Neuh, 1 én 52 stoppen aan beide kanten. Rechts uiteraard richting CS, links richting resp. De Wijert en De Punt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:14 schreef Queen_Bee het volgende:
En dan nog wat he. 52 stopt rechtsDus dan moet k eerst een rondje Grunn maken voordat ik daar uitkom?
Maakt 52 zo een groot rondjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef Cassius het volgende:
[..]
Neuh, 1 én 52 stoppen aan beide kanten. Rechts uiteraard richting CS, links richting resp. De Wijert en De Punt.![]()
Nee joh, dat was gewoon iemand die snel naar binnen is geslopen..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ejzus, k heb hier zo een deurtje, naar mn berging. En die zat niet goed dicht medunkt, en veel wind medunkt, dat ding ineens open, schrik me dood
Nu 6 waarschijnlijk. Post je ervaringen zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga fus 52 of 6 nemenWelke is t leegst
Eikelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee joh, dat was gewoon iemand die snel naar binnen is geslopen..
Ohja, praat vies tegen me.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Z, dat moest er even uit. Stomme Groningse christelijke kuthoer
Talk dirrrrrtyquote:
Sorry, wat onnadenkend van mijquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja dan moet ik zo ops tation mn fiets naar beneden brengen, en daar ben ik niet voor gemaakt
www.9292ov.nlquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Talk dirrrrrty![]()
ANyways, welke bus neem ik naar station dan
Lijkt me dan een goed ideequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja die pauper site zegt dak moet gaan lopen
Idd, ik vind dat je je een beetje aanstelt, kwienbie. Je wilt niet lopen en je wilt niet fietsen, want dan moet je een trap opquote:
Nee das niet leukl na schoolk en stsage met boodschappen tas en schooltadsquote:
Mjah, halte bij viaduct is de dichtsbijzijnde, Parkweg loopt inderdaad een stukje door de andere kant op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Boh gek, k ging dus met lijn 6, stopt die in de verkeerde parkweg, moet k nog 5 min lopen
Na maar k wilde die halte tussen 2 parkwegen in weetjewel, daar staat n bushokquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mjah, halte bij viaduct is de dichtsbijzijnde, Parkweg loopt inderdaad een stukje door de andere kant op.
Maar let's face it, er loopt geen bus voor je huis langs, dit is, samen met Parkweg/Parkbrug de dichtsbijzijnde bushalte. Nu had je in ieder geval die trappen niet
Lijn 1, 12, 52, 650, 673 stoppen iets dichterbij, direct bij het viaduct
Lijn 6, 81, 82, 85, 86, 89, 133 en 134 hebben de halte verderop in het andere gedeelte Parkweg
ikz ei toch, oops. Oh nee, die kwam niet door, mocht niet zo vaak berichten typen zei die.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maareh, volgens mij heb je de nodige drank op. Ik raad je aan niet meer verder te typen, je caps lock uit te zetten en of verder te gaan drinken of te gaan slapen
Ik weist dast jij verloofd was, jou had k dus al afgeschrevenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Haha, ik woon dan wel om de hoek, maar denk niet dat ik dit met mijn aankomend huwelijk kan veroorloven
Sorry babequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weist dast jij verloofd was, jou had k dus al afgeschreven
Zit je harem al vol dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Haha, ik woon dan wel om de hoek, maar denk niet dat ik dit met mijn aankomend huwelijk kan veroorloven
Ik zit straks een heel weekend met 7 vrouwen in 1 huisjequote:
En ik ben er 1 van, maar ja, Tara is dan netquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zit straks een heel weekend met 7 vrouwen in 1 huisje
En daarna de stad nog in? De tapperij is dan vast nog wel openquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:07 schreef Queen_Bee het volgende:
Men, k had 3 flessen achterover. Maar ben heul niet dronken, just aangechoten, zwaar dan. NMou ja, was. Zit nu aan de ijsthee om iets minder te draaiewn.
Ach, ik ben Salomo nog nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef maok het volgende:
[..]
En ik ben er 1 van, maar ja, Tara is dan net
Nee dankje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En daarna de stad nog in? De tapperij is dan vast nog wel open![]()
Ik moest op stage daar dus een lied over zingemn. Salomo, dat is een wijze vraag bla bla. kw eet niet eens wie die gast isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ach, ik ben Salomo nog niet
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Salomo was de zoon van David en net als zijn vader koning van Israel. Hij is bekend om zijn wijsheid, het feit dat hij de tempel in Jeruzalem liet bouwen en het feit dat hij 300 vrouwen en 700 bijvrouwen had.
nu mag dat idd, ik kan naar werk gebracht wordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:44 schreef Bob. het volgende:
Van mij mag het vandaag zo hard regenen als het wil, ik hoef de deur toch niet uit.![]()
Heb je al een nieuwe bedacht?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:50 schreef MaxMark het volgende:
Dit topic gaat 10x sneller dan de vorige...komt natuurlijk door de TT
Ik ga wel ff kiekn denk ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:53 schreef Gollemrulez het volgende:
Iets met de 4 mijl van Grunn ofzo, al weet ik niemand die meedoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |