Ja dat weet ik niet hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:31 schreef U het volgende:
Euroborg is zeg maar dat stadion wat je aan je rechterhand ziet als je Groningen per trein binnenrijdt, en in dat stadion zit de Jumbo
Ga maar lezen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:34 schreef Crack_david het volgende:
Zolang met de TT Martin Drent bedoelt wordt ben ik het er mee eens.. anders.. tsja
Tegenwoordig rijdt er lijn 20 naar de Euroborg.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Naaah echt waar?
Het plan was nu dus 1 keer per week met de bus naar Korreweg te gaan. Maar dan meot k met zo een fkking zwarte boodschappentas van station naar mn huis lopen. Niet zo tof.
Maar als dit 5 min is, kan ik daar gewoon altijd heen![]()
![]()
Nou, ik ging eens s ochtends naar die halte, maar daar stond niks op, dus k denk daar komt geen busquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:17 schreef Cassius het volgende:
[..]
Tegenwoordig rijdt er lijn 20 naar de Euroborg.
Overigens, zat je nou aan de Parkweg? Dan kun je toch met 6 vanaf CS dat stukje lopen vermijden?![]()
Ja, eigenlijk zou je op die site moeten kunnen invullen hoeveel kg je mee moet zeulenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, ik ging eens s ochtends naar die halte, maar daar stond niks op, dus k denk daar komt geen busEn toen ging ik op die site kijken. Type ik da zo in he, zegt dat stomme ding "dat is te lopen"
Ja leuk, ik zal toch zeker zelf wel uitmaken of ik dat wil lopen of niet
![]()
Maar dan meot k nog naar station lopenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:25 schreef Renesite het volgende:
Binnenskorts kunt u vanaf het station met de trein naar de euroborg![]()
Jeop, die rijdt zo over het Emmaviaduct de Parkweg in.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:42 schreef Queen_Bee het volgende:
En die gaat wel langs de goede straat?Ik ga niet via de hereweg, maar de andere kant
Nah, de bushalte is aan die viaduct, net na de straat, dus dat kan heul nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:07 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jeop, die rijdt zo over het Emmaviaduct de Parkweg in.
@Tara: Binnenkort?De eerste schop gaat niet voor 2007 de grond in denk ik.
Welnu, die rijdt ook naar Groningen-Zuid en stopt onderaan het viaduct bij het kruispunt waar je de Parkweg richting Hereweg in kan lopen. Da's toch de goeie kant op?quote:
Zei ik iets over iets binnenkort?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:07 schreef Cassius het volgende:
[..]
Jeop, die rijdt zo over het Emmaviaduct de Parkweg in.
@Tara: Binnenkort?De eerste schop gaat niet voor 2007 de grond in denk ik.
Neuh, 1 én 52 stoppen aan beide kanten. Rechts uiteraard richting CS, links richting resp. De Wijert en De Punt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:14 schreef Queen_Bee het volgende:
En dan nog wat he. 52 stopt rechtsDus dan moet k eerst een rondje Grunn maken voordat ik daar uitkom?
Maakt 52 zo een groot rondjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef Cassius het volgende:
[..]
Neuh, 1 én 52 stoppen aan beide kanten. Rechts uiteraard richting CS, links richting resp. De Wijert en De Punt.![]()
Nee joh, dat was gewoon iemand die snel naar binnen is geslopen..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ejzus, k heb hier zo een deurtje, naar mn berging. En die zat niet goed dicht medunkt, en veel wind medunkt, dat ding ineens open, schrik me dood
Nu 6 waarschijnlijk. Post je ervaringen zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga fus 52 of 6 nemenWelke is t leegst
Eikelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee joh, dat was gewoon iemand die snel naar binnen is geslopen..
Ohja, praat vies tegen me.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Z, dat moest er even uit. Stomme Groningse christelijke kuthoer
Talk dirrrrrtyquote:
Sorry, wat onnadenkend van mijquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja dan moet ik zo ops tation mn fiets naar beneden brengen, en daar ben ik niet voor gemaakt
www.9292ov.nlquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Talk dirrrrrty![]()
ANyways, welke bus neem ik naar station dan
Lijkt me dan een goed ideequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja die pauper site zegt dak moet gaan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |