wat? waar?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:16 schreef ursel het volgende:
Private message systeem staat ook gelijk aan..
Ik vroeg me al af wat dat voor mail icoontje was. Nooit aan gedacht om erop te klikkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:19 schreef ursel het volgende:
Allerbovenste balk naast big brother.. (de zwarte balk dus)
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat dat voor mail icoontje was. Nooit aan gedacht om erop te klikken
Wanneer is de volgende clanleader meet op Neude ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef Oldbie het volgende:
Ik vroeg me al af wat dat voor mail icoontje was. Nooit aan gedacht om erop te klikken
ursel, ursel, ursel, ursel, ursel, ursel, ursel, heeee man, hoe issie?quote:
Lies is er ook nogquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:09 schreef BattleLies het volgende:
tvp
nou, dan moeten wij hier maar weer de kar gaan trekkenquote:Op maandag 2 oktober 2006 08:38 schreef -Raffie- het volgende:
Ik ben overal :p Net als mijn granaten
Razend druk weekend gehad, maar best genoten met een hoogtepunt op het allerlaatste moment..quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ursel, ursel, ursel, ursel, ursel, ursel, ursel, heeee man, hoe issie?lekker weekend gehad? kwam je ff kijken of je hier wat hebt laten liggen, of ben je ook alleen?
![]()
koel man dat je hier nog bent, wel gezellig zo he met zn tweeen?![]()
Geef es toegang homoquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo, heb weer 17 namen doorgegeven aan Jump. Nu is het wachten totdat hij de rechten uitdeelt
Kan ik niet. Kan alleen een Forum Adminquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Geef es toegang homo
@ Ijsmuts; ben d'r nog ja, maar vraag niet hoe![]()
je weekend klinkt leuk!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:47 schreef ursel het volgende:
Aan wie ga je hem besteden??
Je gaat toch wel mij quoten in je 2000e post..![]()
hoe?quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Geef es toegang homo
@ Ijsmuts; ben d'r nog ja, maar vraag niet hoe![]()
raar dat dit niet massaal 1x aangevraagd kon wordenquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja mailen. Info staat in het Band of Fok!kers Forum.
Ontstoken 'kaak' ... dus daar er gerommeld is in mijn mond ..quote:
En dat zijn ferdi en jp??quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kan ik niet. Kan alleen een Forum Admin
Nee die zijn Moderators. Forum Admin is o.a. Jumpquote:
Tsja....geen id. Dit is de manier zoals ze het willen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
raar dat dit niet massaal 1x aangevraagd kon worden
professionalisering en bureaucratie gaan hand in handquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
raar dat dit niet massaal 1x aangevraagd kon worden
ik liep op ons eigen bof forum te zoekenquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo mails verzonden naar de nieuwe aanmeldersNu is het wachten op Jump.
@Static: Band of FOK!kers
wou je de battlerecorder gaan aanslingeren?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:24 schreef -chiel- het volgende:
Hoelang gaat het ongeveer duren tot we toegang hebben?
Is dit geheimtaal?quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:29 schreef IJsmuts het volgende:
wou je de battlerecorder gaan aanslingeren?![]()
nee hoor, is een hele slechte maandagochtend grap van mij die op papier nog slechter uitvaltquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:31 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Is dit geheimtaal?
of begrijp ik het op maandagochtend nog niet zo goed?
Ik vergeef het je!quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:39 schreef IJsmuts het volgende:
nee hoor, is een hele slechte maandagochtend grap van mij die op papier nog slechter uitvalt![]()
Pssst..quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:30 schreef IJsmuts het volgende:
@ JP / FJD,
hoe zit het met het BoF forum, blijft die gewoon bestaan? ik kan er nl niet op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |