En wie pakt nou dingen in met een snoer? Dat doe je toch netjes met papierquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
NJa, zelfs mooi ingepakt in een snoer.
Paddepoel is datquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:31 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Plutolaan, weet niet meer hoe dat stadsdeel heet
Snap je hem echt niet?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En wie pakt nou dingen in met een snoer? Dat doe je toch netjes met papier![]()
Helaas. Je zit er vast niet mee.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
'Als die Sebasser' ?
Weetje wel wie ik ben![]()
Was ik vaak met klasgenoten in een tussenuur, ff colatje bestellen en een heel uur er zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Santana was ik ook eens.
Komt opeens een of ander mens er aan lopen, JAHAA ALLEMAAL DRINKEN KOPEN OF OPROTTEEEEH!!!
Jumboquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben vandaag helemaal naar Korreweg geweest voor de Jumbo
Moet k ook nog van ene kant naar andere kant station lopen, trap op, lopen lopen, trap af, nog meer lopen met zo een zware tas
Zie ik verdomme 5 AHs, en maar 1 fucking Jumbo?
Jumbo werd in 1925 in WInschoten gebouwdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Moet k ook nog van ene kant naar andere kant station lopen, trap op, lopen lopen, trap af, nog meer lopen met zo een zware tas
Zie ik verdomme 5 AHs, en maar 1 fucking Jumbo?
Als je in die buurt woont is de Jumbo onder de Euroborg toch veel dichterbij?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Pliesie? Waar? Bij mij voor de deur ofzo?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:52 schreef Queen_Bee het volgende:
En eh TARA, wat doet die politie daar
Ja die weg waar k je zag fietsen, de politie blokkeert die. DIkke filequote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Pliesie? Waar? Bij mij voor de deur ofzo?
Ik denk dat je inderdaad de Hereweg bedoelt en kan best dat daar wat aan de hand was, maar heb er niet op gelet en heb dus geen idee wat er aan de hand was. Verkeer stroomt nu in ieder geval lekker door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |