ik check hem wel...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:48 schreef Oldbie het volgende:
Op 12 oktober komt er een nieuwe Battlefield uit. Stappen jullie dan massaal over?
stuk of 10quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:49 schreef Incolumis het volgende:
geen idee
hoeveel pre-orders zijn er eigenlijk binnengekomen JP?
had ik em al pre-ordered? zo niet, doe dan maarquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
stuk of 10
pssst...ik moet dinsdag alles inleveren dus als je snel bent kan het nog..![]()
ff mailen inco anders gaat het hier mis in de administratie van Liesquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:10 schreef Incolumis het volgende:
[..]
had ik em al pre-ordered? zo niet, doe dan maar
pfff boekje gezien?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:12 schreef Incolumis het volgende:
wie wat waar hoe waarom url?
er staat nu een kort nieuwsberichtje..quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:18 schreef -Raffie- het volgende:
Truste. Wanneer gaat site eigenlijk online ?
Staat nu al een nieuws bericht op games.fok.nl
quote:
Welk boekje..quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
pfff boekje gezien?
luie donder
info@bandoffokkers.nl
Welk boekje..quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
pfff boekje gezien?
luie donder
info@bandoffokkers.nl
World of Warcraft ontbreekt...quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat een werk wat een werk maar het staat er![]()
Klopt, is er tussen uitgehaald. Zijn wat bedenkingen bij bij de server. Maar dat is voor intern.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
World of Warcraft ontbreekt...
POSTMAN ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:18 schreef jpjedi het volgende:
morguh homo`s![]()
[..]
Welk boekje..![]()
![]()
Het is toch echt met de postbode mee..of was het nou de postman??![]()
Het grootste deel is nog niet toegelaten... dit is een afgesloten forum voor members only..quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:08 schreef Suikermais het volgende:
wtf....waar is iedereen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |