoi! een uitgebreid verslag! 14.givfquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb er hier eentje liggen, kom maar halen![]()
Que?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi! een uitgebreid verslag! 14.givf
Uitgebreid verslag dan, als ze een camera heeft 14.gif (dat is:quote:
Ok, naja, dan maar een ontmoeting bij jou, zo van, hoi, ikke jouw camera lenen, hihi, lieve glimlach op de plaat van haar. enzquote:
Ik vind het goed, maar wat wil je nou met mijn lieve glimlach danquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok, naja, dan maar een ontmoeting bij jou, zo van, hoi, ikke jouw camera lenen, hihi, lieve glimlach op de plaat. enz![]()
Ik ben er niet helemaal bijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vind het goed, maar wat wil je nou met mijn lieve glimlach dan
Godver, jij ook nog hierquote:
Nou en ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Godver, jij ook nog hier![]()
Ik ben morgen niet achter de kassa![]()
![]()
Oh.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou en ?
Moet ik daar wakker om liggen of zo?
Ik ben vandaag en gister al bij de AH geweest
Morgen ben ik trouwens jarig
Hmmm, geloof dat we dat wel verkopen hoor, bij het bier enzo medunkt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:44 schreef Sebasser het volgende:
Trouwens renesite, ik kocht vandaag een fles coubergh (dat bessenspul weetjewel.) bij jullie eh.
Toennet hoorde ik dat dat 18+ drank is..
Dat verkopen jullie toch helemaal niet ?
Cue action?quote:
Ja, duh.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, geloof dat we dat wel verkopen hoor, bij het bier enzo medunkt.
Bullshit dat poolen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cue action?
Daar was ik zondag nogBen ik nog regelmatig
![]()
Je kan voor 5 euroski's per uur poolen met een stok en alles.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bullshit dat poolen.
Ik ken 2 mensen die aan competities enzoot meedoen, damn, zo'n stokje kost al snel een euro of 160![]()
Echte Coebergh is 18+ die laffe supermarktzooi nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, duh.
Anders had ik die fles nu toch ook niet nu hier
Maar klopt het nou dat het nou wel of niet 18+ is?
Dat hoorde ik van zo'n gast net op MSN
Een fotoshoot van mn onaffe kamer?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:50 schreef Sebasser het volgende:
Oh Queen_bee.
Anders doe je ffkes een fotoshoot of zo
er zitten hier op Fok een aantal goeie fotograven.
En in groningen.
Ik kan zo een afspraak voor je regelen.
K&W-topicquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Een fotoshoot van mn onaffe kamer?
Nee van jou toch, of waar wil je een fotozooi vanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Een fotoshoot van mn onaffe kamer?
Coebergh clasis bedoel je ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echte Coebergh is 18+ die laffe supermarktzooi niet.
Oh dat weet ik niet weet wel dat er verschillende soorten Coebergh bessen verkocht worden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Coebergh clasis bedoel je ?
die is 20%
Het ging dus over mn kamerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee van jou toch, of waar wil je een fotozooi van
Weet ik veel
Oh, ja weet ik veel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het ging dus over mn kamer
En ik hoef echt geen shoot van mezelfVind trouwens een pasfoto al duur
Mijn foto's zijn niet baggerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, ja weet ik veel.
Je hebt immers ook bagger foto's in je fobo staan
En die fotoshoot gaat je niet veel kosten eh, als ik het regel kan ik het zelfs gratis doen voor regelen
In de winter (=vanaf nu) kom ik er ook wel zo één keer per (twee) week. Niet dat ik kan poolen, maar ja bier drinken en tegen een bal rossen en het lijkt al heel wat. Kvind het vaak (ligt aan de 'omstandigheden') wel een leuke tent.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cue action?
Daar was ik zondag nogBen ik nog regelmatig
![]()
Als die Sebasser nou zo graag een fotoshoot voor je wil regelen, dan worden je foto's alleen nóg maar mooierderquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn niet baggerDie zijn tof
'Als die Sebasser' ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:08 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Als die Sebasser nou zo graag een fotoshoot voor je wil regelen, dan worden je foto's alleen nóg maar mooierder![]()
Wil 'ie nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
'Als die Sebasser' ?
Weetje wel wie ik ben![]()
Ik denk in de winter itt. in de zon liggen wat meer te poolen en bowlen aan het kattendiep.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:00 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
In de winter (=vanaf nu) kom ik er ook wel zo één keer per (twee) week. Niet dat ik kan poolen, maar ja bier drinken en tegen een bal rossen en het lijkt al heel wat. Kvind het vaak (ligt aan de 'omstandigheden') wel een leuke tent.
'jullie?'quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef nietzman het volgende:
Jullie zijn toch die nerds van die ene site?
Ja jij ja.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef Sebasser het volgende:
'jullie?'
Ha ha ha.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef nietzman het volgende:
Jullie zijn toch die nerds van die ene site?
Daar in moet ik de heer Basser toch gelijk geven hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn niet baggerDie zijn tof
Santana was ik ook eens.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar in moet ik de heer Basser toch gelijk geven hoor![]()
Over dat poolen, ik ben net ff naar Santana geweest (naast korenbeurs) en zo'n ander ding, dat in dezelfde straat als het pannenkoekenschip ligt, bijna tegenover Pand 48... Geen idee hoe het heet
Haha ja, kansloze zaak is dat. Totaal geen sfeer, je moet geld in de tafel gooien ipv reserveersysteem én daar moet natuurlijk verplicht bij worden gedronken, want aan ¤1 per potje verdienen ze niksquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Santana was ik ook eens.
Komt opeens een of ander mens er aan lopen, JAHAA ALLEMAAL DRINKEN KOPEN OF OPROTTEEEEH!!!
Ja, maar dikke bullshit daar man.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Haha ja, kansloze zaak is dat. Totaal geen sfeer, je moet geld in de tafel gooien ipv reserveersysteem én daar moet natuurlijk verplicht bij worden gedronken, want aan ¤1 per potje verdienen ze niks
Haha, ik ben er nu 2x geweest (en wat mij betreft voor de laatste keer) en heb alleen zo'n meid gezien van rond de 25...was het die?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar dikke bullshit daar man.
En als ze zo'n toon gaan aanslaan dan ben ik sowieso weg en kom ik niet meer terug
Toen hebben we nog lopen kloten met dat mens, van 'wij consumeren plezier.'
En toen moesten we helemaal wegwezen
Geen idee, maand of 5 geleden of zo.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Haha, ik ben er nu 2x geweest (en wat mij betreft voor de laatste keer) en heb alleen zo'n meid gezien van rond de 25...was het die?
Ik wilde me opgeven, maar was al veel te laatquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:42 schreef Sebasser het volgende:
Wie doet er allemaal met de 4mijl ?
Stoer hoor, mij lijkt het helemaal niksquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wilde me opgeven, maar was al veel te laat
Geen idee, nooit geweest.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stoer hoor, mij lijkt het helemaal niks
Zondag was het toch ?
Ik denk dat ik er wel ff heen ga, even wat mooie foto's schieten.
Hebben ze daar ook een persbrug er over heen of zo ?
Ach, er is wel meer geen reet aan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Geen idee, nooit geweest.
Ik was vorig jaar best wel fanatiek met hardlopen, deed het zo'n 3 avonden in de week, gewoon puur voor m'n eigen conditie. Vandaar dat ik ook wel eens de 4 mijl mee had willen lopen, is toch een leuke ervaring
Er naar kijken is geen reet aan
ooh, dat is waar ook ja.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ga zondag gewoon lekker vanuit mijn raam de boel bekijken
Ze lopen voor mijn huis langs
Ah, k.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Staat allemaal op www.4mijl.nl
13:30 dacht ik bij Hortus Haren
Jij moet gewoon jouw mond houdenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar in moet ik de heer Basser toch gelijk geven hoor![]()
Over dat poolen, ik ben net ff naar Santana geweest (naast korenbeurs) en zo'n ander ding, dat in dezelfde straat als het pannenkoekenschip ligt, bijna tegenover Pand 48... Geen idee hoe het heet
Geeft ie hem weg of zo ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij moet gewoon jouw mond houden![]()
Waar woon je ookquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:17 schreef NeoTribalist het volgende:
Ja, daar woon ik ook
In Groningen Stad, duh uuuuhquote:
NJa, zelfs mooi ingepakt in een snoer.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geeft ie hem weg of zo ?
Kleutermopje
Plutolaan, weet niet meer hoe dat stadsdeel heetquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, rare vraag was dat niet hoor
Welke wijk woon je ?
Anders wat, kwienbie?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij moet gewoon jouw mond houden![]()
En wie pakt nou dingen in met een snoer? Dat doe je toch netjes met papierquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
NJa, zelfs mooi ingepakt in een snoer.
Paddepoel is datquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:31 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Plutolaan, weet niet meer hoe dat stadsdeel heet
Snap je hem echt niet?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En wie pakt nou dingen in met een snoer? Dat doe je toch netjes met papier![]()
Helaas. Je zit er vast niet mee.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
'Als die Sebasser' ?
Weetje wel wie ik ben![]()
Was ik vaak met klasgenoten in een tussenuur, ff colatje bestellen en een heel uur er zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Santana was ik ook eens.
Komt opeens een of ander mens er aan lopen, JAHAA ALLEMAAL DRINKEN KOPEN OF OPROTTEEEEH!!!
Jumboquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben vandaag helemaal naar Korreweg geweest voor de Jumbo
Moet k ook nog van ene kant naar andere kant station lopen, trap op, lopen lopen, trap af, nog meer lopen met zo een zware tas
Zie ik verdomme 5 AHs, en maar 1 fucking Jumbo?
Jumbo werd in 1925 in WInschoten gebouwdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Moet k ook nog van ene kant naar andere kant station lopen, trap op, lopen lopen, trap af, nog meer lopen met zo een zware tas
Zie ik verdomme 5 AHs, en maar 1 fucking Jumbo?
Als je in die buurt woont is de Jumbo onder de Euroborg toch veel dichterbij?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Pliesie? Waar? Bij mij voor de deur ofzo?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:52 schreef Queen_Bee het volgende:
En eh TARA, wat doet die politie daar
Ja die weg waar k je zag fietsen, de politie blokkeert die. DIkke filequote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Pliesie? Waar? Bij mij voor de deur ofzo?
Ik denk dat je inderdaad de Hereweg bedoelt en kan best dat daar wat aan de hand was, maar heb er niet op gelet en heb dus geen idee wat er aan de hand was. Verkeer stroomt nu in ieder geval lekker door.quote:
Ja dat weet ik niet hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:31 schreef U het volgende:
Euroborg is zeg maar dat stadion wat je aan je rechterhand ziet als je Groningen per trein binnenrijdt, en in dat stadion zit de Jumbo
Ga maar lezen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:34 schreef Crack_david het volgende:
Zolang met de TT Martin Drent bedoelt wordt ben ik het er mee eens.. anders.. tsja
Tegenwoordig rijdt er lijn 20 naar de Euroborg.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Naaah echt waar?
Het plan was nu dus 1 keer per week met de bus naar Korreweg te gaan. Maar dan meot k met zo een fkking zwarte boodschappentas van station naar mn huis lopen. Niet zo tof.
Maar als dit 5 min is, kan ik daar gewoon altijd heen![]()
![]()
Nou, ik ging eens s ochtends naar die halte, maar daar stond niks op, dus k denk daar komt geen busquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:17 schreef Cassius het volgende:
[..]
Tegenwoordig rijdt er lijn 20 naar de Euroborg.
Overigens, zat je nou aan de Parkweg? Dan kun je toch met 6 vanaf CS dat stukje lopen vermijden?![]()
Ja, eigenlijk zou je op die site moeten kunnen invullen hoeveel kg je mee moet zeulenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, ik ging eens s ochtends naar die halte, maar daar stond niks op, dus k denk daar komt geen busEn toen ging ik op die site kijken. Type ik da zo in he, zegt dat stomme ding "dat is te lopen"
Ja leuk, ik zal toch zeker zelf wel uitmaken of ik dat wil lopen of niet
![]()
Maar dan meot k nog naar station lopenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:25 schreef Renesite het volgende:
Binnenskorts kunt u vanaf het station met de trein naar de euroborg![]()
Jeop, die rijdt zo over het Emmaviaduct de Parkweg in.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:42 schreef Queen_Bee het volgende:
En die gaat wel langs de goede straat?Ik ga niet via de hereweg, maar de andere kant
Nah, de bushalte is aan die viaduct, net na de straat, dus dat kan heul nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:07 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jeop, die rijdt zo over het Emmaviaduct de Parkweg in.
@Tara: Binnenkort?De eerste schop gaat niet voor 2007 de grond in denk ik.
Welnu, die rijdt ook naar Groningen-Zuid en stopt onderaan het viaduct bij het kruispunt waar je de Parkweg richting Hereweg in kan lopen. Da's toch de goeie kant op?quote:
Zei ik iets over iets binnenkort?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:07 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jeop, die rijdt zo over het Emmaviaduct de Parkweg in.
@Tara: Binnenkort?De eerste schop gaat niet voor 2007 de grond in denk ik.
Neuh, 1 én 52 stoppen aan beide kanten. Rechts uiteraard richting CS, links richting resp. De Wijert en De Punt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:14 schreef Queen_Bee het volgende:
En dan nog wat he. 52 stopt rechtsDus dan moet k eerst een rondje Grunn maken voordat ik daar uitkom?
Maakt 52 zo een groot rondjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef Cassius het volgende:
[..]
Neuh, 1 én 52 stoppen aan beide kanten. Rechts uiteraard richting CS, links richting resp. De Wijert en De Punt.![]()
Nee joh, dat was gewoon iemand die snel naar binnen is geslopen..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ejzus, k heb hier zo een deurtje, naar mn berging. En die zat niet goed dicht medunkt, en veel wind medunkt, dat ding ineens open, schrik me dood
Nu 6 waarschijnlijk. Post je ervaringen zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga fus 52 of 6 nemenWelke is t leegst
Eikelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee joh, dat was gewoon iemand die snel naar binnen is geslopen..
Ohja, praat vies tegen me.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Z, dat moest er even uit. Stomme Groningse christelijke kuthoer
Talk dirrrrrtyquote:
Sorry, wat onnadenkend van mijquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja dan moet ik zo ops tation mn fiets naar beneden brengen, en daar ben ik niet voor gemaakt
www.9292ov.nlquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Talk dirrrrrty![]()
ANyways, welke bus neem ik naar station dan
Lijkt me dan een goed ideequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja die pauper site zegt dak moet gaan lopen
Idd, ik vind dat je je een beetje aanstelt, kwienbie. Je wilt niet lopen en je wilt niet fietsen, want dan moet je een trap opquote:
Nee das niet leukl na schoolk en stsage met boodschappen tas en schooltadsquote:
Mjah, halte bij viaduct is de dichtsbijzijnde, Parkweg loopt inderdaad een stukje door de andere kant op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Boh gek, k ging dus met lijn 6, stopt die in de verkeerde parkweg, moet k nog 5 min lopen
Na maar k wilde die halte tussen 2 parkwegen in weetjewel, daar staat n bushokquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mjah, halte bij viaduct is de dichtsbijzijnde, Parkweg loopt inderdaad een stukje door de andere kant op.
Maar let's face it, er loopt geen bus voor je huis langs, dit is, samen met Parkweg/Parkbrug de dichtsbijzijnde bushalte. Nu had je in ieder geval die trappen niet
Lijn 1, 12, 52, 650, 673 stoppen iets dichterbij, direct bij het viaduct
Lijn 6, 81, 82, 85, 86, 89, 133 en 134 hebben de halte verderop in het andere gedeelte Parkweg
ikz ei toch, oops. Oh nee, die kwam niet door, mocht niet zo vaak berichten typen zei die.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maareh, volgens mij heb je de nodige drank op. Ik raad je aan niet meer verder te typen, je caps lock uit te zetten en of verder te gaan drinken of te gaan slapen
Ik weist dast jij verloofd was, jou had k dus al afgeschrevenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Haha, ik woon dan wel om de hoek, maar denk niet dat ik dit met mijn aankomend huwelijk kan veroorloven
Sorry babequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weist dast jij verloofd was, jou had k dus al afgeschreven
Zit je harem al vol dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Haha, ik woon dan wel om de hoek, maar denk niet dat ik dit met mijn aankomend huwelijk kan veroorloven
Ik zit straks een heel weekend met 7 vrouwen in 1 huisjequote:
En ik ben er 1 van, maar ja, Tara is dan netquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zit straks een heel weekend met 7 vrouwen in 1 huisje
En daarna de stad nog in? De tapperij is dan vast nog wel openquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Men, k had 3 flessen achterover. Maar ben heul niet dronken, just aangechoten, zwaar dan. NMou ja, was. Zit nu aan de ijsthee om iets minder te draaiewn.
Ach, ik ben Salomo nog nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef maok het volgende:
[..]
En ik ben er 1 van, maar ja, Tara is dan net
Nee dankje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En daarna de stad nog in? De tapperij is dan vast nog wel open![]()
Ik moest op stage daar dus een lied over zingemn. Salomo, dat is een wijze vraag bla bla. kw eet niet eens wie die gast isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ach, ik ben Salomo nog niet
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Salomo was de zoon van David en net als zijn vader koning van Israel. Hij is bekend om zijn wijsheid, het feit dat hij de tempel in Jeruzalem liet bouwen en het feit dat hij 300 vrouwen en 700 bijvrouwen had.
nu mag dat idd, ik kan naar werk gebracht wordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:44 schreef Bob. het volgende:
Van mij mag het vandaag zo hard regenen als het wil, ik hoef de deur toch niet uit.![]()
Heb je al een nieuwe bedacht?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:50 schreef MaxMark het volgende:
Dit topic gaat 10x sneller dan de vorige...komt natuurlijk door de TT
Ik ga wel ff kiekn denk ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:53 schreef Gollemrulez het volgende:
Iets met de 4 mijl van Grunn ofzo, al weet ik niemand die meedoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |