*waf*quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:38 schreef Suikermais het volgende:
Jezus man....schiet eens op of ik stuur Foxie op jullie af
o'nee dat is een koequote:
al 4xquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:39 schreef Suikermais het volgende:
Had ik al gezegd dat in de AT nu een hele lijst aan topics staat waar je gewoon niet in kunt ?
kijk.. als jij FA bleef kon jij ons ook toevoegen toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rustig mensen! Komt goed! Wij zijn ook afhankelijk van de FA.
Oh jee...das geen goed tekenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rustig mensen! Komt goed! Wij zijn ook afhankelijk van de FA.
hun bansnelheid is proportioneel gelinkt aan hun postgedragquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:43 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Oh jee...das geen goed teken
Ik ken hun 'snelheid'...
21:00 is 21:00quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:52 schreef jpjedi het volgende:
Launch is vertraagd naar 22:00..
druk druk druk aan het werk
nog even geduld plzzzzz jongens.
6 kan je niet tellen :pquote:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:55 schreef ursel het volgende:
Mijn post is de eerste post die uit het sub-forum verwijdert is..![]()
![]()
[BFS] Slowchat Topic: Spamming on a whole new level :P
![]()
Ja...en daar kunnen wij dus niet in...en daar wachten wij dus op om er wel in te kunnen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:55 schreef ursel het volgende:
Mijn post is de eerste post die uit het sub-forum verwijdert is..![]()
![]()
[BFS] Slowchat Topic: Spamming on a whole new level :P
![]()
kijk wij hebben aimbot en wallhack en jullie.... Speedhack??quote:
2 tieten in een evenlopquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:58 schreef Suikermais het volgende:
Iemand nog een goede mop?
te grappigquote:
nu is het 22:00quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:59 schreef Suikermais het volgende:
22.00 uur
Oooh nog steeds niet..quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:57 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Ja...en daar kunnen wij dus niet in...en daar wachten wij dus op om er wel in te kunnen.
niks eigenlijkquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:58 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
kijk wij hebben aimbot en wallhack en jullie.... Speedhack??
na de reclame kom je daarna even voorlezenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:03 schreef Incolumis het volgende:
is sesamstraat al afgelopen foxie?
vergeet de shortcut niet..of zoals ik altijd zeg : de kutcutquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:03 schreef e-wok het volgende:
[..]
niks eigenlijkJa, wij hebben 'ladderboost', maar dat is te sneu voor woorden... Wallhack en aimbot is ten minste tof [14.gif]
ik zet je lakens goed vast zodat j niet weer uit je bed rolt. je moet niet weer een knakworst hebbenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:03 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
na de reclame kom je daarna even voorlezen![]()
grrrwwwwwquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zet je lakens goed vast zodat j niet weer uit je bed rolt. je moet niet weer een knakworst hebben![]()
we kunnen beter een irc channel opstarten, zoveel wordt er gespammed hierquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:04 schreef e-wok het volgende:
Het is trouwens wel leuk om te zien hoe het aantal keer dat die ene post gelezen wordt bij elke f5 oploopt
Spannend!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:12 schreef e-wok het volgende:
Mijlpaal het sticky bericht is reeds 100 keer gelezen!!!111EINS!!1111
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:22 schreef Oldbie het volgende:
ik heb in mijn broek gekakt van de spanning
Moet niet gekker wordenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:22 schreef Oldbie het volgende:
Ben jij dan in het bezit van de op-tekst van het tmn topic?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:25 schreef FJD het volgende:
Anyway, alle topics in het subforum draaien nu
Ja, de oude versiequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:27 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ben jij dan in het bezit van de op-tekst van het tmn topic?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oldbie
Silver_shark
-Raffie-
Mr_Baus
escape_nl
e-wok
BReMFoX
Def1987
1-1-1-1-1
Walz
JumperJack
Bouncer_Bone
Suikermais
Drbravo
Timminater
HEBBEN TOEGANG!!!!
wat? waar?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:16 schreef ursel het volgende:
Private message systeem staat ook gelijk aan..
Ik vroeg me al af wat dat voor mail icoontje was. Nooit aan gedacht om erop te klikkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:19 schreef ursel het volgende:
Allerbovenste balk naast big brother.. (de zwarte balk dus)
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat dat voor mail icoontje was. Nooit aan gedacht om erop te klikken
Wanneer is de volgende clanleader meet op Neude ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef Oldbie het volgende:
Ik vroeg me al af wat dat voor mail icoontje was. Nooit aan gedacht om erop te klikken
ursel, ursel, ursel, ursel, ursel, ursel, ursel, heeee man, hoe issie?quote:
Lies is er ook nogquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:09 schreef BattleLies het volgende:
tvp
nou, dan moeten wij hier maar weer de kar gaan trekkenquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:38 schreef -Raffie- het volgende:
Ik ben overal :p Net als mijn granaten
Razend druk weekend gehad, maar best genoten met een hoogtepunt op het allerlaatste moment..quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ursel, ursel, ursel, ursel, ursel, ursel, ursel, heeee man, hoe issie?lekker weekend gehad? kwam je ff kijken of je hier wat hebt laten liggen, of ben je ook alleen?
![]()
koel man dat je hier nog bent, wel gezellig zo he met zn tweeen?![]()
Geef es toegang homoquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo, heb weer 17 namen doorgegeven aan Jump. Nu is het wachten totdat hij de rechten uitdeelt
Kan ik niet. Kan alleen een Forum Adminquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Geef es toegang homo
@ Ijsmuts; ben d'r nog ja, maar vraag niet hoe![]()
je weekend klinkt leuk!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:47 schreef ursel het volgende:
Aan wie ga je hem besteden??
Je gaat toch wel mij quoten in je 2000e post..![]()
hoe?quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Geef es toegang homo
@ Ijsmuts; ben d'r nog ja, maar vraag niet hoe![]()
raar dat dit niet massaal 1x aangevraagd kon wordenquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja mailen. Info staat in het Band of Fok!kers Forum.
Ontstoken 'kaak' ... dus daar er gerommeld is in mijn mond ..quote:
En dat zijn ferdi en jp??quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kan ik niet. Kan alleen een Forum Admin
Nee die zijn Moderators. Forum Admin is o.a. Jumpquote:
Tsja....geen id. Dit is de manier zoals ze het willen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
raar dat dit niet massaal 1x aangevraagd kon worden
professionalisering en bureaucratie gaan hand in handquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
raar dat dit niet massaal 1x aangevraagd kon worden
ik liep op ons eigen bof forum te zoekenquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo mails verzonden naar de nieuwe aanmeldersNu is het wachten op Jump.
@Static: Band of FOK!kers
wou je de battlerecorder gaan aanslingeren?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:24 schreef -chiel- het volgende:
Hoelang gaat het ongeveer duren tot we toegang hebben?
Is dit geheimtaal?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:29 schreef IJsmuts het volgende:
wou je de battlerecorder gaan aanslingeren?![]()
nee hoor, is een hele slechte maandagochtend grap van mij die op papier nog slechter uitvaltquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:31 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Is dit geheimtaal?
of begrijp ik het op maandagochtend nog niet zo goed?
Ik vergeef het je!quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:39 schreef IJsmuts het volgende:
nee hoor, is een hele slechte maandagochtend grap van mij die op papier nog slechter uitvalt![]()
Pssst..quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:30 schreef IJsmuts het volgende:
@ JP / FJD,
hoe zit het met het BoF forum, blijft die gewoon bestaan? ik kan er nl niet op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou gewoon vandaag je brievenbus ff checkenquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:57 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
, Ik denk dat ik maar moet gaan dreigen met de TS uit te zetten..
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:15 schreef ursel het volgende:
Wordt dat bij deze de ultimatum??![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
afz. Lies
Hij heeft het licht gezien.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toch vind ik het heel raar staan, die blauwe kleur bij JP.
Als je een jaar geleden tegen JP zou hebben gezegd dat hij admin moderator! zou worden op FoK! dan had hij je echt uitgelachen.
Ik vind het eng en beangstigend..quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toch vind ik het heel raar staan, die blauwe kleur bij JP.
Als je een jaar geleden tegen JP zou hebben gezegd dat hij admin zou worden op FoK! dan had hij je echt uitgelachen.
JO! En ikke dan!? De vrouw van de mod die geen toegang heeft! dat kan natuurlijk niet hequote:Op maandag 2 oktober 2006 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb nog geen reactie van Jump gehad. Inmiddels al weer 5 nieuwe waaronder die van jou Sander. Zal ze zo ook ff doorsturen naar Jump.
eigenlijk ben je dan de first ladyquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:57 schreef BattleLies het volgende:
[..]
JO! En ikke dan!? De vrouw van de mod die geen toegang heeft! dat kan natuurlijk niet he
Jij zit bij de groep waarvoor ik rond 09:00 uur vanochtend een mail heb gestuurdquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:57 schreef BattleLies het volgende:
[..]
JO! En ikke dan!? De vrouw van de mod die geen toegang heeft! dat kan natuurlijk niet he
Ik had potver rond half 11 gisteren jou al gemaild!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij zit bij de groep waarvoor ik rond 09:00 uur vanochtend een mail heb gestuurd
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
eigenlijk ben je dan de first lady![]()
Dat JP jou niet zelf er bij gezet heeft...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik had potver rond half 11 gisteren jou al gemaild!
![]()
![]()
Ja maar toen was Jump slapen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik had potver rond half 11 gisteren jou al gemaild!
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb nog geen reactie van Jump gehad. Inmiddels al weer 5 nieuwe waaronder die van jou Sander. Zal ze zo ook ff doorsturen naar Jump.
Hij had haar wel gelijk van dag 1 op het lijstje kunnen zetten..quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja maar toen was Jump slapen!
@Ursel: JP kan niemand rechten toekennen voor de 10de x
Het leeft net juist weer op..quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:10 schreef IJsmuts het volgende:
IK WIL OOK TOEGANG, DIT FORUM HIERRO BLOEDT DOOD!![]()
je hebt gelijk, ik wil de trouwe boffers die nog op DIT FORUM POSTEN zeker niet tegen de schenen schoppen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Het leeft net juist weer op..
Anders ga ik wel weer hoor![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:13 schreef -chiel- het volgende:
Als ik het goed heb begrepen dan hebben we straks niet meer onder games/consoles deel een BoF! topic meer maar alleen in een afgesloten deel een topic alleen toegangkelijk voor BoFfers!
En kunnen passerende FoKkers niet meer met ons mee posten!
Te weinig tijd.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
waarom ben jij eigenlijk geen moderator FP meer?
WTF is ONZ???quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
of beter, ik open een leuke reeks in ONZ![]()
Volgen mij ben jij daar helemaal thuis!quote:
ik wil er niet teveel over zeggen maar het heeft met fellatio te maken!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:56 schreef ursel het volgende:
, Wou je zeggen dat frank geweigert heeft een "dienst" voor Danny te doen
Damned... die frank.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik wil er niet teveel over zeggen maar het heeft met fellatio te maken!!![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Damned... die frank.
Hij moest het ook niet voor danny doen, maar voor BoF! (ja frank, speciaal voor jou met een !).
Dan hadden we misschien wel de frontpage special gehad..![]()
Ooh... dat kan ook natuurlijk. Jammer, die andere verhalen waren sappiger..quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb niks met Danny te maken. Volgens de Coordinator Moderaties (Ferdo) modereerde ik te weinig op de FP en daar had hij gelijk in, dus ben ik er (tijdelijk) mee gestopt.
Dan kan je dus toch al aan je trekken komen..quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:05 schreef IJsmuts het volgende:
IK WIL TOEGANG TOT HET NIEUWE SUBFORUM GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toegang verlenen tot het pr0n forum duurde dus 3 minuutjes, naam posten en klaar![]()
Ooh dus jij bent actief in het keldertje?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:05 schreef IJsmuts het volgende:
IK WIL TOEGANG TOT HET NIEUWE SUBFORUM GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toegang verlenen tot het pr0n forum duurde dus 3 minuutjes, naam posten en klaar![]()
De rest van je leven blub blijven zeggen. Misschien mag je dan terug komen als goudvis..quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:13 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ooh dus jij bent actief in het keldertje?![]()
Enne ik wil nu ook wel eens toegang! potver
Iemand nog een idee hoe ik in een volgend leven geboren kan worden met nepkiezen en neptanden?![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:10 schreef ursel het volgende:
Volgens mij willen ze gewoon dat gespam van jou daar niet hebben..
Gewoon zorgen dat zolang WIJ niet kunnen ZIJ dat ook niet kunnen ! Ik vind het een goed plan!quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik wilde waardig afschijt nemen uit deze reeks en opnieuw beginnen in het subforum, maar nu blijf ik gewoon doorspammen als ik ooit nog toegang krijg
![]()
@Lies, nee, niet het keldertje, das bizarwel het pr0nforum, das geil
ennuh, kan jij niet onder het mod account van JP de boel plat leggen
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:20 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat zolang WIJ niet kunnen ZIJ dat ook niet kunnen ! Ik vind het een goed plan!
Moment
quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:20 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat zolang WIJ niet kunnen ZIJ dat ook niet kunnen ! Ik vind het een goed plan!
Moment
Als je straks bij HAAR bent dan is het boekje er wel hoor!quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:21 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Dan gooi ik de TS plat als ik vanmiddag mijn boekje nog niet heb..![]()
Ligt straks heel bof plat..
De website ligt er namelijk ook al uit..![]()
je had deze smilie moeten posten:quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat Jump pas vanavond weer met rechten aan de gang gaat
tja, wie had dit dan ook verwacht???quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:38 schreef ursel het volgende:
En ondertussen is Ijsmuts alweer 18 posts verder..
ik heb HAAR adres ook gemaild voor mijn boekje, is die er straks ook?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Als je straks bij HAAR bent dan is het boekje er wel hoor!![]()
Ik hoop het voor je..quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Als je straks bij HAAR bent dan is het boekje er wel hoor!![]()
eeh?? als jij HAAR adres mailt aan mij ... dan stuur ik het toch naar HAAR adres??quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb HAAR adres ook gemaild voor mijn boekje, is die er straks ook?
Ja! Zou ik ook wel willen weten!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:06 schreef staticdata het volgende:
is er al iets bekend of VCCC revenge wil nemen op de partij van vrijdag?
wat bedoel je nou weer met die vage opmerking over HAAR?? is het adres doorgekomen bij je? anders mail ik wel weer ff opnieuwquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:13 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja! Zou ik ook wel willen weten!
We gaan toch wel meer war's spelen na dit daverende succes???
Een revenge is volgens mij redelijk gewenstquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:06 schreef staticdata het volgende:
Hoe kan ik nou schrijven dat als je vandaag bij haar bent je het boekje in de bus zal gaan vinden als ik het adres van HAAR niet ontvangen heb!?quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat bedoel je nou weer met die vage opmerking over HAAR?? is het adres doorgekomen bij je? anders mail ik wel weer ff opnieuw![]()
ennuh, zeker gaan we meer wars spelennog iets meer olie erin en we hebben een topteam
![]()
Ik had gister tango-gerhard bijna als favo victimquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:06 schreef staticdata het volgende:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zie hier hoe IJsmuts wordt geowned door een 16-jarig kind
ik heb het een paar dagen geleden gemaild naar JPquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:31 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou schrijven dat als je vandaag bij haar bent je het boekje in de bus zal gaan vinden als ik het adres van HAAR niet ontvangen heb!?![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zie hier hoe IJsmuts wordt geowned door een 16-jarig kind
is het ook zeker dat het een 16jarig meissie is...quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb het een paar dagen geleden gemaild naar JP![]()
en nu moet ik me weer met dat 16 jarige sletje gaan bezighouden, iemand nog sterke opmerkingen die ik kan gebruiken?![]()
1990 dus ja, ze is 16. maar dr tieten staan wel in dr fotoboek!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
is het ook zeker dat het een 16jarig meissie is...
Er gaat zeker een wereld voor je open...quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
1990 dus ja, ze is 16. maar dr tieten staan wel in dr fotoboek!![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je was net dr laatste voyeur in dr fotoboek![]()
zeker, wist niet dat meisjes van 16 tegenwoordig al borstjes hebbenquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Er gaat zeker een wereld voor je open...
1 voordeel, geen ispy24quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:13 schreef -chiel- het volgende:
Als ik het goed heb begrepen dan hebben we straks niet meer onder games/consoles deel een BoF! topic meer maar alleen in een afgesloten deel een topic alleen toegangkelijk voor BoFfers!
En kunnen passerende FoKkers niet meer met ons mee posten!
quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:39 schreef ursel het volgende:
Als er vandaag geen TS is, is het Lies der schuld.. heb m'n boekje nog steeds niet..
ik als het goed is welquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:55 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
@ Allen die dit nog lezen: heeft iedereen die gebruik wil maken van de BF 21420-actie zijn naam/adres gemaild naar jp@bandoffokkers.nl ?? Zo niet: NU DOEN! anders ben je te laat!
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:56 schreef IJsmuts het volgende:
Liesje, ik heb mn boekje bij HAAR gevonden!Je bent een schat!! Superleuk & dankjewel!!
![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die reclames onderaan de vagina's zijn echt briljant!!!
![]()
![]()
Hij wel..quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:56 schreef IJsmuts het volgende:
Liesje, ik heb mn boekje bij HAAR gevonden!Je bent een schat!! Superleuk & dankjewel!!
![]()
Je hebt het ook echt in je sig gezetquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:53 schreef ursel het volgende:
En daarna toch weer een nieuwe te openen zodat men weet dat we er nog zijn..
Ja, wat dan..quote:
18 jaarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:56 schreef ursel het volgende:
limiet van 18?? :S
Heb je je gegevens al gemaild aan toegang@bandoffokkers.nlquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:55 schreef dekkered het volgende:
waarom kunnen we niks posten op ons subforum en zit er nog steeds die limiet van 18 op de clan?
ow nee thxquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:13 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Heb je je gegevens al gemaild aan toegang@bandoffokkers.nl
Username:
Echte naam:
Email:
Spel 1:
Username:
Spel 2:
Username:
Spel 3:
Username:
NEEE!!! in MIJN spamtopique!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:03 schreef RudyCarell het volgende:
hier spammen dus?
haha, jij hebt hem allang gevonden he?!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:17 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat is de URL?? of mag jij daar alleen in spammen??
Ik heb iig nog geen toegangquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als het goed is heeft iedereen die gemaild heeft toegangT/m afgelopen nacht 0:00 uur dan
toch zou ik opschieten met toegang aanvragen, nog maar 4 posts te gaan....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou hebben we dit topic dan ook niet vol gespammed..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |