Schildersbuurt is voor mij echt de favoriete wijk geweest om in te wonenquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:47 schreef detulp050 het volgende:
De combi Hoogeveen/Groningen is erg populair, al kom ik niet uit Hoogeveen maar uit het pittoreske Stuifzand
Overigens, voor in de OP:
Schildersbuurt: Jozef Israelsstraat/plein vanaf het dak van mijn huis:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hadden we het gister toevallig nog over. Als je alleen hoort ik kom uit Erica dan klinkt dat vrij ranzig.
Dat welquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:54 schreef maok het volgende:
ik heb geen roots in drenthe, het enige wat ik met drenthe heb dat ik stage heb gelopen in Borger, telt dat ook mee?
Dat nietquote:Ik zou er nooit willen wonen.
"Ik ben gister nog in Erica geweest"quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hadden we het gister toevallig nog over. Als je alleen hoort ik kom uit Erica dan klinkt dat vrij ranzig.
En ja hoor, een duitser met een pimpbak zo prompt voor de V&D grote markt ingang langs richting de vismarktquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:31 schreef du_ke het volgende:
Man is het Duitsersdag in Stad ofzo? Het stikte ervan vandaag.
Stikte? Vast niet, dat zou te mooi zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:31 schreef du_ke het volgende:
Man is het Duitsersdag in Stad ofzo? Het stikte ervan vandaag.
Ik kwam er net ook 1 tegen, twee paniekerig kijkende Duitsers op het kruispunt Herestraat/Zuiderdiep, kijkend naar alle 'verboden toegan' borden, zich afvragend hoe ze daar zijn gekomen en weer weg moesten komen. Ik kom daar vaker auto's tegen trouwens, met chauffeurs met de handen in het haarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ja hoor, een duitser met een pimpbak zo prompt voor de V&D grote markt ingang langs richting de vismarkt![]()
![]()
en er waren nog meer. Dat is toch niet te geloven, ik noem een rond wit bord met een rode streep
!
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
En ja hoor, een duitser met een pimpbak zo prompt voor de V&D grote markt ingang langs richting de vismarkt![]()
![]()
en er waren nog meer. Dat is toch niet te geloven, ik noem een rond witrood bord met een rodewitte streep
!
Ah was dat de redenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:13 schreef Cassius het volgende:
Het is de dag van de Duitse Eenheid schijnbaar. En dus gaan ze met z'n allen de grens over [afbeelding]
Fotoquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:Mn kamer geverfd, en mn nieuwe spullen hier en in elkaar gezet, t meeste dan
Tof!
Ss, was ng even mn tv meubel aan t in elkaar zettenquote:
Wel een tv(neem ik aan), maar geen camquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ss, was ng even mn tv meubel aan t in elkaar zetten
Heb geen digi cam
'k Heb wel een cam, net nieuwe weer trouwens. Webcam dan he. En die deed ik vandaag op mn nieuwe muren richten, maar dat kon die niet aan ofzoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wel een tv(neem ik aan), maar geen cam
Dat zijn ook van die 20-delige dingen he...altijd moeilijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
'k Heb wel een cam, net nieuwe weer trouwens. Webcam dan he. En die deed ik vandaag op mn nieuwe muren richten, maar dat kon die niet aan ofzoPauper ding.
'k Heb mn kastje ook niet helemaal goed in elkaar gekregen geloof ik, maarja, hij staat en zakt niet in elkaar ofzoHeb ook zelfs mn bank in elkaar gezet, met mams dan. En zelf mn salon tafel
Goed he
Oh, en mn kledingkast zitten de deuren nog niet in![]()
Dit voorjaar een kast in elkaar gezet. Echt 128 onderdeeltjes ofzoquote:
Makkie toch, met tekening erbij?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit voorjaar een kast in elkaar gezet. Echt 128 onderdeeltjes ofzo.
Ik ben een meisje die altijd bij voorbaat bij dit soort dingen al zei "dat kan ik niet"quote:
Het is maar waar je prioriteiten liggenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En digi niet zo duur, als ik moet kiezen tussen eten en cam, doe mij dan maar eten
Ken nou niet bepaald veel mensen in Grunn, en ga voor dat ding niet naar Hoogeveenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:46 schreef Gollemrulez het volgende:
Leen je toch een digi.
Ik heb er hier eentje liggen, kom maar halenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ken nou niet bepaald veel mensen in Grunn, en ga voor dat ding niet naar Hoogeveen
Maar als ik het niet vergeet zal ik mn vader vragen m mee te nemen van t weekend als die mn kast komt afmaken,
Hoi hoi hoi! een uitgebreid verslag! 14.givfquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb er hier eentje liggen, kom maar halen![]()
Que?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi! een uitgebreid verslag! 14.givf
Uitgebreid verslag dan, als ze een camera heeft 14.gif (dat is:quote:
Ok, naja, dan maar een ontmoeting bij jou, zo van, hoi, ikke jouw camera lenen, hihi, lieve glimlach op de plaat van haar. enzquote:
Ik vind het goed, maar wat wil je nou met mijn lieve glimlach danquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok, naja, dan maar een ontmoeting bij jou, zo van, hoi, ikke jouw camera lenen, hihi, lieve glimlach op de plaat. enz![]()
Ik ben er niet helemaal bijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vind het goed, maar wat wil je nou met mijn lieve glimlach dan
Godver, jij ook nog hierquote:
Nou en ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Godver, jij ook nog hier![]()
Ik ben morgen niet achter de kassa![]()
![]()
Oh.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou en ?
Moet ik daar wakker om liggen of zo?
Ik ben vandaag en gister al bij de AH geweest
Morgen ben ik trouwens jarig
Hmmm, geloof dat we dat wel verkopen hoor, bij het bier enzo medunkt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:44 schreef Sebasser het volgende:
Trouwens renesite, ik kocht vandaag een fles coubergh (dat bessenspul weetjewel.) bij jullie eh.
Toennet hoorde ik dat dat 18+ drank is..
Dat verkopen jullie toch helemaal niet ?
Cue action?quote:
Ja, duh.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, geloof dat we dat wel verkopen hoor, bij het bier enzo medunkt.
Bullshit dat poolen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cue action?
Daar was ik zondag nogBen ik nog regelmatig
![]()
Je kan voor 5 euroski's per uur poolen met een stok en alles.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bullshit dat poolen.
Ik ken 2 mensen die aan competities enzoot meedoen, damn, zo'n stokje kost al snel een euro of 160![]()
Echte Coebergh is 18+ die laffe supermarktzooi nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, duh.
Anders had ik die fles nu toch ook niet nu hier
Maar klopt het nou dat het nou wel of niet 18+ is?
Dat hoorde ik van zo'n gast net op MSN
Een fotoshoot van mn onaffe kamer?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:50 schreef Sebasser het volgende:
Oh Queen_bee.
Anders doe je ffkes een fotoshoot of zo
er zitten hier op Fok een aantal goeie fotograven.
En in groningen.
Ik kan zo een afspraak voor je regelen.
K&W-topicquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Een fotoshoot van mn onaffe kamer?
Nee van jou toch, of waar wil je een fotozooi vanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Een fotoshoot van mn onaffe kamer?
Coebergh clasis bedoel je ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echte Coebergh is 18+ die laffe supermarktzooi niet.
Oh dat weet ik niet weet wel dat er verschillende soorten Coebergh bessen verkocht worden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Coebergh clasis bedoel je ?
die is 20%
Het ging dus over mn kamerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee van jou toch, of waar wil je een fotozooi van
Weet ik veel
Oh, ja weet ik veel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het ging dus over mn kamer
En ik hoef echt geen shoot van mezelfVind trouwens een pasfoto al duur
Mijn foto's zijn niet baggerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, ja weet ik veel.
Je hebt immers ook bagger foto's in je fobo staan
En die fotoshoot gaat je niet veel kosten eh, als ik het regel kan ik het zelfs gratis doen voor regelen
In de winter (=vanaf nu) kom ik er ook wel zo één keer per (twee) week. Niet dat ik kan poolen, maar ja bier drinken en tegen een bal rossen en het lijkt al heel wat. Kvind het vaak (ligt aan de 'omstandigheden') wel een leuke tent.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cue action?
Daar was ik zondag nogBen ik nog regelmatig
![]()
Als die Sebasser nou zo graag een fotoshoot voor je wil regelen, dan worden je foto's alleen nóg maar mooierderquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn niet baggerDie zijn tof
'Als die Sebasser' ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:08 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Als die Sebasser nou zo graag een fotoshoot voor je wil regelen, dan worden je foto's alleen nóg maar mooierder![]()
Wil 'ie nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
'Als die Sebasser' ?
Weetje wel wie ik ben![]()
Ik denk in de winter itt. in de zon liggen wat meer te poolen en bowlen aan het kattendiep.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:00 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
In de winter (=vanaf nu) kom ik er ook wel zo één keer per (twee) week. Niet dat ik kan poolen, maar ja bier drinken en tegen een bal rossen en het lijkt al heel wat. Kvind het vaak (ligt aan de 'omstandigheden') wel een leuke tent.
'jullie?'quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef nietzman het volgende:
Jullie zijn toch die nerds van die ene site?
Ja jij ja.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef Sebasser het volgende:
'jullie?'
Ha ha ha.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:16 schreef nietzman het volgende:
Jullie zijn toch die nerds van die ene site?
Daar in moet ik de heer Basser toch gelijk geven hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn niet baggerDie zijn tof
Santana was ik ook eens.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar in moet ik de heer Basser toch gelijk geven hoor![]()
Over dat poolen, ik ben net ff naar Santana geweest (naast korenbeurs) en zo'n ander ding, dat in dezelfde straat als het pannenkoekenschip ligt, bijna tegenover Pand 48... Geen idee hoe het heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |